quote:Op zondag 10 september 2006 17:58 schreef whoops het volgende:
[..]
Goed plan...
[..]
Ik denk dat developer meer zin heeft...
Ps... Dit is gequickquote... Geef me nog een uurtje ofzo en QQ moet in ieder geval weer werken...
Oei, ik zag de TR die je daarnet plaatste.quote:
Ja, hihihi.quote:Op zondag 10 september 2006 18:00 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Jij hebt er wel eens eentje van mij gezien.
Messenga was je voor, zo te zien!quote:Op zondag 10 september 2006 18:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oei, ik zag de TR die je daarnet plaatste..
Je zei eerst 'note'..quote:Op zondag 10 september 2006 18:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oei, ik zag de TR die je daarnet plaatste..
Ja, ik versprak me.quote:Op zondag 10 september 2006 18:11 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Je zei eerst 'note'..
Ik was al bang.
Hoe kan ik dit ooit goedmaken?quote:Op zondag 10 september 2006 18:13 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Me niet meer zo laten schrikken hoor..
quote:Op zondag 10 september 2006 18:11 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Je zei eerst 'note'..
Ik was al bang.
Geheimpje.quote:Op zondag 10 september 2006 18:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]hoe kom jij in de edit-geschiedenis!!
Oh, jij bent er ook zoeentje die dan bijvoorbeeld één groene aansteker koopt, en vervolgens alle groene aanstekers die je tegenkomt claimt als zijnde die van jou?quote:Op zondag 10 september 2006 18:25 schreef Chowi het volgende:
Waarom heb ik drie aanstekers in mijn broekzak?
In Dark wel!quote:Op zondag 10 september 2006 18:42 schreef mcDavid het volgende:
Oh, het werkt alleen nog niet helemaal!
Ja leuk.quote:Op zondag 10 september 2006 18:52 schreef mcDavid het volgende:
[[url=http://picserver.org/i/M91B0YES4P6J/256/p.jpeg]afbeelding][/url]
Dan moet je nog even wachten!quote:Op zondag 10 september 2006 19:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Mja maar ik wil alleen Silver als achtergrond
Ja hij was er mee bezig las ik alquote:Op zondag 10 september 2006 19:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dan moet je nog even wachten!
wil ik stiekum ook!
Psies!quote:Op zondag 10 september 2006 19:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja hij was er mee bezig las ik al![]()
Dat quickgeval is zo handig als je op meerdere mensen reageerd of iets
Nope ziet er niet uit vind ikquote:Op zondag 10 september 2006 19:48 schreef rompompom het volgende:
fok_dark is toch veul mooier!
Mijn humeur +10
zo hard als ik baalde dat ik destijds over moest stappen van "nieuwe layout" naar replique, zo hard wil ik nu eigenlijk nooit meer anders!quote:Op zondag 10 september 2006 19:48 schreef rompompom het volgende:
fok_dark is toch veul mooier!
Mijn humeur +10
Dat had ik dus ook toen replique kwam baalde ik als een stekkerquote:Op zondag 10 september 2006 19:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zo hard als ik baalde dat ik destijds over moest stappen van "nieuwe layout" naar replique, zo hard wil ik nu eigenlijk nooit meer anders!
Ik heb het even geprobeert met fokforum_light, maar vond het maar niets. Vind nu de dark zelfs beter, terwijl die helemáál van voor mijn tijd is!
Ja, die vind ik ook mooier, maar dat niet gecentreerde is wel gruwelijk irritantquote:Op zondag 10 september 2006 20:00 schreef mcDavid het volgende:
oh nee, light is wél mooier!
alleen niet gecentreerd
Ik moet zeggen dat ik de overzichtelijkheid van Light toch dusdanig vind dat ik het dan maar met een links-uitgelijnd forum doe!quote:Op zondag 10 september 2006 20:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, die vind ik ook mooier, maar dat niet gecentreerde is wel gruwelijk irritant
In light heb je de mooie PI's, da's het enige voordeel ervan eigenlijk, t.o.v. dark.
Ik heb even getwijfeld om m'n postcount uit m'n profiel te halen. Maar ik kijk er toch nooit naar, dus het maakt niks uit.quote:Op zondag 10 september 2006 20:06 schreef Ghostbuster het volgende:
De dagcijfers van Arcee zijn afgeschaft volgens mij
Oh ik heb het wel uitstaan maar boeit me niet zo verder eigenlijkquote:Op zondag 10 september 2006 20:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb even getwijfeld om m'n postcount uit m'n profiel te halen. Maar ik kijk er toch nooit naar, dus het maakt niks uit.
Die is zo lelijk, zo kleurloosquote:Op zondag 10 september 2006 20:07 schreef mcDavid het volgende:
Eigenlijk wen ik best snel weer hieraan!
maar toch blijf ik bij silver, als die het weer "doet"
Dit is een gequickquote berichtquote:Op zondag 10 september 2006 20:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh ik heb het wel uitstaan maar boeit me niet zo verder eigenlijk
Maar heb je al een update van dat Quicqoute inmiddels?
ik wil ook men QQ terug gvdquote:Op zondag 10 september 2006 20:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dit is een gequickquote bericht
Bij mij is alles weer bij het oude. Stelletje pauper-devvers
Whehehe! Foksilver is voor nerds!quote:Op zondag 10 september 2006 20:11 schreef whoops het volgende:
Een werkende QQ voor foksilver zal er vandaag niet meer inzitten, maar als het aan mij ligt komt hij wel snel...
Als je kleurtjes wilt moet je helemaal Light nemen!quote:Op zondag 10 september 2006 20:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die is zo lelijk, zo kleurloos
neu gewoon voor mensen die geen zin hebben om urenlang naar lelijke fletse kleuren met veels te veel contrast te kijkenquote:Op zondag 10 september 2006 20:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Whehehe! Foksilver is voor nerds!
*meptquote:Op zondag 10 september 2006 20:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Whehehe! Foksilver is voor nerds!
My thoughts exactly.quote:Op zondag 10 september 2006 20:17 schreef killswitch het volgende:
[..]
neu gewoon voor mensen die geen zin hebben om urenlang naar lelijke fletse kleuren met veels te veel contrast te kijken
Lees: mensen die geen normale ogen hebben.quote:Op zondag 10 september 2006 20:17 schreef killswitch het volgende:
[..]
neu gewoon voor mensen die geen zin hebben om urenlang naar lelijke fletse kleuren met veels te veel contrast te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |