Ik ben nu ook aldoor moe van niks. Ja, van kindje kweken en dragen dan maar.... ik zie het maar als vooruitslapen, ivm de gebroken nachten die straks gaan komen..quote:Op zondag 10 september 2006 21:12 schreef nikky het volgende:
Ik heb wel dat ik al om een uur of 8/9 wakker ben. Maar ik blijf dan lekker liggen en val vanzelf weer in slaap.
Het valt me op dat ik nog steeds altijd zo moe ben. Ik moet nog zoveel doen in huis en in de tuin en nog vanalles regelen voor kindje dat ik er soms heel erg tegenop zie. Misschien is dat ook wel wat me zo moe maakt.
Ik ga van 36 uur naar 32 uur werken (4x8) enquote:Hoe gaan de werkenden onder ons dit trouwens allemaal oplossen? Creche. gastouders, familie, huispappa of zelf thuisblijven?
Ik ben heftig aan het rondkijken maar tja, moeilijk moeilijk.
Ik niet maar Sjeen wel.....dussuh....bij deze..........Sjeen.doet es advies voor een goede VK!!.quote:Op zondag 10 september 2006 22:00 schreef waterfly het volgende:
[..]
Ik maak morgen een afspraak met een VK. Of althans, als zij plaats heeft. Als ik dan over twee weekje op controle ben geweest, kan ik ook in het lijstje...![]()
Iemand ervaring met VK's in Maastricht en omstreek??????????????
[..]
Beterschap appelsap!![]()
Verder: Ik ben zoooo misselijk, eigenlijk de hele dag door, maar vooral na iets zoets. Kan dat zo in het begin van je zwangerschap??![]()
Heb je al geproefd?quote:Op maandag 11 september 2006 08:51 schreef PM-girl het volgende:
Ik lek trouwens meer bv nu lijkt het. Tot voor kort was het willekeurig, onregelmatig en altijd achteraf dat ik het ontdekte. Van het weekend zag ik het gaan en kon ik door druk uit te oefenen meer laten komen, zo raar!!
Ik geloof je.quote:Op maandag 11 september 2006 10:13 schreef Belana het volgende:
geloof me moonah,
Viel wel mee hoor.quote:Op maandag 11 september 2006 10:19 schreef Belana het volgende:het stond wel betweterig he
zo was het niet bedoeld
Gefelcitieerd! ik ben morgen jarig, ook alleen thuis dan.. Maar ik heb er zelf voor gekozen, had geen zin meer in een feestje, en binnen afzienbare tijd komt toch iedereen wel bij ons opdraven. Ik krijg alleen wel allemaal cadeautjes, dat is toch weer goed geregeldquote:Op maandag 11 september 2006 10:26 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Als eerste: Merel!! wat een mooi meissie!!!!
En dan nog iets: Ik ben vandaag jarig!!! Hele dag vrij, en alleen in huis en niet eens slingers! Boehoe!!!
Gister kwam de schoonfamilie op bezoek voor mijn verjaardag, nou leuk hoor.... normaal wel hoor, maar nu.... mijn schoonzus is ook zwanger, en haar kind ligt in stuit, "oh" zei ik, "maar die kan nog wel draaien hoor" Nou dat was niet zo volgens haar..... Toen opperde ik dat een vk het kind soms kan draaien....VERKEERDE opmerking! Want volgens haar kan een kind dan een hersenbeschadiging krijgen..... Toen vertelde ik dat ik bericht heb van een kraamzorg instellling, had nog nooit eerder van Lancelot gehoord, maar who cares, als ze maar goed zijn...Nou volgens mijn schoonzus MOEST ik dit veranderen naar Icare..... zou niet weten waarom! Kost me ten eerste 75 euries om te veranderen, en in dit geval krijg ik in ieder geval 1 kraamhulp, en niet 2 verschillende zoals je wel eens hoort!
Zo dit was mijn klaagzang voor vandaag!
En nu ga ik stilletjes genieten van mijn laatste verjaardag zonder kindje om me heen!
Oh ja, de afkortingen vliegen me om de oren....nu in het NL please??
Begrijp nog net dat LLM staat voor degene die op het laatst lopen, maar wat betekent de afk nou eigenlijk? En al die andere afk???
Tja ze weet blijkbaar meer dan mensen die ervoor geleerd hebbenquote:Op maandag 11 september 2006 11:00 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Fijn dat ik weet dat mijn kind dus een hersenbeschadiging kan oplopen. Raar ook dat geen gyneacoloog en de hele beroepsvereniging daar niets van zegt.Lijkt me nogal onzinnig dus. Maar goed, als zij daar blij van wordt...
Ik heb vlos in wijnandrade gehad en ik was tevreden er over.quote:Op zondag 10 september 2006 22:00 schreef waterfly het volgende:
[..]
Ik maak morgen een afspraak met een VK. Of althans, als zij plaats heeft. Als ik dan over twee weekje op controle ben geweest, kan ik ook in het lijstje...![]()
Iemand ervaring met VK's in Maastricht en omstreek??????????????
[..]
Beterschap appelsap!![]()
Verder: Ik ben zoooo misselijk, eigenlijk de hele dag door, maar vooral na iets zoets. Kan dat zo in het begin van je zwangerschap??![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 11:05 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Tja ze weet blijkbaar meer dan mensen die ervoor geleerd hebben
Ze zoekt het maar uit.
Blijkbaar kan ik gewoon niks zinnigs over zwangerschappen zeggen, ik ben tenslotte pas voor de eerste keer zwanger en zij al voor de 2e keer
Ze moet vandaag naar de chiropractor... hopelijk heeft ze er een mooie poos last van!! En als hij haar hersens ook even kraakt ben ik ook van dat gezwets af.
(ohoh zeg ik dit???? te erg)![]()
Nou, ik herken wel wat Karin zegt hoor. Dat je geen recht van spreken zou hebben omdat je 'pas voor de eerste keer zwanger bent'.quote:
Nou, ik bedoel ook: een zeer terecht hormonsteraanvalletjequote:Op maandag 11 september 2006 11:33 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nou, ik herken wel wat Karin zegt hoor. Dat je geen recht van spreken zou hebben omdat je 'pas voor de eerste keer zwanger bent'.
Zoooo stom! Laat mij lekker voor de eerste keer zwanger zijn en laat mij lekker al die oh zo goed bedoelde adviezen in de wind slaan. Als ik dan mijn neus stoot is dat gewoon mijn eigen verantwoordelijkheid hoor. Pff, ik ben toch zeker geen klein kind dat betutteld moet worden? En dan ook "Oh, wacht maar, dat wordt straks nog veel erger" en dat soort opmerkingen. Yuk. Ik kan daar (ook) erg slecht tegen.
En dan zo'n Belana hiero "Geloof me Moonah..."![]()
En Karin, gefeliciteerd!
Appelsap al wat opgeknapt?
Wacht maar, dadelijk heb jij al die 'al ontzwangerde moeders' in je nek!quote:Op maandag 11 september 2006 11:42 schreef Belana het volgende:
heejik ben ook nog aan het ontzwangeren ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |