+ Ex-stadswachtquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:08 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Surveillance-Fiets denk ik altijd nepwout.![]()

Lees net dat je Faber heet... toch geen familie rond Amsterdam?quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:07 schreef plumbum het volgende:
[..]
dit is een vrij land he..ik hou je niet tegen.![]()

Verodmme ga je nu al?quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:09 schreef kutvent het volgende:
Trusten PS, Verodmme.

pwêp! fout. helaasch.quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:09 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Lees net dat je Faber heet... toch geen familie rond Amsterdam?

Neuj joh studeren daar ben ik veel te dom voorquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:10 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Maar studeer je nu rechten? Of...

Had gekundquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:11 schreef plumbum het volgende:
[..]
pwêp! fout. helaasch.
misschien verre familie, ik ken ze iig niet![]()
maar ik denk dat ik mijn bedje maar eens opzoek.
hasta la fietstas, beste nachtbrakers en -sters.![]()

Waar zeg ik dat ik gaquote:

quote:
Hier verdomme.quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:09 schreef kutvent het volgende:
Trusten PS, Verodmme.

daar.quote:

Daar zeg jij het... niet ikquote:

Doe dan post eens quoten?quote:

Hiernaast blijkt nog een bed vrij te zijnquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jongs en meiden manner en vrouwen ik heb er de kracht niet meer voor en zoek een slaapplaats![]()

Ik wil bij je verdomme!quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hiernaast blijkt nog een bed vrij te zijn
Moet ik het ff voor je regelen?

quote:

quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jongs en meiden manner en vrouwen ik heb er de kracht niet meer voor en zoek een slaapplaats![]()

Die post was dan ook voor die Fiets bedoeltquote:

Tiemiequote:Op zaterdag 9 september 2006 03:25 schreef Tiemie het volgende:
Hallo.

Zoiets inderdaad.quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Die post was dan ook voor die Fiets bedoelt

quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:25 schreef kutvent het volgende:
EN TEVENS IN JE VERDOMME!!!1!!!ONZ1!11!!!!!

Does liefquote:

Dus?quote:

Soort van proeflokaal dus?quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:27 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Bier
Net een half uur terug uit de kroeg
Voor de verandering maar eens verschillende speciaalbieren gahd

Job is still okay?quote:

Neuh, maar ze hebben nog 4 speciaalbieren naast hun tapbieren (Bavaria & Steendonk Witbier)quote:

Al een tijdje Ody... al een tijdjequote:Op zaterdag 9 september 2006 03:28 schreef Odysseuzzz het volgende:
al weer zaterdag al weer

Witbier is meestal goed weg te happenquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:29 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Neuh, maar ze hebben nog 4 speciaalbieren naast hun tapbieren (Bavaria & Steendonk Witbier)

Inderdaadquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Witbier is meestal goed weg te happen

Ze tellen zo langzaam aan naar de 30.quote:

30 pas.quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:31 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ze tellen zo langzaam aan naar de 30.
Je ziet het wel in MED als ik een ban heb

Jij hebt geen smaakquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |