Oe, wil ik ook!quote:Op maandag 18 september 2006 11:05 schreef Hutch het volgende:
kopje koffie, scrambled eggs met bacon en 2 sneetjes toast
Oehhh klinkt lekker!quote:Op maandag 18 september 2006 13:55 schreef DarkElf het volgende:
vanavond een salade van tomaten, artisjokharten, geitenkaas en een lekkere dressing
Dat eten we morgen (vlees vergeten te kopenquote:Op maandag 18 september 2006 15:49 schreef Bluezz het volgende:
Vanavond ragout van chinese kool en een vleesje erbij
oh men, dat was lekkerquote:Op maandag 18 september 2006 13:55 schreef DarkElf het volgende:
vanavond een salade van tomaten, artisjokharten, geitenkaas en een lekkere dressing
Lekker makkelijk zeker op prinsjesdag?quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:35 schreef Koningin het volgende:
Vanavond is het gehaktbal avond.
nep bailey? Wat is er mis met de echte dan?quote:Op zondag 17 september 2006 20:45 schreef Mini_rulez het volgende:
Knoflookbroodjes, met een glas Milk & Fruit. Aardbei/kers, om precies te zijn.
Straks nog een filmpje kijken met de rest van de knoflookbroodjes, pizzapuntjes, misschien wat olijven, wijn, nep-Baileys... Misschien moet ik toch maar eens wat gezonder gaan leven.
Ik denk dat het meer in de prijs zit.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:17 schreef Thomasumo het volgende:
[..]
nep bailey? Wat is er mis met de echte dan?
Die dagen heb ik ook wel eensquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:22 schreef Mikkie het volgende:
Gebakken aardappelbolletjes met cordon bleu. En ik ben te lui om sla te maken, heb ik zojuist besloten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |