heb by de weg meerdere keren gevraagd wat dan mijn verkeerd gedrag zou zijn.. maar dan is niemand thuisquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:13 schreef Litso het volgende:
[..]
Misschien was ze jullie zat om notewaardig gedrag, niet andersom?
Hoezo, jij wil ook graag dat cc tussendoor even post als ze met jou bezig is?quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:16 schreef Litso het volgende:
[..]
En tussendoor nog posten ook, een vrouw naar mijn hart
quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik mis iets, waar gaat dit over???
quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ach man, lighten up. Ik ergerde me in BeF aan je om de totáál nutteloze posts waar echt niémand op in kan spelen dus het maar een MSN-gesprek wordt, samen met AE.
In R&P ergerde ik me aan je omdat je de de Meest Flauwe Grappen Ooit Award 2006/2014 naar binnen leek te willen slepen. Je post hier, dus ik wijs je er even op, ipv je te mailen or whatever.
Spook haat me.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik mis iets, waar gaat dit over???
Nouquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:18 schreef killswitch het volgende:
best grappig zo'n reeks met veel mods en FA's endezo
Alsof dat toetsenbord past, onder het bureau.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:17 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Hoezo, jij wil ook graag dat cc tussendoor even post als ze met jou bezig is?
@@@ forever.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:18 schreef killswitch het volgende:
best grappig zo'n reeks met veel mods en FA's endezo
Weet ik niet..quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Alsof dat toetsenbord past, onder het bureau.
bureau te klein?quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Alsof dat toetsenbord past, onder het bureau.
asadfserwammmmblquote:
Dat jij nou al komt na 3 lange halen...quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:16 schreef killswitch het volgende:
[..]
je techniek is nog niet geperfectioneerd blijkbaar
met heel erg de nadruk op langquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:20 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat jij nou al komt na 3 lange halen...
Hey, zo'n linkerhand is best spannend hoor, op z'n tijd.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:20 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat jij nou al komt na 3 lange halen...
Ik visualiseer niet.quote:
Litso is de mijnequote:Op zaterdag 9 september 2006 01:20 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik moet je toch bedanken hoor
iemand moet toch de bitch zijn he
Zonde, tofste reeks ever.quote:
Oh zeik toch niet man, als je het niet leuk vindt flikker je toch weer op?quote:
Ja ik ken het wel..quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee joh! Ken je dat niet? Jeetje, ik heb écht veel gelurkt blijkbaar.
The mind is a wonderful thing to waste.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:21 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik visualiseer niet.
Ik visualiseer niet.
Ik visualiseer niet.
Ik visualiseer niet.
Godver.
Hoe zou Dago's piemel eruit zien?quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:21 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik visualiseer niet.
Ik visualiseer niet.
Ik visualiseer niet.
Ik visualiseer niet.
Godver.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:21 schreef Litso het volgende:
[..]
Oh zeik toch niet man, als je het niet leuk vindt flikker je toch weer op?
moet je je linkervoet eens proberenquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hey, zo'n linkerhand is best spannend hoor, op z'n tijd.
Oeh, postgeschiedenis nachecken gaat.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:22 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ja ik ken het wel..
Alleen toen was ik nog zo schattig en durfde ik niet in reeksen.
[SC] was ook leuk.quote:
Ja maar nu wou ik het even uitzetten.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
The mind is a wonderful thing to waste.
Ik moet hard lachen om het mentale beeldquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:22 schreef killswitch het volgende:
[..]
moet je je linkervoet eens proberen
Houd je mond.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoe zou Dago's piemel eruit zien?.
onz- SC en BeF overheersen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Oeh, postgeschiedenis nachecken gaat.
Daar was toch zo'n film over?quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:22 schreef killswitch het volgende:
[..]
moet je je linkervoet eens proberen
Apies.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik moet hard lachen om het mentale beeld.
Vreemd dat je wil posten op een plek waar je steeds wat over te zeiken hebt.quote:
Ik krijg hier wat voorgezegd (handig zo'n souffleuse, de gelijkenis is ook treffend): that's need to know information and you don't need to know.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoe zou Dago's piemel eruit zien?.
dat heet masochisme.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:24 schreef Litso het volgende:
[..]
Vreemd dat je wil posten op een plek waar je steeds wat over te zeiken hebt.
Je kan AE wegjagen hier hoor, maar ik ben iets anders weerquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:24 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat doet half FOK!, inclusief de crew, dat is des FOK!s zeg maar.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:24 schreef Litso het volgende:
[..]
Hehehehe.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0097937/
mooi gedaan al zeg ik het zelfquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Kut. Slappe lach.
Je kan de naakfoto's van je moeder ook gewoon mailen hoorquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:25 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat heet masochisme.
mischien moet ie maar eens mailen voor het keldertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |