Cardio zuigt.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:24 schreef Frautie het volgende:
[..]
Leuk
Doen jullie trouwens nog iets aan cardio werk?!
Ik zou wel moeten, maar ik heb er echt een schurfthekel aan![]()
Zwemmen?! Als ik baantjes trekken?quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:37 schreef ivosnivo het volgende:
Ik ook, altijd van die goede plannen over zwemmen enzo. Maar als je cardio doet moet je nog meer gaan eten,
en het ergste van het trainen vind ik al die maaltijden de hele dag. Ik ga wel af en toe naar een feestje toe voor
de conditie.
Wel redelijk. Ik heb duurkracht geen explosieve kracht.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:42 schreef Dacide het volgende:
maar hoest met je conditie in t algemeen gesteld...
dus uithoudingsvermogen... bv met sprintje trekken, rennen etc etc..
quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:59 schreef Mr.J het volgende:
Kut.
Nee is wel ok. Althans, veel sex helpt toch ook voor je conditie?
(Je whey shake daarna niet vergeten trouwens!)
Bedoel je een soort wide grip chest press ? In dat geval belast je je borst meer / anders.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:46 schreef Lanvin het volgende:
Vandaag geweest en gewoon na 3 kwartier trainen helemaal kapot, heb eerst die ab pulldown gedaan die overigens echt 100 keer fijner is dan de apparaten, de oefening ziet er beetje debiel uit maar hij voelt heerlijk, en dan Dumbbell side bents en het wel bekende crunch apparaat. En nu voel ik me buikspieren ook gewoon net zoals ik me borst voel. Normaal voelde ik niets bij buik na de training.
En dan voor borst heb ik Chest Press gepakt (die je van zijkant moet vastpakken, je hebt ook variant die je zeg maar recht naar voren moet duwen, wat is het specifieke verschil, of train je in feite dezelfde spier maar dan net van een andere kant?) en dat dan samen met Pec Deck, ik had niet eens meer de energie om een paar normale bench presses te maken, echt heerlijke oefeningen![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:19 schreef LedZep het volgende:
[..]
Bedoel je een soort wide grip chest press ? In dat geval belast je je borst meer / anders.
Met "naast je lichaam" bedoel je die dingen die hier ook opzitten (die verticale handgrepen)?? In dat geval is dat dus een soort close grip bench press. Itt wat gedacht wordt belast je daarmee niet alleen je triceps, maar ook je borst, alleen volgens een ander motorpatroon. Zo'n wide grip werkt ook wel aardig op je biceps (hoe wijder hoe meer biceps).quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:37 schreef Lanvin het volgende:
[..]
[afbeelding] Zo'n een, dus in plaats van dat de handvaten langs je lichaam zitten, zitten ze nu voor je. Deze kan ik dus als ik het goed begrijp eventueel ook toevoegen naast de andere chest press?
okquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:40 schreef LedZep het volgende:
[..]
Met "naast je lichaam" bedoel je die dingen die hier ook opzitten (die verticale handgrepen)?? In dat geval is dat dus een soort close grip bench press. Itt wat gedacht wordt belast je daarmee niet alleen je triceps, maar ook je borst, alleen volgens een ander motorpatroon. Zo'n wide grip werkt ook wel aardig op je biceps (hoe wijder hoe meer biceps).
Trainen is mooiquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:02 schreef LedZep het volgende:
Ik ga vanavond in een uurtje fullsquats, military presses en bent rows doen. Basics
Je moet ook gewoon close grip benchen, daar heb je veel meer aan. Wijd is voor sukkels (en voor ivosnivo omdat ie zo'n gruwelijk beast isquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:14 schreef synthesix het volgende:
Veel wijder dan ellebogen 90 graden flared lukt me niet goed eigenlijk, ik kan hem dan niet goed meer vast houden, en mn polsen voelen verrot door dat ze zo'n onmogelijk hoek moeten maken.
Wijd heb ik al hele tijd niet meer gedaan, deed ik alleen op de smithmachine met schuindrukken. Dank je wel voor het complimentquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:15 schreef LedZep het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon close grip benchen, daar heb je veel meer aan. Wijd is voor sukkels (en voor ivosnivo omdat ie zo'n gruwelijk beast is)
.
Sorry aftrekken werkt nietquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:59 schreef Mr.J het volgende:
Kut.
Nee is wel ok. Althans, veel sex helpt toch ook voor je conditie?
(Je whey shake daarna niet vergeten trouwens!)
Ik doe wel altijd zo'n soort oefening zoals omschreven wordt, maar ik weet nou niet of dat echt DE abpulldown is. Feit is dat de buikspieren er lekker van gaan branden, en ik geen last krijg van mijn rug.quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:50 schreef LedZep het volgende:
Ab pulldown heb ik in mijn sportschool nog nooit zien doen en ik denk ook niet dat je em in een gemiddelde sportschool zal tegenkomen. Maar ja, het aantal goede oefeningen die gedaan worden is sowieso al erg laag.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:50 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Ik doe wel altijd zo'n soort oefening zoals omschreven wordt, maar ik weet nou niet of dat echt DE abpulldown is. Feit is dat de buikspieren er lekker van gaan branden, en ik geen last krijg van mijn rug.
(heeft iemand toevallig animatie van ab pulldown ? )
*meldt.quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:50 schreef LedZep het volgende:
Ab pulldown heb ik in mijn sportschool nog nooit zien doen en ik denk ook niet dat je em in een gemiddelde sportschool zal tegenkomen. Maar ja, het aantal goede oefeningen die gedaan worden is sowieso al erg laag.
Niet zoquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:08 schreef Lanvin het volgende:
[..]
[afbeelding]
dat dus, hoe doe jij deze dan?
En nu je het zegt, geen last van rug gehad tijdens deze oefening, zie nu trouwens dat hij vrij ver naar achter zit..
Doe jij die ook gewoon zoals op het plaatje? Of andere variatie?quote:Op zaterdag 16 september 2006 08:54 schreef McGilles het volgende:
Ab pulldown zit altijd al vast in mijn schema, toch nog een paar nieuwe pr's neer gezet gisteren:
Incline benchpress 5x5x100
Military press 4x8x80
Voor de rest zoals gebruikelijk, was wel lang bezig zeg, zo'n 2 uur itt 1,25u normaal
Ik zit met m'n knieen iets verder van het apparaat vandaan en zit iets lager tegen de grond met m'n torso, voor de rest wel hetzelfde jaquote:Op zaterdag 16 september 2006 10:09 schreef Lanvin het volgende:
[..]
Doe jij die ook gewoon zoals op het plaatje? Of andere variatie?
4x8x80 Tering man, lekker bezigquote:Op zaterdag 16 september 2006 08:54 schreef McGilles het volgende:
Ab pulldown zit altijd al vast in mijn schema, toch nog een paar nieuwe pr's neer gezet gisteren:
Military press 4x8x80
Voor de rest zoals gebruikelijk, was wel lang bezig zeg, zo'n 2 uur itt 1,25u normaal
patserquote:Op zaterdag 16 september 2006 08:54 schreef McGilles het volgende:
Military press 4x8x80
Nice MP. Doe je weleens push presses en zo ja, zit je bijna in de 300lbs club?quote:Op zaterdag 16 september 2006 08:54 schreef McGilles het volgende:
Military press 4x8x80
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |