Daar mag ik het niet over hebben.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:49 schreef Dagonet het volgende:
Geheimpjes?
Tuuk wel.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:50 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Daar mag ik het niet over hebben.
Dat vraag ik mij ook af.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat is het probleem met AE trouwens?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:50 schreef Dagonet het volgende:
Bagger verwijderd.
Nee joh, dan verpest ik m'n modmogelijkheden helemaal.quote:
Haha!quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:50 schreef Dagonet het volgende:
Ik ben te snel voor FOK!, per reactie krijg ik nu twee keer de posttimer.
Roddels zijn een kortere weg.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:51 schreef Neenetje het volgende:
[..]![]()
[..]
Nee joh, dan verpest ik m'n modmogelijkheden helemaal.
Al m'n posts zijn per definitie kwaliteitsposts, komt met de tag.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:51 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Haha!
Moet je maar aan kwaliteitsposts doen.
Best wel gelul, als ik zie wat voor posts hier voorbij komen de hele tijd.quote:
wat wil je man?quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:49 schreef Dagonet het volgende:
Is AE naar bed?
Je bent gek als je nu weggaat echtquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:52 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
wat wil je man?
als je zo Admin wil zijn.. moet ik hier dan een beetje gezellig blijven doen?
ik zal de eer aan mezelf houden.. en jullie blij maken... zonde van het topic.. succes ermee![]()
Niet waar.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Al m'n posts zijn per definitie kwaliteitsposts, komt met de tag.
Ze laat zich gewoon makkelijk op stang jagen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Best wel gelul, als ik zie wat voor posts hier voorbij komen de hele tijd.
leuk om uit jou mond te horenquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:51 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Haha!
Moet je maar aan kwaliteitsposts doen.
Dronken?quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Al m'n posts zijn per definitie kwaliteitsposts, komt met de tag.
Tiek's MSN.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:53 schreef killswitch het volgende:
[..]
leuk om uit jou mond te horen
maare dan vertel ik je wel geen geheimpje als je niet op msn komt
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:52 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
wat wil je man?
ik zal de eer aan mezelf houden.. en jullie blij maken... zonde van het topic.. succes ermee![]()
Ik heb in de afgelopen twee maanden 12 bier gedronken en dat was afgelopen zaterdag.quote:
Alles is leuk in/uit mijn mond.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:53 schreef killswitch het volgende:
[..]
leuk om uit jou mond te horen
maare dan vertel ik je wel geen geheimpje als je niet op msn komt
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dank je.
.
.
Waar had je me voor nodig, liefste, leukste, schattigste, slimste, mooiste FA aller tijden?.
En ik heb geen zin in MSN.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:54 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Alles is leuk in/uit mijn mond.
Vraag PS eens naar nieuwelingen in de Nachtbar.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:52 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
wat wil je man?
Er bestaat meer dan alleen bier op deze wereldquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb in de afgelopen twee maanden 12 bier gedronken en dat was afgelopen zaterdag.
Bewaarpost voor het nageslacht.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:54 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Alles is leuk in/uit mijn mond.
En dat reageer je af op haar?quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Vraag PS eens naar nieuwelingen in de Nachtbar.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb in de afgelopen twee maanden 12 bier gedronken en dat was afgelopen zaterdag.
ik vind gekkigheid en gezelligheid leuk... niet gepik op elkaarquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je bent gek als je nu weggaat echt
Niets persoonlijks, nieuwelingen en ontgroeningen enzo. Je moet wel tegen een stootje kunnen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En dat reageer je af op haar?
Nou ja, zolang het bij mond blijft is van nageslacht geen sprake toch?quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Bewaarpost voor het nageslacht.
Wijn en whiskey heb ik ook al twee maanden niet aangeraakt. Meer drink ik niet.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Er bestaat meer dan alleen bier op deze wereld
Gewoon laten lullen, en zeker dat incrowd gelul van modjes en FA'squote:Op zaterdag 9 september 2006 00:55 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ik vind gekkigheid en gezelligheid leuk... niet gepik op elkaar
en waarvoor?
Daar heb je een goed punt. Al moet dat nog wel proefondervindelijk bewezen worden eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:55 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Nou ja, zolang het bij mond blijft is van nageslacht geen sprake toch?
ga me nu niet vertellen dat je dit serieus neemtquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:55 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ik vind gekkigheid en gezelligheid leuk... niet gepik op elkaar
en waarvoor?
Dat is waar.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:56 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Daar heb je een goed punt. Al moet dat nog wel proefondervindelijk bewezen worden eigenlijk.
*met zakje slagroomtruffels rammelt.quote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:57 schreef killswitch het volgende:
[..]
ga me nu niet vertellen dat je dit serieus neemt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |