quote:Op woensdag 13 september 2006 23:00 schreef Mr.J het volgende:
Mijn onderrug is na een hele lange blessure nu op zo'n 90% terug.
Vandaag 140kg 10 reps kunnen deadliften zonder pijn. Langzaam nu maar weer naar de 150, 160, 170, 180, 190, 200.
Volgens mij nietquote:Op donderdag 14 september 2006 08:26 schreef McGilles het volgende:
[..]Zelfde gewichten als mij, alleen weeg jij volgens mij zo'n 20kg lichter
quote:Op woensdag 13 september 2006 13:46 schreef LedZep het volgende:
Als ik een splitschema zou volgen zou ik altijd deze doen:
dag 1: borst + voorkant schouders
dag 2: rug + achterkant schouders
dag 3: benen
dag 4: armen + zijkant schouders
Beiden schema's zien er prima uit voor me.. Maar kan iemand me zeggen welke van de twee beter is.. (als je dat uberhaubt al kan zeggen)...quote:Ivosnivo schreef het volgende:
Dag 1 Borst Hamstrings
Dag 2 Rug Triceps
Dag 3 Quads Kuiten Buik
Dag 4 Schouders Biceps
Precies, je moet toch zelf uitvinden wat jij het prettigst vind!quote:Op donderdag 14 september 2006 10:20 schreef Dacide het volgende:
Anders probeer ik gewoon elk schema een maand lang... en dan kijken waar ik mezelf het beste bij voel.
Of doe het om de week.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:20 schreef Dacide het volgende:
[..]
[..]
Beiden schema's zien er prima uit voor me.. Maar kan iemand me zeggen welke van de twee beter is.. (als je dat uberhaubt al kan zeggen)...
Vanaf maandag ga ik met een van deze schema's trainen.
ik denk zelf.. dat ik in de praktijk eerder naar ledzeps training zal neigen.. maar dat is slechts een wilde gok.. ik moet ze namelijk eerst even ervaren in de praktijk.
Anders probeer ik gewoon elk schema een maand lang... en dan kijken waar ik mezelf het beste bij voel.
mijn top ligt nu op 145, maar die trek ik zeker geen 10x. Mijn doel is ook om de 200 kg te halen. Ben je alleen al minuten bezig met gewicht ladenquote:Op woensdag 13 september 2006 23:00 schreef Mr.J het volgende:
Mijn onderrug is na een hele lange blessure nu op zo'n 90% terug.
Vandaag 140kg 10 reps kunnen deadliften zonder pijn. Langzaam nu maar weer naar de 150, 160, 170, 180, 190, 200.
waarom zou je massa bij je buik willen hebben? Lijkt het alleen maar alsof je dik bent?quote:Op donderdag 14 september 2006 16:05 schreef Lanvin het volgende:
Vanavond mijn buik op nieuwe manier (voor mij dan) trainen, dmv van zeg maar de moslimbuiging met touw achter je.. geen idee hoe de oefening heet. Het ziet er in ieder geval vrij maf uit, maar het schijnt een erg goede massa oefening te zijn.
...misschien om van een zandloperfiguur af te komen?quote:Op donderdag 14 september 2006 16:10 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
waarom zou je massa bij je buik willen hebben? Lijkt het alleen maar alsof je dik bent?
Riem gebruiken wanneer je het nodig acht.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:09 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
mijn top ligt nu op 145, maar die trek ik zeker geen 10x. Mijn doel is ook om de 200 kg te halen. Ben je alleen al minuten bezig met gewicht laden
Wanneer is het eigenlijk nutting om zo'n riem om te doen? Als je meer dan 2 x BW trekt oid?
Foto?quote:Op donderdag 14 september 2006 15:41 schreef Frautie het volgende:
ok!
Mijn linker rotator cuff is gaar, de tattoo op mijn rug is mooi, de pretpillen mag ik in hoekje gooien. Motorrijden mag, maar niet te lang achtereen en met wat extra oefeningen heb ik met een maand of 2 geen last meer van mijn schouder
Morgenaaf weer trainen
Als het gewicht niet goed aanvoelt kun je een riem gebruiken.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:09 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
mijn top ligt nu op 145, maar die trek ik zeker geen 10x. Mijn doel is ook om de 200 kg te halen. Ben je alleen al minuten bezig met gewicht laden
Wanneer is het eigenlijk nutting om zo'n riem om te doen? Als je meer dan 2 x BW trekt oid?
quote:Op donderdag 14 september 2006 16:41 schreef ivosnivo het volgende:
Foto?
Dat ie op je rug zit las ik al, maar hoe ziet ie er uit dan?quote:Op donderdag 14 september 2006 16:47 schreef Frautie het volgende:
[..]
Frautie, internet en naakte lichaamsdelen gaan niet goed samen
Hij zit onder mijn beha bandje, onder de sluiting. En met die info zal je 't moeten doen
Een ankhquote:Op donderdag 14 september 2006 16:48 schreef ivosnivo het volgende:
Dat ie op je rug zit las ik al, maar hoe ziet ie er uit dan?
Ik heb trouwens oook een plaatje laten zetten maandje of 2 a 3 geleden.. zal nog wel eens een plaatje posten als je hem wil zien....quote:Op donderdag 14 september 2006 16:48 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Dat ie op je rug zit las ik al, maar hoe ziet ie er uit dan?
8 setjes ?!quote:Op donderdag 14 september 2006 18:53 schreef McGilles het volgende:
Net terug van een bikkeltraining met 8 setjes fullsquat met 80kg, echt tot de grond met m'n reet en daarna nog 4 setjes met 140kg deadliften!
Afgemaakt met legcurl/extension en nu zit ik gaar met m'n bordje pasta achter de comp![]()
je bedoelt je buik uitzetten tijdens 'n squat? ja dat doe ik wel. isolatie shizzle voor meer massa bij je buikspieren? wat n gelul en verspilling van je tijd. Maar succes ermee hoor...quote:Op donderdag 14 september 2006 16:29 schreef Lanvin het volgende:
Nou als je net begint lijkt het me toch vrij handig om eerst wat massa te creëren he,, of ben jij zo'n iemand die een huis begint te bouwen zonder fundering?
Doen, ik wil er ook al 1 vanaf me 16equote:Op donderdag 14 september 2006 20:28 schreef Dacide het volgende:
[..]
Ik heb trouwens oook een plaatje laten zetten maandje of 2 a 3 geleden.. zal nog wel eens een plaatje posten als je hem wil zien....
Dit ging over iets anders, over massa aanzetten bij je buik middels een oefening.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:56 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
je bedoelt je buik uitzetten tijdens 'n squat? ja dat doe ik wel. isolatie shizzle voor meer massa bij je buikspieren? wat n gelul en verspilling van je tijd. Maar succes ermee hoor...
En bedankt voor de wel serieuze antwoorden op het gebruiken van 'n riemDie laat ik dus nog mooi even achterwege(n?), aangezien mijn grip nog steeds mijn zwakke punt is bij DL's
, en mijn onderrug nergens last van heeft.
Leukquote:Op donderdag 14 september 2006 20:28 schreef Dacide het volgende:
Ik heb trouwens oook een plaatje laten zetten maandje of 2 a 3 geleden.. zal nog wel eens een plaatje posten als je hem wil zien....
Ik ook, altijd van die goede plannen over zwemmen enzo. Maar als je cardio doet moet je nog meer gaan eten,quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:24 schreef Frautie het volgende:
[..]
Leuk
Doen jullie trouwens nog iets aan cardio werk?!
Ik zou wel moeten, maar ik heb er echt een schurfthekel aan![]()
Cardio zuigt.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:24 schreef Frautie het volgende:
[..]
Leuk
Doen jullie trouwens nog iets aan cardio werk?!
Ik zou wel moeten, maar ik heb er echt een schurfthekel aan![]()
Zwemmen?! Als ik baantjes trekken?quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:37 schreef ivosnivo het volgende:
Ik ook, altijd van die goede plannen over zwemmen enzo. Maar als je cardio doet moet je nog meer gaan eten,
en het ergste van het trainen vind ik al die maaltijden de hele dag. Ik ga wel af en toe naar een feestje toe voor
de conditie.
Wel redelijk. Ik heb duurkracht geen explosieve kracht.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:42 schreef Dacide het volgende:
maar hoest met je conditie in t algemeen gesteld...
dus uithoudingsvermogen... bv met sprintje trekken, rennen etc etc..
quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:59 schreef Mr.J het volgende:
Kut.
Nee is wel ok. Althans, veel sex helpt toch ook voor je conditie?
(Je whey shake daarna niet vergeten trouwens!)
Bedoel je een soort wide grip chest press ? In dat geval belast je je borst meer / anders.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:46 schreef Lanvin het volgende:
Vandaag geweest en gewoon na 3 kwartier trainen helemaal kapot, heb eerst die ab pulldown gedaan die overigens echt 100 keer fijner is dan de apparaten, de oefening ziet er beetje debiel uit maar hij voelt heerlijk, en dan Dumbbell side bents en het wel bekende crunch apparaat. En nu voel ik me buikspieren ook gewoon net zoals ik me borst voel. Normaal voelde ik niets bij buik na de training.
En dan voor borst heb ik Chest Press gepakt (die je van zijkant moet vastpakken, je hebt ook variant die je zeg maar recht naar voren moet duwen, wat is het specifieke verschil, of train je in feite dezelfde spier maar dan net van een andere kant?) en dat dan samen met Pec Deck, ik had niet eens meer de energie om een paar normale bench presses te maken, echt heerlijke oefeningen![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:19 schreef LedZep het volgende:
[..]
Bedoel je een soort wide grip chest press ? In dat geval belast je je borst meer / anders.
Met "naast je lichaam" bedoel je die dingen die hier ook opzitten (die verticale handgrepen)?? In dat geval is dat dus een soort close grip bench press. Itt wat gedacht wordt belast je daarmee niet alleen je triceps, maar ook je borst, alleen volgens een ander motorpatroon. Zo'n wide grip werkt ook wel aardig op je biceps (hoe wijder hoe meer biceps).quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:37 schreef Lanvin het volgende:
[..]
[afbeelding] Zo'n een, dus in plaats van dat de handvaten langs je lichaam zitten, zitten ze nu voor je. Deze kan ik dus als ik het goed begrijp eventueel ook toevoegen naast de andere chest press?
okquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:40 schreef LedZep het volgende:
[..]
Met "naast je lichaam" bedoel je die dingen die hier ook opzitten (die verticale handgrepen)?? In dat geval is dat dus een soort close grip bench press. Itt wat gedacht wordt belast je daarmee niet alleen je triceps, maar ook je borst, alleen volgens een ander motorpatroon. Zo'n wide grip werkt ook wel aardig op je biceps (hoe wijder hoe meer biceps).
Trainen is mooiquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:02 schreef LedZep het volgende:
Ik ga vanavond in een uurtje fullsquats, military presses en bent rows doen. Basics
Je moet ook gewoon close grip benchen, daar heb je veel meer aan. Wijd is voor sukkels (en voor ivosnivo omdat ie zo'n gruwelijk beast isquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:14 schreef synthesix het volgende:
Veel wijder dan ellebogen 90 graden flared lukt me niet goed eigenlijk, ik kan hem dan niet goed meer vast houden, en mn polsen voelen verrot door dat ze zo'n onmogelijk hoek moeten maken.
Wijd heb ik al hele tijd niet meer gedaan, deed ik alleen op de smithmachine met schuindrukken. Dank je wel voor het complimentquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:15 schreef LedZep het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon close grip benchen, daar heb je veel meer aan. Wijd is voor sukkels (en voor ivosnivo omdat ie zo'n gruwelijk beast is)
.
Sorry aftrekken werkt nietquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:59 schreef Mr.J het volgende:
Kut.
Nee is wel ok. Althans, veel sex helpt toch ook voor je conditie?
(Je whey shake daarna niet vergeten trouwens!)
Ik doe wel altijd zo'n soort oefening zoals omschreven wordt, maar ik weet nou niet of dat echt DE abpulldown is. Feit is dat de buikspieren er lekker van gaan branden, en ik geen last krijg van mijn rug.quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:50 schreef LedZep het volgende:
Ab pulldown heb ik in mijn sportschool nog nooit zien doen en ik denk ook niet dat je em in een gemiddelde sportschool zal tegenkomen. Maar ja, het aantal goede oefeningen die gedaan worden is sowieso al erg laag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |