vanwege het jaargetijdequote:Op zaterdag 9 september 2006 01:51 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Knoflook.
En schimmel onder z'n hol.
Ja vrij goed welquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:51 schreef Neenetje het volgende:
Ik denk ik geef eens een samenvatting.
Ouderwets.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:51 schreef Misstique het volgende:
Binnen een uur een topic vol. Puikend.
Ga jij is STA ruimenquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:51 schreef Misstique het volgende:
Binnen een uur een topic vol. Puikend.
ben ik wel inteeltquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:53 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Oeh, oeh, oeh, ik ben intriges
quote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:53 schreef Misstique het volgende:
Freak is de inteelt?
54651636552 baggerposts verwijderd.quote:
Hij gaat het bed verschonen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:53 schreef Neenetje het volgende:
[..]
En je hebt net al met dago gespeeld, dus je kan mooi nog even blijven.
Toch ideaal dat STA he'quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
54651636552 baggerposts verwijderd.
jup en ik ben ook heet en vochtigquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:54 schreef Neenetje het volgende:
Frank is frituur.
Eerste twee letter principe.
Oh mag ik nog rui...quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:55 schreef killswitch het volgende:
[..]
jup en ik ben ook heet en vochtig
Een zweep doet wonderen.quote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:56 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Oh mag ik nog rui...
Ehm.. never mind.
zijn we een keer aardigquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:00 schreef Misstique het volgende:
Doorposten krengen! Als ik even naar de plee ga, hoeven jullie niet te stoppen!!
Ik zit nog in het vorige deel.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:00 schreef Misstique het volgende:
Doorposten krengen! Als ik even naar de plee ga, hoeven jullie niet te stoppen!!
ik zet een tientje op het dekbedquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:01 schreef Misstique het volgende:
Dago heeft ruzie met het dekbed..
Staat die zanger van Muse erop toevallig?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:01 schreef Misstique het volgende:
Dago heeft ruzie met het dekbed..
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:02 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik zet een tientje op het dekbed
Dat is wel een goed idee voor een kerstkadootje.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Staat die zanger van Muse erop toevallig?
helpenquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:02 schreef Misstique het volgende:
Ik zal em maar gaan helpen, aangezien het hier toch doodvalt..
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:02 schreef Misstique het volgende:
Ik zal em maar gaan helpen, aangezien het hier toch doodvalt..
Ah je bent je relatie zatquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee voor een kerstkadootje.
Te laat, hij heeft het tóch voor elkaar gekregen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:03 schreef killswitch het volgende:
[..]
helpen
filmen en hier posten bedoel je
Je laat zo'n jongen dat toch niet in z'n eentje doen als 'ie er zoveel moeite mee heeft...quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Te laat, hij heeft het tóch voor elkaar gekregen.
caveman stylequote:Op zaterdag 9 september 2006 02:05 schreef Misstique het volgende:
Ik werd aan mn haren achter de pc vandaan gesleurd.
Awww..quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:05 schreef Misstique het volgende:
Als de sodemieter snel een foute smiley maken is stom..quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:05 schreef killswitch het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Ik ga niet weer over die rugharen beginnen nuquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:05 schreef Misstique het volgende:
Die heb ik weggeharst.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ga niet weer over die rugharen beginnen nu
Jawel.. maar ik moest m'n net fout gemaakte smiley even pimpen..quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:06 schreef Misstique het volgende:
Weten jullie nou nog niet dat dat soort smilieposts enorme dooddoeners zijn?
ja maar ik kende hem nog nietquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:06 schreef Misstique het volgende:
Weten jullie nou nog niet dat dat soort smilieposts enorme dooddoeners zijn?
Daar moet c_c eens mee ophouden ja!quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik klik iedere keer op het verkeerde topic
Door een paar doorpostende blauwe sufkutten
Ik ben jaloers. Ik krijg nooit cadeautjes. Iedereen haat me.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:08 schreef Misstique het volgende:
Ik krijg het hele weekend door kadootjes.
Open een krastopic.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben jaloers. Ik krijg nooit cadeautjes. Iedereen haat me.
Zeg! Respect hè! Ik zeg toch ook niet dat jij een stad over Sexbierum moet openen als je het over bier of sex hebt?!quote:
Tijdens de seks bier van elkaar aflikken?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zeg! Respect hè! Ik zeg toch ook niet dat jij een stad over Sexbierum moet openen als je het over bier of sex hebt?!
Beter dan foto's erover posten in US.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zeg! Respect hè! Ik zeg toch ook niet dat jij een stad over Sexbierum moet openen als je het over bier of sex hebt?!
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:10 schreef Neenetje het volgende:
Zo, hij is nu beter, niet qua kleur.. maar ok..
[afbeelding]
Nee die is huilend naar bed gegaanquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:16 schreef Misstique het volgende:
Het valt een beetje dood. AE ben je er nog?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:16 schreef Misstique het volgende:
Het valt een beetje dood. AE ben je er nog?
Jij hebt er op MSN?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee die is huilend naar bed gegaan
Kom je dan nog terug?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:20 schreef Misstique het volgende:
Dit wordt niks meer. Ik ga Dago maar even intukken.
Trusten reldrol.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ga film kijken gegroet allemaal
Als ik nu toch eens foto's had gemaakt.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:21 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Kom je dan nog terug?
Wel foto's maken heh.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Als ik nu toch eens foto's had gemaakt..
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Als ik nu toch eens foto's had gemaakt..
Zou ik toch nooit doen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:22 schreef Misstique het volgende:
Het wordt tijd voor mij om te gaan slapen, ik flap van alles eruit wat tegen me gebruikt kan worden.
Okay, maar dan edit ik t na 5 seconden weer.quote:
Damnquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:24 schreef Misstique het volgende:
Kut! Editgeschiedenis is vanaf morgen zichtbaar, laat maar.
Dat kan ik ook weer verwijderen schatquote:
Goed punt welquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat kan ik ook weer verwijderen schat
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:24 schreef Misstique het volgende:
Kut! Editgeschiedenis is vanaf morgen zichtbaar, laat maar.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Goed punt wel
Maar The woods ga ik in nu, slaap lekker Neeneetje Tiek
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:27 schreef Misstique het volgende:
Ik ga ook maar eens een meer horizontale houding aannemen.
Gewoon vertellen, niet moeilijk doen. Dan mag je daarna ons leuke vragen stellen, maken we er een truth of dare topic van, heeft BeF ook weer een beetje nutquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat kan ik ook weer verwijderen schat
Ik heb net een topic voor je gemaaktquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja net ff kroeg in geweest en nu ga ik slapen
ontopic: en bitterballen gegeten
truste![]()
![]()
Zet je mobiel dan gewoon uit op dat soort tijdstippen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:36 schreef Neenetje het volgende:
Wíe de vliegende konijnenneuk heeft het bedacht op een zaterdagmorgen, om kwart voor 10 mensen (OP HUN MOBIEL) te bellen om te vragen of ze Veronica Magazine kennen en willen abonneren?![]()
![]()
![]()
Áls ik op zo'n moment gebeld wordt, is dat omdat er iets isquote:Op zaterdag 9 september 2006 10:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zet je mobiel dan gewoon uit op dat soort tijdstippen.
Nah, ik zet mijn telefoon vaak uit als ik ga slapen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:45 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Áls ik op zo'n moment gebeld wordt, is dat omdat er iets is
Dan is het m'n moeder bijvoorbeeld. Mijn vrienden zijn niet op op dat onheilige tijdstip.
Dat deed ik ook toen ik m'n stalkertje nog had ja..quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nah, ik zet mijn telefoon vaak uit als ik ga slapen.
Stalker?quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:49 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Dat deed ik ook toen ik m'n stalkertje nog had ja..
Maar het is tevens ook m'n enige wekker..![]()
Dan ga je je wel belangrijk voelen hè?quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:54 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Hihi, ja dat was leuk ja.
M'n eigen persoonlijke telefoonterroristje.
En onveiligquote:Op zaterdag 9 september 2006 10:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan ga je je wel belangrijk voelen hè?.
Weet je wat kut is? Ik wil sigaretten halen, want ze zijn op. Maar ik kom net uit bed. Dus dan moet ik eerst nog douchen en mijn haar doen enzo, en dan zijn we alweer twee uur verder. Maar ik wil nú sigaretten.quote:
Ik rook niet, dus ik kan ze je niet geven.quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Weet je wat kut is? Ik wil sigaretten halen, want ze zijn op. Maar ik kom net uit bed. Dus dan moet ik eerst nog douchen en mijn haar doen enzo, en dan zijn we alweer twee uur verder. Maar ik wil nú sigaretten.
Oh nee, inderdaad, ik deed alsof.quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:00 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik rook niet, dus ik kan ze je niet geven.
Hey, wacht, jij rookt toch ook niet.
Daarom, opstaan is dus niet nodig.quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh nee, inderdaad, ik deed alsof.
Ja ook hier natuurlijkquote:Op zaterdag 9 september 2006 12:46 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning!
Middag.quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:46 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning!
Shoe Chowi. Kan zó op een Chinees menu.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:53 schreef Chowi het volgende:
Smaakte best lekker trouwens.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Shoe Chowi. Kan zó op een Chinees menu.
Als er mensen zijn diequote:Op zaterdag 9 september 2006 15:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
. Zou ik daar veel geld mee kunnen verdienen?
Soque de la Skiczukie klinkt beter, vind ik.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Soque de la Zjèbreau.
Voorgerecht.
Ja maar dat is een Pools gerecht en dat is altijd maar karig want die mensen hebben niet veel te etenquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Soque de la Skiczukie klinkt beter, vind ik.
Je ziet ook meteen dat mensen Pools zijn aan hun eetgedrag op vakantie.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja maar dat is een Pools gerecht en dat is altijd maar karig want die mensen hebben niet veel te eten.
Meen je dat?quote:
Eurotrip!quote:
wat of wie wil je met die lucifers in de fik steken dan?quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:21 schreef Neenetje het volgende:
Zal ik naar de winkel gaan voor lucifers?
De oven.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:25 schreef killswitch het volgende:
[..]
wat of wie wil je met die lucifers in de fik steken dan?
denk dat een pakje lucifers dan best handig kan zijn iddquote:
Je moet een vuurtje in een van die gaatjes in de oven doen en dan springt 'ie pas aan.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:27 schreef killswitch het volgende:
[..]
denk dat een pakje lucifers dan best handig kan zijn idd
al zal een aansteker ook werken natuurlijk
lucifers halen dusquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:28 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Je moet een vuurtje in een van die gaatjes in de oven doen en dan springt 'ie pas aan.
Gister met de aansteker geprobeerd, ik had bijna mezelf omgebracht met die gaslucht.
quote:cerreur l'horreur zegt:
Kankermaag.
Doet de hele tijd roflrommel en lollerpiep.
Ah z'on orginele kenkerkachel dusquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:34 schreef mcDavid het volgende:
Wij hebben in delft zo'n gaskachel, die kun je ook onmogelijk aansteken zonder de haartjes op je handen te verbranden
wees blij dat hij geen hendig sjieke slip maaktquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:43 schreef Zaeqomqommer het volgende:
Ik word even erg als maikuuul
[..]
Hoe kom je daarbij ?quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:04 schreef Neenetje het volgende:
konijntjes met vossenvachtjes.
En een snifneusje?quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ben in het bezit van een vosbaartje
Ik niet meerquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:14 schreef Chowi het volgende:
Ik heb haske zin in bier.
Hoe dat zo?quote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:31 schreef rompompom het volgende:
Waarom zou ik hier nog vaker moeten posten?
en vanwege de inteelt.quote:
Ja ongeveer wel ja!quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ah z'on orginele kenkerkachel dus
omdat wij gezellig zijnquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:31 schreef rompompom het volgende:
Waarom zou ik hier nog vaker moeten posten?
Dag..quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Even voor de downtime zwaaien naar de Beffers
![]()
Takkewijfquote:Op zaterdag 9 september 2006 20:18 schreef Neenetje het volgende:
[..]
We zijn eigenlijk alleen gezellig als we op elkaar zitten te zieken..
Van jou is het dan weer niet geloofwaardig..quote:
jah zoiets wel ja in de nacht in ieder gevalquote:Op zaterdag 9 september 2006 20:26 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Van jou is het dan weer niet geloofwaardig..
Oh, en lui, tot na de downtime..
Ik gok tot half 2.
Ja best welquote:Op zaterdag 9 september 2006 20:45 schreef Neenetje het volgende:
En dat 'eigen post herkennen' is lélijk..
weddenschap met J en McD over waneer fok weer up zou zijnquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Waarmee?
uh ja 1quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:03 schreef mcDavid het volgende:
Nog zweefvliegtuigen gezien boven flevoland, trouwens?
ONhandig?quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Hoe fucking handig kan je zijn
Ik stuur een wachtwoord van Fok naar een verkeerd emailadres
Nou dit was bijna mn acount foetsiequote:Op zaterdag 9 september 2006 23:10 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ONhandig?
komt voor bij de besten
gelukkig heb je goeie connecties?quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou dit was bijna mn acount foetsie![]()
Heb ik ook eens gedaan! (met een kloon welliswaar)quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou dit was bijna mn acount foetsie![]()
Ja heb ik gedaan ook,en idd gefixdquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Heb ik ook eens gedaan! (met een kloon welliswaar)
Ff naar forum@fok.nl mailen, dan fixxen ze het wel voor je
Nee nu ben jij weer blauwquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:36 schreef Angel-Eyez het volgende:
andere kleur bij TS klopt in elk geval niet
is wel bij elke eerste poster op een nieuwe pagina, tenzij je 301 posts per pagina hebt natuurlijk
ja ben alleen net aan de eerste begonnenquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh?
Ik ben weer helemaal nuchter inmiddels
5quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:41 schreef Neenetje het volgende:
Ok, er zijn zojuist in huis 5 lampjes geknapt..
Wat kan dat in godesnaam zijn?
Wat drink je?quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:41 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ja ben alleen net aan de eerste begonnen
je muziek te hard?quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:41 schreef Neenetje het volgende:
Neh, de laatste die knapte is 4 weken oud.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
5
Het kan wel als ze gelijk aangeschaft zijn, maar wel weird opzich
ESP.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:41 schreef Neenetje het volgende:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:43 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
je muziek te hard?
wel creapy trouwens![]()
Na jah en geen Quja bord ofzo gebruiktquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:44 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Neh, de laatste die knapte is 4 weken oud.
Hahaha.. nee, niet gebruikt.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Na jah en geen Quja bord ofzo gebruikt
Lijkt wel een spanningpiek ofzo
Ik heb het wel in een tijdsbestek van 3 maanden ofzo, dat alles eraan gaatquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:45 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Hahaha.. nee, niet gebruikt.
Mwah, die lampjes zijn gedurende 1,5 uur 1 voor 1 geknapt als ik ze aandeed..
Eerst die op de trap, toen in de hal boven, in m'n kamer, in de keuken en nu in de badkamer.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb het wel in een tijdsbestek van 3 maanden ofzo, dat alles eraan gaat
Dit is wel heel weird hoor
vind het wel heel raar.. iemand in de buurt die even met jou op onderzoek kan gaan naar de bedrading ofzo? stoppen? weet het ook niet helaasquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:44 schreef Neenetje het volgende:
[..]M'n muziek staat wel te hard ja.. maar dat telt niet mee.
En ja.. creapy..Ik ben al zo'n angsthaas.
En is het niet 1 groep in het huis ofzo?quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:49 schreef Neenetje het volgende:
[..]Hmhm..
Maar nu heb ik dus nergens licht meer als ik naar de wc moet..![]()
limonadequote:Op zaterdag 9 september 2006 23:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh dat is goed te doen wel ja![]()
Haha, nee, er zijn geen stoppen door.. dat had ik afgelopen kerst..quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:50 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
vind het wel heel raar.. iemand in de buurt die even met jou op onderzoek kan gaan naar de bedrading ofzo? stoppen? weet het ook niet helaas
ik heb sowieso een fobie van als licht uitgaat![]()
Nee, tis door het hele huis.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En is het niet 1 groep in het huis ofzo?
En vrouwen plassen zittend moet best kunnen![]()
Ik mag het wel hopen, huisgenoten zijn naar huis.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:55 schreef Ghostbuster het volgende:
En zit je daar alleen dan Neeneetje?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:56 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik mag het wel hopen, huisgenoten zijn naar huis.
namen alweer kwijtquote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:54 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Haha, nee, er zijn geen stoppen door.. dat had ik afgelopen kerst..
Leuk was dat.. tijdens kerst zonder lichten op de benedenverdieping/zonder koelkast/beste kleren incl. pyjama nog in de wasmachine zonder stroom..
Dat het zo koud was buiten hielp wel, gewoon de boodschappen in een tasje buiten het raam.![]()
Maar het zijn geen stoppen. Bedrading kan het zijn, het is een tyfusoud huis.
Ik mis m'n quickreply...quote:
Spetter is de baby dolfijnquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:56 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
namen alweer kwijtmaar er waren veel Flippers
en ze waren cool en mooi enzo
Ja kutzooi he' dat FF extensie ding doet niks meerquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:57 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik mis m'n quickreply...
Maar ja, dat is minder.
Maar anders zaten die mutsen nu rillend in m'n kamer, dus het is maar beter.
Dat scheelt dan weer wel.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maar bij mij was het peertje nog heel!
Nogal.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja kutzooi he' dat FF extensie ding doet niks meer
ow die heb ik niet mogen bezichtigenquote:
Nee hij kwam via zn zus op Fok ofzo, zei hij eensquote:Op zondag 10 september 2006 00:05 schreef Bizznitch het volgende:
Nee. hoezo.
Ga je dat nou aan alle vrouwelijke FOK!sters vragen?quote:Op zondag 10 september 2006 00:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee hij kwam via zn zus op Fok ofzo, zei hij eens
Dus ik dacht maybe ben jij zn zus
Jeetje minaquote:Op zondag 10 september 2006 00:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee hij kwam via zn zus op Fok ofzo, zei hij eens
Dus ik dacht maybe ben jij zn zus
En zouden ze dat dan toegeven denk je?quote:Op zondag 10 september 2006 00:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ga je dat nou aan alle vrouwelijke FOK!sters vragen?
Ja ik kan me niet voorstellen, dat er 2 uit dat ruimteschip ontsnapt zijnquote:Op zondag 10 september 2006 00:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ga je dat nou aan alle vrouwelijke FOK!sters vragen?
Martijn maakt altijd vet toffe animated gifs!quote:Op zondag 10 september 2006 00:10 schreef Neenetje het volgende:
[..]
En zouden ze dat dan toegeven denk je?![]()
Ja, zó vet tof..quote:Op zondag 10 september 2006 00:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Martijn maakt altijd vet toffe animated gifs!
Martijn is Dribbel ?quote:Op zondag 10 september 2006 00:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Martijn maakt altijd vet toffe animated gifs!
welke oorzaak?quote:Op zondag 10 september 2006 00:45 schreef Angel-Eyez het volgende:
Neenetje? heb je de oorzaak al gevonden?
Nope, nou ja, van de week maar even nieuwe bolletjes halen.quote:Op zondag 10 september 2006 00:45 schreef Angel-Eyez het volgende:
Neenetje? heb je de oorzaak al gevonden?
ja precies.. en meer lichtjes om stuk te gaan zijn er niet?quote:Op zondag 10 september 2006 00:46 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Nope, nou ja, van de week maar even nieuwe bolletjes halen.
Oh jawel hoor..quote:Op zondag 10 september 2006 00:47 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ja precies.. en meer lichtjes om stuk te gaan zijn er niet?
Naja, eentje in m'n kamer.quote:
En ik was zo blij met mn Quickqoute FF extensiequote:Op zondag 10 september 2006 00:50 schreef rompompom het volgende:
Was er geen ruimte meer voor de andere PI's of waren ze gewoon gruwelijk lui?
Nu je het zegt!quote:Op zondag 10 september 2006 00:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Het is trouwens heerlijk niet blauw hier vanavond
quote:Op zondag 10 september 2006 00:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Het is trouwens heerlijk niet blauw hier vanavond
Dat laatste.quote:Op zondag 10 september 2006 00:50 schreef rompompom het volgende:
Was er geen ruimte meer voor de andere PI's of waren ze gewoon gruwelijk lui?
Voor mij niet..quote:Op zondag 10 september 2006 00:51 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
jij bent hartstikke blauw deze pagina voor mij![]()
Nee.quote:Op zondag 10 september 2006 00:53 schreef mcDavid het volgende:
Zullen we een nieuwe zwart-only BeF reeks maken?
Oh ik heb geen blauw meer nuquote:Op zondag 10 september 2006 00:51 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
Spuuglelijk, die foute kleur bij mezelf. Iets tussen grijs en bruin in, dat ziet er niet uit in fok_darkquote:Op zondag 10 september 2006 00:51 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
Nah sommige blauwe zijn wel okay ookquote:Op zondag 10 september 2006 00:53 schreef mcDavid het volgende:
Zullen we een nieuwe zwart-only BeF reeks maken?
nee dan heb jij de posts per pagina dus anders ingesteld dan ikquote:
Oh kan je dat instellenquote:Op zondag 10 september 2006 00:55 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
nee dan heb jij de posts per pagina dus anders ingesteld dan ik
ja alles uitzetten lijkt me beste optie tot zoverquote:Op zondag 10 september 2006 00:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
Spuuglelijk, die foute kleur bij mezelf. Iets tussen grijs en bruin in, dat ziet er niet uit in fok_dark
Ik hoop dat ze Quickquote gauw om weten te bouwen, want dit is echt hoerekutbagger
Jeez kort lontje ik wist het echt nietquote:Op zondag 10 september 2006 00:57 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ga jij eens iemand anders pesten ja![]()
Die moeten dan maar een kloon aanmaken.quote:Op zondag 10 september 2006 00:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nah sommige blauwe zijn wel okay ook
quote:Op zondag 10 september 2006 00:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Die moeten dan maar een kloon aanmaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |