ik heb geen lontjequote:Op zondag 10 september 2006 00:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jeez kort lontje ik wist het echt niet
* Ghostbuster voelt nee kloptquote:Op zondag 10 september 2006 01:02 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ik heb geen lontjedat verklaart misschien alles
quote:Op zondag 10 september 2006 01:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
* Ghostbuster voelt nee klopt![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 01:04 schreef JDude het volgende:
Slechts twee fouten in de TT, keurig.
wat is er RPP?quote:Op zondag 10 september 2006 01:04 schreef rompompom het volgende:
En al die zinloze opties ook, om icons uit te schakelen. Daar hebben ze toch die tekstversie voor, of heb ik dat nou verkeerd?
En in plaats van dat ze onderaan nou profiel of instellingen links toevoegen, nee, we kunnen 'handig' door klikken naar de Top 500. WTF is dat eigenlijk? Minstens zo zinloos als die 'nieuwe topics' link, echt. Als je dát nou zelf kon instellen
En trouwens, we moeten nummer 755 nog inhalen. Stelletje lampekappen!
*Zucht*. Waarom veranderen ze zoveel het als er niet zoveel mis was? Het enige wat ze hadden hoeven doen is die quickquote extensie rechtstreeks implementerenquote:
Die werkt ook niet tof meer. Wat een kut-updatequote:Op zondag 10 september 2006 01:07 schreef rompompom het volgende:
*Zucht*. Waarom veranderen ze zoveel het als er niet zoveel mis was? Het enige wat ze hadden hoeven doen is die quickquote extensie rechtstreeks implementeren
Ja, en lampenbollen ook.quote:Op zondag 10 september 2006 01:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb toch Zoeken met een hoofdletter
is er al topic geopend voor klachtenbehandeling?quote:Op zondag 10 september 2006 01:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
*Zucht*. Waarom veranderen ze zoveel het als er niet zoveel mis was? Het enige wat ze hadden hoeven doen is die quickquote extensie rechtstreeks implementeren
Heel fok zit vol met klachten, over die updatequote:Op zondag 10 september 2006 01:08 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
is er al topic geopend voor klachten?
ow ok.. ja was nog niet in active geweestquote:Op zondag 10 september 2006 01:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Heel fok zit vol met klachten, over die update
Zo die is echt lelijk jaquote:Op zondag 10 september 2006 01:09 schreef JDude het volgende:
Die balk bovenin is ook best lame. Alsof ik ooit verder kom dan het forum.
Easy therequote:Op zondag 10 september 2006 01:04 schreef rompompom het volgende:
En al die zinloze opties ook, om icons uit te schakelen. Daar hebben ze toch die tekstversie voor, of heb ik dat nou verkeerd?
En in plaats van dat ze onderaan nou profiel of instellingen links toevoegen, nee, we kunnen 'handig' door klikken naar de Top 500. WTF is dat eigenlijk? Minstens zo zinloos als die 'nieuwe topics' link, echt. Als je dát nou zelf kon instellen
En trouwens, we moeten nummer 755 nog inhalen. Stelletje lampekappen!
Gewoon helemaal niet. Weg m'n quickreply, weg een fatsoenlijk replyvenster, weg leuke PI's. Wat een stelletje amateurs!quote:Op zondag 10 september 2006 01:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Die werkt ook niet tof meer. Wat een kut-update.
Bizz!quote:
Al lang.quote:Op zondag 10 september 2006 01:08 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
is er al topic geopend voor klachtenbehandeling?
Alles bah!quote:Op zondag 10 september 2006 01:10 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Easy there!
Verder alles goed?.
Eensch is. De voordelen wegen bij lange na niet op tegen de nadelen.quote:
Er is al een deel twee voor alle bugsquote:Op zondag 10 september 2006 01:08 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
is er al topic geopend voor klachtenbehandeling?
Eenschquote:Op zondag 10 september 2006 01:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat MYAT is ook klote, ik moest mn hersen muis coordinatie opnieuw instellen
quote:Op zondag 10 september 2006 01:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Er is al een deel twee voor alle bugs
Ja ik vond het best zoals het was... stom idee zegquote:Op zondag 10 september 2006 01:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Er is al een deel twee voor alle bugs
Hij stond eerst volluit geschreven en nu als afk,dus minder klik plekquote:Op zondag 10 september 2006 01:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ligt het aan mij dat ik niet zie wat daar anders aan is?
Joh!quote:Op zondag 10 september 2006 01:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Als je dat Quickquote ding had al, dan zie ik geen enkel voordeel eigenlijk
Sterker nog, de Qq is nu weg.quote:Op zondag 10 september 2006 01:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Als je dat Quickquote ding had al, dan zie ik geen enkel voordeel eigenlijk
Nou volgens de devs zijn dingens als TS een kleurtje een voordeelquote:
Nee toch? Het valt mij niet op in ieder geval.quote:Op zondag 10 september 2006 01:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hij stond eerst volluit geschreven en nu als afk,dus minder klik plek
Jup, jawel.quote:Op zondag 10 september 2006 01:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee toch? Het valt mij niet op in ieder geval.
Jawel hoor dat MYAT is nieuwquote:Op zondag 10 september 2006 01:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee toch? Het valt mij niet op in ieder geval.
Het enige soort topic waar ik dat als een voordeel kan zien, is een topic waarbij TS een verslag doet van iets dat over meerdere dagen verspreid is. Bijvoorbeeld dat topic in R&P van die gozer van wie de vader kanker heeft en die een keer per twee weken ofzo een update geeft. Dan zou het heel misschien handig kunnen zijn. Maar voor de herkenning zijn die usericons er godverdegodver toch?quote:Op zondag 10 september 2006 01:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou volgens de devs zijn dingens als TS een kleurtje een voordeel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |