Ah je bent je relatie zatquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee voor een kerstkadootje.
Te laat, hij heeft het tóch voor elkaar gekregen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:03 schreef killswitch het volgende:
[..]
helpen
filmen en hier posten bedoel je
Je laat zo'n jongen dat toch niet in z'n eentje doen als 'ie er zoveel moeite mee heeft...quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Te laat, hij heeft het tóch voor elkaar gekregen.
caveman stylequote:Op zaterdag 9 september 2006 02:05 schreef Misstique het volgende:
Ik werd aan mn haren achter de pc vandaan gesleurd.
Awww..quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:05 schreef Misstique het volgende:
Als de sodemieter snel een foute smiley maken is stom..quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:05 schreef killswitch het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Ik ga niet weer over die rugharen beginnen nuquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:05 schreef Misstique het volgende:
Die heb ik weggeharst.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ga niet weer over die rugharen beginnen nu
Jawel.. maar ik moest m'n net fout gemaakte smiley even pimpen..quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:06 schreef Misstique het volgende:
Weten jullie nou nog niet dat dat soort smilieposts enorme dooddoeners zijn?
ja maar ik kende hem nog nietquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:06 schreef Misstique het volgende:
Weten jullie nou nog niet dat dat soort smilieposts enorme dooddoeners zijn?
Daar moet c_c eens mee ophouden ja!quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik klik iedere keer op het verkeerde topic
Door een paar doorpostende blauwe sufkutten
Ik ben jaloers. Ik krijg nooit cadeautjes. Iedereen haat me.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:08 schreef Misstique het volgende:
Ik krijg het hele weekend door kadootjes.
Open een krastopic.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben jaloers. Ik krijg nooit cadeautjes. Iedereen haat me.
Zeg! Respect hč! Ik zeg toch ook niet dat jij een stad over Sexbierum moet openen als je het over bier of sex hebt?!quote:
Tijdens de seks bier van elkaar aflikken?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zeg! Respect hč! Ik zeg toch ook niet dat jij een stad over Sexbierum moet openen als je het over bier of sex hebt?!
Beter dan foto's erover posten in US.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zeg! Respect hč! Ik zeg toch ook niet dat jij een stad over Sexbierum moet openen als je het over bier of sex hebt?!
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:10 schreef Neenetje het volgende:
Zo, hij is nu beter, niet qua kleur.. maar ok..
[afbeelding]
Nee die is huilend naar bed gegaanquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:16 schreef Misstique het volgende:
Het valt een beetje dood. AE ben je er nog?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:16 schreef Misstique het volgende:
Het valt een beetje dood. AE ben je er nog?
Jij hebt er op MSN?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee die is huilend naar bed gegaan
Kom je dan nog terug?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:20 schreef Misstique het volgende:
Dit wordt niks meer. Ik ga Dago maar even intukken.
Trusten reldrol.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ga film kijken gegroet allemaal
Als ik nu toch eens foto's had gemaakt.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:21 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Kom je dan nog terug?
Wel foto's maken heh.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Als ik nu toch eens foto's had gemaakt..
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Als ik nu toch eens foto's had gemaakt..
Zou ik toch nooit doen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:22 schreef Misstique het volgende:
Het wordt tijd voor mij om te gaan slapen, ik flap van alles eruit wat tegen me gebruikt kan worden.
Okay, maar dan edit ik t na 5 seconden weer.quote:
Damnquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:24 schreef Misstique het volgende:
Kut! Editgeschiedenis is vanaf morgen zichtbaar, laat maar.
Dat kan ik ook weer verwijderen schatquote:
Goed punt welquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat kan ik ook weer verwijderen schat
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:24 schreef Misstique het volgende:
Kut! Editgeschiedenis is vanaf morgen zichtbaar, laat maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |