Ik was je al kwijt en bang dat ik ergens een relletje misliep.quote:
Tessje.rar!quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:37 schreef killswitch het volgende:
[..]
of nouja
http://jenellerose.com/images/images/strapon.jpg
Niet waar, hij zal jouw plaats nooit in kunnen vullen. Nee, niet omdat je dik bent, maar omdat hij geenquote:
Nou FB maar die eppo reageerd al niet meerquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik was je al kwijt en bang dat ik ergens een relletje misliep..
quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:37 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Zolang het maar mondeling blijft.
Bron, link, URL?quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou FB maar die eppo reageerd al niet meer
Hihi..quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:37 schreef killswitch het volgende:
[..]
of nouja
http://jenellerose.com/images/images/strapon.jpg
Keihard en traag?quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:38 schreef killswitch het volgende:
[..]
*spontaan last van schildpad effect heeft
Je vindt me dik he?quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet waar, hij zal jouw plaats nooit in kunnen vullen. Nee, niet omdat je dik bent, maar omdat hij geentieten
heeft. Jij bent mijn liesbische lievenspartner, dat weet je toch
?
van wie nietquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee het mag geen naam hebben nog
Sprékend.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:38 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Hihi..
Mer met 'r rooie haar..
Okay, dan zie ik het morgen wel, geef ik nu het toetsenbord over aan Tiek zodat ze nog moddingetjes kan doen enzo (raar mens is het af en toe, wie gaat er om kwart voor twee nou in STA kijken of er wat gebeurd?).quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee het mag geen naam hebben nog
Ze moet KLB erbij gaan doen en STA droppenquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Okay, dan zie ik het morgen wel, geef ik nu het toetsenbord over aan Tiek zodat ze nog moddingetjes kan doen enzo (raar mens is het af en toe, wie gaat er om kwart voor twee nou in STA kijken of er wat gebeurd?).
Tieten heb ik dan weer wel.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dikke memmen ja. Tieten. Jetsers. Prammen. Bollen.
De spanning hoopt op, ga je gang.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou Freak kom maar met je Ardennen verhaal
waaromquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou Freak kom maar met je Ardennen verhaal
romantischquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:43 schreef Litso het volgende:
Ok, even een vraagje.
Samen skypend FOK!ken en af en toe elkaar op posts en/of topic wijzen en lachen. Romantisch of nerdy?
N-E-R-D-Yquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:43 schreef Litso het volgende:
Ok, even een vraagje.
Samen skypend FOK!ken en af en toe elkaar op posts en/of topic wijzen en lachen. Romantisch of nerdy?
Dan begin ik met onschuldig kietelen en dan voel ik zachtjes en dan jij bij mij en dan moeten we samen onze neuzen poederen en dan hebben we tedere knuffelseks op de wc's van de Stairway, waar ze een spiegelwand hebben voor extra genotquote:
Nee Echt Rete Dubbel Yukkie.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:45 schreef killswitch het volgende:
[..]
Niet Echt Romantisch Door Yvonne?
ah ja die doorkijkspiegelquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dan begin ik met onschuldig kietelen en dan voel ik zachtjes en dan jij bij mij en dan moeten we samen onze neuzen poederen en dan hebben we tedere knuffelseks op de wc's van de Stairway, waar ze een spiegelwand hebben voor extra genot.
Klinkt een beetje als m'n vorige meet.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dan begin ik met onschuldig kietelen en dan voel ik zachtjes en dan jij bij mij en dan moeten we samen onze neuzen poederen en dan hebben we tedere knuffelseks op de wc's van de Stairway, waar ze een spiegelwand hebben voor extra genot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |