uh ja 1quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:03 schreef mcDavid het volgende:
Nog zweefvliegtuigen gezien boven flevoland, trouwens?
ONhandig?quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Hoe fucking handig kan je zijn
Ik stuur een wachtwoord van Fok naar een verkeerd emailadres
Nou dit was bijna mn acount foetsiequote:Op zaterdag 9 september 2006 23:10 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ONhandig?
komt voor bij de besten
gelukkig heb je goeie connecties?quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou dit was bijna mn acount foetsie![]()
Heb ik ook eens gedaan! (met een kloon welliswaar)quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou dit was bijna mn acount foetsie![]()
Ja heb ik gedaan ook,en idd gefixdquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Heb ik ook eens gedaan! (met een kloon welliswaar)
Ff naar forum@fok.nl mailen, dan fixxen ze het wel voor je
Nee nu ben jij weer blauwquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:36 schreef Angel-Eyez het volgende:
andere kleur bij TS klopt in elk geval niet
is wel bij elke eerste poster op een nieuwe pagina, tenzij je 301 posts per pagina hebt natuurlijk
ja ben alleen net aan de eerste begonnenquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh?
Ik ben weer helemaal nuchter inmiddels
5quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:41 schreef Neenetje het volgende:
Ok, er zijn zojuist in huis 5 lampjes geknapt..
Wat kan dat in godesnaam zijn?
Wat drink je?quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:41 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ja ben alleen net aan de eerste begonnen
je muziek te hard?quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:41 schreef Neenetje het volgende:
Neh, de laatste die knapte is 4 weken oud.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
5
Het kan wel als ze gelijk aangeschaft zijn, maar wel weird opzich
ESP.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:41 schreef Neenetje het volgende:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:43 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
je muziek te hard?
wel creapy trouwens![]()
Na jah en geen Quja bord ofzo gebruiktquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:44 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Neh, de laatste die knapte is 4 weken oud.
Hahaha.. nee, niet gebruikt.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Na jah en geen Quja bord ofzo gebruikt
Lijkt wel een spanningpiek ofzo
Ik heb het wel in een tijdsbestek van 3 maanden ofzo, dat alles eraan gaatquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:45 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Hahaha.. nee, niet gebruikt.
Mwah, die lampjes zijn gedurende 1,5 uur 1 voor 1 geknapt als ik ze aandeed..
Eerst die op de trap, toen in de hal boven, in m'n kamer, in de keuken en nu in de badkamer.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb het wel in een tijdsbestek van 3 maanden ofzo, dat alles eraan gaat
Dit is wel heel weird hoor
vind het wel heel raar.. iemand in de buurt die even met jou op onderzoek kan gaan naar de bedrading ofzo? stoppen? weet het ook niet helaasquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:44 schreef Neenetje het volgende:
[..]M'n muziek staat wel te hard ja.. maar dat telt niet mee.
En ja.. creapy..Ik ben al zo'n angsthaas.
En is het niet 1 groep in het huis ofzo?quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:49 schreef Neenetje het volgende:
[..]Hmhm..
Maar nu heb ik dus nergens licht meer als ik naar de wc moet..![]()
limonadequote:Op zaterdag 9 september 2006 23:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh dat is goed te doen wel ja![]()
Haha, nee, er zijn geen stoppen door.. dat had ik afgelopen kerst..quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:50 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
vind het wel heel raar.. iemand in de buurt die even met jou op onderzoek kan gaan naar de bedrading ofzo? stoppen? weet het ook niet helaas
ik heb sowieso een fobie van als licht uitgaat![]()
Nee, tis door het hele huis.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En is het niet 1 groep in het huis ofzo?
En vrouwen plassen zittend moet best kunnen![]()
Ik mag het wel hopen, huisgenoten zijn naar huis.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:55 schreef Ghostbuster het volgende:
En zit je daar alleen dan Neeneetje?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:56 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik mag het wel hopen, huisgenoten zijn naar huis.
namen alweer kwijtquote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:54 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Haha, nee, er zijn geen stoppen door.. dat had ik afgelopen kerst..
Leuk was dat.. tijdens kerst zonder lichten op de benedenverdieping/zonder koelkast/beste kleren incl. pyjama nog in de wasmachine zonder stroom..
Dat het zo koud was buiten hielp wel, gewoon de boodschappen in een tasje buiten het raam.![]()
Maar het zijn geen stoppen. Bedrading kan het zijn, het is een tyfusoud huis.
Ik mis m'n quickreply...quote:
Spetter is de baby dolfijnquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:56 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
namen alweer kwijtmaar er waren veel Flippers
en ze waren cool en mooi enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |