Welk archief?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Haha, die gaat in het argief.![]()
argiefquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Haha, die gaat in het argief.![]()
oh, ben jei de baas hyr? IK ZAL ZELLEF WETUH NAAR WIEJ IK BOOZ KEIK JA!quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:44 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Normaal mee posten of lief weggaan is teveel moeite?
En nooit zo boos naar mij kijken
Je was me voorquote:
Mja... Mij is het geleerdt dat het in je hooft zit.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:47 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja kutik diiisssssslets ziesssss
![]()
Tuurlijkquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:47 schreef plumbum het volgende:
[..]
oh, ben jei de baas hyr? IK ZAL ZELLEF WETUH NAAR WIEJ IK BOOZ KEIK JA!![]()
Nee maar ga zo slapenquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Heeft iemand al moeite met wakker blijven ?
Jij bent nieuw dus jij gedraagt je maar evenquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:47 schreef plumbum het volgende:
[..]
oh, ben jei de baas hyr? IK ZAL ZELLEF WETUH NAAR WIEJ IK BOOZ KEIK JA!![]()
Ja, hersentumor zit ook tussen je oren.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:47 schreef Qunix het volgende:
[..]
Mja... Mij is het geleerdt dat het in je hooft zit.
En geleik hebben ze!
JE MOEDER, kwajong.quote:
Dimme jij..... Pauper ventje die denkt dat ie stoer isquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:48 schreef kutvent het volgende:
[..]
HAHAH, JE MOEDER ROEPT JE ?
KUTMOEDER HJAHAHAHAHA
Grapje?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:47 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Google het maarer zijn meer mensen dysletzieeeeeeeeessssssssssssss
![]()
Ff kijken, vast welquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:48 schreef Qunix het volgende:
[..]
Heb je nog een paar?
Ik sla ze op voor me weblog als ik even niet weet wat te bloggen
Geloof het of niet maar ik word rustig van hardcore/terror zooi.......quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heul niet![]()
http://www.skoften.net/comments.php?id=3593_0_1_0
![]()
Een pauper ventje dát denkt dat 'ie stoer is.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:49 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dimme jij..... Pauper ventje die denkt dat ie stoer is
quote:
Ja preciesquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:51 schreef plumbum het volgende:
[..]
Een pauper ventje dát denkt dat 'ie stoer is.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:50 schreef Qunix het volgende:
[..]
Geloof het of niet maar ik word rustig van hardcore/terror zooi.......
Happy Hardcore waar ik mee kan bleren is vet en waar ik actief van word is Hardstyle en dance uit de jaren 90
Je weet toch dat ik het niet zo bedoelde?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:50 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
hoi PS![]()
Resultaten 1 - 10 van circa 312.000 voor argief. (0,21 seconden)
Wat dan?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:51 schreef kutvent het volgende:
EN VAN WAT IK NET ZEI OOK HAHAHAHAHAHAH
Bedoelde je iets dan?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:52 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik het niet zo bedoelde?
quote:
Beste mevrouw R. S. uit Z.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:51 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Kijk eerst eens een profiel voordat je mee wilt posten loser.![]()
TROS!quote:
En jouw probleem is dat je niet normaal mee kan postenquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:53 schreef plumbum het volgende:
[..]
Beste mevrouw R. S. uit Z.
HET ZAL MIJ AAN MIJN REET ROESTEN OF JE EEN PIEMEL HEBT OF NIET.dat is jouw probleem ja.
Trusten kjoequote:
okee..waar gaat t allemaal over?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En jouw probleem is dat je niet normaal mee kan posten
Doe leuk mee en we zijn er
Dat je normaal moet posten wil je hier welkom blijven!quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:55 schreef plumbum het volgende:
[..]
okee..waar gaat t allemaal over?![]()
Dat als je gewoon meepost er niks geen gezeik is... we zijn hier allemaal voor de gezelligheid toch?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:55 schreef plumbum het volgende:
[..]
okee..waar gaat t allemaal over?![]()
Die laatste bijft leukquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:54 schreef The_Terminator het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |