quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Goed punt wel
Maar The woods ga ik in nu, slaap lekker Neeneetje Tiek
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:27 schreef Misstique het volgende:
Ik ga ook maar eens een meer horizontale houding aannemen.
Gewoon vertellen, niet moeilijk doen. Dan mag je daarna ons leuke vragen stellen, maken we er een truth of dare topic van, heeft BeF ook weer een beetje nutquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat kan ik ook weer verwijderen schat
Ik heb net een topic voor je gemaaktquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja net ff kroeg in geweest en nu ga ik slapen
ontopic: en bitterballen gegeten
truste![]()
![]()
Zet je mobiel dan gewoon uit op dat soort tijdstippen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:36 schreef Neenetje het volgende:
Wíe de vliegende konijnenneuk heeft het bedacht op een zaterdagmorgen, om kwart voor 10 mensen (OP HUN MOBIEL) te bellen om te vragen of ze Veronica Magazine kennen en willen abonneren?![]()
![]()
![]()
Áls ik op zo'n moment gebeld wordt, is dat omdat er iets isquote:Op zaterdag 9 september 2006 10:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zet je mobiel dan gewoon uit op dat soort tijdstippen.
Nah, ik zet mijn telefoon vaak uit als ik ga slapen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:45 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Áls ik op zo'n moment gebeld wordt, is dat omdat er iets is
Dan is het m'n moeder bijvoorbeeld. Mijn vrienden zijn niet op op dat onheilige tijdstip.
Dat deed ik ook toen ik m'n stalkertje nog had ja..quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nah, ik zet mijn telefoon vaak uit als ik ga slapen.
Stalker?quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:49 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Dat deed ik ook toen ik m'n stalkertje nog had ja..
Maar het is tevens ook m'n enige wekker..![]()
Dan ga je je wel belangrijk voelen hè?quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:54 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Hihi, ja dat was leuk ja.
M'n eigen persoonlijke telefoonterroristje.
En onveiligquote:Op zaterdag 9 september 2006 10:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan ga je je wel belangrijk voelen hè?.
Weet je wat kut is? Ik wil sigaretten halen, want ze zijn op. Maar ik kom net uit bed. Dus dan moet ik eerst nog douchen en mijn haar doen enzo, en dan zijn we alweer twee uur verder. Maar ik wil nú sigaretten.quote:
Ik rook niet, dus ik kan ze je niet geven.quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Weet je wat kut is? Ik wil sigaretten halen, want ze zijn op. Maar ik kom net uit bed. Dus dan moet ik eerst nog douchen en mijn haar doen enzo, en dan zijn we alweer twee uur verder. Maar ik wil nú sigaretten.
Oh nee, inderdaad, ik deed alsof.quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:00 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik rook niet, dus ik kan ze je niet geven.
Hey, wacht, jij rookt toch ook niet.
Daarom, opstaan is dus niet nodig.quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh nee, inderdaad, ik deed alsof.
Ja ook hier natuurlijkquote:Op zaterdag 9 september 2006 12:46 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning!
Middag.quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:46 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning!
Shoe Chowi. Kan zó op een Chinees menu.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:53 schreef Chowi het volgende:
Smaakte best lekker trouwens.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Shoe Chowi. Kan zó op een Chinees menu.
Als er mensen zijn diequote:Op zaterdag 9 september 2006 15:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
. Zou ik daar veel geld mee kunnen verdienen?
Soque de la Skiczukie klinkt beter, vind ik.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Soque de la Zjèbreau.
Voorgerecht.
Ja maar dat is een Pools gerecht en dat is altijd maar karig want die mensen hebben niet veel te etenquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Soque de la Skiczukie klinkt beter, vind ik.
Je ziet ook meteen dat mensen Pools zijn aan hun eetgedrag op vakantie.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja maar dat is een Pools gerecht en dat is altijd maar karig want die mensen hebben niet veel te eten.
Meen je dat?quote:
wat of wie wil je met die lucifers in de fik steken dan?quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:21 schreef Neenetje het volgende:
Zal ik naar de winkel gaan voor lucifers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |