abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 september 2006 @ 16:30:52 #101
24188 Belana
kloon van belana
pi_41678363
voor de LLM's
stormy waters...
sailin'
  zondag 10 september 2006 @ 16:37:06 #102
11682 Moonah
Jolie femme
pi_41678554
quote:
Op zondag 10 september 2006 16:30 schreef Belana het volgende:
voor de LLM's
Nah, die zoen laat ík me ook niet ontzeggen hoor.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 10 september 2006 @ 16:48:39 #103
24188 Belana
kloon van belana
pi_41678985
jij hoort daar toch bij momenteel
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † zondag 10 september 2006 @ 16:49:04 #104
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_41679000
Ik wil ook een van Belana

Hebben meerdere zwangeren dit? Ik kan niet meer uitslapen Normaal gesproken liggen we in het weekend wel tot minimaal 11/12 uur te knorren, maar de afgelopen weekenden wordt ik steevast om 8 uur wakker. Ik moet ook wel toegeven dat ik het ook niet meer red om ver na 12en naar bed te gaan zoals vroeger regelmatig gebeurde in het weekend. Gelukkig slaapt Slaapvriendje nog wel door en dan pak ik mijn boek en lees nog een uurtje of twee wat. Om 10 uur vind ik het echt welletjes en maak hem dan wakker omdat ik zo'n honger heb. Ik eet al sinds mijn kleutertijd geen ontbijt meer, maar sinds ik zwanger ben heb ik constant honger Volgens mij is mijn lichaam me al aan het voorbereiden op het moederschap
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  zondag 10 september 2006 @ 16:52:15 #105
24188 Belana
kloon van belana
pi_41679102
ow jee, zometeen heerst er natuurlijk weer het gevoel dat het alleen om de LLM's draait
nou, weet je wat, iedereen krijgt een zoen van me hier

ow en slaapmeisje, das zeer herkenbaar Maar het wordt weer normaal hoor, inmiddels ontbijt ik al niet meer en slapen doe ik weer als de beste.... als het kan dan he...
stormy waters...
sailin'
pi_41679103
Het lijkt me nog zo onwerkelijk,dat ik in februari ook een LLM ben............Maar ik kan nu al niet wachten op de eerste golfbewegingen in mijn buik Wel leuk dat ik het al eerder heb meegemaakt,dan kan ik hubbie alvast een beetje vertellen hoe t er uit ziet.

Groetjes,Minoes
pi_41679217
quote:
Op zondag 10 september 2006 16:52 schreef Belana het volgende:
ow jee, zometeen heerst er natuurlijk weer het gevoel dat het alleen om de LLM's draait
nou, weet je wat, iedereen krijgt een zoen van me hier
Nét op tijd he, net op tijd....

Iedereen een knuffel van mij!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_41679577
quote:
Op zondag 10 september 2006 13:30 schreef PM-girl het volgende:
Meld.

Linda, hoezo als je de volgende afspraak nog haalt, heb je soms iets te vertellen??

Hier ook een moe-e llm. Tot half 4 wakker gelegen, na een feestje. Was overigens wel gezellig, al ben ik het zooooooo zat om telkens opnieuw dezelfde vragen te beantwoorden. En dan nog een zatte vrouw die haar handen niet van mn buik kon houden. Ik boos, op haar en mezelf, dat ik er niet duidelijker iets van zeg....

Om half negen weer wakker, hond eruit en daarna tot twaalf lekker geslapen op de stoel!
En net een verlaat ontbijt met wentelteefjes, mmmm!!
nee, maar je moet met alles rekening houden toch?
Wentelteefjes, goed idee!
Eva
pi_41680127
Merel (bistdu moooooi) en shhhhiiiiitttttttt hoe heette de zoon van inky nu??Maar ook gefeliciteerd Ink!!

Hier veeel last van dementie en ik heb gisteren toch eeeecht de baby gevoeld, eerder twijlfelde ik (voelde al iets met 13 weken) maar deze is voor eht echie!! dinsdag eerst kind 1 naar peuterspeelzaal voor het eerst, dan vlos, woensdag verhuist mijn beste vriendin, donderdag stort ik in
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_41680249
Slaapmeisje ik herken het.
Als ik uit wil slapen ben ik om 9 uur toch echt uitgeslapen, dan heb ik honger.
Als ik gegeten heb dan zou ik pas weer verder kunnen slapen.

Bleg ik ben nog steeds ziek, kan er wel om janken hoe beroerd ik me voel.
Slapen lijkt ook niks te helpen.
pi_41680436
ik kan dag en ancht slapen geloof ik...de vermoeidheid is nog niet echt over. Appelsap, vervelend he, dat je niet kan ontsnappen of een dagje vrij hebt van het je ellendig voelen...
DANYEL EN THIJS
pi_41680683
..w.aar ik trouwens wel last van heb....van mijn kruis !!! Ik zla het dinsdag aan de vlos vragen, maar ik denk dat mijn kruis toch te lijden eheft onder de hormonen dit keer: als er ook maar iets meer gebeurt dan een zeeeeer voorzichtige schoonmaak van dat gebied, heb ik echt een dag pijn! Laat staan vrijen aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuww!!
DANYEL EN THIJS
pi_41680806
quote:
Op zondag 10 september 2006 17:45 schreef Catootje het volgende:
..w.aar ik trouwens wel last van heb....van mijn kruis !!! Ik zla het dinsdag aan de vlos vragen, maar ik denk dat mijn kruis toch te lijden eheft onder de hormonen dit keer: als er ook maar iets meer gebeurt dan een zeeeeer voorzichtige schoonmaak van dat gebied, heb ik echt een dag pijn! Laat staan vrijen aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuww!!
Schimmelinfectie oid of gewoon gevoelig?
Bij mij is het wel wat gevoeliger dan normaal.
pi_41680877
appelsap, ik weet het niet...ik weet dat ik er eigenlijk naar meot laten kijken (tis geen blaasontsteking) maar ik ben al zo vaak in mijn kruis gegluurd, dat ik er zoo beu van ben (maar ja, dit is dus ook niks)
DANYEL EN THIJS
  zondag 10 september 2006 @ 17:58:35 #115
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_41681087
quote:
Op zondag 10 september 2006 17:52 schreef Catootje het volgende:
appelsap, ik weet het niet...ik weet dat ik er eigenlijk naar meot laten kijken (tis geen blaasontsteking) maar ik ben al zo vaak in mijn kruis gegluurd, dat ik er zoo beu van ben (maar ja, dit is dus ook niks)
Laat es effe zien dan!!!
Misschien is je schaambot ook al een beetje aan het verweken? I.c.m. een fijne blaasontsteking kan dat een raar gevoel geven...

Om toch nog effe terug te komen op mijn eigen blaasontsteking. Ik dacht echt dat die steekjes een voorbode waren van het indalen... Had gekund toch?
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_41685150
Neuk, ja dat had gemakkelijk gekund...dus jij dacht: dat gaat voorspoedig, bleek je een dikkke blaasontsteking te hebben. Ikzelf ben onlnags getest op blaasontsteking en dat was het niet Het is vast iets schimmeligs of hormonaals...
DANYEL EN THIJS
  zondag 10 september 2006 @ 20:36:23 #117
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41686249
En nu heb ik het weer gepresteerd....wel lezen...niet opslaan in mijn geheugen... hahaha

@ Suzanna beterschap met de kids...dat scheelt voor jou ook weer wat uurtjes slaap...

@ minoes.....lijkt me erg zwaar die nachtdienst (had ik de goeie zwagere te pakken)

@ Mwana...lekker zo'n weekendje niets...

@ Sweaty.....vervelend dat je poes er vandoor is. Toen die van mij meerdere dagen van huis was, wist ik ook niet waar ik het zoeken moest....hij wel...zat bij een boer te genieten van het betere schuurleven..

@ Catootje, het kan ook vocht zijn...klink vreemd, maar ik heb daar zeg maar last van. Als ik lang heb gelopen of gestaan, nou dan hebben schaamlippen waar menig kussen jaloers op is, zo opgezet en dik. En dan is vrijen inderdaad ook not-done

Ik heb een heerlijke dag gehad. We zijn eerst naar een feest van een leverancier van ons geweest. Lekker eten en gezellig kletsen....en voor Fleur een grote trampoline....als ik een tuin er voor had, dan zou ik het wel weten...
Daarna thusi even snel door het huishouden heen gereest (fonetisch geschreven) en daarna naar het strand. We waren er tegen 5 uur en het was springtij. Dus lekker veel water en weinig strand. Na mezelf overwonnen te hebben om in onderbroek en topless de zee in te gaan (was mijn zwempak vergeten.....) heb ik zeker een half uur liggen dobberen. Zalig. Zonnetje op mijn bol en genieten van het water. En Moonah ik heb aan je gedacht. Toen ik de trap op en af liep, dacht ik heel erg aan je en toen ik in het water lag te genieten heb ik ook even een rondje voor jou gedaan....
  zondag 10 september 2006 @ 20:40:08 #118
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_41686371
Beterschap Appelsap!
  Milf zondag 10 september 2006 @ 21:12:31 #119
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_41687603
Ik heb wel dat ik al om een uur of 8/9 wakker ben. Maar ik blijf dan lekker liggen en val vanzelf weer in slaap.
Het valt me op dat ik nog steeds altijd zo moe ben. Ik moet nog zoveel doen in huis en in de tuin en nog vanalles regelen voor kindje dat ik er soms heel erg tegenop zie. Misschien is dat ook wel wat me zo moe maakt.

Hoe gaan de werkenden onder ons dit trouwens allemaal oplossen? Creche. gastouders, familie, huispappa of zelf thuisblijven?
Ik ben heftig aan het rondkijken maar tja, moeilijk moeilijk.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_41688080
quote:
Op zondag 10 september 2006 21:12 schreef nikky het volgende:

Hoe gaan de werkenden onder ons dit trouwens allemaal oplossen? Creche. gastouders, familie, huispappa of zelf thuisblijven?
Bij ons wil mn moeder 1 dag in de week oppassen en 'schoonmoeder' 1 x in de week. Verder gaan we op zoek naar een gastouder. Aangezien ik onregelmatige diensten heb kunnen we ons niet bij de creche aanmelden. We moeten nog zien hoe het allemaal loopt en of we dus uiteindelijk vaak oppas nodig hebben.
Ik ga 4 uur minder werken dan nu, dus gemiddeld 3,5 dag in de week. Kan ook de ene week 5 dagen zijn en de andere 2 dagen. Ligt er maar net aan hoe ik ingeroosterd ben. Zit er soms wel over te piekeren of het allemaal wel lukt, maar we moeten het maar afwachten.
  zondag 10 september 2006 @ 21:33:21 #121
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41688424
quote:
Ik heb wel dat ik al om een uur of 8/9 wakker ben. Maar ik blijf dan lekker liggen en val vanzelf weer in slaap.
Het valt me op dat ik nog steeds altijd zo moe ben. Ik moet nog zoveel doen in huis en in de tuin en nog vanalles regelen voor kindje dat ik er soms heel erg tegenop zie. Misschien is dat ook wel wat me zo moe maakt.

Hier een gastouder-gebruiker.... Door toeval (geen plek bij KDV en niet terug kunnen vallen op ouders) op gastouderschap gestuit. Fleur gaat er sinds ze 10 weken is heen...toen 3 dagen in de week inmiddels 4,5 (omdat we ook nu onze eigen zaak hebben die op zaterdag open is). En het is echt een goud adres. Ik heb het niet beter kunnen treffen. Ze is er kind aan huis (en ik eerlijk gezegd ook). Weet niet wat ik zonder mijn gastouder zou moeten doen...
  zondag 10 september 2006 @ 21:38:24 #122
24188 Belana
kloon van belana
pi_41688620
gastouder is perfect, vind ik ook
stormy waters...
sailin'
  Milf zondag 10 september 2006 @ 21:39:35 #123
16000 nikky
pi_41688683
quote:
Op zondag 10 september 2006 21:24 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Bij ons wil mn moeder 1 dag in de week oppassen en 'schoonmoeder' 1 x in de week. Verder gaan we op zoek naar een gastouder. Aangezien ik onregelmatige diensten heb kunnen we ons niet bij de creche aanmelden. We moeten nog zien hoe het allemaal loopt en of we dus uiteindelijk vaak oppas nodig hebben.
Ik ga 4 uur minder werken dan nu, dus gemiddeld 3,5 dag in de week. Kan ook de ene week 5 dagen zijn en de andere 2 dagen. Ligt er maar net aan hoe ik ingeroosterd ben. Zit er soms wel over te piekeren of het allemaal wel lukt, maar we moeten het maar afwachten.
Precies, daarom kan ik ook niet terecht bij een creche. Anders betaal ik me helemaal blauw en kan ik net zo goed een WW uitkering gaan trekken bij wijze van spreke aangezien ik nu nl voor een uitzendbureau werk.
Men wil mij graag terug na mijn zwangerschapsverlof maar dan moet er wel wat geregeld zijn.
quote:
Op zondag 10 september 2006 21:33 schreef chacama het volgende:

[..]

Hier een gastouder-gebruiker.... Door toeval (geen plek bij KDV en niet terug kunnen vallen op ouders) op gastouderschap gestuit. Fleur gaat er sinds ze 10 weken is heen...toen 3 dagen in de week inmiddels 4,5 (omdat we ook nu onze eigen zaak hebben die op zaterdag open is). En het is echt een goud adres. Ik heb het niet beter kunnen treffen. Ze is er kind aan huis (en ik eerlijk gezegd ook). Weet niet wat ik zonder mijn gastouder zou moeten doen...
Ik hoop dat 1 van de bureau's die dekkend zijn in de buurt reageren. Bij mij zal het dus dan vier dagen zijn aangezien 1 keer in de week mijn beste vriendin kan opassen.
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_41688741
Ik werkte 4 x 9 uur en heb ouderschapsverlof waardoor ik 3 x 9 uur kan werken. Mijn vriend is 4 dagen gaan werken dus Morris gaat 2 dagen naar het KDV. De baby gaat daar dus ook 2 dagen heen.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_41689480
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 22:23 schreef Meimeltje het volgende:
Het lijstje wordt idd veel te kort Van mij mogen er zeker een hoop bijkomen hier! Of was de zomer te heet
Ik maak morgen een afspraak met een VK. Of althans, als zij plaats heeft. Als ik dan over twee weekje op controle ben geweest, kan ik ook in het lijstje...
Iemand ervaring met VK's in Maastricht en omstreek??????????????
quote:
Op zondag 10 september 2006 17:30 schreef appelsap het volgende:
...
Bleg ik ben nog steeds ziek, kan er wel om janken hoe beroerd ik me voel.
Slapen lijkt ook niks te helpen.
Beterschap appelsap!

Verder: Ik ben zoooo misselijk, eigenlijk de hele dag door, maar vooral na iets zoets. Kan dat zo in het begin van je zwangerschap??
pi_41693759
quote:
Ik ben nu ook aldoor moe van niks. Ja, van kindje kweken en dragen dan maar.... ik zie het maar als vooruitslapen, ivm de gebroken nachten die straks gaan komen..
quote:
Ik ga van 36 uur naar 32 uur werken (4x8) en gaat van 36 uur naar 18 uur (2x9). Dus blijft er nog 1 dag over, en dat wordt kdv... Gelukkig vergoeden onze beide werkgevers ook nog een deel, en de belasting, dus dat is goed te doen.

O. en sterkte alle Eerste Loodjes Moeders Want ik vond dat bepaald geen makkelijke tijd, met die hormonenrush en de wankele maag en de nog wankelere emoties. En dan gelijk voor de MiddenLoodjesMoeder ook
En nu ga ik slapen, welterusten!
Eva
  maandag 11 september 2006 @ 08:14:21 #127
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41697947
quote:
Op zondag 10 september 2006 22:00 schreef waterfly het volgende:

[..]

Ik maak morgen een afspraak met een VK. Of althans, als zij plaats heeft. Als ik dan over twee weekje op controle ben geweest, kan ik ook in het lijstje...
[..]

Beterschap appelsap!

Verder: Ik ben zoooo misselijk, eigenlijk de hele dag door, maar vooral na iets zoets. Kan dat zo in het begin van je zwangerschap??
Ik niet maar Sjeen wel.....dussuh....bij deze..........Sjeen.doet es advies voor een goede VK!!.

Misselijkheid hoort er helaas voor veel vrouwen bij. Probeer datgene waar je misselijk van wordt te vermijden en begin je dag op bed met thee en een crackertje. Verder werkt voor sommige zuivel om het een beetje te neutraliseren...

HIer staan we klaar om naar het strand te gaan, maar eerst nog even wat drinken....
  maandag 11 september 2006 @ 08:51:55 #128
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_41698286
Meld!

Tsja, uitslapen kan ik prima, al doet deze post anders vermoeden. Ergens in de morgen komt de cv monteur langs voor een lekkage aan de ketel. Al zie ik nu niks lekken, vriendje wilde het graag.
En dus ben ik nu aangekleed, wakker, gegeten en helemaal klaar om die meneer te ontvangen, zul je zien dat hij om elf uur komt ofzo.

's Nachts slaap ik meestal pas later, daarom kan ik 's morgens zo lang blijven liggen. 's Nachts lees ik, of kijk ER op mijn laptop (met koptelefoon, zodat ik geen herrie maak).

Ik lek trouwens meer bv nu lijkt het. Tot voor kort was het willekeurig, onregelmatig en altijd achteraf dat ik het ontdekte. Van het weekend zag ik het gaan en kon ik door druk uit te oefenen meer laten komen, zo raar!!

Chacama, wat een heerlijke dag! Ben jaloers hoor, maar super dat je zo genoten hebt!

Wij hebben hier de oppas op verschillende plaatsen. 1 opa en 1 oma, vriendje de grote rest en evt, nog een vriendin als reserve. (ik werk slechts 22 uur, over 4 dagen) Daarbij hebben ze hier sinds kort een kdv waar je niet verplicht bepaalde dagen of minimaal zoveer uur hoeft in te schrijven. Je kunt de kindjes daar voor een uurtje of een middagje heen brengen, met een soort 10-rittenkaart.
Begin me nu trouwens meer druk te maken over de oppas voor onze hond tijdens de bevalling. We hebben een dichtbijwonende vriendin die altijd thuis is, dus die zorgt voor hem als het nodig is. Maar wat als we 's nachts weggaan en rond haar opstaantijd net gaan persen? Of vergeten te bellen? Ik ben haast geneigd thuis te gaan bevallen voor de hond!

Vk in maastricht, geen ervaringen mee. Alleen met het AZM daar, dat was prima.

Dan nu voor alle LLM, NLNLLM, BLLM en ex-LLM:

[ Bericht 30% gewijzigd door BE op 11-09-2006 13:54:19 ]
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_41698510
meld.
verder niets te melden
Eva
  † In Memoriam † maandag 11 september 2006 @ 09:19:06 #130
81992 Githa
pi_41698590
PM-girl, dan geef je haar een sleutel, dan kun je je vriend/man ook vanuit het ziekenhuis laten weten dat ze de hond moet opvangen en kan ze er zo in
pi_41698684
Inky en Xanthe, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje!! Geniet er lekker van
weer een beetje bijgelezen na m'n vakantie..

Ik kwam laatst iets tegen wat zou helpen tegen zwangerschaps misselijkheid:
Belly Pops
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  maandag 11 september 2006 @ 10:04:01 #132
11682 Moonah
Jolie femme
pi_41699237
Uitslapen? Wat is dat?
Wat is überhaupt slapen?
Mensen, ik zou er heel wat voor over hebben als ik ook maar eens één nachtje gewoon van 12 tot 6 uur aan een stuk zou slapen. Bij mij is het echt uurtjes bij elkaar sprokkelen. Tussendoor maagzuur, plassen, voorwee-achtige pijn, vreselijke spierpijn in mijn billen (van al dat liggen... ), mijn kind die een feestje gaat bouwen in mijn buik , mijn lief die snurkt, voorbijzwalkende studenten.... Maar ach. Ook gebroken nachten wennen. En ik bereid me maar voor op een aantal jaren dit ritme.

Qua kinderopvang: Wij hebben het echt i-de-aal! Ik werk 3 dagen (hoewel, eerste halfjaar na mijn zw.verlof neem ik één dag per week ouderschapsverlof op, dus dan maar 2 daagjes werken). Die dagen zorgt mijn lief dus voor ons menneke. En hij zelf werkt 3-4 avonden/soms halve nachten in de week. Dus wij hoeven never nooit niet structureel een beroep te doen op anderen. Heerlijk! Gewoon ons kind lekker thuis bij papa en/of mama. En alsie een jaar of twee is en toe aan sociale contacten kan hij 2 dagdelen naar de peuterspeelzaal ofzo. Hihi! Dat klinkt abstract ver weg!
  maandag 11 september 2006 @ 10:05:29 #133
11682 Moonah
Jolie femme
pi_41699259
quote:
Op maandag 11 september 2006 08:51 schreef PM-girl het volgende:
Ik lek trouwens meer bv nu lijkt het. Tot voor kort was het willekeurig, onregelmatig en altijd achteraf dat ik het ontdekte. Van het weekend zag ik het gaan en kon ik door druk uit te oefenen meer laten komen, zo raar!!
Heb je al geproefd?
  maandag 11 september 2006 @ 10:13:42 #134
24188 Belana
kloon van belana
pi_41699397
geloof me moonah, je bent zo 2 jaar verder als je een kind hebt, die tijd vliegt echt voorbij!!
lekker als je het zo op kunt lossen trouwens. mijn broer en vriendin kunnen het ook bijna zo oplossen, lijkt me ideaal.
stormy waters...
sailin'
  maandag 11 september 2006 @ 10:17:06 #135
11682 Moonah
Jolie femme
pi_41699469
quote:
Op maandag 11 september 2006 10:13 schreef Belana het volgende:
geloof me moonah,
Ik geloof je.

maandag 11 september 2006 @ 10:19:26 #136
24188 Belana
kloon van belana
pi_41699515
het stond wel betweterig he zo was het niet bedoeld
stormy waters...
sailin'
  maandag 11 september 2006 @ 10:21:26 #137
11682 Moonah
Jolie femme
pi_41699561
quote:
Op maandag 11 september 2006 10:19 schreef Belana het volgende:
het stond wel betweterig he zo was het niet bedoeld
Viel wel mee hoor.
En weet ik toch!
pi_41699591
Waterfly, dat je misselijk ben t is een teken dat je hormonen hun werk doen. dat isfijn om te weten maar het blijft naar die misselijkheid, vaak kleine beetjes eten helpt vaak,ook een crackertje oid eten voordat je opstaat (naast je bed leggen dus) schijnt ook goed te helpen.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_41699677
Als eerste: Merel!! wat een mooi meissie!!!!

En dan nog iets: Ik ben vandaag jarig!!! Hele dag vrij, en alleen in huis en niet eens slingers! Boehoe!!!

Gister kwam de schoonfamilie op bezoek voor mijn verjaardag, nou leuk hoor.... normaal wel hoor, maar nu.... mijn schoonzus is ook zwanger, en haar kind ligt in stuit, "oh" zei ik, "maar die kan nog wel draaien hoor" Nou dat was niet zo volgens haar..... Toen opperde ik dat een vk het kind soms kan draaien....VERKEERDE opmerking! Want volgens haar kan een kind dan een hersenbeschadiging krijgen..... Toen vertelde ik dat ik bericht heb van een kraamzorg instellling, had nog nooit eerder van Lancelot gehoord, maar who cares, als ze maar goed zijn...Nou volgens mijn schoonzus MOEST ik dit veranderen naar Icare..... zou niet weten waarom! Kost me ten eerste 75 euries om te veranderen, en in dit geval krijg ik in ieder geval 1 kraamhulp, en niet 2 verschillende zoals je wel eens hoort!

Zo dit was mijn klaagzang voor vandaag!
En nu ga ik stilletjes genieten van mijn laatste verjaardag zonder kindje om me heen!

Oh ja, de afkortingen vliegen me om de oren....nu in het NL please??
Begrijp nog net dat LLM staat voor degene die op het laatst lopen, maar wat betekent de afk nou eigenlijk? En al die andere afk???
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 11 september 2006 @ 10:40:46 #140
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41699955
Laatste Loodjes Moeders.
De rest moet geloof ik iets van 'bijna laatste loodjes moeders' of ex-LLM etc. etc.

Wat een geneuzel trouwens van je schoonzus. Gezellig hoor, zo'n betweter in de buurt.
pi_41700430
quote:
Op maandag 11 september 2006 10:26 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Als eerste: Merel!! wat een mooi meissie!!!!

En dan nog iets: Ik ben vandaag jarig!!! Hele dag vrij, en alleen in huis en niet eens slingers! Boehoe!!!

Gister kwam de schoonfamilie op bezoek voor mijn verjaardag, nou leuk hoor.... normaal wel hoor, maar nu.... mijn schoonzus is ook zwanger, en haar kind ligt in stuit, "oh" zei ik, "maar die kan nog wel draaien hoor" Nou dat was niet zo volgens haar..... Toen opperde ik dat een vk het kind soms kan draaien....VERKEERDE opmerking! Want volgens haar kan een kind dan een hersenbeschadiging krijgen..... Toen vertelde ik dat ik bericht heb van een kraamzorg instellling, had nog nooit eerder van Lancelot gehoord, maar who cares, als ze maar goed zijn...Nou volgens mijn schoonzus MOEST ik dit veranderen naar Icare..... zou niet weten waarom! Kost me ten eerste 75 euries om te veranderen, en in dit geval krijg ik in ieder geval 1 kraamhulp, en niet 2 verschillende zoals je wel eens hoort!

Zo dit was mijn klaagzang voor vandaag!
En nu ga ik stilletjes genieten van mijn laatste verjaardag zonder kindje om me heen!

Oh ja, de afkortingen vliegen me om de oren....nu in het NL please??
Begrijp nog net dat LLM staat voor degene die op het laatst lopen, maar wat betekent de afk nou eigenlijk? En al die andere afk???
Gefelcitieerd! ik ben morgen jarig, ook alleen thuis dan.. Maar ik heb er zelf voor gekozen, had geen zin meer in een feestje, en binnen afzienbare tijd komt toch iedereen wel bij ons opdraven. Ik krijg alleen wel allemaal cadeautjes, dat is toch weer goed geregeld

Fijn dat ik weet dat mijn kind dus een hersenbeschadiging kan oplopen. Raar ook dat geen gyneacoloog en de hele beroepsvereniging daar niets van zegt. Lijkt me nogal onzinnig dus. Maar goed, als zij daar blij van wordt...

Die afkortingen heeft PM Girl net verzonnen geloof ik

En hebben we Mjammetje al gezien? Edit: zaterdag voor het laatst hier? Oei! ?
Eva
pi_41700570
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:00 schreef linda856763 het volgende:

[..]

Fijn dat ik weet dat mijn kind dus een hersenbeschadiging kan oplopen. Raar ook dat geen gyneacoloog en de hele beroepsvereniging daar niets van zegt. Lijkt me nogal onzinnig dus. Maar goed, als zij daar blij van wordt...
Tja ze weet blijkbaar meer dan mensen die ervoor geleerd hebben
Ze zoekt het maar uit.
Blijkbaar kan ik gewoon niks zinnigs over zwangerschappen zeggen, ik ben tenslotte pas voor de eerste keer zwanger en zij al voor de 2e keer
Ze moet vandaag naar de chiropractor... hopelijk heeft ze er een mooie poos last van!! En als hij haar hersens ook even kraakt ben ik ook van dat gezwets af.
(ohoh zeg ik dit???? te erg)
  maandag 11 september 2006 @ 11:11:42 #143
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_41700737
quote:
Op zondag 10 september 2006 22:00 schreef waterfly het volgende:

[..]

[..]

Beterschap appelsap!

Ik heb vlos in wijnandrade gehad en ik was tevreden er over.
Weeet niet waar je precies woont?
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_41701207
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:05 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

Tja ze weet blijkbaar meer dan mensen die ervoor geleerd hebben
Ze zoekt het maar uit.
Blijkbaar kan ik gewoon niks zinnigs over zwangerschappen zeggen, ik ben tenslotte pas voor de eerste keer zwanger en zij al voor de 2e keer
Ze moet vandaag naar de chiropractor... hopelijk heeft ze er een mooie poos last van!! En als hij haar hersens ook even kraakt ben ik ook van dat gezwets af.
(ohoh zeg ik dit???? te erg)
Hormonsteraanvalletje
Eva
  maandag 11 september 2006 @ 11:33:04 #145
11682 Moonah
Jolie femme
pi_41701363
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:26 schreef linda856763 het volgende:

[..]

Hormonsteraanvalletje
Nou, ik herken wel wat Karin zegt hoor. Dat je geen recht van spreken zou hebben omdat je 'pas voor de eerste keer zwanger bent'.
Zoooo stom! Laat mij lekker voor de eerste keer zwanger zijn en laat mij lekker al die oh zo goed bedoelde adviezen in de wind slaan. Als ik dan mijn neus stoot is dat gewoon mijn eigen verantwoordelijkheid hoor. Pff, ik ben toch zeker geen klein kind dat betutteld moet worden? En dan ook "Oh, wacht maar, dat wordt straks nog veel erger" en dat soort opmerkingen. Yuk. Ik kan daar (ook) erg slecht tegen.
En dan zo'n Belana hiero "Geloof me Moonah..."

En Karin, gefeliciteerd!
Appelsap al wat opgeknapt?
  maandag 11 september 2006 @ 11:35:57 #146
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41701437
quote:
Jouw tijd komt nog wel...
Daar moeten ze echt hele zware straffen op zetten!
  maandag 11 september 2006 @ 11:41:24 #147
11682 Moonah
Jolie femme
pi_41701593
Iiieeeuw, die is ook erg ja!
Als ik me goed voel dan gaat zoiets het ene oor in andere oor uit. Immers, goed bedoeld enzo.
Maar oh wee (...) als ik mijn dag niet heb of uur of minuut... dan kunnen ze echt de wind van voren krijgen hoor!

Bemoei je even lekker met je eigen zaken.
  maandag 11 september 2006 @ 11:42:19 #148
24188 Belana
kloon van belana
pi_41701624
heej ik ben ook nog aan het ontzwangeren ja

stormy waters...
sailin'
pi_41701655
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:33 schreef Moonah het volgende:

[..]

Nou, ik herken wel wat Karin zegt hoor. Dat je geen recht van spreken zou hebben omdat je 'pas voor de eerste keer zwanger bent'.
Zoooo stom! Laat mij lekker voor de eerste keer zwanger zijn en laat mij lekker al die oh zo goed bedoelde adviezen in de wind slaan. Als ik dan mijn neus stoot is dat gewoon mijn eigen verantwoordelijkheid hoor. Pff, ik ben toch zeker geen klein kind dat betutteld moet worden? En dan ook "Oh, wacht maar, dat wordt straks nog veel erger" en dat soort opmerkingen. Yuk. Ik kan daar (ook) erg slecht tegen.
En dan zo'n Belana hiero "Geloof me Moonah..."

En Karin, gefeliciteerd!
Nou, ik bedoel ook: een zeer terecht hormonsteraanvalletje
want elke zwangerschap is nog anders ook, en elke (a.s.) moeder ook. Laat ons lekker!
Eva
  maandag 11 september 2006 @ 11:45:26 #150
11682 Moonah
Jolie femme
pi_41701719
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:42 schreef Belana het volgende:
heej ik ben ook nog aan het ontzwangeren ja

Wacht maar, dadelijk heb jij al die 'al ontzwangerde moeders' in je nek!
pi_41701810
Nou moe, ik zei niks
pi_41702143
Eva
  maandag 11 september 2006 @ 12:00:56 #153
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_41702152
ik heb vandaag helemaal geen zin om zwanger te zijn
Iedere golf van de zee,
pi_41702278
Neuk kom op ook vandaag schijnt de zon en is het leuk om zwanger te zijn zegt iemand die het ook een helemaal gehad heeft!!!

voor mijn 9 november maatje
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  Licht Ontvlambaar maandag 11 september 2006 @ 12:14:12 #155
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41702466
quote:
Op maandag 11 september 2006 08:14 schreef chacama het volgende:

[..]

Ik niet maar Sjeen wel.....dussuh....bij deze..........Sjeen.doet es advies voor een goede VK!!.

Misselijkheid hoort er helaas voor veel vrouwen bij. Probeer datgene waar je misselijk van wordt te vermijden en begin je dag op bed met thee en een crackertje. Verder werkt voor sommige zuivel om het een beetje te neutraliseren...

HIer staan we klaar om naar het strand te gaan, maar eerst nog even wat drinken....
...At your service...

Verloskundigenpraktijk Schoffelen/Bastings/Niël
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 11 september 2006 @ 12:26:07 #156
94046 PM-girl
pi_41702759
quote:
Dan nu voor alle LLM, NLNLLM, BLLM en ex-LLM:
Ja, zelf bedacht!

Laatste loodjesmoeders, nog lang niet laatste loodjes moeders, bijna laatste loodjesmoeders en ex laatste loodjesmoeders, logisch toch!

Gelukkig is de man van de ketel geweest dus kan ik vanmiddag even slapen. Ben nu het huis echt helemaal aan het opruimen, dus wat dat betreft neemt de nesteldrang toe.

Moonah, geproefd, ja maar een beetje smakeloos?

Hoorde trouwens vanmorgen van mijn oude juf een leuk bakerpraatje. Is de eerste geborene een jongen, dat betekent dan dat de man in huis de baas is en bij een meisje andersom! Dat wordt een meid hier

Edit, he ik wilde mijn vorige post quoten, nu heb ik per ongeluk die post ge-edit en is hij weg, hoe komt ie terug??
*
pi_41702787
quote:
Op maandag 11 september 2006 12:26 schreef PM-girl het volgende:

Hoorde trouwens vanmorgen van mijn oude juf een leuk bakerpraatje. Is de eerste geborene een jongen, dat betekent dan dat de man in huis de baas is en bij een meisje andersom! Dat wordt een meid hier

Ik heb twee jongens. En de broek aan
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_41702841
quote:
Oeh, hier ook. Maar dan vermoed ik dat er hoe dan ook wel een meidenoverschot zou moeten zijn bij Z&G en het is net andersom!
Eva
  maandag 11 september 2006 @ 13:05:03 #159
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41703690
quote:
Edit, he ik wilde mijn vorige post quoten, nu heb ik per ongeluk die post ge-edit en is hij weg, hoe komt ie terug??
Ik weet niet of dat nog kan. Ik heb het even 'achter' gevraagd voor je...
pi_41703799
quote:
Op maandag 11 september 2006 12:27 schreef Mwanatabu het volgende:

Ik heb twee jongens. En de broek aan

Mijn eerstgeborene is een jongen.Maar mijn denkt dat het allemaal meer iets met sterrenbeelden te maken heeft. Hij is nl blij dat er niet nog een leeuwtje bijkomt
pi_41704752
Oh zooooooooo fijn altijd...op fok! snapt men mij in ieder geval!:)

Tja hormonsteraanval!! Ik heb hem in ieder geval nog niet op mijn schoonzus afgereageerd maar ingehouden!
  maandag 11 september 2006 @ 13:55:19 #162
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41705042
quote:
Ik heb de oorspronkelijke tekst weer terug gezet! En gelijk weer wat geleerd.
pi_41705061
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:33 schreef Moonah het volgende:
Nee, nog steeds niet.
Het lijkt nog niet over te gaan.
Heb ontzettende pijn aan mijn ribben (zelfs een bh aan hebben doet pijn) en hoofdpijn van het hoesten. Vanochtend weer koorts.
Paracetamol mag je tijdens de zwangerschap toch wel gebruiken?

Karin ik zou me er niet teveel van aantrekken voor zover dat mogelijk is.
Ik heb gelukkig zelf nog geen mensen gesproken die dingen beter wisten.
Ze laten me allemaal maar lekker gaan en vinden dat ik het goed doe.

Ik ga vanmiddag boeken halen voor geboortekaartjes. Misschien ben ik er een beetje vroeg bij maar het is om wat ideeën op te doen. Mijn moeder en de buurvrouw willen de geboortekaartjes zelf gaan maken als ik een leuke kan vinden. Ze kunnen hele mooie 3-D kaarten maken. Ik had laatst zo´n zelfgemaakte kaart gezien bij een vriendin van mijn moeder en dat was echt ontzettend mooi, zag er heel professioneel uit. Daarbij is het een stuk goedkoper en vind ik dat mijn vriend en ik ons geld op dit moment iets beter kunnen besteden dan een hoop aan geboortekaartjes uit te geven.
Het ziet er naar uit dat we binnen nu en een jaar gaan samenwonen (als het allemaal goed gaat natuurlijk) en daar is ook een hoop geld voor nodig, daarbij nog andere dingen voor de baby.
  maandag 11 september 2006 @ 13:57:58 #164
94046 PM-girl
pi_41705124
BE, bedankt! (waarom verbaast het me niks dat jij dit hier in OUD oplost! )

Appelsap, vervelend zeg, heb je je ha al gesproken?
*
  maandag 11 september 2006 @ 14:00:53 #165
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41705179
quote:
Op maandag 11 september 2006 13:57 schreef PM-girl het volgende:
Zoals ET zegt ik ben gewoon uitgeleend aan LIF maar hoor nog steeds een beetje bij OUD.
pi_41705196
quote:
Op maandag 11 september 2006 13:57 schreef PM-girl het volgende:

Appelsap, vervelend zeg, heb je je ha al gesproken?
Ja, gewoon een verkoudheid dus er valt weinig aan te doen.
Ik heb codeïne geprobeerd voor de hoest maar dat lijkt niet te werken.
Hoestdrank werkt ook niet. Ik zit nu maar aan de dropjes, werkt wel iets verzachtend.
Wachten tot het over is lijkt het enige wat ik kan doen.
pi_41705243
Ik weet niet of je codeïne mag, maar paracetmol mag iig wel. Ik zou even overleggen met de huisarts. Of heeft die jou de codeïne gegeven?
Sterkte iig.
pi_41705326
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:03 schreef snoopy het volgende:
Ik weet niet of je codeïne mag, maar paracetmol mag iig wel. Ik zou even overleggen met de huisarts. Of heeft die jou de codeïne gegeven?
Sterkte iig.
Codeïne had ik hier nog en ik had naar de apotheek gebeld en het mocht gewoon.
Vanmiddag dan paracetamol halen misschien verzacht het de pijn wat.
pi_41705399
paracetamol mag idd wel geloof ik...alhoewel ik ook van een betweterige moeder-van-twee wel eens (toen ik bij haar logeerde) geen pijnstiller kreeg, want dat was niet goed voor de baby...moets nog zeven uur reizen met een koppijn van heb ik jou daar

Zwangerschapscursus.....ga ik dat nog doen? Ik vind het aan de ene kant eng om het niet te doen, maar ja.....wat dan!!!???
DANYEL EN THIJS
  maandag 11 september 2006 @ 14:13:51 #170
11682 Moonah
Jolie femme
pi_41705548
Drop wordt afgeraden als je zwanger bent Appelsap!

Enne PM, ik zou ook geproefd hebben hoor, maar bij mij loopt het er (nog) niet in die mate uit. Je wil toch weten wat je kind straks binnen krijgt?
Overigens, toen ik op mijn 16e een broertje erbij kreeg en mijn moeder hem zat te voeden, heb ik van mijn zus een weddenschap gewonnen door bij mijn moeder aan haar borst te lurken!
pi_41706526
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:13 schreef Moonah het volgende:
Drop wordt afgeraden als je zwanger bent Appelsap!

Enne PM, ik zou ook geproefd hebben hoor, maar bij mij loopt het er (nog) niet in die mate uit. Je wil toch weten wat je kind straks binnen krijgt?
Overigens, toen ik op mijn 16e een broertje erbij kreeg en mijn moeder hem zat te voeden, heb ik van mijn zus een weddenschap gewonnen door bij mijn moeder aan haar borst te lurken!
Hoezo?
  maandag 11 september 2006 @ 14:51:31 #172
11682 Moonah
Jolie femme
pi_41706773
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:45 schreef appelsap het volgende:

[..]

Hoezo?
Geen paniek. Maar staat vermeld in van die verboden lijstjes.
pi_41706816
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:51 schreef Moonah het volgende:

[..]

Geen paniek. Maar staat vermeld in van die verboden lijstjes.
Nou geen dropjes meer dan.
Soep mag nog wel.
  † In Memoriam † maandag 11 september 2006 @ 14:54:40 #174
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_41706885
quote:
De volgende dingen kan je gewoon eten, maar wel met mate:

• Drop. Een dropje op zijn tijd kan best, maar eet geen zak in één keer leeg. In drop zit namelijk glycerinezuur waardoor jouw bloeddruk kan gaan stijgen.
  • Leverproducten zoals paté; leverpastei; leverworst. Niet meer dan 15 à 20 gram er dag. In lever zit veel vitamine A. Teveel vitamine A is schadelijk voor het ongeboren kind.
  • Zout. Te veel zout kan de bloeddruk verhogen.
  • Kant-en-klare sausen
  • Kant-en-klare soepen en soeparoma
  • Bouillonblokjes
  • Kant-en-klare vleesproducten en vleeswaren als rookworst; rauwe ham en rookvlees

In de producten genoemd in de laatste vier punten zit namelijk erg veel zout. Let er verder op wanneer je vlees, vis of kip wilt eten, dat deze altijd door-en-door verhit worden en dat rauwkost zorgvuldig is gewassen.
  • Ik eet gewoon drop hoor tijdens de zwangerschap. Als je zowieso al geen last hebt van hoge bloeddruk, dan kan een dropje op zijn tijd echt geen kwaad.
    We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
    pi_41707171
    Als het alleen om het zout gaat zou het niet zoveel uitmaken voor een keer.
    Ik heb een te lage bloeddruk en daarbij eet ik verder nogal zoutarm. (mijn moeder heeft een te hoge bloeddruk)
    Maar er dus wel een beetje op letten.
    pi_41707241
    Een zoutarm dieet bij een hoge bloeddruk is tegenwoordig ook al achterhaald volgens mijn verloskundige. Een zekere mate van zout heb je zelfs nodig...
    Eva
    pi_41707327
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 15:05 schreef linda856763 het volgende:
    Een zoutarm dieet bij een hoge bloeddruk is tegenwoordig ook al achterhaald volgens mijn verloskundige. Een zekere mate van zout heb je zelfs nodig...
    Het is ook niet helemaal zoutarm, maar nergens voegen wij zelf zout bij toe. Het is niet dat we zout arme kaas hebben oid maar er wordt wel heel erg op gelet.
      maandag 11 september 2006 @ 15:23:35 #178
    94046 PM-girl
    pi_41707795
    Hihi Moonah, kreeg je er nog wat uit, 16 jaar later?

Ik lig ondertussen beroerd plat. Hond had alles ondergekotst dus ik kon het schoonmaken, want dat laat je niet even liggen tot er iemand anders is.
    Nu buikpijn, misselijk en veel harde buiken. Maar ik heb wat liga's ed gegeten en dat helpt tegen de misselijkheid.
    *
    pi_41708959
    Rustig aan dan maar, PM Girl, en Appelsap ook natuurlijk!

Ik voel me raar... Niet meer echt zwanger ofzo, ik denk ook niet dat het kan uitleggen. Ik zit gewoon maar te wachten tot er iets gaat gebeuren, en ben min of meer klaar voor de bevalling, maar ook weer niet. Dat er een kindje komt kan ik me niet echt voorstellen, maar lang zwanger zal ik ook niet meer zijn.... Nou ja, ksnap het zelf ook niet, maar ik ben in een soort niemandsland tussen wel en geen moeder zijn ofzo denk ik, en het is daar wat woestijnachtig. Niets aan.

Dus ik ga nu maar even afleiding zoeken in de woestenij van mijn tuin, om wat onkruid te trekken. Als ik er nog bij kan.
    Eva
    pi_41710588
    Mijn vk heeft me zelfs aangeraden om zoute drop te eten, omdat ik steeds zo dizzy was. Maar dan idd geen hele zak tegelijk, maar af en toe eentje....

Das ook irri Linda zo'n gevoel.... maar je wordt toch echt moeder! Nog even!!!!!

Alle zieken.... beterschap
    Wil jullie geen schrik aanjagen, maar er gaat een virus rond dat 4-6 weken kan duren.......met verkoudheid/grieperigheid.......en daar kan de HA niks aan doen...uitzieken is de remedie!
    pi_41710781
    Ik zou juist eerder verwachten dat in gezinnen waar de vrouw de broek aan heeft voornl jongens worden geboren (hoger testsosterongehalte)

Beterschap zieken!
      maandag 11 september 2006 @ 20:30:03 #182
    141023 ik80
    leer het mij zelf te doen
    pi_41717709
    Virus?

Nog niks van gemerkt (even afkloppen) Wel van de pollen in de lucht, niesen en benauwd bah.
    Gelukkig hoef ik nog maar 4 dagen te werken!!!!
    pi_41718288
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 16:59 schreef poemojn het volgende:
    Ik zou juist eerder verwachten dat in gezinnen waar de vrouw de broek aan heeft voornl jongens worden geboren (hoger testsosterongehalte)

Beterschap zieken!
    Dat was volgens mij ook de uitkomst van een wetenschappelijk onderzoek!
    pi_41718334
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 15:23 schreef PM-girl het volgende:
    Hihi Moonah, kreeg je er nog wat uit, 16 jaar later?

Ik lig ondertussen beroerd plat. Hond had alles ondergekotst dus ik kon het schoonmaken, want dat laat je niet even liggen tot er iemand anders is.
    Nu buikpijn, misselijk en veel harde buiken. Maar ik heb wat liga's ed gegeten en dat helpt tegen de misselijkheid.
    Bleh, ik moet er momenteel niet aan dénken om voor nog iets/iemand te moeten zorgen. Ervaren de huisdierenbezitters die schatjes nu niet even als een enorme last?
    pi_41718796
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 12:14 schreef Sjeen het volgende:

[..]

...At your service...

Verloskundigenpraktijk Schoffelen/Bastings/Niël
    Danku Sjeen. Ik ga op onderzoek uit.....
    pi_41718990
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 20:47 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Bleh, ik moet er momenteel niet aan dénken om voor nog iets/iemand te moeten zorgen. Ervaren de huisdierenbezitters die schatjes nu niet even als een enorme last?
    Nee mijn hond is zelfs zeer beschermerig sinds ik zwanger ben??? Ruikt zeker de hormonen die hier door het huis vliegen....
    pi_41719476
    waterfly het was me helemaal ontgaan dat je al zwanger bent joh, heel hartelijk gefeliciteerd!! da's vlot gegaan!
    pi_41719927
    Waterfly,irritant hé?Dat misselijke gevoel.Karin en ik kunnen er helaas over meepraten.Ik heb nog wel wat pilletjes in huis,maar gebruik ze al 2,5 week niet meer.Maar alles hangt me wel de hele of halve dag in mijn keel.Cola,chocomelk en banaan,dat helpt bij mij nu het meeste.En ik kreeg van iemand laatst ook de tip van liga's,dus die ga ik morgen ook maar es scoren.

Groetjes,Minoes
      maandag 11 september 2006 @ 21:32:17 #189
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_41720283
    quote:
    En je andere kinderen dan?
      maandag 11 september 2006 @ 21:32:58 #190
    144006 chacama
    Ondernemend!
    pi_41720319
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 21:04 schreef waterfly het volgende:

[..]

Nee mijn hond is zelfs zeer beschermerig sinds ik zwanger ben??? Ruikt zeker de hormonen die hier door het huis vliegen....
    kijk dan weet ik in elk geval waarom mijn jongste kat me (weer) ontwijkt als de pest...die denkt vast dadelijk weer zo'n blerding in huis..

Hier weer een relaxte dag op het strand gehad. En deze keer heb ik foto's gemaakt. Duurt alleen even voor ik ze kan laten zien. Ze zijn analoog, dus nog ontwikkelen en dan inscannen...einde van de week zal we lukken.

Verder wens ik iedereen het positieve gevoel toe wat ik nu heb....die 3 dagen 'vakantie-gevoel' hebben me goed gedaan en ik ga morgen weer met zin naar mijn werk...

Voor alle zieken...beterschap voor alle anderen
      maandag 11 september 2006 @ 21:53:38 #191
    131977 Neuk
    It's a Brent New Day!!!
    pi_41721060
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 12:05 schreef Mibos het volgende:
    Neuk kom op ook vandaag schijnt de zon en is het leuk om zwanger te zijn zegt iemand die het ook een helemaal gehad heeft!!!

voor mijn 9 november maatje
    lief
    Toch zit me vandaag iets dwars wat ik normaal niet zo gauw heb. Ik mag dan een hoop kwalen hebben, ik ben wel altijd heel positief en vrolijk. Ik hoop dat dat poepie gauw indaalt, dan kan ik iig weer wat langer rondhuppelen dan nu (10 min. en dan sta ik meestal al krom van de pijn en moet ik weer gaan liggen of hangen op de bank)
    Iedere golf van de zee,
      maandag 11 september 2006 @ 21:57:29 #192
    144006 chacama
    Ondernemend!
    pi_41721167
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 21:53 schreef Neuk het volgende:

[..]

lief
    Toch zit me vandaag iets dwars wat ik normaal niet zo gauw heb. Ik mag dan een hoop kwalen hebben, ik ben wel altijd heel positief en vrolijk. Ik hoop dat dat poepie gauw indaalt, dan kan ik iig weer wat langer rondhuppelen dan nu (10 min. en dan sta ik meestal al krom van de pijn en moet ik weer gaan liggen of hangen op de bank)
    Neuk voor jou nog een extra knuffel en en heel veel liefs en al die andere opbeurende en begrijpende woorden die je kunt gebruiken om weer even zin te krijgen in het zwanger zijn en zo..... ( en ik weet hoe het voelt, heb er vorige week 3-4 dagen last van gehad.....zo iets ongeveer was het in elk geval)

En anders gewoon ff janken, iemand uitschelden en dan stevig vasthouden...
    pi_41721171
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 21:16 schreef bixister het volgende:
    waterfly het was me helemaal ontgaan dat je al zwanger bent joh, heel hartelijk gefeliciteerd!! da's vlot gegaan!
    Dankje... we waren ook echt verbaasd.. maar ook echt heel blij!! (nu vooral moe en misselijk)
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 21:25 schreef minoes_ het volgende:
    Waterfly,irritant hé?Dat misselijke gevoel.Karin en ik kunnen er helaas over meepraten.Ik heb nog wel wat pilletjes in huis,maar gebruik ze al 2,5 week niet meer.Maar alles hangt me wel de hele of halve dag in mijn keel.Cola,chocomelk en banaan,dat helpt bij mij nu het meeste.En ik kreeg van iemand laatst ook de tip van liga's,dus die ga ik morgen ook maar es scoren.

Groetjes,Minoes
    Ik heb het vooral 's nachts (lig echt wakker) 's ochtends en 's middags. Rondom avondeten gaat het gelukkig wel. Vooral zoete dingen werken niet zo goed. Het valt nog het beste te vergelijken met een vervelende vorm van automisselijkheid, maar dan continue. Zal morgen eens iets van bananen of melk proberen als ik mezelf er toe kan zetten....
    Gelukkig hoef ik niet te nog niet.... Dus blijven we nog op die roze wolk... gheghe..
    pi_41721275
    quote:

[..]

Mijn katten zijn juist enorm lief tegen me. Mijn ene kat gaat wel steeds naast de kattenbak zitten sinds mijn ega de kattenbak verschoont. Nogal irritant, wel fijn dat ik het zelf niet hoef op te ruimen maar hopelijk tijdelijk tot ik de kattenbak weer verschoon. (vanaf morgen ? )
    Gisteren had ik een verjaardag dus ben nog steeds aan het bijkomen en weinig zin achter de computer te kruipen.
    Maar voor het geval dat iemand hier denkt dat ik stiekem aan het bevallen ben meld ik me maar even.
    Ik heb geloof ik mijn geloof in het geloof verloren.
    pi_41721509
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 21:53 schreef Neuk het volgende:

[..]

lief
    Af en toe even niet zo streng zijn voor jezelf mag best Ik kan alleen maar voor je hopen dat het snel gedaan is met de pijnen.
    Ik heb geloof ik mijn geloof in het geloof verloren.
      Milf maandag 11 september 2006 @ 22:18:14 #196
    16000 nikky
    pi_41721883
    Ik eet nog altijd drop en mijn bloeddruk is tot nu toe altijd laag geweest. Ik maak me er dan ook niet zo'n zorgen over eik .

Vandaag bij de Gyn geweest voor de 20 weken echo. Alles zit erop en eraan. Alles was ook zo duidelijk te zien . Middenrif, voetjes met alle teentjes, bovenlipje, ruggenmerg. Alles werd gecontroleerd en alles is in orde. Ook na alle berekeningen kwamen we wederom uit op 18-01

Tot ik vandaag weer op mijn werk verscheen. Er is een ware babyboom bij ons gaande op de verdieping. Nu had ik eerder verteld van mijn collega die 5 maand zwanger was en een kindje zou krijgen met een waterhoofd. Die zou niet levensvatbaar zijn. Er was vanalles mis met het kindje helaas. Kindje is ook een week of 4 later geboren en heeft nog een uur geleefd en toen is het overleden .

Vandaag kom ik op werk en blijkt dat mijn andere collega zwangerschapsvergiftiging hefet opgelopen. Het kind id met spoed gehaald en weegt maar 1000 gram. Een pak suiker, nog geeneens geloof ik. Zij was drie of 4 weken verder dan ik. Ik ben 21 weken. Echt
    Van de tien zwangeren zijn er al 2 met zware complicaties. Geen leuk nieuws allemaal.
    pi_41722710
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 22:01 schreef mjammetje het volgende:

[..]

Mijn katten zijn juist enorm lief tegen me. Mijn ene kat gaat wel steeds naast de kattenbak zitten sinds mijn ega de kattenbak verschoont. Nogal irritant, wel fijn dat ik het zelf niet hoef op te ruimen maar hopelijk tijdelijk tot ik de kattenbak weer verschoon. (vanaf morgen ? )
    Gisteren had ik een verjaardag dus ben nog steeds aan het bijkomen en weinig zin achter de computer te kruipen.
    Maar voor het geval dat iemand hier denkt dat ik stiekem aan het bevallen ben meld ik me maar even.
    Ha, je bent er!
    Maar nog niet aan het bevallen
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 22:18 schreef nikky het volgende:
    Ik eet nog altijd drop en mijn bloeddruk is tot nu toe altijd laag geweest. Ik maak me er dan ook niet zo'n zorgen over eik .

Vandaag bij de Gyn geweest voor de 20 weken echo. Alles zit erop en eraan. Alles was ook zo duidelijk te zien . Middenrif, voetjes met alle teentjes, bovenlipje, ruggenmerg. Alles werd gecontroleerd en alles is in orde. Ook na alle berekeningen kwamen we wederom uit op 18-01

Tot ik vandaag weer op mijn werk verscheen. Er is een ware babyboom bij ons gaande op de verdieping. Nu had ik eerder verteld van mijn collega die 5 maand zwanger was en een kindje zou krijgen met een waterhoofd. Die zou niet levensvatbaar zijn. Er was vanalles mis met het kindje helaas. Kindje is ook een week of 4 later geboren en heeft nog een uur geleefd en toen is het overleden .

Vandaag kom ik op werk en blijkt dat mijn andere collega zwangerschapsvergiftiging hefet opgelopen. Het kind id met spoed gehaald en weegt maar 1000 gram. Een pak suiker, nog geeneens geloof ik. Zij was drie of 4 weken verder dan ik. Ik ben 21 weken. Echt
    Van de tien zwangeren zijn er al 2 met zware complicaties. Geen leuk nieuws allemaal.
    Wat een narigheid voor je collega's
    En wat fijn dat het bij jullie allemaal goed lijkt te zijn...

[ Bericht 26% gewijzigd door linda856763 op 11-09-2006 22:55:41 ]
    Eva
    pi_41728014
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 16:53 schreef XXXKarinXXX het volgende:
    Alle zieken.... beterschap
    Wil jullie geen schrik aanjagen, maar er gaat een virus rond dat 4-6 weken kan duren.......met verkoudheid/grieperigheid.......en daar kan de HA niks aan doen...uitzieken is de remedie!
    en ik ben één van de gelukkigen
    Zoals ma kamper piet zegt:
    ~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
    pi_41728056
    Nikky, fijn dat alles goed is met jouw kindje

En wat naar voor je collega's dat het allemaal niet zo voorspoedig is verlopen. Nu maar hopen dat het met dat iniminikindje helemaal goed gaat komen.
    pi_41728114
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 22:18 schreef nikky het volgende:

Ooh dat is idd niet het soort nieuws dat je nu kunt hebben. Wat een drama's zeg...Probeer er tegenaan te kijken als hoe bijzonder het wel niet is dat het bij jou wél goed gaat. Tijdens mijn tweede zwangerschap ging het faliekant mis bij kennissen van ons, toen moest ik mezelf ook dwingen er zó naar te kijken want het is gewoon te naar om de hele tijd te piekeren of jij misschien ook...
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')