Pas vooral ook op dat je niet te dik wordtquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:09 schreef nr100 het volgende:
Ik "kook" maar eens een cracker met een plakje kaas. Heb ik mijn diner ook weer binnen. Oh en een senseo er maar bij dan om weg te spoelen![]()
Wie weet doe ik eens gek en kook ik er 2!quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:44 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Pas vooral ook op dat je niet te dik wordt
Das weinig aan de lijn ??quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:09 schreef nr100 het volgende:
Ik "kook" maar eens een cracker met een plakje kaas. Heb ik mijn diner ook weer binnen. Oh en een senseo er maar bij dan om weg te spoelen![]()
quote:
Pizza hierquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:27 schreef nr100 het volgende:
[..]
niet echt. Gewoon geen trek. maar wat eet jij dan? Ga jij ook voor de vette hap vandaag?
![]()
Hier ook die van mij was alleen een beetje aangebrandquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:49 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Een salami pizza van de Edah![]()
Lekkerquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:43 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Witte bollen met filet Americain en ui!
Wat een inspiratie... Denk dat ik morgen ook maar eens langs de winkel ga voor een goed gevulde salade met lekker brood. Tzatziki erbij...quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:21 schreef SHE het volgende:
Ook vandaag de BBQ weer aan gehad; ik had er vooraf king prawns op gedrapeerd, en daarna zalm moten, en toen tonijn steaks. Erbij een heeeele lekkere griekse salade en wat knoflookbrood.
Morgen weer een klein feestje![]()
Oh zo'n salade heb ik ook echt zin in..quote:Op woensdag 13 september 2006 01:21 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat een inspiratie... Denk dat ik morgen ook maar eens langs de winkel ga voor een goed gevulde salade met lekker brood. Tzatziki erbij...
Vandaag had ik hutspot die mijn moeder had meegegeven, want ik zit een beetje krap bij kas.
Een zielsverwantquote:Op woensdag 13 september 2006 08:46 schreef iamredleader het volgende:
Ja, ochtend he, dus koffie en wat crackers.
Je meent hetquote:Op woensdag 13 september 2006 13:27 schreef tonks het volgende:
Ik heb net brood op![]()
![]()
IK ZWEER HET!1!!!!!
Goed plan. Dat dus.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:47 schreef iamredleader het volgende:
Nu een bakkie koffie.
Doe mij zo'n vriend...quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:40 schreef Coconut het volgende:
M'n vriend is allemaal kleine hapjes aan het maken; o.a. mini pizza'tjes, tomaatjes met knoflook en gesmolten kaas.. Dus dat ga ik zo lekker eten. Daarna ook nog een grand dessert geloof ik, hmmm![]()
Nice,quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:23 schreef SHE het volgende:
Kippepoten die ik een dag en een nacht heb gemarineerd in een kruidenmengsel van abrikoos, komijn, rode peper en zwarte peper
Lekker..quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:27 schreef Camplo het volgende:
BBQ vanavond.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik eet een kopje rijst, die kreeg ik als beloning omdat ik net 10 paar nieuwe nikes binnen notime in elkaar had gezet![]()
Groene curry.quote:
Oe, wil ik ook!quote:Op maandag 18 september 2006 11:05 schreef Hutch het volgende:
kopje koffie, scrambled eggs met bacon en 2 sneetjes toast
Oehhh klinkt lekker!quote:Op maandag 18 september 2006 13:55 schreef DarkElf het volgende:
vanavond een salade van tomaten, artisjokharten, geitenkaas en een lekkere dressing
Dat eten we morgen (vlees vergeten te kopenquote:Op maandag 18 september 2006 15:49 schreef Bluezz het volgende:
Vanavond ragout van chinese kool en een vleesje erbij
oh men, dat was lekkerquote:Op maandag 18 september 2006 13:55 schreef DarkElf het volgende:
vanavond een salade van tomaten, artisjokharten, geitenkaas en een lekkere dressing
Lekker makkelijk zeker op prinsjesdag?quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:35 schreef Koningin het volgende:
Vanavond is het gehaktbal avond.
nep bailey? Wat is er mis met de echte dan?quote:Op zondag 17 september 2006 20:45 schreef Mini_rulez het volgende:
Knoflookbroodjes, met een glas Milk & Fruit. Aardbei/kers, om precies te zijn.
Straks nog een filmpje kijken met de rest van de knoflookbroodjes, pizzapuntjes, misschien wat olijven, wijn, nep-Baileys... Misschien moet ik toch maar eens wat gezonder gaan leven.
Ik denk dat het meer in de prijs zit.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:17 schreef Thomasumo het volgende:
[..]
nep bailey? Wat is er mis met de echte dan?
Die dagen heb ik ook wel eensquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:22 schreef Mikkie het volgende:
Gebakken aardappelbolletjes met cordon bleu. En ik ben te lui om sla te maken, heb ik zojuist besloten
Tijd dat je daar verandering in brengtquote:Op woensdag 20 september 2006 14:50 schreef LoveHenk het volgende:
dit topic brengt me op ideeen. heb nu totale cuinaire burnout in me leven. zit op kamers. elke dag brood en kaas gaat vervelen.![]()
Oeh gisteren vanwege een verjaardag "mijn" dinsdagavond gemist. (Ik hoop altijd dat mijn vriend dan avonddienst heeft anders zeurt hij er altijd over, omdat hij geen zin heeft om de hele avond alleen te boven te zitten maar ook niet mee wil kijkenquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:58 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ga zo even een paar kipvleugeltjes bakken...past perfect bij mijn net5-wijven-avond
![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 16:07 schreef LoveHenk het volgende:
nou ik wilde scrambled eggs gaan maken zoals iemand hier eerder in het topic, doe koelkast open. 1 ei. ok. dan maar brood met kaas. weer.![]()
heeft jump weer met de rechten gespeeldquote:Op woensdag 20 september 2006 19:46 schreef editor2 het volgende:
[[url=http://xs206.xs.to/xs206/06383/mijnetenwoensdagavond.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Allemaal vers gemaakt, zo ja dan ben ik wel benieuwd naar een paar van die receptenquote:Op woensdag 20 september 2006 23:57 schreef PdeHoog het volgende:
Vanavond dus met 6 man soort van rijsttafelen
Rendang, Ajam Goreng Pedis, Roedjak Manis, Sambal Goreng boontjes, Indische Gehaktballetjes, Sambal Goreng Telor en Sajoer Tjempeh
Allemaal vers gemaakt jaquote:Op donderdag 21 september 2006 07:52 schreef Hutch het volgende:
[..]
Allemaal vers gemaakt, zo ja dan ben ik wel benieuwd naar een paar van die recepten
Ben benieuwdquote:Op donderdag 21 september 2006 19:28 schreef Underdoggy het volgende:
mijn god, nog nooit zo lekkere pasta gehad, post zo het recept wel even
Pfffffffff...ik wou dat ik niet in dat ene jurkje wilde passen...anders had ik in a heartbeat gemaakt wat jij hebt gehad.quote:Op donderdag 21 september 2006 12:54 schreef Isabeau het volgende:
Pistoletje met mortadella, petrella en augurk
Thanx, ziet er lekker uit, ga het binnenkort eens maken!quote:Op donderdag 21 september 2006 21:02 schreef Underdoggy het volgende:
ingredienten voor 2 personen:
genoeg Tagliatella
rode uit
blokje tomatenblokjes in saus
grote zoete punt paprika
klein bakje garnalen
klein bakje cherry tomaten
2 teentjes knoflook
2 teelepels sambal
verse of gedrooge bascilicum
Fruit de fijngesneden uit met de teentjes knoflook in wat olijfolie
voeg als de ui glazig wordt de gesneden zoete punt paprika toe en bak dit even mee
voeg na een minuutje de in helften of kwart gesneden cherrytomaatjes toe en de garnalen, en roer dit goed door.
voeg na een minuutje 1/3e blikje tomatenblokjes met saus toe en de bascilicum en sambal
Laat het geheel paar minuutjes pruttelen en voeg tot slotte de gekookte tagliatella toe en bak dit even mee.
Erg lekker met wat chiabatta.
[afbeelding]
Ziet er simpel uit, maar dat hoort met pasta
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |