Geloof het of niet maar ik word rustig van hardcore/terror zooi.......quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heul niet![]()
http://www.skoften.net/comments.php?id=3593_0_1_0
![]()
Een pauper ventje dát denkt dat 'ie stoer is.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:49 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dimme jij..... Pauper ventje die denkt dat ie stoer is
quote:
Ja preciesquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:51 schreef plumbum het volgende:
[..]
Een pauper ventje dát denkt dat 'ie stoer is.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:50 schreef Qunix het volgende:
[..]
Geloof het of niet maar ik word rustig van hardcore/terror zooi.......
Happy Hardcore waar ik mee kan bleren is vet en waar ik actief van word is Hardstyle en dance uit de jaren 90
Je weet toch dat ik het niet zo bedoelde?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:50 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
hoi PS![]()
Resultaten 1 - 10 van circa 312.000 voor argief. (0,21 seconden)
Wat dan?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:51 schreef kutvent het volgende:
EN VAN WAT IK NET ZEI OOK HAHAHAHAHAHAH
Bedoelde je iets dan?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:52 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik het niet zo bedoelde?
quote:
Beste mevrouw R. S. uit Z.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:51 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Kijk eerst eens een profiel voordat je mee wilt posten loser.![]()
TROS!quote:
En jouw probleem is dat je niet normaal mee kan postenquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:53 schreef plumbum het volgende:
[..]
Beste mevrouw R. S. uit Z.
HET ZAL MIJ AAN MIJN REET ROESTEN OF JE EEN PIEMEL HEBT OF NIET.dat is jouw probleem ja.
Trusten kjoequote:
okee..waar gaat t allemaal over?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En jouw probleem is dat je niet normaal mee kan posten
Doe leuk mee en we zijn er
Dat je normaal moet posten wil je hier welkom blijven!quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:55 schreef plumbum het volgende:
[..]
okee..waar gaat t allemaal over?![]()
Dat als je gewoon meepost er niks geen gezeik is... we zijn hier allemaal voor de gezelligheid toch?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:55 schreef plumbum het volgende:
[..]
okee..waar gaat t allemaal over?![]()
Die laatste bijft leukquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:54 schreef The_Terminator het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die zijn best oudquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:54 schreef The_Terminator het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:57 schreef PrintScreen het volgende:![]()
Gewoon mijn hond vergeten.
* Snel haar ff doet uitlaten
Beste printscreen,quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat als je gewoon meepost er niks geen gezeik is... we zijn hier allemaal voor de gezelligheid toch?
Ahhhh arm beestquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:57 schreef PrintScreen het volgende:![]()
Gewoon mijn hond vergeten.
* Snel haar ff doet uitlaten
I know, moet nog ff wat nieuws zoeken enzoquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:56 schreef Qunix het volgende:
[..]
Die zijn best oud
Maar evengoed bedankt.
Ja er is een specifiek doel voor deze topics. GEZELLIG kletsen over van alles en nog wat.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:58 schreef plumbum het volgende:
[..]
Beste printscreen,
Dat snapte ik al. Ik vroeg me af of er ook een specifiek doel aan het topic verbonden was.
Groeten,
Pb.
Ik lees morgen dit topic wel door. Dus als je wat hebt kan je het posten hoorquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:59 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
I know, moet nog ff wat nieuws zoeken enzo![]()
Dat rijmt toch minder he.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:59 schreef kutvent het volgende:
Grapje, wel een kont maar geen reukorgaan.
quote:You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ')' at line 1
ik geloof er helemaal niks van.quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:01 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik lees morgen dit topic wel door. Dus als je wat hebt kan je het posten hoor
En morgen in NB ben ik er ook weer
Truste
Qunix!quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:02 schreef TROS het volgende:
TROS!
PS is ook goedquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:58 schreef plumbum het volgende:
[..]
Beste printscreen,
Dat snapte ik al. Ik vroeg me af of er ook een specifiek doel aan het topic verbonden was.
Groeten,
Pb.
PS, Rechtstreeks vraag ik het je!quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
PS is ook goed
Niks geen specifiek doel... niet zieken, niet zeiken thats it.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:02 schreef The_Terminator het volgende:
Ik ga trouwens ff wat vreten en dan slapen, tot laters![]()
IK BEN VERDOMME JU VRIEND!quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:02 schreef The_Terminator het volgende:
jeeeeeeeej! ik mag PS zeggenquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
PS is ook goed
Niks geen specifiek doel... niet zieken, niet zeiken thats it.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:02 schreef kutvent het volgende:
[..]
PS, Rechtstreeks vraag ik het je!
NEUKEN ?
Neuh, niet nodigquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]En een rondje slotjes?
![]()
Eetse en mafse T_Tquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:02 schreef The_Terminator het volgende:
Mag ik jou dan pb noemen?quote:
Ik had niet verwacht dat jij neuken zou schrijven.quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:02 schreef kutvent het volgende:
[..]
PS, Rechtstreeks vraag ik het je!
NEUKEN ?
Als Qunix lees dan denk ik altijd TROSquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:05 schreef Odysseuzzz het volgende:
Als ik Qunix lees denk ik altijd Qbix![]()
Het blijft een kutvent hé?quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:06 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat jij neuken zou schrijven.
dit is een vrij land he..ik hou je niet tegen.quote:
Surveillance-Fiets denk ik altijd nepwout.quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als Qunix lees dan denk ik altijd TROS![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |