Ja kutzooi he' dat FF extensie ding doet niks meerquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:57 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik mis m'n quickreply...
Maar ja, dat is minder.
Maar anders zaten die mutsen nu rillend in m'n kamer, dus het is maar beter.
Dat scheelt dan weer wel.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maar bij mij was het peertje nog heel!
Nogal.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja kutzooi he' dat FF extensie ding doet niks meer
ow die heb ik niet mogen bezichtigenquote:
Nee hij kwam via zn zus op Fok ofzo, zei hij eensquote:Op zondag 10 september 2006 00:05 schreef Bizznitch het volgende:
Nee. hoezo.
Ga je dat nou aan alle vrouwelijke FOK!sters vragen?quote:Op zondag 10 september 2006 00:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee hij kwam via zn zus op Fok ofzo, zei hij eens
Dus ik dacht maybe ben jij zn zus
Jeetje minaquote:Op zondag 10 september 2006 00:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee hij kwam via zn zus op Fok ofzo, zei hij eens
Dus ik dacht maybe ben jij zn zus
En zouden ze dat dan toegeven denk je?quote:Op zondag 10 september 2006 00:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ga je dat nou aan alle vrouwelijke FOK!sters vragen?
Ja ik kan me niet voorstellen, dat er 2 uit dat ruimteschip ontsnapt zijnquote:Op zondag 10 september 2006 00:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ga je dat nou aan alle vrouwelijke FOK!sters vragen?
Martijn maakt altijd vet toffe animated gifs!quote:Op zondag 10 september 2006 00:10 schreef Neenetje het volgende:
[..]
En zouden ze dat dan toegeven denk je?![]()
Ja, zó vet tof..quote:Op zondag 10 september 2006 00:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Martijn maakt altijd vet toffe animated gifs!
Martijn is Dribbel ?quote:Op zondag 10 september 2006 00:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Martijn maakt altijd vet toffe animated gifs!
welke oorzaak?quote:Op zondag 10 september 2006 00:45 schreef Angel-Eyez het volgende:
Neenetje? heb je de oorzaak al gevonden?
Nope, nou ja, van de week maar even nieuwe bolletjes halen.quote:Op zondag 10 september 2006 00:45 schreef Angel-Eyez het volgende:
Neenetje? heb je de oorzaak al gevonden?
ja precies.. en meer lichtjes om stuk te gaan zijn er niet?quote:Op zondag 10 september 2006 00:46 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Nope, nou ja, van de week maar even nieuwe bolletjes halen.
Oh jawel hoor..quote:Op zondag 10 september 2006 00:47 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ja precies.. en meer lichtjes om stuk te gaan zijn er niet?
Naja, eentje in m'n kamer.quote:
En ik was zo blij met mn Quickqoute FF extensiequote:Op zondag 10 september 2006 00:50 schreef rompompom het volgende:
Was er geen ruimte meer voor de andere PI's of waren ze gewoon gruwelijk lui?
Nu je het zegt!quote:Op zondag 10 september 2006 00:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Het is trouwens heerlijk niet blauw hier vanavond
quote:Op zondag 10 september 2006 00:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Het is trouwens heerlijk niet blauw hier vanavond
Dat laatste.quote:Op zondag 10 september 2006 00:50 schreef rompompom het volgende:
Was er geen ruimte meer voor de andere PI's of waren ze gewoon gruwelijk lui?
Voor mij niet..quote:Op zondag 10 september 2006 00:51 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
jij bent hartstikke blauw deze pagina voor mij![]()
Nee.quote:Op zondag 10 september 2006 00:53 schreef mcDavid het volgende:
Zullen we een nieuwe zwart-only BeF reeks maken?
Oh ik heb geen blauw meer nuquote:Op zondag 10 september 2006 00:51 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
Spuuglelijk, die foute kleur bij mezelf. Iets tussen grijs en bruin in, dat ziet er niet uit in fok_darkquote:Op zondag 10 september 2006 00:51 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
Nah sommige blauwe zijn wel okay ookquote:Op zondag 10 september 2006 00:53 schreef mcDavid het volgende:
Zullen we een nieuwe zwart-only BeF reeks maken?
nee dan heb jij de posts per pagina dus anders ingesteld dan ikquote:
Oh kan je dat instellenquote:Op zondag 10 september 2006 00:55 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
nee dan heb jij de posts per pagina dus anders ingesteld dan ik
ja alles uitzetten lijkt me beste optie tot zoverquote:Op zondag 10 september 2006 00:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
Spuuglelijk, die foute kleur bij mezelf. Iets tussen grijs en bruin in, dat ziet er niet uit in fok_dark
Ik hoop dat ze Quickquote gauw om weten te bouwen, want dit is echt hoerekutbagger
Jeez kort lontje ik wist het echt nietquote:Op zondag 10 september 2006 00:57 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ga jij eens iemand anders pesten ja![]()
Die moeten dan maar een kloon aanmaken.quote:Op zondag 10 september 2006 00:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nah sommige blauwe zijn wel okay ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |