De oven.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:25 schreef killswitch het volgende:
[..]
wat of wie wil je met die lucifers in de fik steken dan?
denk dat een pakje lucifers dan best handig kan zijn iddquote:
Je moet een vuurtje in een van die gaatjes in de oven doen en dan springt 'ie pas aan.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:27 schreef killswitch het volgende:
[..]
denk dat een pakje lucifers dan best handig kan zijn idd
al zal een aansteker ook werken natuurlijk
lucifers halen dusquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:28 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Je moet een vuurtje in een van die gaatjes in de oven doen en dan springt 'ie pas aan.
Gister met de aansteker geprobeerd, ik had bijna mezelf omgebracht met die gaslucht.
quote:cerreur l'horreur zegt:
Kankermaag.
Doet de hele tijd roflrommel en lollerpiep.
Ah z'on orginele kenkerkachel dusquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:34 schreef mcDavid het volgende:
Wij hebben in delft zo'n gaskachel, die kun je ook onmogelijk aansteken zonder de haartjes op je handen te verbranden
wees blij dat hij geen hendig sjieke slip maaktquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:43 schreef Zaeqomqommer het volgende:
Ik word even erg als maikuuul
[..]
Hoe kom je daarbij ?quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:04 schreef Neenetje het volgende:
konijntjes met vossenvachtjes.
En een snifneusje?quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ben in het bezit van een vosbaartje
Ik niet meerquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:14 schreef Chowi het volgende:
Ik heb haske zin in bier.
Hoe dat zo?quote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:31 schreef rompompom het volgende:
Waarom zou ik hier nog vaker moeten posten?
en vanwege de inteelt.quote:
Ja ongeveer wel ja!quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ah z'on orginele kenkerkachel dus
omdat wij gezellig zijnquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:31 schreef rompompom het volgende:
Waarom zou ik hier nog vaker moeten posten?
Dag..quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Even voor de downtime zwaaien naar de Beffers
![]()
Takkewijfquote:Op zaterdag 9 september 2006 20:18 schreef Neenetje het volgende:
[..]
We zijn eigenlijk alleen gezellig als we op elkaar zitten te zieken..
Van jou is het dan weer niet geloofwaardig..quote:
jah zoiets wel ja in de nacht in ieder gevalquote:Op zaterdag 9 september 2006 20:26 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Van jou is het dan weer niet geloofwaardig..
Oh, en lui, tot na de downtime..
Ik gok tot half 2.
Ja best welquote:Op zaterdag 9 september 2006 20:45 schreef Neenetje het volgende:
En dat 'eigen post herkennen' is lélijk..
weddenschap met J en McD over waneer fok weer up zou zijnquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Waarmee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |