<CAPS ON>quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:51 schreef kutvent het volgende:
<caps off>
IK HOU NOG WEL VAN JOU!quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:49 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik kan niet alles bijhouden hoor
[..]
Je kan tig***** geven.... je zeikt wel
Je schreeuwt tegen mequote:
Wat doe je triest zegquote:
Je doet me zelfs denken aan DPquote:
Wie is DP VERDOMMEquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je doet me zelfs denken aan DP
Wie is DP VERDOMME?quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:56 schreef PrintScreen het volgende:
Kan best zijn dat je idd DP bent.
Tell me about DP?quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:56 schreef PrintScreen het volgende:
Kan best zijn dat je idd DP bent.
Iemand waarvoor ik me voor 100% heb ingezet ooit.quote:
Dat heb ik ook eens gedaan bij iemand, en toen heeft ze het uitgemaakt!quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Iemand waarvoor ik me voor 100% heb ingezet ooit.
Als ik dat ga doen ga ik janken... en dat wil ik niet.quote:
Vertel enzo. VERDOMMEquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Een ex?quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ook niet, echt niet VERDOMME.quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Als ik dat ga doen ga ik janken... en dat wil ik niet.
Je reacties zijn exact hetzelfde iigquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:57 schreef kutvent het volgende:
[..]
Dat heb ik ook eens gedaan bij iemand, en toen heeft ze het uitgemaakt!
Okequote:Op zaterdag 9 september 2006 03:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Als ik dat ga doen ga ik janken... en dat wil ik niet.
Van wie 1quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je reacties zijn exact hetzelfde iig
Jij heb meer problemen dan ik dachtquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:59 schreef kutvent het volgende:
[..]
Je bent toch liever dan ik dacht
VERDOMMEquote:Op zaterdag 9 september 2006 04:00 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Jij heb meer problemen dan ik dacht![]()
Nope... een Fok!ker waar ik heb voor heb gevochten... en die mij mij heeft laten inzien dat Fok! shit is.quote:
Just like Tarabloempjedestijds.quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:00 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nope... een Fok!ker waar ik heb voor heb gevochten... en die mij mij heeft laten inzien dat Fok! shit is.
Users zijn users en geen echte mensen
Open deur:quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:00 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nope... een Fok!ker waar ik heb voor heb gevochten... en die mij mij heeft laten inzien dat Fok! shit is.
Waarheid, maar geen reden om totaal onmenselijk te doen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:00 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dank jequote:Op zaterdag 9 september 2006 04:01 schreef kutvent het volgende:
[..]
Open deur:
Wat doe je hier dan nog? VERDOMME
KLOPTquote:Op zaterdag 9 september 2006 04:02 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Waarheid, maar geen reden om totaal onmenselijk te doen.![]()
Juist!quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dank je
Ik ben nu dus weg... het beetje wat je op Fok! denkt te hebben is ook al waardeloos.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dank je
Ik ben nu dus weg... het beetje wat je op Fok! denkt te hebben is ook al waardeloos.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:02 schreef kutvent het volgende:
Sorry PS. Had ik al gezegd dat ik van je hou?
Ik doe onmenselijk?quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:02 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Waarheid, maar geen reden om totaal onmenselijk te doen.![]()
Nee, poppenkast kan heel leerzaam zijn. En dingen die voorbij gaan waardevol.quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dank je
Ok.quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:04 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nee, poppenkast kan heel leerzaam zijn. En dingen die voorbij gaan waardevol.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |