Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
Dat je het weet.... Om 00:00uur mag je nieuwe maken dan te wachten op de oude die gesloten is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef jogy het volgende:
Zucht, nacht..
Maak de volgende keer maar gewoon een nieuwe aan om middernacht. Gezeur de hele tijd.
Toch maar wel, omdat je zo'n schatje bentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:24 schreef NJ het volgende:
Ja, hoi.
Hij hoeft niet in de OP ofzo (. ), maar links naar torrents of NZB bestanden zijn niet gewenst op FOK!.
quote:
Inderdaad, seniele demente bejaarden hierquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:35 schreef PrintScreen het volgende:
Waarom staat er 2x 133?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:36 schreef Odysseuzzz het volgende:
hoi
JPquote:
STOER HOOR LOSER!quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Pfff zit alweer op 140 posts vandaag![]()
![]()
Nee.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:35 schreef kutvent het volgende:
HAAL DAT PLAATJE WEG!!!1!!!!!!
Heejquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:36 schreef Odysseuzzz het volgende:
hoi
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:37 schreef kutvent het volgende:
Mijn behaarde railrunnerkaartje is nog jonger dan de meeste mensen hier
Zelf pakkenquote:
Anders hoepel je ff een end op ofzoquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:38 schreef kutvent het volgende:
[..]
Je bent anders helemaal niet stoer hoor.
knappe post hoorquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:38 schreef plumbum het volgende:
bier bier bierbierbier, bier bier bier bierbier.
Ik wilde een kwartet T_Tquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:40 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Anders hoepel je ff een end op ofzo![]()
De flesjes wel, het tapje uit dat draft dingquote:
Bijgwerkt tot en met #135quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:35 schreef PrintScreen het volgende:
Waarom staat er 2x 133?
Thanxquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Bijgwerkt tot en met #135![]()
Schoenen?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:41 schreef Qunix het volgende:
Hebbie nog een paar?
Dat dacht ik ookquote:
bier!!quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
knappe post hoor
Je kan al 4 letters vinden
Normaal mee posten of lief weggaan is teveel moeite?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:43 schreef plumbum het volgende:
[..]
bier!!bier bier bier, BIERBIER!@ bier
![]()
Nee hoor mijn waarde.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Kutvent je word vervelend.
Geen zin in Googlequote:Op zaterdag 9 september 2006 02:45 schreef kutvent het volgende:
Wat vinden jullie van kernfusie?
Ik heb daar een topic over.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:45 schreef kutvent het volgende:
Wat vinden jullie van kernfusie?
Welk archief?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Haha, die gaat in het argief.![]()
argiefquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
oh, ben jei de baas hyr? IK ZAL ZELLEF WETUH NAAR WIEJ IK BOOZ KEIK JA!quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:44 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Normaal mee posten of lief weggaan is teveel moeite?
En nooit zo boos naar mij kijken
Je was me voorquote:
Mja... Mij is het geleerdt dat het in je hooft zit.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:47 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja kutik diiisssssslets ziesssss
![]()
Tuurlijkquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:47 schreef plumbum het volgende:
[..]
oh, ben jei de baas hyr? IK ZAL ZELLEF WETUH NAAR WIEJ IK BOOZ KEIK JA!![]()
Nee maar ga zo slapenquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Heeft iemand al moeite met wakker blijven ?
Jij bent nieuw dus jij gedraagt je maar evenquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:47 schreef plumbum het volgende:
[..]
oh, ben jei de baas hyr? IK ZAL ZELLEF WETUH NAAR WIEJ IK BOOZ KEIK JA!![]()
Ja, hersentumor zit ook tussen je oren.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:47 schreef Qunix het volgende:
[..]
Mja... Mij is het geleerdt dat het in je hooft zit.
En geleik hebben ze!
JE MOEDER, kwajong.quote:
Dimme jij..... Pauper ventje die denkt dat ie stoer isquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:48 schreef kutvent het volgende:
[..]
HAHAH, JE MOEDER ROEPT JE ?
KUTMOEDER HJAHAHAHAHA
Grapje?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:47 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Google het maarer zijn meer mensen dysletzieeeeeeeeessssssssssssss
![]()
Ff kijken, vast welquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:48 schreef Qunix het volgende:
[..]
Heb je nog een paar?
Ik sla ze op voor me weblog als ik even niet weet wat te bloggen
Geloof het of niet maar ik word rustig van hardcore/terror zooi.......quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heul niet![]()
http://www.skoften.net/comments.php?id=3593_0_1_0
![]()
Een pauper ventje dát denkt dat 'ie stoer is.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:49 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dimme jij..... Pauper ventje die denkt dat ie stoer is
quote:
Ja preciesquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:51 schreef plumbum het volgende:
[..]
Een pauper ventje dát denkt dat 'ie stoer is.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:50 schreef Qunix het volgende:
[..]
Geloof het of niet maar ik word rustig van hardcore/terror zooi.......
Happy Hardcore waar ik mee kan bleren is vet en waar ik actief van word is Hardstyle en dance uit de jaren 90
Je weet toch dat ik het niet zo bedoelde?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:50 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
hoi PS![]()
Resultaten 1 - 10 van circa 312.000 voor argief. (0,21 seconden)
Wat dan?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:51 schreef kutvent het volgende:
EN VAN WAT IK NET ZEI OOK HAHAHAHAHAHAH
Bedoelde je iets dan?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:52 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik het niet zo bedoelde?
quote:
Beste mevrouw R. S. uit Z.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:51 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Kijk eerst eens een profiel voordat je mee wilt posten loser.![]()
TROS!quote:
En jouw probleem is dat je niet normaal mee kan postenquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:53 schreef plumbum het volgende:
[..]
Beste mevrouw R. S. uit Z.
HET ZAL MIJ AAN MIJN REET ROESTEN OF JE EEN PIEMEL HEBT OF NIET.dat is jouw probleem ja.
Trusten kjoequote:
okee..waar gaat t allemaal over?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En jouw probleem is dat je niet normaal mee kan posten
Doe leuk mee en we zijn er
Dat je normaal moet posten wil je hier welkom blijven!quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:55 schreef plumbum het volgende:
[..]
okee..waar gaat t allemaal over?![]()
Dat als je gewoon meepost er niks geen gezeik is... we zijn hier allemaal voor de gezelligheid toch?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:55 schreef plumbum het volgende:
[..]
okee..waar gaat t allemaal over?![]()
Die laatste bijft leukquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:54 schreef The_Terminator het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die zijn best oudquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:54 schreef The_Terminator het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:57 schreef PrintScreen het volgende:![]()
Gewoon mijn hond vergeten.
* Snel haar ff doet uitlaten
Beste printscreen,quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat als je gewoon meepost er niks geen gezeik is... we zijn hier allemaal voor de gezelligheid toch?
Ahhhh arm beestquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:57 schreef PrintScreen het volgende:![]()
Gewoon mijn hond vergeten.
* Snel haar ff doet uitlaten
I know, moet nog ff wat nieuws zoeken enzoquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:56 schreef Qunix het volgende:
[..]
Die zijn best oud
Maar evengoed bedankt.
Ja er is een specifiek doel voor deze topics. GEZELLIG kletsen over van alles en nog wat.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:58 schreef plumbum het volgende:
[..]
Beste printscreen,
Dat snapte ik al. Ik vroeg me af of er ook een specifiek doel aan het topic verbonden was.
Groeten,
Pb.
Ik lees morgen dit topic wel door. Dus als je wat hebt kan je het posten hoorquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:59 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
I know, moet nog ff wat nieuws zoeken enzo![]()
Dat rijmt toch minder he.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:59 schreef kutvent het volgende:
Grapje, wel een kont maar geen reukorgaan.
quote:You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ')' at line 1
ik geloof er helemaal niks van.quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:01 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik lees morgen dit topic wel door. Dus als je wat hebt kan je het posten hoor
En morgen in NB ben ik er ook weer
Truste
Qunix!quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:02 schreef TROS het volgende:
TROS!
PS is ook goedquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:58 schreef plumbum het volgende:
[..]
Beste printscreen,
Dat snapte ik al. Ik vroeg me af of er ook een specifiek doel aan het topic verbonden was.
Groeten,
Pb.
PS, Rechtstreeks vraag ik het je!quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
PS is ook goed
Niks geen specifiek doel... niet zieken, niet zeiken thats it.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:02 schreef The_Terminator het volgende:
Ik ga trouwens ff wat vreten en dan slapen, tot laters![]()
IK BEN VERDOMME JU VRIEND!quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:02 schreef The_Terminator het volgende:
jeeeeeeeej! ik mag PS zeggenquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
PS is ook goed
Niks geen specifiek doel... niet zieken, niet zeiken thats it.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:02 schreef kutvent het volgende:
[..]
PS, Rechtstreeks vraag ik het je!
NEUKEN ?
Neuh, niet nodigquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]En een rondje slotjes?
![]()
Eetse en mafse T_Tquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:02 schreef The_Terminator het volgende:
Mag ik jou dan pb noemen?quote:
Ik had niet verwacht dat jij neuken zou schrijven.quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:02 schreef kutvent het volgende:
[..]
PS, Rechtstreeks vraag ik het je!
NEUKEN ?
Als Qunix lees dan denk ik altijd TROSquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:05 schreef Odysseuzzz het volgende:
Als ik Qunix lees denk ik altijd Qbix![]()
Het blijft een kutvent hé?quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:06 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat jij neuken zou schrijven.
dit is een vrij land he..ik hou je niet tegen.quote:
Surveillance-Fiets denk ik altijd nepwout.quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als Qunix lees dan denk ik altijd TROS![]()
+ Ex-stadswachtquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:08 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Surveillance-Fiets denk ik altijd nepwout.![]()
Lees net dat je Faber heet... toch geen familie rond Amsterdam?quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:07 schreef plumbum het volgende:
[..]
dit is een vrij land he..ik hou je niet tegen.![]()
Verodmme ga je nu al?quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:09 schreef kutvent het volgende:
Trusten PS, Verodmme.
pwêp! fout. helaasch.quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:09 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Lees net dat je Faber heet... toch geen familie rond Amsterdam?
Neuj joh studeren daar ben ik veel te dom voorquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:10 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Maar studeer je nu rechten? Of...
Had gekundquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:11 schreef plumbum het volgende:
[..]
pwêp! fout. helaasch.
misschien verre familie, ik ken ze iig niet![]()
maar ik denk dat ik mijn bedje maar eens opzoek.
hasta la fietstas, beste nachtbrakers en -sters.![]()
Waar zeg ik dat ik gaquote:
quote:
Hier verdomme.quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:09 schreef kutvent het volgende:
Trusten PS, Verodmme.
daar.quote:
Daar zeg jij het... niet ikquote:
Doe dan post eens quoten?quote:
Hiernaast blijkt nog een bed vrij te zijnquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jongs en meiden manner en vrouwen ik heb er de kracht niet meer voor en zoek een slaapplaats![]()
Ik wil bij je verdomme!quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hiernaast blijkt nog een bed vrij te zijn
Moet ik het ff voor je regelen?
quote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jongs en meiden manner en vrouwen ik heb er de kracht niet meer voor en zoek een slaapplaats![]()
Die post was dan ook voor die Fiets bedoeltquote:
Tiemiequote:Op zaterdag 9 september 2006 03:25 schreef Tiemie het volgende:
Hallo.
Zoiets inderdaad.quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Die post was dan ook voor die Fiets bedoelt
quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:25 schreef kutvent het volgende:
EN TEVENS IN JE VERDOMME!!!1!!!ONZ1!11!!!!!
Does liefquote:
Dus?quote:
Soort van proeflokaal dus?quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:27 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Bier
Net een half uur terug uit de kroeg
Voor de verandering maar eens verschillende speciaalbieren gahd
Job is still okay?quote:
Neuh, maar ze hebben nog 4 speciaalbieren naast hun tapbieren (Bavaria & Steendonk Witbier)quote:
Al een tijdje Ody... al een tijdjequote:Op zaterdag 9 september 2006 03:28 schreef Odysseuzzz het volgende:
al weer zaterdag al weer
Witbier is meestal goed weg te happenquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:29 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Neuh, maar ze hebben nog 4 speciaalbieren naast hun tapbieren (Bavaria & Steendonk Witbier)
Inderdaadquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Witbier is meestal goed weg te happen
Ze tellen zo langzaam aan naar de 30.quote:
30 pas.quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:31 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ze tellen zo langzaam aan naar de 30.
Je ziet het wel in MED als ik een ban heb
Jij hebt geen smaakquote:
Relaxed dusquote:
Ach toch heb ik medeleiden, met je familie dan he.quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:31 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ze tellen zo langzaam aan naar de 30.
Je ziet het wel in MED als ik een ban heb
Het laatste wat ik wist was 20... zijn er vast een paar gekomenquote:
HAHAHAHAHAH, NOTES DIE GEKOMEN ZIJN ?quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het laatste wat ik wist was 20... zijn er vast een paar gekomen
Ik ben je nu ff helemaal kwijtquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:32 schreef kutvent het volgende:
[..]
Ach toch heb ik medeleiden, met je familie dan he.
Ja, wat wil je.
Die mensen daar zo, al die mensen VERDOMME.
NEHEHEHEHEHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, WAAROM SNAP JE ME NIE VERDOMME.quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ben je nu ff helemaal kwijt
WTF heeft mijn familie met Fok! te maken of met mijn postgedrag?
Ik ben nu wel klaar met jequote:Op zaterdag 9 september 2006 03:33 schreef kutvent het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAH, NOTES DIE GEKOMEN ZIJN ?
HOE KOMEN ZE KLAAR DAN ?
Verdomme.
Die gaat op het negeerstandje?quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:35 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Op 1 ontiegelijke mierenneukende klant na is 't superrelax ja.
.
HAHAHAHHAHAAHHAAquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:35 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ben nu wel klaar met je
Morgen maar eens kijken of je weer normaal kunt doen
Negerstandje.quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:37 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Die gaat op het negeerstandje?
Fijn dat het bevalt
Palindromen zijn ook leuk kuel koo nijz nemordnilaPquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Al een tijdje Ody... al een tijdje
Trusten _Xbox_Master_quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:35 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ga slapen, mijn wekker gaat over 2.5 uur weer![]()
Veel plezier nog deze nacht
quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:35 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ga slapen, mijn wekker gaat over 2.5 uur weer![]()
Veel plezier nog deze nacht
Leef je uit Sebaggerquote:
Toch nog postenquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:38 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Palindromen zijn ook leuk kuel koo nijz nemordnilaP
Echt nietquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:39 schreef _micro het volgende:
Hoi, in dit topic zijn nog mensen?
Ik ook van jouquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:40 schreef kutvent het volgende:
[..]
ECHT WEL VERDOMME PS WAT FLIP JE ME NU!
Wat ben jij een kutventquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:40 schreef kutvent het volgende:
[..]
ECHT WEL VERDOMME PS WAT FLIP JE ME NU!
Doe dan eens niet meer zo tegen me zeikenquote:
Riaquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:44 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Doe dan eens niet meer zo tegen me zeiken
Wie ben jij nou weer?quote:
Ik zeik niet.quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:44 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Doe dan eens niet meer zo tegen me zeiken
VERDOMME LOLLIG AHAHAHAHHAquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:48 schreef Odysseuzzz het volgende:
Bij deze vorm van palindroomzinnen worden de woorden van achter naar voor gelezen, niet de letters.
Lollig zijn lui die zeggen: die lui zijn lollig.
"Die lui zijn lollig."![]()
![]()
Ik kan niet alles bijhouden hoorquote:
Je kan tigquote:
PARTERRETRAP VERDOMMEquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:48 schreef Odysseuzzz het volgende:
Bij deze vorm van palindroomzinnen worden de woorden van achter naar voor gelezen, niet de letters.
Lollig zijn lui die zeggen: die lui zijn lollig.
"Die lui zijn lollig."![]()
![]()
ZOU JE DENKEN verdomme?quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:50 schreef PrintScreen het volgende:
Dit begint op een kuttopic te lijken
GEQUOTE HAHAHAHHAquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:50 schreef PrintScreen het volgende:
Dit begint op een kuttopic te lijken
<CAPS ON>quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:51 schreef kutvent het volgende:
<caps off>
IK HOU NOG WEL VAN JOU!quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:49 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik kan niet alles bijhouden hoor
[..]
Je kan tig***** geven.... je zeikt wel
Je schreeuwt tegen mequote:
Wat doe je triest zegquote:
Je doet me zelfs denken aan DPquote:
Wie is DP VERDOMMEquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je doet me zelfs denken aan DP
Wie is DP VERDOMME?quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:56 schreef PrintScreen het volgende:
Kan best zijn dat je idd DP bent.
Tell me about DP?quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:56 schreef PrintScreen het volgende:
Kan best zijn dat je idd DP bent.
Iemand waarvoor ik me voor 100% heb ingezet ooit.quote:
Dat heb ik ook eens gedaan bij iemand, en toen heeft ze het uitgemaakt!quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Iemand waarvoor ik me voor 100% heb ingezet ooit.
Als ik dat ga doen ga ik janken... en dat wil ik niet.quote:
Vertel enzo. VERDOMMEquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Een ex?quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ook niet, echt niet VERDOMME.quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Als ik dat ga doen ga ik janken... en dat wil ik niet.
Je reacties zijn exact hetzelfde iigquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:57 schreef kutvent het volgende:
[..]
Dat heb ik ook eens gedaan bij iemand, en toen heeft ze het uitgemaakt!
Okequote:Op zaterdag 9 september 2006 03:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Als ik dat ga doen ga ik janken... en dat wil ik niet.
Van wie 1quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je reacties zijn exact hetzelfde iig
Jij heb meer problemen dan ik dachtquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:59 schreef kutvent het volgende:
[..]
Je bent toch liever dan ik dacht
VERDOMMEquote:Op zaterdag 9 september 2006 04:00 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Jij heb meer problemen dan ik dacht![]()
Nope... een Fok!ker waar ik heb voor heb gevochten... en die mij mij heeft laten inzien dat Fok! shit is.quote:
Just like Tarabloempjedestijds.quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:00 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nope... een Fok!ker waar ik heb voor heb gevochten... en die mij mij heeft laten inzien dat Fok! shit is.
Users zijn users en geen echte mensen
Open deur:quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:00 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nope... een Fok!ker waar ik heb voor heb gevochten... en die mij mij heeft laten inzien dat Fok! shit is.
Waarheid, maar geen reden om totaal onmenselijk te doen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:00 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dank jequote:Op zaterdag 9 september 2006 04:01 schreef kutvent het volgende:
[..]
Open deur:
Wat doe je hier dan nog? VERDOMME
KLOPTquote:Op zaterdag 9 september 2006 04:02 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Waarheid, maar geen reden om totaal onmenselijk te doen.![]()
Juist!quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dank je
Ik ben nu dus weg... het beetje wat je op Fok! denkt te hebben is ook al waardeloos.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dank je
Ik ben nu dus weg... het beetje wat je op Fok! denkt te hebben is ook al waardeloos.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:02 schreef kutvent het volgende:
Sorry PS. Had ik al gezegd dat ik van je hou?
Ik doe onmenselijk?quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:02 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Waarheid, maar geen reden om totaal onmenselijk te doen.![]()
Nee, poppenkast kan heel leerzaam zijn. En dingen die voorbij gaan waardevol.quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dank je
Ok.quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:04 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nee, poppenkast kan heel leerzaam zijn. En dingen die voorbij gaan waardevol.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |