abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 september 2006 @ 00:22:23 #101
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_41756660
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 22:05 schreef Life het volgende:

[..]

Dat doet me goed, dankje

Over een nieuwe tutorial, wellicht! Volgende week komt Myers weer langs, we zullen ff kijken of we iets leuks kunnen verzinnen Zo'n inzinking van je kracht geeft trouwens wel een ongelooflijke demotiverende boost Maar het goede nieuws is dat m'n blessures weg zijn, dus ik kan er weer volop tegenaan

Het was wel moeilijk om 3 maanden niks uit te voeren. Je ziet jezelf gewoon smaller worden
Ik ken het, ik heb een half jaar gesukkelt met een gescheurde pees in me pols. Echt vreselijk. Hoop nooit meer zoiets mee te maken
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 22:58 schreef McGilles het volgende:

[..]

Achja, hier precies hetzelfde, een arm van 45cm maar ik train met gewichten die me zusje nog kan tillen!
Ik deed gisteren 24 kg 9x 8x 9x (zittend dus das wel zwaarder)
  woensdag 13 september 2006 @ 09:26:21 #102
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_41761698
Hehe ik heb dat werkelijk nog nooit gemeten. Mijn vriendin vindt wel dat ik flinke spierballen heb gekregen Voelt wel goed als zij progressie ziet, al is het alleen bij de biceps en de buik, die door 1.5 liter melk per dag toch wat dikker is geworden
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
  woensdag 13 september 2006 @ 11:43:02 #103
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_41765362
tvptje...

wat is jullie mening over t volgende..

normaal train ik gewoon split schema.
in het begin was dat gewoon de "standaard" borst/tri - rug/bi - been/schouders

inmiddels ben ik erachter gekomen dat ik als ik zwaar de rug train (en daar hou ik van) mijn biceps zwaar vermoeid zijn waardoor ik absoluut niet meer met normaal gewicht biceps kan trainen.

daarom wisselde ik ik triceps en biceps om.. dus borst/bi en rug/tri.

maar als ik even logisch nadenk lijkt me dit geen goeie oplossing.

want stel..

ik train borst.. (dus pik je automatisch triceps mee), en daarna biceps.

de dag erna zijn dus mijn borst, triceps en biceps herstellende.
juist op die dag ga ik rug doen en triceps.. terwijl ik bij rugoefeningen ook de biceps stimuleer.

in feite train ik dus ook die biceps en triceps terwijl ze herstellende zijn.

is dit wel goed?
  woensdag 13 september 2006 @ 11:47:48 #104
140141 ivosnivo
pi_41765499
Op welke dagen train je?
pi_41766058
Dacide, gewoon de training erna benen doen.
  woensdag 13 september 2006 @ 13:02:38 #106
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_41767512
quote:
Op woensdag 13 september 2006 11:47 schreef ivosnivo het volgende:
Op welke dagen train je?
Ik ben momenteel (na een trainingsdip van 3 maanden) weer volle bak bezig.

Dus 4 a 5 dagen per week trainen.
  woensdag 13 september 2006 @ 13:03:52 #107
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_41767547
quote:
Op woensdag 13 september 2006 12:08 schreef DjMark het volgende:
Dacide, gewoon de training erna benen doen.
Nou... laatste tijd ga ik flink eraan met benen trainen... dus als ik klaar ben met benen ben ik echt zwaar kapot.

dus van te voren trainen lijkt me helemaal al niet gewenst.. aangezien ik echt veel energie nodig heb met benen trainen.

of bedoel je wat anders?
  woensdag 13 september 2006 @ 13:33:41 #108
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_41768345
quote:
Op woensdag 13 september 2006 13:03 schreef Dacide het volgende:
of bedoel je wat anders?
Hij bedoeld dat je op de training erna (volgende dag dus) je benen moet doen. Op die manier laat je je hele bovenlijf met rust

Overigens deed ik het wel altijd zoals jij zei, dus borst-biceps, rug-triceps. En dan de dag erna een rustdag of een benendag. Dat kon altijd prima, totdat ik nu een ander schema in heb waar beide 2x in voorkomen. Nu heb ik dus borst-triceps en rug-biceps. Gewoon een kwestie van tussen de oefeningen goed rusten. Bij mij gaat het prima zo! (ik vind het juist zelfs lekkerder dan voorheen, doordat ik nu tenminste ECHT merk dat ik die spieren afmat)
pi_41768719
Als ik een splitschema zou volgen zou ik altijd deze doen:

dag 1: borst + voorkant schouders
dag 2: rug + achterkant schouders
dag 3: benen
dag 4: armen + zijkant schouders

Waarom?
1. Biceps/triceps zijn kleine spieren. Kleine spieren herstellen erg snel. Die kan je dus makkelijk 2x per week trainen. Hier dus voor beide 1x direct én 1x indirect (bij borst en rug). Overigens train je bij borst ook biceps en bij rug ook triceps.
2. Schouders overtrainen snel. Als je een aparte schouderdag hebt, belast je ze meerdere malen per week (deels ook bij borst en rugtraining) en je kan daardoor snel de schouderspieren en/of -gewrichten overbelasten.

Btw, wanneer een spier vermoeid is (bijv triceps na borst) kan je hem dus nooit meer volledig trainen. Spieren groeien niet van "volledig vermorzelen" maar van hoge loads en hoog volume. Beide zijn na voorvermoeiing onmogelijk.
pi_41768865
tvp
pi_41768951
quote:
Op woensdag 13 september 2006 13:46 schreef LedZep het volgende:
Btw, wanneer een spier vermoeid is (bijv triceps na borst) kan je hem dus nooit meer volledig trainen. Spieren groeien niet van "volledig vermorzelen" maar van hoge loads en hoog volume. Beide zijn na voorvermoeiing onmogelijk.
Juist als je al daarvoor de spieren 'voorvermoeid' hebt, betekend dat dat je ze dus al belast hebt, en dus load en volume gegeven hebt.
Daarom hoef je na bijvoorbeeld borst veel minder setjes te doen voor triceps.
pi_41769017
quote:
Op woensdag 13 september 2006 13:54 schreef DjMark het volgende:

[..]

Juist als je al daarvoor de spieren 'voorvermoeid' hebt, betekend dat dat je ze dus al belast hebt, en dus load en volume gegeven hebt.
Daarom hoef je na bijvoorbeeld borst veel minder setjes te doen voor triceps.
Als synergist wordt een spier in 9 van de 10 keren niet volledig belast.

Daarbij vind ik het ook onzin om je biceps/triceps een hele week lang te laten rusten. Beetje zonde van je tijd.

[ Bericht 5% gewijzigd door LedZep op 13-09-2006 14:04:35 ]
pi_41769346
quote:
Op woensdag 13 september 2006 13:56 schreef LedZep het volgende:

[..]
Daarbij vind ik het ook onzin om je biceps/triceps een hele week lang te laten rusten. Beetje zonde van je tijd.
Da's wat anders.

Maar je kunt niet stellen dat je je triceps niet goed zou kunnen trainen na borst.
En hetzelfde geld voor biceps na rug.
pi_41769479
quote:
Op woensdag 13 september 2006 14:08 schreef DjMark het volgende:

[..]

Da's wat anders.

Maar je kunt niet stellen dat je je triceps niet goed zou kunnen trainen na borst.
En hetzelfde geld voor biceps na rug.
Vind ik wel. Kan jij nog zwaar close grip benchen na gewoon bankdrukken? Nee, dus moet je minder gewicht nemen = minder directe belasting.
  woensdag 13 september 2006 @ 14:14:04 #115
140141 ivosnivo
pi_41769551
quote:
Op woensdag 13 september 2006 13:02 schreef Dacide het volgende:

[..]

Ik ben momenteel (na een trainingsdip van 3 maanden) weer volle bak bezig.

Dus 4 a 5 dagen per week trainen.
Dag 1 Borst Hamstrings
Dag 2 Rug Triceps
Dag 3 Quads Kuiten Buik
Dag 4 Schouders Biceps

Wat dacht je hier van?
Je kunt zelfs 4 dagen achter elkaar trainen als het niet anders kan.
pi_41769625
Quads en hamstrings kan je niet opsplitsen.
pi_41769797
Wat boeit het nou voor groei of je biceps curls pakt met 20kg in het begin van de training waarna je kapot bent of met 15kg aan het eind na je rugtraining met het zelfde "kapot zijn" gevoel?
  woensdag 13 september 2006 @ 14:21:25 #118
140141 ivosnivo
pi_41769799
quote:
Op woensdag 13 september 2006 14:16 schreef LedZep het volgende:
Quads en hamstrings kan je niet opsplitsen.
Oke dan leg je de ene keer meer de nadruk op je hams, en de 2e keer meer op je quads. Of kan dat ook niet
pi_41770035
quote:
Op woensdag 13 september 2006 14:21 schreef McGilles het volgende:
Wat boeit het nou voor groei of je biceps curls pakt met 20kg in het begin van de training waarna je kapot bent of met 15kg aan het eind na je rugtraining met het zelfde "kapot zijn" gevoel?
Alles, aangezien "kapot zijn" geen ene ruk te maken heeft met groei. Die 5kg extra wel.
pi_41770232
quote:
Op woensdag 13 september 2006 14:29 schreef LedZep het volgende:

[..]

Alles, aangezien "kapot zijn" geen ene ruk te maken heeft met groei. Die 5kg extra wel.
Kapot zijn gebruik ik om te laten zien dat je met beide evenveel hebt moeten werken!
Wat boeit die 5kg extra dan als het eigenlijk evenveel moeite kost voor je lichaam om het te verplaatsen?
pi_41770449
Voorbeeld

Ik kan 100kg lat pulldown'en x 10 reps, en 20kg dumbbell curlen x 10 reps, op een goede dag.

Ik train rug-biceps, doe eerst die pulldowns x 10 reps, 4-5 sets ofzo. Dan doe ik dumbbell curls.. maar ik haal die 20kg niet, ik kan voor 10 reps slechts 16kg pakken (ik wil per se 10 reps doen ipv optimale sacroplasmische groei). Ik doe 3 sets.

Dan heb ik dus een 100kg x 40-50 reps indirecte biceps belasting en 16kg x 30 reps directe biceps belasting.

Nu doe ik biceps op een andere dag dan rug. Voor rug pak ik weer die 100kg pulldown x 40-50 reps. Omdat ik biceps op een andere dag doe, kan ik gewoon die 20kg x 30 reps pakken. Bekijk je het over de gehele week heb ik dus meer load op mijn biceps, omdat ik die op een aparte dag pak.
pi_41770821
quote:
Op woensdag 13 september 2006 14:44 schreef LedZep het volgende:
Voorbeeld

Ik kan 100kg lat pulldown'en x 10 reps, en 20kg dumbbell curlen x 10 reps, op een goede dag.

Ik train rug-biceps, doe eerst die pulldowns x 10 reps, 4-5 sets ofzo. Dan doe ik dumbbell curls.. maar ik haal die 20kg niet, ik kan voor 10 reps slechts 16kg pakken (ik wil per se 10 reps doen ipv optimale sacroplasmische groei). Ik doe 3 sets.

Dan heb ik dus een 100kg x 40-50 reps indirecte biceps belasting en 16kg x 30 reps directe biceps belasting.

Nu doe ik biceps op een andere dag dan rug. Voor rug pak ik weer die 100kg pulldown x 40-50 reps. Omdat ik biceps op een andere dag doe, kan ik gewoon die 20kg x 30 reps pakken. Bekijk je het over de gehele week heb ik dus meer load op mijn biceps, omdat ik die op een aparte dag pak.
Dat snap ik ja, maar boeit het werkelijk op de lange termijn, laten we een jaar nemen. Denk je dan echt dat als je het splitst dat je beter groeit, want een goed tegenargument is natuurlijk dat als je ze samen pakt meer rust hebt, dus misschien is meer rust > meer load!
pi_41772211
en afwisselen blijft toch het belangrijkste.
Nooit maanden achter elkaar precies hetzelfde schema trainen...
pi_41772303
quote:
Op woensdag 13 september 2006 14:59 schreef McGilles het volgende:

[..]

Dat snap ik ja, maar boeit het werkelijk op de lange termijn, laten we een jaar nemen. Denk je dan echt dat als je het splitst dat je beter groeit, want een goed tegenargument is natuurlijk dat als je ze samen pakt meer rust hebt, dus misschien is meer rust > meer load!
Biceps heeft echt geen week rust nodig hoor.. afijn, de een vindt dit beter en de ander dat..

Overigens denk ik dat het zeer goed mogelijk is enkele maanden tot een jaar op exact hetzelfde schema flink vooruit te gaan, als het schema goed gekozen is.
  woensdag 13 september 2006 @ 16:56:37 #125
37248 BertV
Klei indiaan
pi_41774226
Ik rommel maar wat aan! Ik train zonder schema. In het begin wel gedaan.

Nu verdeel ik die drie keer per week in:
been+arm - rug+buik - borst+arm, waarbij de dagen vast liggen maar ik op gevoel van volgorde verander. Aan de hand van wat voor loopt bepaal ik mijn oefeningen.

k, ik heb er nooit bijgehoord, nu zeker niet meer.
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
pi_41775210
waarom speelt bij milos het gewicht dan zo weinig rol en raad hij aan om minder gewicht te pakken?
balsporten :r
pi_41775555
gewicht speelt ook weinig rol.
het gaat om de intenstiteit van het aanspreken van de spier.
Gewicht helpt daarbij, maar andere technieken kunnen daarbij nog veel meer helpen.
pi_41775768
Milos is een debiel.

Neemt natuurlijk niet weg dat techniek veel belangrijker is dan gewicht.
pi_41776322
*zucht* zit nu op 1.5 week van mijn squat schema gebaseerd op Smolov schema. Is echt loei zwaar, gister had ik al moeite de trap nog op te kruipen .

Oh en, hoeveel g eiwit zat er ook alweer in een gekookt ei ongeveer?
pi_41776512
onvgeveer 8 gram
  woensdag 13 september 2006 @ 18:16:33 #131
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_41776679
quote:
Op woensdag 13 september 2006 17:45 schreef LedZep het volgende:
Milos is een debiel.
Uiteraard.

Vandaar dat atleten onder zijn hoede zoveel vooruitgang boeken.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  woensdag 13 september 2006 @ 18:17:31 #132
19479 Mr.J
pi_41776712
quote:
Op woensdag 13 september 2006 17:25 schreef Tommy__ het volgende:
waarom speelt bij milos het gewicht dan zo weinig rol en raad hij aan om minder gewicht te pakken?
Gewicht speelt zeer zeker een rol, maar dan wel zo veel mogelijk gewicht bij een correcte uitvoering. Dat bedoeld hij.
  woensdag 13 september 2006 @ 18:23:05 #133
140141 ivosnivo
pi_41776872
Wat een namen allemaal Milos, Podda wie zijn al die gasten toch?
pi_41777459
quote:
Op woensdag 13 september 2006 18:16 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Uiteraard.

Vandaar dat atleten onder zijn hoede zoveel vooruitgang boeken.
Zo ken ik er ook nog wel een paar.

Ronnie Coleman is x keer Mr Olympia, dus zal hij wel gelijk hebben met z'n boven-, midden- en onderkantbiceps theorieën. En we moeten natuurlijk allemaal tot boven parallel squatten, want Ronnie doet het ook. Anders mailen we em even en vragen we of we zijn trainingsroutine mogen lenen, mss word ik dan ook wel Mr Olympia

Trouwens, ik had al vertelt dat coach Rippetoe aan iedere atleet onder zijn hoede, ongeacht lichaamstype, de grootte van hun onderkant biceps en hun genetische aanleg voor binnenkant borst ( ) in 6 maanden 20kg lean body mass plakt, toch?
pi_41777898
quote:
Op woensdag 13 september 2006 18:42 schreef LedZep het volgende:

[..]

Trouwens, ik had al vertelt dat coach Rippetoe aan iedere atleet onder zijn hoede, ongeacht lichaamstype, de grootte van hun onderkant biceps en hun genetische aanleg voor binnenkant borst ( ) in 6 maanden 20kg lean body mass plakt, toch?
ja dat heb je al verteld

ja, ok je moet niet alles rechtstreeks overnemen van wat men zegt, maar ik zie beren in m'n sportschool die bankdrukken met 40kg en curlen met 14kg. juist daarom vroeg ik het me af, wat niet wil zeggen dat ik stop met m'n fullsquats e.d. *troost Led*
pi_41778005
Hoe zat het nou precies met de LegPress en het trainen van je kont, moest je dan je benen behoorlijk wijd en voeten naar binnen? Of hoe zat dat ook alweer?
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
pi_41778127
quote:
Op woensdag 13 september 2006 19:00 schreef Lanvin het volgende:
Hoe zat het nou precies met de LegPress en het trainen van je kont, moest je dan je benen behoorlijk wijd en voeten naar binnen? Of hoe zat dat ook alweer?
Ik geloof dat voeten wijd inderdaad de hamstrings en gluteus wat meer aanspreekt.
pi_41778145
quote:

[..]

Ronnie Coleman is x keer Mr Olympia, dus zal hij wel gelijk hebben met z'n boven-, midden- en onderkantbiceps theorieën. En we moeten natuurlijk allemaal tot boven parallel squatten, want Ronnie doet het ook. Anders mailen we em even en vragen we of we zijn trainingsroutine mogen lenen, mss word ik dan ook wel Mr Olympia

Zeppie, hoe komt het eigenlijk dat jij 1 blok wijsheid bent qua BB maar zelf maar een iel mannetje bent?
pi_41778202
quote:
Op woensdag 13 september 2006 19:03 schreef McGilles het volgende:

[..]

Zeppie, hoe komt het eigenlijk dat jij 1 blok wijsheid bent qua BB maar zelf maar een iel mannetje bent?
Omdat ik train als een pussy en ik na mijn Activia drinkontbijt dus écht geen vast voedsel binnen hou
pi_41778286
quote:
Op woensdag 13 september 2006 19:04 schreef LedZep het volgende:

[..]

Omdat ik train als een pussy en ik na mijn Activia drinkontbijt dus écht geen vast voedsel binnen hou
Ok dan

Maar waarom plak je niet even 20kg LBM op jezelf?
pi_41778353
quote:
Op woensdag 13 september 2006 19:07 schreef McGilles het volgende:

[..]

Ok dan

Maar waarom plak je niet even 20kg LBM op jezelf?
Omdat ik geen 4 liter melk per dag drink
pi_41778388
quote:
Op woensdag 13 september 2006 19:08 schreef LedZep het volgende:

[..]

Omdat ik geen 4 liter melk per dag drink
Doen dan gek!
pi_41778483
Ik ben er te lui voor. Trouwens, ik ben geen bodybuilder want ik wil niet te gespierd worden.

Mijn streven is dit:

Maar trainen en eten doe ik niet teveel, want ik wil niet dat ik er na een paar maanden zo uitzie:

Brr, bodybuilders
pi_41778874
quote:
Op woensdag 13 september 2006 19:12 schreef LedZep het volgende:
Ik ben er te lui voor. Trouwens, ik ben geen bodybuilder want ik wil niet te gespierd worden.

Mijn streven is dit:
[afbeelding]

Maar trainen en eten doe ik niet teveel, want ik wil niet dat ik er na een paar maanden zo uitzie:
[afbeelding]

Brr, bodybuilders
dat iel mannetje was ik voor ik aan trainen dacht

die tweede is cliché
pi_41780898
Oke ik zal dan maar serieus een antwoord op je vraag geven McGilles.

Allereerst ben ik niet echt een bodybuilder. Ik train voor functionele spieren, dus ik heb niks aan een enorme biceps. Ik bulk dan ook niet om een zo groot mogelijk bovenlichaam te krijgen. Ik bulk om het zaakje draaiende te houden er ervoor te zorgen dat ik functionele massa krijg op rug, schouders en benen om zware lifts uit te voeren.

Dan is er nog het feit dat ik steeds meer voor allround ga.. ik doe nu thaiboksen, ik wil ook meer cardio doen. Dat zal niet in het bijzonder goed zijn voor mijn spiermassa, maar wel voor algemene (been)kracht en conditie. Ik vind "bodybuilding" niet iets voor mij.. te beperkend en andere dingen lijden eronder.

Ik hou van presteren, niet van groeien. Groeien als in spiermassa opbouwen is een bij-effect en tevens extra voordeel (als het om de juiste spieren gaat) om in welke sport dan ook te presteren. Of dat nou muay thai is.. of hardlopen.. of gewichtheffen.. of wat mij betreft zandzaksjouwen .

Als alles goed gaat heb ik over 5 jaar mijn primaire doelen bereikt, wat je met een grof gezegd kan beschouwen als een sterk, conditioneel basisfysiek. Daarna zie ik wel verder. Misschien ga ik wel bodybuilden, dunno . Maar de komende tijd staat in het teken van "general physical preparedness".
  woensdag 13 september 2006 @ 20:57:55 #146
19479 Mr.J
pi_41782241
quote:

[..]

Aha duidelijk.

We moeten niet vergeten dat jij, en niet een Mlilos, een BigCat, een Nandi (RIP) of een of andere pro begeleider, nee alleen jij, alle wijsheid in pacht heeft.

(Althans, zo kom je wel over. Want wijzen naar de toonzetting van posts van een ander is 1, maar dan mag je maybe zelf eens kijken naar hoe je zelf post...)
pi_41782352
quote:
Op woensdag 13 september 2006 20:57 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Aha duidelijk.

We moeten niet vergeten dat jij, en niet een Mlilos, een BigCat, een Nandi (RIP) of een of andere pro begeleider, nee alleen jij, alle wijsheid in pacht heeft.

(Althans, zo kom je wel over. Want wijzen naar de toonzetting van posts van een ander is 1, maar dan mag je maybe zelf eens kijken naar hoe je zelf post...)
"Ik" ben niet anders dan "jij", want ook ik neem informatie aan van anderen (begeleiders, succesvolle lifters, coaches). Het verschil is de betrouwbaarheid van de bron.
  woensdag 13 september 2006 @ 21:06:17 #148
19479 Mr.J
pi_41782557
Sure, ieder zijn ding. Dat is het niet.

Maar om dus bijv. Milos uit de hoogte een 'debiel' te noemen. Iemand die al 25 jaar in de (top)bodybuilding wereld zit terwijl jij net een klein jaartje komt kijken vind ik wel erg kort door de bocht.

Zeg niet dat ik het altijd met Milos eens ben, maar een debiel is het zeker niet.
  woensdag 13 september 2006 @ 21:49:49 #149
140141 ivosnivo
pi_41784167
quote:
Op woensdag 13 september 2006 20:19 schreef LedZep het volgende:
Oke ik zal dan maar serieus een antwoord op je vraag geven McGilles.

Allereerst ben ik niet echt een bodybuilder. Ik train voor functionele spieren, dus ik heb niks aan een enorme biceps. Ik bulk dan ook niet om een zo groot mogelijk bovenlichaam te krijgen. Ik bulk om het zaakje draaiende te houden er ervoor te zorgen dat ik functionele massa krijg op rug, schouders en benen om zware lifts uit te voeren.

Dan is er nog het feit dat ik steeds meer voor allround ga.. ik doe nu thaiboksen, ik wil ook meer cardio doen. Dat zal niet in het bijzonder goed zijn voor mijn spiermassa, maar wel voor algemene (been)kracht en conditie. Ik vind "bodybuilding" niet iets voor mij.. te beperkend en andere dingen lijden eronder.

Ik hou van presteren, niet van groeien. Groeien als in spiermassa opbouwen is een bij-effect en tevens extra voordeel (als het om de juiste spieren gaat) om in welke sport dan ook te presteren. Of dat nou muay thai is.. of hardlopen.. of gewichtheffen.. of wat mij betreft zandzaksjouwen .

Als alles goed gaat heb ik over 5 jaar mijn primaire doelen bereikt, wat je met een grof gezegd kan beschouwen als een sterk, conditioneel basisfysiek. Daarna zie ik wel verder. Misschien ga ik wel bodybuilden, dunno . Maar de komende tijd staat in het teken van "general physical preparedness".
Misschien denk je er morgen weer anders over
  woensdag 13 september 2006 @ 23:00:38 #150
19479 Mr.J
pi_41786803
Mijn onderrug is na een hele lange blessure nu op zo'n 90% terug.

Vandaag 140kg 10 reps kunnen deadliften zonder pijn. Langzaam nu maar weer naar de 150, 160, 170, 180, 190, 200.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')