Hm, balen... Ik ook niet echt. Vandaag zoiets engs.quote:Op zondag 10 september 2006 01:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
Heb eigenlijk nergens zin in, momenteel. Waait wel weer over.
Wat dan?quote:Op zondag 10 september 2006 01:23 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Hm, balen... Ik ook niet echt. Vandaag zoiets engs.
Nee, das nieuw, en dat kan je in je opties uitzetten.quote:Op zondag 10 september 2006 01:26 schreef JDude het volgende:
Ben ik nou gek of wordt vanuit de MyAT automatisch een nieuw venster geopend als je een topic aanklikt?
Thanksquote:Op zondag 10 september 2006 01:27 schreef Neenetje het volgende:
Nee, das nieuw, en dat kan je in je opties uitzetten.
Is goedquote:Op zondag 10 september 2006 01:25 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een mailtje.. k?
Wieeee kent hem niet!!!???quote:Op zondag 10 september 2006 01:39 schreef Neenetje het volgende:
Sinterklaaaaaaaaaaaas...
Wat betreft dat MYAT. Bovenaan is het inderdaad afgekort, maar dat was bij mij echt al zo, dat weet ik 100% zeker. Onderaan staat het nog wel voluit (met één 'l') geschreven.quote:
quote:Op zondag 10 september 2006 01:43 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Sinterklaas, sinterklaas en natuurlijk DWC..
Nee, dat was echt nog niet zo. En kunnen we het "woord" DWC hier achterwege laten?quote:Op zondag 10 september 2006 01:44 schreef rompompom het volgende:
Wat betreft dat MYAT. Bovenaan is het inderdaad afgekort, maar dat was bij mij echt al zo, dat weet ik 100% zeker. Onderaan staat het nog wel voluit (met één 'l') geschreven.
Misschien was het een restantje van een eerdere FOK!tools ofzo, maar ik kan me niet herinneren dat het anders was. Terwijl ik het dus toch erg vaak gebruik.quote:Op zondag 10 september 2006 01:47 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee, dat was echt nog niet zo. En kunnen we het "woord" DWC hier achterwege laten?
Goed plan Sjeedoet. Ik moet zometeen ook maar eensch gaan.quote:Op zondag 10 september 2006 01:51 schreef JDude het volgende:
Schlafen.
Das war ein gut Idee. Daar ga ik eens navolging aan geven.quote:Op zondag 10 september 2006 01:51 schreef JDude het volgende:
Schlafen.
Trustequote:Op zondag 10 september 2006 01:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Das war ein gut Idee. Daar ga ik eens navolging aan geven.
Stelletje paupers!
Ha! Zie je wel! Ik wist het!quote:Op zondag 10 september 2006 02:01 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ook slapen, trusten allemaal![]()
En RPP als jij de oude Fok template hebt, dan is dat MyAT idd al zo
Alleen bij de nieuwe zilver template stond het volluit
ja zeg dan dat je met de ouwe fok layout zitquote:Op zondag 10 september 2006 02:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ha! Zie je wel! Ik wist het!
Stelletje n00bs
quote:Op zondag 10 september 2006 02:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
ja zeg dan dat je met de ouwe fok layout zit![]()
Maar ik ben gone truste
quote:Op zondag 10 september 2006 00:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Spuuglelijk, die foute kleur bij mezelf. Iets tussen grijs en bruin in, dat ziet er niet uit in fok_dark
Ik hoop dat ze Quickquote gauw om weten te bouwen, want dit is echt hoerekutbagger
Ik ook.quote:Op zondag 10 september 2006 02:22 schreef Zaeqomqommer het volgende:
Tering zeg, wat ben ik in een goede bui!
Valt er wat te halen?quote:Op zondag 10 september 2006 02:22 schreef Zaeqomqommer het volgende:
Tering zeg, wat ben ik in een goede bui!
Gedaan, ik typ zo wel wat.quote:Op zondag 10 september 2006 02:25 schreef Neenetje het volgende:
Check je mail even c.
Janetje staat op 377..quote:Op zondag 10 september 2006 02:28 schreef Zaeqomqommer het volgende:
Wat de neuk...
[..]
Wat ben ik een kankernerd.
I'm in! Wie is het slachtoffer?quote:Op zondag 10 september 2006 02:24 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Ja, een knokpartij en wat messteken.
Ik zelf.quote:Op zondag 10 september 2006 02:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
I'm in! Wie is het slachtoffer?
Nee.quote:Op zondag 10 september 2006 02:37 schreef rompompom het volgende:
Sjezus, is dat die Top 500? De 500 accounts met de meeste posts? Hoe bedoel je bevorder post-opkrik gedrag
Serieus, is er íéts positief aan dieupdate
?
Knok, ik moet oefenen.quote:Op zondag 10 september 2006 02:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wil jij het knok-gedeelte of dat met die messteken?
Nieuwe ondertitel. [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |