Ja zo is hetquote:Op zondag 10 september 2006 20:17 schreef killswitch het volgende:
[..]
neu gewoon voor mensen die geen zin hebben om urenlang naar lelijke fletse kleuren met veels te veel contrast te kijken
Ik kijk dan ook niet de hele tijd naar de rand tussen wit, geel en zwart, maar gewoon in het midden.quote:Op zondag 10 september 2006 20:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja zo is het![]()
En dat heeft niets met leeftijd te maken, rust voor je ogen is prettig gewoon![]()
Hai. Waarom krijg ik een melding dat m'n javascript niet werkt? Nooit problemen mee gehadquote:Op zondag 10 september 2006 20:38 schreef Slarioux het volgende:
Ha mensen! Bugs zijn kut.
Goeie post. Duidelijk. Echt. Iederen snapt wat je bedoelt. Wow. Je zou qua onderbouwing zó de politiek inkunnen.quote:Op zondag 10 september 2006 20:39 schreef DeLeider het volgende:
WTF het snel reageren!??
Nah lekker dan beterschap in ieder gevalquote:Op zondag 10 september 2006 20:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hai. Waarom krijg ik een melding dat m'n javascript niet werkt? Nooit problemen mee gehad. Hoe zet ik dat weer aan?
.
En Spook, gisteravond en vannacht ben ik bijna gestikt in m'n eigen snot. Maar daar ben ik nu vanaf. Ik ben overgestapt op snijdende maagpijn
.
Het is dan ook [BeF]quote:Op zondag 10 september 2006 20:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Goeie post. Duidelijk. Echt. Iederen snapt wat je bedoelt. Wow. Je zou qua onderbouwing zó de politiek inkunnen.
Geen idee, de melding zit in een <noscript> en nou ja, nerdtalk. Je browser is dom, daar komt het op neer.quote:Op zondag 10 september 2006 20:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hai. Waarom krijg ik een melding dat m'n javascript niet werkt? Nooit problemen mee gehad. Hoe zet ik dat weer aan?
.
Doe es wat aan die spatie die mist tussen de '|' en de bookmarks link in de dark layout!quote:Op zondag 10 september 2006 20:38 schreef Slarioux het volgende:
Ha mensen! Bugs zijn kut.
De plek waar je de rest van de users verveelt door willekeurige woorden achter elkaar te plakken en te posten, zonder verdere uitleg?quote:
Soort zoekt soort.quote:Op zondag 10 september 2006 20:44 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Geen idee, de melding zit in een <noscript> en nou ja, nerdtalk. Je browser is dom, daar komt het op neer.
Maarmaar. Het is Firefoxquote:Op zondag 10 september 2006 20:44 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Geen idee, de melding zit in een <noscript> en nou ja, nerdtalk. Je browser is dom, daar komt het op neer.
Het was niet willekeurig, als je de combinatie woorden met PI maakt had je kunnen zien dat ik het niet alles vind, en kunnen vragen waarom... Omdat je nu nog steeds nutteloze posts krijgt, maar dan met PI'squote:Op zondag 10 september 2006 20:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De plek waar je de rest van de users verveelt door willekeurige woorden achter elkaar te plakken en te posten, zonder verdere uitleg?
Aha.
Hij is het oneens met de nieuwe indeling van de quick reply.quote:Op zondag 10 september 2006 20:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De plek waar je de rest van de users verveelt door willekeurige woorden achter elkaar te plakken en te posten, zonder verdere uitleg?
Aha.
Ik heb geen problemen met wat dan ook, en ik heb ook FFquote:
Kusje?quote:Op zondag 10 september 2006 21:27 schreef Neenetje het volgende:
Zieeeeeeeeeeeeeeeek zijjjjjjjjjjjjn.. ik wil alleen maar zieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek.. zijn...
Ja die moet ik nog schrijvenquote:Op zondag 10 september 2006 20:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[afbeelding]
hier is hier. Briljante uitleg.
ik ben een visquote:Op zondag 10 september 2006 21:20 schreef Neenetje het volgende:
Blub blub blub.
Verder ziet het er wel allemaal hip uit trouwens. Nog even wachten op de quickquote, maar daarna benoem ik je tot held.quote:
nopequote:Op zondag 10 september 2006 21:50 schreef Bizznitch het volgende:
Zijt gij allen verbitterd?
Yup.quote:Op zondag 10 september 2006 21:50 schreef Bizznitch het volgende:
Zijt gij allen verbitterd?
Wijven zijn m'n lust als ze niet leven.quote:Op zondag 10 september 2006 22:09 schreef killswitch het volgende:
[..]
je bent wel een tof lijk al zeg ik het zelf
wist niet dat je lesbo/bi wasquote:Op zondag 10 september 2006 22:11 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Wijven zijn m'n lust als ze niet leven.
niet te vergeten iddquote:Op zondag 10 september 2006 22:18 schreef Neenetje het volgende:
En necrofiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |