Da's behoorlijk tof... Waar kan je die kopen?quote:Op maandag 18 september 2006 22:55 schreef zoalshetis het volgende:
hey bluezz ik weet dat het matig off-topic is. maar je kan strobalen kopen met verschillende soorten sporenkweek.
krijg ze altijd van mijn pa uit het oosten. misschien kan je hier naar bellen?quote:Op maandag 18 september 2006 23:20 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Da's behoorlijk tof... Waar kan je die kopen?
quote:Paddestoelenragout met rijst (4 personen)
--------------------------------------------------------------------------------
Ingrediėnten:
2 sjalotjes
150 gram kastanjechampignons
150 gram champignons
1 pakje Quornstukjes (175 gr)
4 eetlepels olie
2 eetlepels sojasaus
350 gram rijst
45 gram boter
50 gram bloem
1 kruidenbouillontablet
zout en peper
2 eetlepels gesnipperde bieslook (diepvries)
keukenpapier
Bereiding:
Sjalotjes pellen en fijnsnipperen. Paddestoelen schoonvegen met keukenpapier en in plakjes snijden. Quornstukjes kleiner snijden. In koekenpan helft van olie verhitten en Quorn met 1 eetlepel sojasaus bruinbakken.
Quorn uit pan nemen. Rest van de olie verhitten en sjalot circa 1 minuut fruiten. Paddestoelen toevoegen en circa 3 minuten al omscheppend bakken. Rest van sojasaus en ½ kopje water toevoegen en paddestoelen nog circa 2 minuten laten pruttelen.
Rijst volgens gebruiksaanwijzing gaarkoken. Intussen in (braad)pan boter smelten. Bloem erdoor roeren en circa 1 minuut laten garen. Al roerend 6 dl water en bouillontablet toevoegen. Blijven roeren tot saus gebonden is. Quorn en paddestoelen toevoegen en saus circa 3 minuten zachtjes laten pruttelen. Op smaak brengen met zout en peper. Bieslook door saus roeren. Saus met rijst serveren. Lekker met rauwkost (ijsbergsla met tomaten).
quote:Op maandag 18 september 2006 22:46 schreef Aventura het volgende:
Ik wil dat jullie bij me komen inwonen als privekoks
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |