Tijd dat je daar verandering in brengtquote:Op woensdag 20 september 2006 14:50 schreef LoveHenk het volgende:
dit topic brengt me op ideeen. heb nu totale cuinaire burnout in me leven. zit op kamers. elke dag brood en kaas gaat vervelen.![]()
Oeh gisteren vanwege een verjaardag "mijn" dinsdagavond gemist. (Ik hoop altijd dat mijn vriend dan avonddienst heeft anders zeurt hij er altijd over, omdat hij geen zin heeft om de hele avond alleen te boven te zitten maar ook niet mee wil kijkenquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:58 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ga zo even een paar kipvleugeltjes bakken...past perfect bij mijn net5-wijven-avond
![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 16:07 schreef LoveHenk het volgende:
nou ik wilde scrambled eggs gaan maken zoals iemand hier eerder in het topic, doe koelkast open. 1 ei. ok. dan maar brood met kaas. weer.![]()
heeft jump weer met de rechten gespeeldquote:Op woensdag 20 september 2006 19:46 schreef editor2 het volgende:
[[url=http://xs206.xs.to/xs206/06383/mijnetenwoensdagavond.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Allemaal vers gemaakt, zo ja dan ben ik wel benieuwd naar een paar van die receptenquote:Op woensdag 20 september 2006 23:57 schreef PdeHoog het volgende:
Vanavond dus met 6 man soort van rijsttafelen
Rendang, Ajam Goreng Pedis, Roedjak Manis, Sambal Goreng boontjes, Indische Gehaktballetjes, Sambal Goreng Telor en Sajoer Tjempeh
Allemaal vers gemaakt jaquote:Op donderdag 21 september 2006 07:52 schreef Hutch het volgende:
[..]
Allemaal vers gemaakt, zo ja dan ben ik wel benieuwd naar een paar van die recepten
Ben benieuwdquote:Op donderdag 21 september 2006 19:28 schreef Underdoggy het volgende:
mijn god, nog nooit zo lekkere pasta gehad, post zo het recept wel even
Pfffffffff...ik wou dat ik niet in dat ene jurkje wilde passen...anders had ik in a heartbeat gemaakt wat jij hebt gehad.quote:Op donderdag 21 september 2006 12:54 schreef Isabeau het volgende:
Pistoletje met mortadella, petrella en augurk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |