Die is morgen weer terug hoor.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je kan AE wegjagen hier hoor, maar ik ben iets anders weer
quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je kan de naakfoto's van je moeder ook gewoon mailen hoor
Joh, maak je niet te sappel, je weet hoe het werkt, éven het achterste van je tong laten zien en iedereen is weer vriendjes. Litso mogen we ook niet, die post toch ook gewoon.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik probeer niemand weg te jagen, ik heb ook niks over of tegen AE gezegd. Het valt me alleen op dat je wat te zeuren hebt steeds, vooral over crew om de een of andere reden. Ik vraag me af wat je hier nog doet als je het blijkbaar niet naar je zin hebt.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En dago is ook alleen nog maar hier omdat 'ie donkerblauw is.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Joh, maak je niet te sappel, je weet hoe het werkt, éven het achterste van je tong laten zien en iedereen is weer vriendjes. Litso mogen we ook niet, die post toch ook gewoon.
Ik vraag me zoveel dingen af, dat heb je wel is he'quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:27 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik probeer niemand weg te jagen, ik heb ook niks over of tegen AE gezegd. Het valt me alleen op dat je wat te zeuren hebt steeds, vooral over crew om de een of andere reden. Ik vraag me af wat je hier nog doet als je het blijkbaar niet naar je zin hebt.
dat je het idee hebt dat die er zijn zegt al genoeg over jou zieke geestquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je kan de naakfoto's van je moeder ook gewoon mailen hoor
En daar hebben we er genoeg van hier.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:28 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat je het idee hebt dat die er zijn zegt al genoeg over jou zieke geest
Nee hoor ik hou van milfsquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:28 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat je het idee hebt dat die er zijn zegt al genoeg over jou zieke geest
Lits, als je je dat werkelijk af zou vragen bij iedereen die zeikt dan heb je een druk leven met al die verzuurde ex-crew. Zeiken is gewoon leuk, laat je niet op stang jagen, da's slecht voor je hart.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:27 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik probeer niemand weg te jagen, ik heb ook niks over of tegen AE gezegd. Het valt me alleen op dat je wat te zeuren hebt steeds, vooral over crew om de een of andere reden. Ik vraag me af wat je hier nog doet als je het blijkbaar niet naar je zin hebt.
Hoi, we hebben een lieve discussie.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:29 schreef pc-fr34k het volgende:
Hoi. Vandaag wezen kanoën in de Belgische ardennen met school. Was chil. Alleen we bleven een half uur bij eeen waterval omdat de meiden van andere groepen er steeds vast liepen..
Ik kan verzuurde ex-crew dan ook niet uitstaanquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Lits, als je je dat werkelijk af zou vragen bij iedereen die zeikt dan heb je een druk leven met al die verzuurde ex-crew. Zeiken is gewoon leuk, laat je niet op stang jagen, da's slecht voor je hart.
Was het een Fa reclame?quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:29 schreef pc-fr34k het volgende:
Hoi. Vandaag wezen kanoën in de Belgische ardennen met school. Was chil. Alleen we bleven een half uur bij eeen waterval omdat de meiden van andere groepen er steeds vast liepen..
net zoals ik maar dan vrouwelijk en 37 jaar ouderquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:29 schreef Neenetje het volgende:
[..]
En daar hebben we er genoeg van hier.
Ja, zeg eens ks, hoe ziet jouw moeder eruit?
PC-freak ook.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben trouwens high on Vicks.
Beter dan low on beer.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben trouwens high on Vicks.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:29 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Hoi, we hebben een lieve discussie.
Waar je was boeit ons even niet.
Húúúúú...quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:30 schreef killswitch het volgende:
[..]
net zoals ik maar dan vrouwelijk en 37 jaar ouder
Je moet het gewoon niet serieus nemen. Je hebt ook een veel te lief forum, da's het probleem.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:30 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik kan verzuurde ex-crew dan ook niet uitstaan
interesaaaaaaantquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:29 schreef pc-fr34k het volgende:
Is dit je liefdesverklaring aan nikky?quote:
Zet 'm een weekje op ONZ..quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je moet het gewoon niet serieus nemen. Je hebt ook een veel te lief forum, da's het probleem.
Ach, ik neem het inderdaad af en toe te serieus. Zolang ik maar plezier heb in wat ik doequote:Op zaterdag 9 september 2006 01:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je moet het gewoon niet serieus nemen. Je hebt ook een veel te lief forum, da's het probleem.
Godver, ik was al melig.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:29 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Hij is gewoon schattig en aaibaar en lievig en leuk en enquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Is dit je liefdesverklaring aan nikky?
Of KLB!quote:
Oke.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:29 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik heb er ook plezier in hoor, net als plezier in zeiken, da's ook gewoon tof soms, bij elkaar het bloed onder de nagels vandaan halen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:32 schreef Litso het volgende:
[..]
Ach, ik neem het inderdaad af en toe te serieus. Ik heb tenminste plezier in wat ik doe
met roestig prikkeldraadquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb er ook plezier in hoor, net als plezier in zeiken, da's ook gewoon tof soms, bij elkaar het bloed onder de nagels vandaan halen.
Hmm, ik bedoelde het ook niet dat anderen er geen plezier in hebben. Zie edit.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb er ook plezier in hoor, net als plezier in zeiken, da's ook gewoon tof soms, bij elkaar het bloed onder de nagels vandaan halen.
Nee hoor, ik ban spontaan alleen mensen die mij beledigen.quote:
Dat kan ik wel.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik las schedelbasisfractuur.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:35 schreef killswitch het volgende:
[..]
tja jij kunt c_c niet nemen he
Dat kan daarna nog.quote:
Ja ?quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:36 schreef Dagonet het volgende:
Spook?
En behoorlijk vruchtbaar.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:36 schreef killswitch het volgende:
[..]
de wens is de vader van de gedachten
Ik was je al kwijt en bang dat ik ergens een relletje misliep.quote:
Tessje.rar!quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:37 schreef killswitch het volgende:
[..]
of nouja
http://jenellerose.com/images/images/strapon.jpg
Niet waar, hij zal jouw plaats nooit in kunnen vullen. Nee, niet omdat je dik bent, maar omdat hij geenquote:
Nou FB maar die eppo reageerd al niet meerquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik was je al kwijt en bang dat ik ergens een relletje misliep..
quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:37 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Zolang het maar mondeling blijft.
Bron, link, URL?quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou FB maar die eppo reageerd al niet meer
Hihi..quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:37 schreef killswitch het volgende:
[..]
of nouja
http://jenellerose.com/images/images/strapon.jpg
Keihard en traag?quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:38 schreef killswitch het volgende:
[..]
*spontaan last van schildpad effect heeft
Je vindt me dik he?quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet waar, hij zal jouw plaats nooit in kunnen vullen. Nee, niet omdat je dik bent, maar omdat hij geentieten
heeft. Jij bent mijn liesbische lievenspartner, dat weet je toch
?
van wie nietquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee het mag geen naam hebben nog
Sprékend.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:38 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Hihi..
Mer met 'r rooie haar..
Okay, dan zie ik het morgen wel, geef ik nu het toetsenbord over aan Tiek zodat ze nog moddingetjes kan doen enzo (raar mens is het af en toe, wie gaat er om kwart voor twee nou in STA kijken of er wat gebeurd?).quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee het mag geen naam hebben nog
Ze moet KLB erbij gaan doen en STA droppenquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Okay, dan zie ik het morgen wel, geef ik nu het toetsenbord over aan Tiek zodat ze nog moddingetjes kan doen enzo (raar mens is het af en toe, wie gaat er om kwart voor twee nou in STA kijken of er wat gebeurd?).
Tieten heb ik dan weer wel.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dikke memmen ja. Tieten. Jetsers. Prammen. Bollen.
De spanning hoopt op, ga je gang.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou Freak kom maar met je Ardennen verhaal
waaromquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou Freak kom maar met je Ardennen verhaal
romantischquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:43 schreef Litso het volgende:
Ok, even een vraagje.
Samen skypend FOK!ken en af en toe elkaar op posts en/of topic wijzen en lachen. Romantisch of nerdy?
N-E-R-D-Yquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:43 schreef Litso het volgende:
Ok, even een vraagje.
Samen skypend FOK!ken en af en toe elkaar op posts en/of topic wijzen en lachen. Romantisch of nerdy?
Dan begin ik met onschuldig kietelen en dan voel ik zachtjes en dan jij bij mij en dan moeten we samen onze neuzen poederen en dan hebben we tedere knuffelseks op de wc's van de Stairway, waar ze een spiegelwand hebben voor extra genotquote:
Nee Echt Rete Dubbel Yukkie.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:45 schreef killswitch het volgende:
[..]
Niet Echt Romantisch Door Yvonne?
ah ja die doorkijkspiegelquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dan begin ik met onschuldig kietelen en dan voel ik zachtjes en dan jij bij mij en dan moeten we samen onze neuzen poederen en dan hebben we tedere knuffelseks op de wc's van de Stairway, waar ze een spiegelwand hebben voor extra genot.
Klinkt een beetje als m'n vorige meet.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dan begin ik met onschuldig kietelen en dan voel ik zachtjes en dan jij bij mij en dan moeten we samen onze neuzen poederen en dan hebben we tedere knuffelseks op de wc's van de Stairway, waar ze een spiegelwand hebben voor extra genot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |