Dont tempt me!quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Of dat erg isgeen FP crew zijn.
Er is geen faq meer. Je brengt wel nieuws vandaag.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ze hebben US al een keer op zn kop gezet ervoor.
Maar er is geen faq meer, dus weet niet hoe het nu zit
Niet van die hoogstaande humor hè, dat kan ik niet aan.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ga lekker note's zetten in R&P dan
Nou ok er is een faq die zegt dat FA's altijd het laatste woord hebben,quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:06 schreef Litso het volgende:
[..]
Er is geen faq meer. Je brengt wel nieuws vandaag.
Oh het was feitelijk hoor geen grap nogquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet van die hoogstaande humor hè, dat kan ik niet aan.
Oh, je bedoelt policy.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ok er is een faq die zegt dat FA's altijd het laatste woord hebben,
Dus in principe is er geen meer
Jij bent er zoeentje die een hekel heeft aan authoriteit puur omdat ze authoriteit hebben, niet?quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh het was feitelijk hoor geen grap nog
Ik hoorde ook niemand lachen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh het was feitelijk hoor geen grap nog
Ik weet het.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:07 schreef killswitch het volgende:
[..]
ach de foto's waren erg nice hoor
Mischien wel, maar hier met note's dreigen omdat je, je stoort aan iemand.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:08 schreef Litso het volgende:
[..]
Jij bent er zoeentje die een hekel heeft aan authoriteit puur omdat ze authoriteit hebben, niet?
Dan te bedenken dat hij het een erg goed idee vond dat ik mod zou worden.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:08 schreef Litso het volgende:
[..]
Jij bent er zoeentje die een hekel heeft aan authoriteit puur omdat ze authoriteit hebben, niet?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:09 schreef Angel-Eyez het volgende:
kan ik nu gaan slapen? of is er nog meer?![]()
als jij gaat slapen niet, dus blijf gezelligquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:09 schreef Angel-Eyez het volgende:
Hoezo? Jij misdraagt je, zij wijst je erop dat zulk gedrag notes oplevert. Ik bedoel, ze waarschuwt je nota bene van tevoren dat je fout zit, wees blij.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mischien wel, maar hier met note's dreigen omdat je, je stoort aan iemand.
Was toch wel heel erg simpel weer.
En dan vragen of Mt het opneemt?quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Dagoooooo, roep even dat je komt..
doe maar beter je best, dan komt ie vanzelfquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat moet je zelf weten.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:09 schreef Angel-Eyez het volgende:
Verkeerde kloonquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:11 schreef Litso het volgende:
*komt
Net na een post van haar,dat ze AE en mij zat was, ik geloof niet zo in toevallighedenquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:10 schreef Litso het volgende:
[..]
Hoezo? Jij misdraagt je, zij wijst je erop dat zulk gedrag notes oplevert. Ik bedoel, ze waarschuwt je nota bene van tevoren dat je fout zit, wees blij.
Oh ja, ze neemt het hier zo serieus..quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Net na een post van haar,dat ze AE en mij zat was, ik geloof niet zo in toevalligheden
sja maar ik moet morgen vroeg op enzoquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:10 schreef killswitch het volgende:
[..]
als jij gaat slapen niet, dus blijf gezellig
Misschien was ze jullie zat om notewaardig gedrag, niet andersom?quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Net na een post van haar,dat ze AE en mij zat was, ik geloof niet zo in toevalligheden
Die test heb ik goed doorstaan.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:05 schreef killswitch het volgende:
[..]
je hebt het verplicht 100 biertjes atten en het halfnaakt lantaarnpaal droogneuken nog niet gehad he?
Mwhehe. Jij denkt dat dat iets te maken heeft met mijn gemod. Schattigquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb de zip nog ergens.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die test heb ik goed doorstaan.
Nou dit ging over R&P, dat sowieso hier al niks mee te maken heeftquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:13 schreef Litso het volgende:
[..]
Misschien was ze jullie zat om notewaardig gedrag, niet andersom?
Stevig materiaal, dat Delftse porseleinwerk.quote:
Godskolere, het zit je echt dwars he?quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou dit ging over R&P, dat sowieso hier al niks mee te maken heeft
jup, al vond ik het filmpje van jou van het halfnaakt lantaarnpaal droogneuken enigsinds verrontrustendquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die test heb ik goed doorstaan.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:14 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Godskolere, het zit je echt dwars he?
Stel je toch niet zo aan.
Momentje nog, ik ben bezig.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:10 schreef clumsy_clown het volgende:
verkeerde knopquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:14 schreef Neenetje het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:11 schreef Neenetje het volgende:
[..]
En dan vragen of Mt het opneemt?
Ach man, lighten up. Ik ergerde me in BeF aan je om de totáál nutteloze posts waar echt niémand op in kan spelen dus het maar een MSN-gesprek wordt, samen met AE.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou dit ging over R&P, dat sowieso hier al niks mee te maken heeft
Ik mis iets, waar gaat dit over???quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:14 schreef Neenetje het volgende:
[..]
heb by de weg meerdere keren gevraagd wat dan mijn verkeerd gedrag zou zijn.. maar dan is niemand thuisquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:13 schreef Litso het volgende:
[..]
Misschien was ze jullie zat om notewaardig gedrag, niet andersom?
Hoezo, jij wil ook graag dat cc tussendoor even post als ze met jou bezig is?quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:16 schreef Litso het volgende:
[..]
En tussendoor nog posten ook, een vrouw naar mijn hart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |