Daar mag ik het niet over hebben.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:49 schreef Dagonet het volgende:
Geheimpjes?
Tuuk wel.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:50 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Daar mag ik het niet over hebben.
Dat vraag ik mij ook af.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat is het probleem met AE trouwens?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:50 schreef Dagonet het volgende:
Bagger verwijderd.
Nee joh, dan verpest ik m'n modmogelijkheden helemaal.quote:
Haha!quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:50 schreef Dagonet het volgende:
Ik ben te snel voor FOK!, per reactie krijg ik nu twee keer de posttimer.
Roddels zijn een kortere weg.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:51 schreef Neenetje het volgende:
[..]![]()
[..]
Nee joh, dan verpest ik m'n modmogelijkheden helemaal.
Al m'n posts zijn per definitie kwaliteitsposts, komt met de tag.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:51 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Haha!
Moet je maar aan kwaliteitsposts doen.
Best wel gelul, als ik zie wat voor posts hier voorbij komen de hele tijd.quote:
wat wil je man?quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:49 schreef Dagonet het volgende:
Is AE naar bed?
Je bent gek als je nu weggaat echtquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:52 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
wat wil je man?
als je zo Admin wil zijn.. moet ik hier dan een beetje gezellig blijven doen?
ik zal de eer aan mezelf houden.. en jullie blij maken... zonde van het topic.. succes ermee![]()
Niet waar.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Al m'n posts zijn per definitie kwaliteitsposts, komt met de tag.
Ze laat zich gewoon makkelijk op stang jagen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Best wel gelul, als ik zie wat voor posts hier voorbij komen de hele tijd.
leuk om uit jou mond te horenquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:51 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Haha!
Moet je maar aan kwaliteitsposts doen.
Dronken?quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Al m'n posts zijn per definitie kwaliteitsposts, komt met de tag.
Tiek's MSN.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:53 schreef killswitch het volgende:
[..]
leuk om uit jou mond te horen
maare dan vertel ik je wel geen geheimpje als je niet op msn komt
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:52 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
wat wil je man?
ik zal de eer aan mezelf houden.. en jullie blij maken... zonde van het topic.. succes ermee![]()
Ik heb in de afgelopen twee maanden 12 bier gedronken en dat was afgelopen zaterdag.quote:
Alles is leuk in/uit mijn mond.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:53 schreef killswitch het volgende:
[..]
leuk om uit jou mond te horen
maare dan vertel ik je wel geen geheimpje als je niet op msn komt
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dank je.
.
.
Waar had je me voor nodig, liefste, leukste, schattigste, slimste, mooiste FA aller tijden?.
En ik heb geen zin in MSN.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:54 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Alles is leuk in/uit mijn mond.
Vraag PS eens naar nieuwelingen in de Nachtbar.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:52 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
wat wil je man?
Er bestaat meer dan alleen bier op deze wereldquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb in de afgelopen twee maanden 12 bier gedronken en dat was afgelopen zaterdag.
Bewaarpost voor het nageslacht.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:54 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Alles is leuk in/uit mijn mond.
En dat reageer je af op haar?quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Vraag PS eens naar nieuwelingen in de Nachtbar.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb in de afgelopen twee maanden 12 bier gedronken en dat was afgelopen zaterdag.
ik vind gekkigheid en gezelligheid leuk... niet gepik op elkaarquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je bent gek als je nu weggaat echt
Niets persoonlijks, nieuwelingen en ontgroeningen enzo. Je moet wel tegen een stootje kunnen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En dat reageer je af op haar?
Nou ja, zolang het bij mond blijft is van nageslacht geen sprake toch?quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Bewaarpost voor het nageslacht.
Wijn en whiskey heb ik ook al twee maanden niet aangeraakt. Meer drink ik niet.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Er bestaat meer dan alleen bier op deze wereld
Gewoon laten lullen, en zeker dat incrowd gelul van modjes en FA'squote:Op zaterdag 9 september 2006 00:55 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ik vind gekkigheid en gezelligheid leuk... niet gepik op elkaar
en waarvoor?
Daar heb je een goed punt. Al moet dat nog wel proefondervindelijk bewezen worden eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:55 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Nou ja, zolang het bij mond blijft is van nageslacht geen sprake toch?
ga me nu niet vertellen dat je dit serieus neemtquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:55 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
en waarvoor?
Dat is waar.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:56 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Daar heb je een goed punt. Al moet dat nog wel proefondervindelijk bewezen worden eigenlijk.
*met zakje slagroomtruffels rammelt.quote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:57 schreef killswitch het volgende:
[..]
ga me nu niet vertellen dat je dit serieus neemt
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:55 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
en waarvoor?
Ik doe mn bestquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, negeer me dan niet, godverredomme.
*Met staart kwispelt..quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:57 schreef Dagonet het volgende:
[..]
*met zakje slagroomtruffels rammelt.
*slap*quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:57 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ja, je lijkt frank wel.
Ook zo'n zeiksnol.
en dan? ik zit hier toch alweer ruim een weekquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Vraag PS eens naar nieuwelingen in de Nachtbar.
Grappig, er staat me nog iets bij dat content aanpassende extensies níet mochten. En de meest geblockte is dan nog altijd calvobbes.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Van harte welkom
![]()
Je kan extensies downloaden om bepaalde leden te blocken
De meeste geblockte is dago![]()
NEEHEE, IK HEB NIKS GELEZEN IN MED, IK BEN NIET GEBANNED..quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Van harte welkom
![]()
Oh, je hebt een staart, laat dan maar zitten.quote:
Hoogste tijd dus voor een ontgroening.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:59 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
en dan? ik zit hier toch alweer ruim een week![]()
ah daar kan ik wat meequote:Op zaterdag 9 september 2006 00:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Van harte welkom
![]()
Klieken op Fok mogen niet dus doortikken, ik had 150 keer een smiley gepost als ik jou was nuquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:59 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
en dan? ik zit hier toch alweer ruim een week![]()
maar als jij je kliek wil houden zoals die is![]()
Paardenstaartquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Oh, je hebt een staart, laat dan maar zitten..
Ziekbeest!quote:
Ik vind dal calvie altijd wel nuttig commentaar kan geven.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Grappig, er staat me nog iets bij dat content aanpassende extensies níet mochten. En de meest geblockte is dan nog altijd calvobbes..
Ah, neukteugels.quote:
Jij bent overduidelijk zó geen FP-crew.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik vind dal calvie altijd wel nuttig commentaar kan geven.![]()
*Gniffelt.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hoogste tijd dus voor een ontgroening.
Snel! Prupke post in US!quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Klieken op Fok mogen niet dus doortikken, ik had 150 keer een smiley gepost als ik jou was nu
Je icon is sutk.quote:
ja al een hele week langquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hoogste tijd dus voor een ontgroening.
Annika? Ben jij het?quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:01 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Enkelvoud
Ik ben Pipi Langstrumpf niet.
Ik vind hè, dat onder het motto 'Hoe Behandel Je Je Vrijwilligers' jij als FA mij een warme chocomelk aan moet bieden op de meet. Dus moet je op de meet komen.quote:
Nopequote:Op zaterdag 9 september 2006 01:02 schreef Litso het volgende:
Klieken mogen niet?
Het is mijn nederlands he?quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jij bent overduidelijk zó geen FP-crew.
stomme xs.to..quote:
Tegen jou waren ze nog lief hoor.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:02 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ja al een hele week lang![]()
maar maakt mij niet uit hoor :![]()
Nee, Janet.quote:
Zo zonder spelfouten en geen ANP copy/pastesquote:
Belgen doen alsof kinderen debielen zijn. Irritant.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:03 schreef Dagonet het volgende:
Ik keek vanochtend Zappelin in de hoop op jeugdsentiment in de vorm van Zevensprong of Ome Willem, wat krijg je? K3, Samson en Gert, Kabouter Plop, een randjosticlown en allemaal aanelkaar gepraat door een plopfiguur. De Belgen hebben de Nederlandse jeugd overgenomen.
Waar is dat ding ookweer?quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vind hè, dat onder het motto 'Hoe Behandel Je Je Vrijwilligers' jij als FA mij een warme chocomelk aan moet bieden op de meet. Dus moet je op de meet komen.
c_cquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, negeer me dan niet, godverredomme.
Klopt, onder het motto dat je kinderen als gelijkwaardigen moet behandelen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:04 schreef Litso het volgende:
[..]
Belgen doen alsof kinderen debielen zijn. Irritant.
Nou ze hebben US al een keer op zn kop gezet ervoor.quote:
dat is ook geen nieuwsquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik vind AE ook maar vervelend trouwens. Net als Spook. Maar goed, ik heb verder geen mening.
Clowns zijn underratedquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:03 schreef Dagonet het volgende:
Ik keek vanochtend Zappelin in de hoop op jeugdsentiment in de vorm van Zevensprong of Ome Willem, wat krijg je? K3, Samson en Gert, Kabouter Plop, een randjosticlown en allemaal aanelkaar gepraat door een plopfiguur. De Belgen hebben de Nederlandse jeugd overgenomen.
je hebt het verplicht 100 biertjes atten en het halfnaakt lantaarnpaal droogneuken nog niet gehad he?quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:02 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ja al een hele week lang![]()
maar maakt mij niet uit hoor :![]()
Daarom ben je ook mod.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik vind AE ook maar vervelend trouwens. Net als Spook. Maar goed, ik heb verder geen mening.
Ga lekker note's zetten in R&P danquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:04 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:05 schreef killswitch het volgende:
[..]
je hebt het verplicht 100 biertjes atten en het halfnaakt lantaarnpaal droogneuken nog niet gehad he?
Dont tempt me!quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Of dat erg isgeen FP crew zijn.
Er is geen faq meer. Je brengt wel nieuws vandaag.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ze hebben US al een keer op zn kop gezet ervoor.
Maar er is geen faq meer, dus weet niet hoe het nu zit
Niet van die hoogstaande humor hè, dat kan ik niet aan.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ga lekker note's zetten in R&P dan
Nou ok er is een faq die zegt dat FA's altijd het laatste woord hebben,quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:06 schreef Litso het volgende:
[..]
Er is geen faq meer. Je brengt wel nieuws vandaag.
Oh het was feitelijk hoor geen grap nogquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet van die hoogstaande humor hè, dat kan ik niet aan.
Oh, je bedoelt policy.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ok er is een faq die zegt dat FA's altijd het laatste woord hebben,
Dus in principe is er geen meer
Jij bent er zoeentje die een hekel heeft aan authoriteit puur omdat ze authoriteit hebben, niet?quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh het was feitelijk hoor geen grap nog
Ik hoorde ook niemand lachen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh het was feitelijk hoor geen grap nog
Ik weet het.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:07 schreef killswitch het volgende:
[..]
ach de foto's waren erg nice hoor
Mischien wel, maar hier met note's dreigen omdat je, je stoort aan iemand.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:08 schreef Litso het volgende:
[..]
Jij bent er zoeentje die een hekel heeft aan authoriteit puur omdat ze authoriteit hebben, niet?
Dan te bedenken dat hij het een erg goed idee vond dat ik mod zou worden.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:08 schreef Litso het volgende:
[..]
Jij bent er zoeentje die een hekel heeft aan authoriteit puur omdat ze authoriteit hebben, niet?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:09 schreef Angel-Eyez het volgende:
kan ik nu gaan slapen? of is er nog meer?![]()
als jij gaat slapen niet, dus blijf gezelligquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:09 schreef Angel-Eyez het volgende:
Hoezo? Jij misdraagt je, zij wijst je erop dat zulk gedrag notes oplevert. Ik bedoel, ze waarschuwt je nota bene van tevoren dat je fout zit, wees blij.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mischien wel, maar hier met note's dreigen omdat je, je stoort aan iemand.
Was toch wel heel erg simpel weer.
En dan vragen of Mt het opneemt?quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Dagoooooo, roep even dat je komt..
doe maar beter je best, dan komt ie vanzelfquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat moet je zelf weten.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:09 schreef Angel-Eyez het volgende:
Verkeerde kloonquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:11 schreef Litso het volgende:
*komt
Net na een post van haar,dat ze AE en mij zat was, ik geloof niet zo in toevallighedenquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:10 schreef Litso het volgende:
[..]
Hoezo? Jij misdraagt je, zij wijst je erop dat zulk gedrag notes oplevert. Ik bedoel, ze waarschuwt je nota bene van tevoren dat je fout zit, wees blij.
Oh ja, ze neemt het hier zo serieus..quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Net na een post van haar,dat ze AE en mij zat was, ik geloof niet zo in toevalligheden
sja maar ik moet morgen vroeg op enzoquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:10 schreef killswitch het volgende:
[..]
als jij gaat slapen niet, dus blijf gezellig
Misschien was ze jullie zat om notewaardig gedrag, niet andersom?quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Net na een post van haar,dat ze AE en mij zat was, ik geloof niet zo in toevalligheden
Die test heb ik goed doorstaan.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:05 schreef killswitch het volgende:
[..]
je hebt het verplicht 100 biertjes atten en het halfnaakt lantaarnpaal droogneuken nog niet gehad he?
Mwhehe. Jij denkt dat dat iets te maken heeft met mijn gemod. Schattigquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb de zip nog ergens.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die test heb ik goed doorstaan.
Nou dit ging over R&P, dat sowieso hier al niks mee te maken heeftquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:13 schreef Litso het volgende:
[..]
Misschien was ze jullie zat om notewaardig gedrag, niet andersom?
Stevig materiaal, dat Delftse porseleinwerk.quote:
Godskolere, het zit je echt dwars he?quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou dit ging over R&P, dat sowieso hier al niks mee te maken heeft
jup, al vond ik het filmpje van jou van het halfnaakt lantaarnpaal droogneuken enigsinds verrontrustendquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die test heb ik goed doorstaan.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:14 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Godskolere, het zit je echt dwars he?
Stel je toch niet zo aan.
Momentje nog, ik ben bezig.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:10 schreef clumsy_clown het volgende:
verkeerde knopquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:14 schreef Neenetje het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:11 schreef Neenetje het volgende:
[..]
En dan vragen of Mt het opneemt?
Ach man, lighten up. Ik ergerde me in BeF aan je om de totáál nutteloze posts waar echt niémand op in kan spelen dus het maar een MSN-gesprek wordt, samen met AE.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou dit ging over R&P, dat sowieso hier al niks mee te maken heeft
Ik mis iets, waar gaat dit over???quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:14 schreef Neenetje het volgende:
[..]
heb by de weg meerdere keren gevraagd wat dan mijn verkeerd gedrag zou zijn.. maar dan is niemand thuisquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:13 schreef Litso het volgende:
[..]
Misschien was ze jullie zat om notewaardig gedrag, niet andersom?
Hoezo, jij wil ook graag dat cc tussendoor even post als ze met jou bezig is?quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:16 schreef Litso het volgende:
[..]
En tussendoor nog posten ook, een vrouw naar mijn hart
quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik mis iets, waar gaat dit over???
quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ach man, lighten up. Ik ergerde me in BeF aan je om de totáál nutteloze posts waar echt niémand op in kan spelen dus het maar een MSN-gesprek wordt, samen met AE.
In R&P ergerde ik me aan je omdat je de de Meest Flauwe Grappen Ooit Award 2006/2014 naar binnen leek te willen slepen. Je post hier, dus ik wijs je er even op, ipv je te mailen or whatever.
Spook haat me.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik mis iets, waar gaat dit over???
Nouquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:18 schreef killswitch het volgende:
best grappig zo'n reeks met veel mods en FA's endezo
Alsof dat toetsenbord past, onder het bureau.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:17 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Hoezo, jij wil ook graag dat cc tussendoor even post als ze met jou bezig is?
@@@ forever.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:18 schreef killswitch het volgende:
best grappig zo'n reeks met veel mods en FA's endezo
Weet ik niet..quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Alsof dat toetsenbord past, onder het bureau.
bureau te klein?quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Alsof dat toetsenbord past, onder het bureau.
asadfserwammmmblquote:
Dat jij nou al komt na 3 lange halen...quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:16 schreef killswitch het volgende:
[..]
je techniek is nog niet geperfectioneerd blijkbaar
met heel erg de nadruk op langquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:20 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat jij nou al komt na 3 lange halen...
Hey, zo'n linkerhand is best spannend hoor, op z'n tijd.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:20 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat jij nou al komt na 3 lange halen...
Ik visualiseer niet.quote:
Litso is de mijnequote:Op zaterdag 9 september 2006 01:20 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik moet je toch bedanken hoor
iemand moet toch de bitch zijn he
Zonde, tofste reeks ever.quote:
Oh zeik toch niet man, als je het niet leuk vindt flikker je toch weer op?quote:
Ja ik ken het wel..quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee joh! Ken je dat niet? Jeetje, ik heb écht veel gelurkt blijkbaar.
The mind is a wonderful thing to waste.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:21 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik visualiseer niet.
Ik visualiseer niet.
Ik visualiseer niet.
Ik visualiseer niet.
Godver.
Hoe zou Dago's piemel eruit zien?quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:21 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik visualiseer niet.
Ik visualiseer niet.
Ik visualiseer niet.
Ik visualiseer niet.
Godver.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:21 schreef Litso het volgende:
[..]
Oh zeik toch niet man, als je het niet leuk vindt flikker je toch weer op?
moet je je linkervoet eens proberenquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hey, zo'n linkerhand is best spannend hoor, op z'n tijd.
Oeh, postgeschiedenis nachecken gaat.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:22 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ja ik ken het wel..
Alleen toen was ik nog zo schattig en durfde ik niet in reeksen.
[SC] was ook leuk.quote:
Ja maar nu wou ik het even uitzetten.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
The mind is a wonderful thing to waste.
Ik moet hard lachen om het mentale beeldquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:22 schreef killswitch het volgende:
[..]
moet je je linkervoet eens proberen
Houd je mond.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoe zou Dago's piemel eruit zien?.
onz- SC en BeF overheersen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Oeh, postgeschiedenis nachecken gaat.
Daar was toch zo'n film over?quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:22 schreef killswitch het volgende:
[..]
moet je je linkervoet eens proberen
Apies.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik moet hard lachen om het mentale beeld.
Vreemd dat je wil posten op een plek waar je steeds wat over te zeiken hebt.quote:
Ik krijg hier wat voorgezegd (handig zo'n souffleuse, de gelijkenis is ook treffend): that's need to know information and you don't need to know.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoe zou Dago's piemel eruit zien?.
dat heet masochisme.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:24 schreef Litso het volgende:
[..]
Vreemd dat je wil posten op een plek waar je steeds wat over te zeiken hebt.
Je kan AE wegjagen hier hoor, maar ik ben iets anders weerquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:24 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat doet half FOK!, inclusief de crew, dat is des FOK!s zeg maar.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:24 schreef Litso het volgende:
[..]
Hehehehe.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0097937/
mooi gedaan al zeg ik het zelfquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Kut. Slappe lach.
Je kan de naakfoto's van je moeder ook gewoon mailen hoorquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:25 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat heet masochisme.
mischien moet ie maar eens mailen voor het keldertje
Die is morgen weer terug hoor.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je kan AE wegjagen hier hoor, maar ik ben iets anders weer
quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je kan de naakfoto's van je moeder ook gewoon mailen hoor
Joh, maak je niet te sappel, je weet hoe het werkt, éven het achterste van je tong laten zien en iedereen is weer vriendjes. Litso mogen we ook niet, die post toch ook gewoon.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik probeer niemand weg te jagen, ik heb ook niks over of tegen AE gezegd. Het valt me alleen op dat je wat te zeuren hebt steeds, vooral over crew om de een of andere reden. Ik vraag me af wat je hier nog doet als je het blijkbaar niet naar je zin hebt.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En dago is ook alleen nog maar hier omdat 'ie donkerblauw is.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Joh, maak je niet te sappel, je weet hoe het werkt, éven het achterste van je tong laten zien en iedereen is weer vriendjes. Litso mogen we ook niet, die post toch ook gewoon.
Ik vraag me zoveel dingen af, dat heb je wel is he'quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:27 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik probeer niemand weg te jagen, ik heb ook niks over of tegen AE gezegd. Het valt me alleen op dat je wat te zeuren hebt steeds, vooral over crew om de een of andere reden. Ik vraag me af wat je hier nog doet als je het blijkbaar niet naar je zin hebt.
dat je het idee hebt dat die er zijn zegt al genoeg over jou zieke geestquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je kan de naakfoto's van je moeder ook gewoon mailen hoor
En daar hebben we er genoeg van hier.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:28 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat je het idee hebt dat die er zijn zegt al genoeg over jou zieke geest
Nee hoor ik hou van milfsquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:28 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat je het idee hebt dat die er zijn zegt al genoeg over jou zieke geest
Lits, als je je dat werkelijk af zou vragen bij iedereen die zeikt dan heb je een druk leven met al die verzuurde ex-crew. Zeiken is gewoon leuk, laat je niet op stang jagen, da's slecht voor je hart.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:27 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik probeer niemand weg te jagen, ik heb ook niks over of tegen AE gezegd. Het valt me alleen op dat je wat te zeuren hebt steeds, vooral over crew om de een of andere reden. Ik vraag me af wat je hier nog doet als je het blijkbaar niet naar je zin hebt.
Hoi, we hebben een lieve discussie.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:29 schreef pc-fr34k het volgende:
Hoi. Vandaag wezen kanoën in de Belgische ardennen met school. Was chil. Alleen we bleven een half uur bij eeen waterval omdat de meiden van andere groepen er steeds vast liepen..
Ik kan verzuurde ex-crew dan ook niet uitstaanquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Lits, als je je dat werkelijk af zou vragen bij iedereen die zeikt dan heb je een druk leven met al die verzuurde ex-crew. Zeiken is gewoon leuk, laat je niet op stang jagen, da's slecht voor je hart.
Was het een Fa reclame?quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:29 schreef pc-fr34k het volgende:
Hoi. Vandaag wezen kanoën in de Belgische ardennen met school. Was chil. Alleen we bleven een half uur bij eeen waterval omdat de meiden van andere groepen er steeds vast liepen..
net zoals ik maar dan vrouwelijk en 37 jaar ouderquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:29 schreef Neenetje het volgende:
[..]
En daar hebben we er genoeg van hier.
Ja, zeg eens ks, hoe ziet jouw moeder eruit?
PC-freak ook.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben trouwens high on Vicks.
Beter dan low on beer.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben trouwens high on Vicks.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:29 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Hoi, we hebben een lieve discussie.
Waar je was boeit ons even niet.
Húúúúú...quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:30 schreef killswitch het volgende:
[..]
net zoals ik maar dan vrouwelijk en 37 jaar ouder
Je moet het gewoon niet serieus nemen. Je hebt ook een veel te lief forum, da's het probleem.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:30 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik kan verzuurde ex-crew dan ook niet uitstaan
interesaaaaaaantquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:29 schreef pc-fr34k het volgende:
Is dit je liefdesverklaring aan nikky?quote:
Zet 'm een weekje op ONZ..quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je moet het gewoon niet serieus nemen. Je hebt ook een veel te lief forum, da's het probleem.
Ach, ik neem het inderdaad af en toe te serieus. Zolang ik maar plezier heb in wat ik doequote:Op zaterdag 9 september 2006 01:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je moet het gewoon niet serieus nemen. Je hebt ook een veel te lief forum, da's het probleem.
Godver, ik was al melig.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:29 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Hij is gewoon schattig en aaibaar en lievig en leuk en enquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Is dit je liefdesverklaring aan nikky?
Of KLB!quote:
Oke.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:29 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik heb er ook plezier in hoor, net als plezier in zeiken, da's ook gewoon tof soms, bij elkaar het bloed onder de nagels vandaan halen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:32 schreef Litso het volgende:
[..]
Ach, ik neem het inderdaad af en toe te serieus. Ik heb tenminste plezier in wat ik doe
met roestig prikkeldraadquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb er ook plezier in hoor, net als plezier in zeiken, da's ook gewoon tof soms, bij elkaar het bloed onder de nagels vandaan halen.
Hmm, ik bedoelde het ook niet dat anderen er geen plezier in hebben. Zie edit.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb er ook plezier in hoor, net als plezier in zeiken, da's ook gewoon tof soms, bij elkaar het bloed onder de nagels vandaan halen.
Nee hoor, ik ban spontaan alleen mensen die mij beledigen.quote:
Dat kan ik wel.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik las schedelbasisfractuur.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:35 schreef killswitch het volgende:
[..]
tja jij kunt c_c niet nemen he
Dat kan daarna nog.quote:
Ja ?quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:36 schreef Dagonet het volgende:
Spook?
En behoorlijk vruchtbaar.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:36 schreef killswitch het volgende:
[..]
de wens is de vader van de gedachten
Ik was je al kwijt en bang dat ik ergens een relletje misliep.quote:
Tessje.rar!quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:37 schreef killswitch het volgende:
[..]
of nouja
http://jenellerose.com/images/images/strapon.jpg
Niet waar, hij zal jouw plaats nooit in kunnen vullen. Nee, niet omdat je dik bent, maar omdat hij geenquote:
Nou FB maar die eppo reageerd al niet meerquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik was je al kwijt en bang dat ik ergens een relletje misliep..
quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:37 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Zolang het maar mondeling blijft.
Bron, link, URL?quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou FB maar die eppo reageerd al niet meer
Hihi..quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:37 schreef killswitch het volgende:
[..]
of nouja
http://jenellerose.com/images/images/strapon.jpg
Keihard en traag?quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:38 schreef killswitch het volgende:
[..]
*spontaan last van schildpad effect heeft
Je vindt me dik he?quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet waar, hij zal jouw plaats nooit in kunnen vullen. Nee, niet omdat je dik bent, maar omdat hij geentieten
heeft. Jij bent mijn liesbische lievenspartner, dat weet je toch
?
van wie nietquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee het mag geen naam hebben nog
Sprékend.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:38 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Hihi..
Mer met 'r rooie haar..
Okay, dan zie ik het morgen wel, geef ik nu het toetsenbord over aan Tiek zodat ze nog moddingetjes kan doen enzo (raar mens is het af en toe, wie gaat er om kwart voor twee nou in STA kijken of er wat gebeurd?).quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee het mag geen naam hebben nog
Ze moet KLB erbij gaan doen en STA droppenquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Okay, dan zie ik het morgen wel, geef ik nu het toetsenbord over aan Tiek zodat ze nog moddingetjes kan doen enzo (raar mens is het af en toe, wie gaat er om kwart voor twee nou in STA kijken of er wat gebeurd?).
Tieten heb ik dan weer wel.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dikke memmen ja. Tieten. Jetsers. Prammen. Bollen.
De spanning hoopt op, ga je gang.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou Freak kom maar met je Ardennen verhaal
waaromquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou Freak kom maar met je Ardennen verhaal
romantischquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:43 schreef Litso het volgende:
Ok, even een vraagje.
Samen skypend FOK!ken en af en toe elkaar op posts en/of topic wijzen en lachen. Romantisch of nerdy?
N-E-R-D-Yquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:43 schreef Litso het volgende:
Ok, even een vraagje.
Samen skypend FOK!ken en af en toe elkaar op posts en/of topic wijzen en lachen. Romantisch of nerdy?
Dan begin ik met onschuldig kietelen en dan voel ik zachtjes en dan jij bij mij en dan moeten we samen onze neuzen poederen en dan hebben we tedere knuffelseks op de wc's van de Stairway, waar ze een spiegelwand hebben voor extra genotquote:
Nee Echt Rete Dubbel Yukkie.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:45 schreef killswitch het volgende:
[..]
Niet Echt Romantisch Door Yvonne?
ah ja die doorkijkspiegelquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dan begin ik met onschuldig kietelen en dan voel ik zachtjes en dan jij bij mij en dan moeten we samen onze neuzen poederen en dan hebben we tedere knuffelseks op de wc's van de Stairway, waar ze een spiegelwand hebben voor extra genot.
Klinkt een beetje als m'n vorige meet.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dan begin ik met onschuldig kietelen en dan voel ik zachtjes en dan jij bij mij en dan moeten we samen onze neuzen poederen en dan hebben we tedere knuffelseks op de wc's van de Stairway, waar ze een spiegelwand hebben voor extra genot.
Jaah?quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:47 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als m'n vorige meet.
Alleen was daar een...
Eh.. geheimpjes dus.
Vol, eikel!!quote:
Oh ja?quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Eikels.
Ik doe gewoon standaard de laatste post in een topic posten.
Kom, laten wij, blauwe meiden onder elkaar, het 's hebben over piemels op Fok, zonder gestoord te worden.quote:
Fixatie? Hmm?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kom, laten wij, blauwe meiden onder elkaar, het 's hebben over piemels op Fok, zonder gestoord te worden.
Daar helpt Lits je wel vanaf.quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
Daar helpt Lits je wel vanaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |