ik heb geen lontjequote:Op zondag 10 september 2006 00:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jeez kort lontje ik wist het echt niet
* Ghostbuster voelt nee kloptquote:Op zondag 10 september 2006 01:02 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ik heb geen lontjedat verklaart misschien alles
quote:Op zondag 10 september 2006 01:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
* Ghostbuster voelt nee klopt![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 01:04 schreef JDude het volgende:
Slechts twee fouten in de TT, keurig.
wat is er RPP?quote:Op zondag 10 september 2006 01:04 schreef rompompom het volgende:
En al die zinloze opties ook, om icons uit te schakelen. Daar hebben ze toch die tekstversie voor, of heb ik dat nou verkeerd?
En in plaats van dat ze onderaan nou profiel of instellingen links toevoegen, nee, we kunnen 'handig' door klikken naar de Top 500. WTF is dat eigenlijk? Minstens zo zinloos als die 'nieuwe topics' link, echt. Als je dát nou zelf kon instellen
En trouwens, we moeten nummer 755 nog inhalen. Stelletje lampekappen!
*Zucht*. Waarom veranderen ze zoveel het als er niet zoveel mis was? Het enige wat ze hadden hoeven doen is die quickquote extensie rechtstreeks implementerenquote:
Die werkt ook niet tof meer. Wat een kut-updatequote:Op zondag 10 september 2006 01:07 schreef rompompom het volgende:
*Zucht*. Waarom veranderen ze zoveel het als er niet zoveel mis was? Het enige wat ze hadden hoeven doen is die quickquote extensie rechtstreeks implementeren
Ja, en lampenbollen ook.quote:Op zondag 10 september 2006 01:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb toch Zoeken met een hoofdletter
is er al topic geopend voor klachtenbehandeling?quote:Op zondag 10 september 2006 01:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
*Zucht*. Waarom veranderen ze zoveel het als er niet zoveel mis was? Het enige wat ze hadden hoeven doen is die quickquote extensie rechtstreeks implementeren
Heel fok zit vol met klachten, over die updatequote:Op zondag 10 september 2006 01:08 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
is er al topic geopend voor klachten?
ow ok.. ja was nog niet in active geweestquote:Op zondag 10 september 2006 01:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Heel fok zit vol met klachten, over die update
Zo die is echt lelijk jaquote:Op zondag 10 september 2006 01:09 schreef JDude het volgende:
Die balk bovenin is ook best lame. Alsof ik ooit verder kom dan het forum.
Easy therequote:Op zondag 10 september 2006 01:04 schreef rompompom het volgende:
En al die zinloze opties ook, om icons uit te schakelen. Daar hebben ze toch die tekstversie voor, of heb ik dat nou verkeerd?
En in plaats van dat ze onderaan nou profiel of instellingen links toevoegen, nee, we kunnen 'handig' door klikken naar de Top 500. WTF is dat eigenlijk? Minstens zo zinloos als die 'nieuwe topics' link, echt. Als je dát nou zelf kon instellen
En trouwens, we moeten nummer 755 nog inhalen. Stelletje lampekappen!
Gewoon helemaal niet. Weg m'n quickreply, weg een fatsoenlijk replyvenster, weg leuke PI's. Wat een stelletje amateurs!quote:Op zondag 10 september 2006 01:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Die werkt ook niet tof meer. Wat een kut-update.
Bizz!quote:
Al lang.quote:Op zondag 10 september 2006 01:08 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
is er al topic geopend voor klachtenbehandeling?
Alles bah!quote:Op zondag 10 september 2006 01:10 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Easy there!
Verder alles goed?.
Eensch is. De voordelen wegen bij lange na niet op tegen de nadelen.quote:
Er is al een deel twee voor alle bugsquote:Op zondag 10 september 2006 01:08 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
is er al topic geopend voor klachtenbehandeling?
Eenschquote:Op zondag 10 september 2006 01:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat MYAT is ook klote, ik moest mn hersen muis coordinatie opnieuw instellen
quote:Op zondag 10 september 2006 01:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Er is al een deel twee voor alle bugs
Ja ik vond het best zoals het was... stom idee zegquote:Op zondag 10 september 2006 01:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Er is al een deel twee voor alle bugs
Hij stond eerst volluit geschreven en nu als afk,dus minder klik plekquote:Op zondag 10 september 2006 01:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ligt het aan mij dat ik niet zie wat daar anders aan is?
Joh!quote:Op zondag 10 september 2006 01:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Als je dat Quickquote ding had al, dan zie ik geen enkel voordeel eigenlijk
Sterker nog, de Qq is nu weg.quote:Op zondag 10 september 2006 01:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Als je dat Quickquote ding had al, dan zie ik geen enkel voordeel eigenlijk
Nou volgens de devs zijn dingens als TS een kleurtje een voordeelquote:
Nee toch? Het valt mij niet op in ieder geval.quote:Op zondag 10 september 2006 01:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hij stond eerst volluit geschreven en nu als afk,dus minder klik plek
Jup, jawel.quote:Op zondag 10 september 2006 01:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee toch? Het valt mij niet op in ieder geval.
Jawel hoor dat MYAT is nieuwquote:Op zondag 10 september 2006 01:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee toch? Het valt mij niet op in ieder geval.
Het enige soort topic waar ik dat als een voordeel kan zien, is een topic waarbij TS een verslag doet van iets dat over meerdere dagen verspreid is. Bijvoorbeeld dat topic in R&P van die gozer van wie de vader kanker heeft en die een keer per twee weken ofzo een update geeft. Dan zou het heel misschien handig kunnen zijn. Maar voor de herkenning zijn die usericons er godverdegodver toch?quote:Op zondag 10 september 2006 01:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou volgens de devs zijn dingens als TS een kleurtje een voordeel
Hm, balen... Ik ook niet echt. Vandaag zoiets engs.quote:Op zondag 10 september 2006 01:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
Heb eigenlijk nergens zin in, momenteel. Waait wel weer over.
Wat dan?quote:Op zondag 10 september 2006 01:23 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Hm, balen... Ik ook niet echt. Vandaag zoiets engs.
Nee, das nieuw, en dat kan je in je opties uitzetten.quote:Op zondag 10 september 2006 01:26 schreef JDude het volgende:
Ben ik nou gek of wordt vanuit de MyAT automatisch een nieuw venster geopend als je een topic aanklikt?
Thanksquote:Op zondag 10 september 2006 01:27 schreef Neenetje het volgende:
Nee, das nieuw, en dat kan je in je opties uitzetten.
Is goedquote:Op zondag 10 september 2006 01:25 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een mailtje.. k?
Wieeee kent hem niet!!!???quote:Op zondag 10 september 2006 01:39 schreef Neenetje het volgende:
Sinterklaaaaaaaaaaaas...
Wat betreft dat MYAT. Bovenaan is het inderdaad afgekort, maar dat was bij mij echt al zo, dat weet ik 100% zeker. Onderaan staat het nog wel voluit (met één 'l') geschreven.quote:
quote:Op zondag 10 september 2006 01:43 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Sinterklaas, sinterklaas en natuurlijk DWC..
Nee, dat was echt nog niet zo. En kunnen we het "woord" DWC hier achterwege laten?quote:Op zondag 10 september 2006 01:44 schreef rompompom het volgende:
Wat betreft dat MYAT. Bovenaan is het inderdaad afgekort, maar dat was bij mij echt al zo, dat weet ik 100% zeker. Onderaan staat het nog wel voluit (met één 'l') geschreven.
Misschien was het een restantje van een eerdere FOK!tools ofzo, maar ik kan me niet herinneren dat het anders was. Terwijl ik het dus toch erg vaak gebruik.quote:Op zondag 10 september 2006 01:47 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee, dat was echt nog niet zo. En kunnen we het "woord" DWC hier achterwege laten?
Goed plan Sjeedoet. Ik moet zometeen ook maar eensch gaan.quote:Op zondag 10 september 2006 01:51 schreef JDude het volgende:
Schlafen.
Das war ein gut Idee. Daar ga ik eens navolging aan geven.quote:Op zondag 10 september 2006 01:51 schreef JDude het volgende:
Schlafen.
Trustequote:Op zondag 10 september 2006 01:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Das war ein gut Idee. Daar ga ik eens navolging aan geven.
Stelletje paupers!
Ha! Zie je wel! Ik wist het!quote:Op zondag 10 september 2006 02:01 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ook slapen, trusten allemaal![]()
En RPP als jij de oude Fok template hebt, dan is dat MyAT idd al zo
Alleen bij de nieuwe zilver template stond het volluit
ja zeg dan dat je met de ouwe fok layout zitquote:Op zondag 10 september 2006 02:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ha! Zie je wel! Ik wist het!
Stelletje n00bs
quote:Op zondag 10 september 2006 02:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
ja zeg dan dat je met de ouwe fok layout zit![]()
Maar ik ben gone truste
quote:Op zondag 10 september 2006 00:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Spuuglelijk, die foute kleur bij mezelf. Iets tussen grijs en bruin in, dat ziet er niet uit in fok_dark
Ik hoop dat ze Quickquote gauw om weten te bouwen, want dit is echt hoerekutbagger
Ik ook.quote:Op zondag 10 september 2006 02:22 schreef Zaeqomqommer het volgende:
Tering zeg, wat ben ik in een goede bui!
Valt er wat te halen?quote:Op zondag 10 september 2006 02:22 schreef Zaeqomqommer het volgende:
Tering zeg, wat ben ik in een goede bui!
Gedaan, ik typ zo wel wat.quote:Op zondag 10 september 2006 02:25 schreef Neenetje het volgende:
Check je mail even c.
Janetje staat op 377..quote:Op zondag 10 september 2006 02:28 schreef Zaeqomqommer het volgende:
Wat de neuk...
[..]
Wat ben ik een kankernerd.
I'm in! Wie is het slachtoffer?quote:Op zondag 10 september 2006 02:24 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Ja, een knokpartij en wat messteken.
Ik zelf.quote:Op zondag 10 september 2006 02:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
I'm in! Wie is het slachtoffer?
Nee.quote:Op zondag 10 september 2006 02:37 schreef rompompom het volgende:
Sjezus, is dat die Top 500? De 500 accounts met de meeste posts? Hoe bedoel je bevorder post-opkrik gedrag
Serieus, is er íéts positief aan dieupdate
?
Knok, ik moet oefenen.quote:Op zondag 10 september 2006 02:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wil jij het knok-gedeelte of dat met die messteken?
Nieuwe ondertitel. [afbeelding]
En glasscherven met alcohol erop.quote:Op zondag 10 september 2006 02:51 schreef rompompom het volgende:
Ik ben scherp genoeg voor dat mesgedeelte.
Wat een kutgrap
Slaap zacht.quote:Op zondag 10 september 2006 02:52 schreef rompompom het volgende:
Ik ga er van tussen, slaap lekker beide!
Alcohol verdooftquote:Op zondag 10 september 2006 02:52 schreef Neenetje het volgende:
[..]
En glasscherven met alcohol erop.
Jij schreef het met een d..quote:Op zondag 10 september 2006 02:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Daar hoort helemaal geen streepje tussen
*snurkdquote:Op zondag 10 september 2006 02:58 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Jij schreef het met een d..
En ga slapen, kreng.
Niet.quote:Op zondag 10 september 2006 03:25 schreef Zaeqomqommer het volgende:
JA! ik bedoel ha!
Nu ga ik roken, dat is dus het NIET DOEN van dingen.quote:Op zondag 10 september 2006 03:28 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ach what the heck.. als het baat heeft..
Doe dan maar... *Bemoedigend toelacht.
Die hele update is maar onzin eigenlijkquote:Op zondag 10 september 2006 11:50 schreef Chowi het volgende:
Whehe, die eigen achtergrondkleur bij je eigen posts is lelijk.
Eens. M'n quickquote is nu kaduuk.quote:Op zondag 10 september 2006 11:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Die hele update is maar onzin eigenlijk.
Jep, hier ook. De QuickPI ook, trouwens.quote:
Kan me niet voorstellenquote:Op zondag 10 september 2006 13:07 schreef Ghostbuster het volgende:
We hadden afgelopen nacht een zwart uurtje, echt heerlijk
Ik heb al mijn sigs uit staanquote:Op zondag 10 september 2006 13:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wist je dat je een quote van AMD in je sig hebt?
Dat was net nog niet.quote:
Ik zie nu jouw sig pasquote:Op zondag 10 september 2006 14:16 schreef Bizznitch het volgende:
*Gaap
*Mes aangeeftquote:Op zondag 10 september 2006 14:51 schreef Chowi het volgende:
Ik voel me incompleet.
Zo ben ik niet!quote:
NEE.quote:
heey sucksterquote:Op zondag 10 september 2006 16:03 schreef Neenetje het volgende:
Goeie morgen suckers.
'middag!quote:Op zondag 10 september 2006 16:03 schreef Neenetje het volgende:
Goeie morgen suckers.
quote:
Wat nou bluh?quote:
Cool, mag ik je troosten?quote:
*doet.quote:
quote:Op zondag 10 september 2006 16:33 schreef Renesite het volgende:
Godver wat een kutdag met een kuthumeur.
quote:
Is het nationale kuthumeur-dag ofzo?quote:Op zondag 10 september 2006 16:33 schreef Renesite het volgende:
Godver wat een kutdag met een kuthumeur.
Volgens mij wel.quote:Op zondag 10 september 2006 16:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Is het nationale kuthumeur-dag ofzo?
Ik had het vanmorgen.quote:Op zondag 10 september 2006 16:35 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Volgens mij wel.
Ik heb er ook al eentje.
Ik heb beetje koppijn, last van mijn ribben, moe, nergens zin in, chagerijnig.quote:Op zondag 10 september 2006 16:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Is het nationale kuthumeur-dag ofzo?
Kom, even kroelen.quote:Op zondag 10 september 2006 16:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb beetje koppijn, last van mijn ribben, moe, nergens zin in, chagerijnig.![]()
*checktquote:Op zondag 10 september 2006 16:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb beetje koppijn, last van mijn ribben, moe, nergens zin in, chagerijnig.![]()
Tof, een hoofd tussen m'n Chowietjes!quote:Op zondag 10 september 2006 16:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
*hoofd tussen chowi's chowietjes legt![]()
Ja.quote:Op zondag 10 september 2006 16:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Tof, een hoofd tussen m'n Chowietjes!
Zoo.quote:Op zondag 10 september 2006 16:45 schreef Neenetje het volgende:
Showtietjes.
Ontrafeld.quote:Op zondag 10 september 2006 16:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zoo.
Weer een mysterie ontravelt.
Huh? Wat is een editgeschiedenis?quote:Op zondag 10 september 2006 16:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kijk eens naar mijn edit geschiedenis.
precies.quote:Op zondag 10 september 2006 16:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]zelfs ík weet dat!
dan moet je zijn bericht wijzigen, dan komt dat tevoorschijn!
ongeveer
Weer wat geleerd.quote:Op zondag 10 september 2006 16:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]zelfs ík weet dat!
dan moet je zijn bericht wijzigen, dan komt dat tevoorschijn!
ongeveer
Voor B&H V&A of KLB?quote:Op zondag 10 september 2006 17:04 schreef mcDavid het volgende:
Ze moeten mij toch maar eens blauw maken, eigenlijk.
Al gesollied ja?quote:Op zondag 10 september 2006 17:04 schreef mcDavid het volgende:
Ze moeten mij toch maar eens blauw maken, eigenlijk.
Je bént een BeFfErquote:Op zondag 10 september 2006 17:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nou noem je precies de 3 fora waar ik het minste kom!
nouja... KLB héél af-en-toe nog wel...
Veel!quote:Op zondag 10 september 2006 17:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
weet je wel hoe vaak ik TR's plaats?
Dat kan ja. Dat was die keer dat er weer 5 van die youtube-linkjes topics onder elkaar stonden en ik het spuugzat was.quote:Op zondag 10 september 2006 17:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik kwam laatst wel een verdwaalde van je tegen
Anoniem zeker.quote:Op zondag 10 september 2006 17:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
weet je wel hoe vaak ik TR's plaats?
quote:Op zondag 10 september 2006 17:58 schreef whoops het volgende:
[..]
Goed plan...
[..]
Ik denk dat developer meer zin heeft...
Ps... Dit is gequickquote... Geef me nog een uurtje ofzo en QQ moet in ieder geval weer werken...
Oei, ik zag de TR die je daarnet plaatste.quote:
Ja, hihihi.quote:Op zondag 10 september 2006 18:00 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Jij hebt er wel eens eentje van mij gezien.
Messenga was je voor, zo te zien!quote:Op zondag 10 september 2006 18:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oei, ik zag de TR die je daarnet plaatste..
Je zei eerst 'note'..quote:Op zondag 10 september 2006 18:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oei, ik zag de TR die je daarnet plaatste..
Ja, ik versprak me.quote:Op zondag 10 september 2006 18:11 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Je zei eerst 'note'..
Ik was al bang.
Hoe kan ik dit ooit goedmaken?quote:Op zondag 10 september 2006 18:13 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Me niet meer zo laten schrikken hoor..
quote:Op zondag 10 september 2006 18:11 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Je zei eerst 'note'..
Ik was al bang.
Geheimpje.quote:Op zondag 10 september 2006 18:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]hoe kom jij in de edit-geschiedenis!!
Oh, jij bent er ook zoeentje die dan bijvoorbeeld één groene aansteker koopt, en vervolgens alle groene aanstekers die je tegenkomt claimt als zijnde die van jou?quote:Op zondag 10 september 2006 18:25 schreef Chowi het volgende:
Waarom heb ik drie aanstekers in mijn broekzak?
In Dark wel!quote:Op zondag 10 september 2006 18:42 schreef mcDavid het volgende:
Oh, het werkt alleen nog niet helemaal!
Ja leuk.quote:Op zondag 10 september 2006 18:52 schreef mcDavid het volgende:
[[url=http://picserver.org/i/M91B0YES4P6J/256/p.jpeg]afbeelding][/url]
Dan moet je nog even wachten!quote:Op zondag 10 september 2006 19:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Mja maar ik wil alleen Silver als achtergrond
Ja hij was er mee bezig las ik alquote:Op zondag 10 september 2006 19:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dan moet je nog even wachten!
wil ik stiekum ook!
Psies!quote:Op zondag 10 september 2006 19:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja hij was er mee bezig las ik al![]()
Dat quickgeval is zo handig als je op meerdere mensen reageerd of iets
Nope ziet er niet uit vind ikquote:Op zondag 10 september 2006 19:48 schreef rompompom het volgende:
fok_dark is toch veul mooier!
Mijn humeur +10
zo hard als ik baalde dat ik destijds over moest stappen van "nieuwe layout" naar replique, zo hard wil ik nu eigenlijk nooit meer anders!quote:Op zondag 10 september 2006 19:48 schreef rompompom het volgende:
fok_dark is toch veul mooier!
Mijn humeur +10
Dat had ik dus ook toen replique kwam baalde ik als een stekkerquote:Op zondag 10 september 2006 19:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zo hard als ik baalde dat ik destijds over moest stappen van "nieuwe layout" naar replique, zo hard wil ik nu eigenlijk nooit meer anders!
Ik heb het even geprobeert met fokforum_light, maar vond het maar niets. Vind nu de dark zelfs beter, terwijl die helemáál van voor mijn tijd is!
Ja, die vind ik ook mooier, maar dat niet gecentreerde is wel gruwelijk irritantquote:Op zondag 10 september 2006 20:00 schreef mcDavid het volgende:
oh nee, light is wél mooier!
alleen niet gecentreerd
Ik moet zeggen dat ik de overzichtelijkheid van Light toch dusdanig vind dat ik het dan maar met een links-uitgelijnd forum doe!quote:Op zondag 10 september 2006 20:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, die vind ik ook mooier, maar dat niet gecentreerde is wel gruwelijk irritant
In light heb je de mooie PI's, da's het enige voordeel ervan eigenlijk, t.o.v. dark.
Ik heb even getwijfeld om m'n postcount uit m'n profiel te halen. Maar ik kijk er toch nooit naar, dus het maakt niks uit.quote:Op zondag 10 september 2006 20:06 schreef Ghostbuster het volgende:
De dagcijfers van Arcee zijn afgeschaft volgens mij
Oh ik heb het wel uitstaan maar boeit me niet zo verder eigenlijkquote:Op zondag 10 september 2006 20:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb even getwijfeld om m'n postcount uit m'n profiel te halen. Maar ik kijk er toch nooit naar, dus het maakt niks uit.
Die is zo lelijk, zo kleurloosquote:Op zondag 10 september 2006 20:07 schreef mcDavid het volgende:
Eigenlijk wen ik best snel weer hieraan!
maar toch blijf ik bij silver, als die het weer "doet"
Dit is een gequickquote berichtquote:Op zondag 10 september 2006 20:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh ik heb het wel uitstaan maar boeit me niet zo verder eigenlijk
Maar heb je al een update van dat Quicqoute inmiddels?
ik wil ook men QQ terug gvdquote:Op zondag 10 september 2006 20:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dit is een gequickquote bericht
Bij mij is alles weer bij het oude. Stelletje pauper-devvers
Whehehe! Foksilver is voor nerds!quote:Op zondag 10 september 2006 20:11 schreef whoops het volgende:
Een werkende QQ voor foksilver zal er vandaag niet meer inzitten, maar als het aan mij ligt komt hij wel snel...
Als je kleurtjes wilt moet je helemaal Light nemen!quote:Op zondag 10 september 2006 20:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die is zo lelijk, zo kleurloos
neu gewoon voor mensen die geen zin hebben om urenlang naar lelijke fletse kleuren met veels te veel contrast te kijkenquote:Op zondag 10 september 2006 20:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Whehehe! Foksilver is voor nerds!
*meptquote:Op zondag 10 september 2006 20:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Whehehe! Foksilver is voor nerds!
My thoughts exactly.quote:Op zondag 10 september 2006 20:17 schreef killswitch het volgende:
[..]
neu gewoon voor mensen die geen zin hebben om urenlang naar lelijke fletse kleuren met veels te veel contrast te kijken
Lees: mensen die geen normale ogen hebben.quote:Op zondag 10 september 2006 20:17 schreef killswitch het volgende:
[..]
neu gewoon voor mensen die geen zin hebben om urenlang naar lelijke fletse kleuren met veels te veel contrast te kijken
Ja zo is hetquote:Op zondag 10 september 2006 20:17 schreef killswitch het volgende:
[..]
Ik kijk dan ook niet de hele tijd naar de rand tussen wit, geel en zwart, maar gewoon in het midden.quote:Op zondag 10 september 2006 20:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja zo is het![]()
En dat heeft niets met leeftijd te maken, rust voor je ogen is prettig gewoon![]()
Hai. Waarom krijg ik een melding dat m'n javascript niet werkt? Nooit problemen mee gehadquote:Op zondag 10 september 2006 20:38 schreef Slarioux het volgende:
Ha mensen! Bugs zijn kut.
Goeie post. Duidelijk. Echt. Iederen snapt wat je bedoelt. Wow. Je zou qua onderbouwing zó de politiek inkunnen.quote:Op zondag 10 september 2006 20:39 schreef DeLeider het volgende:
WTF het snel reageren!??
Nah lekker dan beterschap in ieder gevalquote:Op zondag 10 september 2006 20:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hai. Waarom krijg ik een melding dat m'n javascript niet werkt? Nooit problemen mee gehad. Hoe zet ik dat weer aan?
.
En Spook, gisteravond en vannacht ben ik bijna gestikt in m'n eigen snot. Maar daar ben ik nu vanaf. Ik ben overgestapt op snijdende maagpijn
.
Het is dan ook [BeF]quote:Op zondag 10 september 2006 20:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Goeie post. Duidelijk. Echt. Iederen snapt wat je bedoelt. Wow. Je zou qua onderbouwing zó de politiek inkunnen.
Geen idee, de melding zit in een <noscript> en nou ja, nerdtalk. Je browser is dom, daar komt het op neer.quote:Op zondag 10 september 2006 20:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hai. Waarom krijg ik een melding dat m'n javascript niet werkt? Nooit problemen mee gehad. Hoe zet ik dat weer aan?
.
Doe es wat aan die spatie die mist tussen de '|' en de bookmarks link in de dark layout!quote:Op zondag 10 september 2006 20:38 schreef Slarioux het volgende:
Ha mensen! Bugs zijn kut.
De plek waar je de rest van de users verveelt door willekeurige woorden achter elkaar te plakken en te posten, zonder verdere uitleg?quote:
Soort zoekt soort.quote:Op zondag 10 september 2006 20:44 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Geen idee, de melding zit in een <noscript> en nou ja, nerdtalk. Je browser is dom, daar komt het op neer.
Maarmaar. Het is Firefoxquote:Op zondag 10 september 2006 20:44 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Geen idee, de melding zit in een <noscript> en nou ja, nerdtalk. Je browser is dom, daar komt het op neer.
Het was niet willekeurig, als je de combinatie woorden met PI maakt had je kunnen zien dat ik het niet alles vind, en kunnen vragen waarom... Omdat je nu nog steeds nutteloze posts krijgt, maar dan met PI'squote:Op zondag 10 september 2006 20:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De plek waar je de rest van de users verveelt door willekeurige woorden achter elkaar te plakken en te posten, zonder verdere uitleg?
Aha.
Hij is het oneens met de nieuwe indeling van de quick reply.quote:Op zondag 10 september 2006 20:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De plek waar je de rest van de users verveelt door willekeurige woorden achter elkaar te plakken en te posten, zonder verdere uitleg?
Aha.
Ik heb geen problemen met wat dan ook, en ik heb ook FFquote:
Kusje?quote:Op zondag 10 september 2006 21:27 schreef Neenetje het volgende:
Zieeeeeeeeeeeeeeeek zijjjjjjjjjjjjn.. ik wil alleen maar zieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek.. zijn...
Ja die moet ik nog schrijvenquote:Op zondag 10 september 2006 20:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[afbeelding]
hier is hier. Briljante uitleg.
ik ben een visquote:Op zondag 10 september 2006 21:20 schreef Neenetje het volgende:
Blub blub blub.
Verder ziet het er wel allemaal hip uit trouwens. Nog even wachten op de quickquote, maar daarna benoem ik je tot held.quote:
nopequote:Op zondag 10 september 2006 21:50 schreef Bizznitch het volgende:
Zijt gij allen verbitterd?
Yup.quote:Op zondag 10 september 2006 21:50 schreef Bizznitch het volgende:
Zijt gij allen verbitterd?
Wijven zijn m'n lust als ze niet leven.quote:Op zondag 10 september 2006 22:09 schreef killswitch het volgende:
[..]
je bent wel een tof lijk al zeg ik het zelf
wist niet dat je lesbo/bi wasquote:Op zondag 10 september 2006 22:11 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Wijven zijn m'n lust als ze niet leven.
niet te vergeten iddquote:Op zondag 10 september 2006 22:18 schreef Neenetje het volgende:
En necrofiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |