abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41701810
Nou moe, ik zei niks
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_41702143
Eva
  maandag 11 september 2006 @ 12:00:56 #153
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_41702152
ik heb vandaag helemaal geen zin om zwanger te zijn
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_41702278
Neuk kom op ook vandaag schijnt de zon en is het leuk om zwanger te zijn zegt iemand die het ook een helemaal gehad heeft!!!

voor mijn 9 november maatje
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  Licht Ontvlambaar maandag 11 september 2006 @ 12:14:12 #155
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41702466
quote:
Op maandag 11 september 2006 08:14 schreef chacama het volgende:

[..]

Ik niet maar Sjeen wel.....dussuh....bij deze..........Sjeen.doet es advies voor een goede VK!!.

Misselijkheid hoort er helaas voor veel vrouwen bij. Probeer datgene waar je misselijk van wordt te vermijden en begin je dag op bed met thee en een crackertje. Verder werkt voor sommige zuivel om het een beetje te neutraliseren...

HIer staan we klaar om naar het strand te gaan, maar eerst nog even wat drinken....
...At your service...

Verloskundigenpraktijk Schoffelen/Bastings/Niël
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 11 september 2006 @ 12:26:07 #156
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_41702759
quote:
Dan nu voor alle LLM, NLNLLM, BLLM en ex-LLM:
Ja, zelf bedacht!

Laatste loodjesmoeders, nog lang niet laatste loodjes moeders, bijna laatste loodjesmoeders en ex laatste loodjesmoeders, logisch toch!

Gelukkig is de man van de ketel geweest dus kan ik vanmiddag even slapen. Ben nu het huis echt helemaal aan het opruimen, dus wat dat betreft neemt de nesteldrang toe.

Moonah, geproefd, ja maar een beetje smakeloos?

Hoorde trouwens vanmorgen van mijn oude juf een leuk bakerpraatje. Is de eerste geborene een jongen, dat betekent dan dat de man in huis de baas is en bij een meisje andersom! Dat wordt een meid hier

Edit, he ik wilde mijn vorige post quoten, nu heb ik per ongeluk die post ge-edit en is hij weg, hoe komt ie terug??
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_41702787
quote:
Op maandag 11 september 2006 12:26 schreef PM-girl het volgende:

Hoorde trouwens vanmorgen van mijn oude juf een leuk bakerpraatje. Is de eerste geborene een jongen, dat betekent dan dat de man in huis de baas is en bij een meisje andersom! Dat wordt een meid hier

Ik heb twee jongens. En de broek aan
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_41702841
quote:
Oeh, hier ook. Maar dan vermoed ik dat er hoe dan ook wel een meidenoverschot zou moeten zijn bij Z&G en het is net andersom!
Eva
  maandag 11 september 2006 @ 13:05:03 #159
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41703690
quote:
Edit, he ik wilde mijn vorige post quoten, nu heb ik per ongeluk die post ge-edit en is hij weg, hoe komt ie terug??
Ik weet niet of dat nog kan. Ik heb het even 'achter' gevraagd voor je...
pi_41703799
quote:
Op maandag 11 september 2006 12:27 schreef Mwanatabu het volgende:

Ik heb twee jongens. En de broek aan

Mijn eerstgeborene is een jongen.Maar mijn denkt dat het allemaal meer iets met sterrenbeelden te maken heeft. Hij is nl blij dat er niet nog een leeuwtje bijkomt
pi_41704752
Oh zooooooooo fijn altijd...op fok! snapt men mij in ieder geval!:)

Tja hormonsteraanval!! Ik heb hem in ieder geval nog niet op mijn schoonzus afgereageerd maar ingehouden!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 11 september 2006 @ 13:55:19 #162
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41705042
quote:
Ik heb de oorspronkelijke tekst weer terug gezet! En gelijk weer wat geleerd.
pi_41705061
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:33 schreef Moonah het volgende:
Appelsap al wat opgeknapt?
Nee, nog steeds niet.
Het lijkt nog niet over te gaan.
Heb ontzettende pijn aan mijn ribben (zelfs een bh aan hebben doet pijn) en hoofdpijn van het hoesten. Vanochtend weer koorts.
Paracetamol mag je tijdens de zwangerschap toch wel gebruiken?

Karin ik zou me er niet teveel van aantrekken voor zover dat mogelijk is.
Ik heb gelukkig zelf nog geen mensen gesproken die dingen beter wisten.
Ze laten me allemaal maar lekker gaan en vinden dat ik het goed doe.

Ik ga vanmiddag boeken halen voor geboortekaartjes. Misschien ben ik er een beetje vroeg bij maar het is om wat ideeën op te doen. Mijn moeder en de buurvrouw willen de geboortekaartjes zelf gaan maken als ik een leuke kan vinden. Ze kunnen hele mooie 3-D kaarten maken. Ik had laatst zo´n zelfgemaakte kaart gezien bij een vriendin van mijn moeder en dat was echt ontzettend mooi, zag er heel professioneel uit. Daarbij is het een stuk goedkoper en vind ik dat mijn vriend en ik ons geld op dit moment iets beter kunnen besteden dan een hoop aan geboortekaartjes uit te geven.
Het ziet er naar uit dat we binnen nu en een jaar gaan samenwonen (als het allemaal goed gaat natuurlijk) en daar is ook een hoop geld voor nodig, daarbij nog andere dingen voor de baby.
  maandag 11 september 2006 @ 13:57:58 #164
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_41705124
BE, bedankt! (waarom verbaast het me niks dat jij dit hier in OUD oplost! )

Appelsap, vervelend zeg, heb je je ha al gesproken?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  maandag 11 september 2006 @ 14:00:53 #165
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41705179
quote:
Op maandag 11 september 2006 13:57 schreef PM-girl het volgende:
Zoals ET zegt ik ben gewoon uitgeleend aan LIF maar hoor nog steeds een beetje bij OUD.
pi_41705196
quote:
Op maandag 11 september 2006 13:57 schreef PM-girl het volgende:

Appelsap, vervelend zeg, heb je je ha al gesproken?
Ja, gewoon een verkoudheid dus er valt weinig aan te doen.
Ik heb codeïne geprobeerd voor de hoest maar dat lijkt niet te werken.
Hoestdrank werkt ook niet. Ik zit nu maar aan de dropjes, werkt wel iets verzachtend.
Wachten tot het over is lijkt het enige wat ik kan doen.
pi_41705243
Ik weet niet of je codeïne mag, maar paracetmol mag iig wel. Ik zou even overleggen met de huisarts. Of heeft die jou de codeïne gegeven?
Sterkte iig.
pi_41705326
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:03 schreef snoopy het volgende:
Ik weet niet of je codeïne mag, maar paracetmol mag iig wel. Ik zou even overleggen met de huisarts. Of heeft die jou de codeïne gegeven?
Sterkte iig.
Codeïne had ik hier nog en ik had naar de apotheek gebeld en het mocht gewoon.
Vanmiddag dan paracetamol halen misschien verzacht het de pijn wat.
pi_41705399
paracetamol mag idd wel geloof ik...alhoewel ik ook van een betweterige moeder-van-twee wel eens (toen ik bij haar logeerde) geen pijnstiller kreeg, want dat was niet goed voor de baby...moets nog zeven uur reizen met een koppijn van heb ik jou daar

Zwangerschapscursus.....ga ik dat nog doen? Ik vind het aan de ene kant eng om het niet te doen, maar ja.....wat dan!!!???
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  maandag 11 september 2006 @ 14:13:51 #170
11682 Moonah
Jolie femme
pi_41705548
Drop wordt afgeraden als je zwanger bent Appelsap!

Enne PM, ik zou ook geproefd hebben hoor, maar bij mij loopt het er (nog) niet in die mate uit. Je wil toch weten wat je kind straks binnen krijgt?
Overigens, toen ik op mijn 16e een broertje erbij kreeg en mijn moeder hem zat te voeden, heb ik van mijn zus een weddenschap gewonnen door bij mijn moeder aan haar borst te lurken!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_41706526
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:13 schreef Moonah het volgende:
Drop wordt afgeraden als je zwanger bent Appelsap!

Enne PM, ik zou ook geproefd hebben hoor, maar bij mij loopt het er (nog) niet in die mate uit. Je wil toch weten wat je kind straks binnen krijgt?
Overigens, toen ik op mijn 16e een broertje erbij kreeg en mijn moeder hem zat te voeden, heb ik van mijn zus een weddenschap gewonnen door bij mijn moeder aan haar borst te lurken!
Hoezo?
  maandag 11 september 2006 @ 14:51:31 #172
11682 Moonah
Jolie femme
pi_41706773
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:45 schreef appelsap het volgende:

[..]

Hoezo?
Geen paniek. Maar staat vermeld in van die verboden lijstjes.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_41706816
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:51 schreef Moonah het volgende:

[..]

Geen paniek. Maar staat vermeld in van die verboden lijstjes.
Nou geen dropjes meer dan.
Soep mag nog wel.
  † In Memoriam † maandag 11 september 2006 @ 14:54:40 #174
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_41706885
quote:
De volgende dingen kan je gewoon eten, maar wel met mate:

• Drop. Een dropje op zijn tijd kan best, maar eet geen zak in één keer leeg. In drop zit namelijk glycerinezuur waardoor jouw bloeddruk kan gaan stijgen.
  • Leverproducten zoals paté; leverpastei; leverworst. Niet meer dan 15 à 20 gram er dag. In lever zit veel vitamine A. Teveel vitamine A is schadelijk voor het ongeboren kind.
  • Zout. Te veel zout kan de bloeddruk verhogen.
  • Kant-en-klare sausen
  • Kant-en-klare soepen en soeparoma
  • Bouillonblokjes
  • Kant-en-klare vleesproducten en vleeswaren als rookworst; rauwe ham en rookvlees

In de producten genoemd in de laatste vier punten zit namelijk erg veel zout. Let er verder op wanneer je vlees, vis of kip wilt eten, dat deze altijd door-en-door verhit worden en dat rauwkost zorgvuldig is gewassen.
  • Ik eet gewoon drop hoor tijdens de zwangerschap. Als je zowieso al geen last hebt van hoge bloeddruk, dan kan een dropje op zijn tijd echt geen kwaad.
    We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
    pi_41707171
    Als het alleen om het zout gaat zou het niet zoveel uitmaken voor een keer.
    Ik heb een te lage bloeddruk en daarbij eet ik verder nogal zoutarm. (mijn moeder heeft een te hoge bloeddruk)
    Maar er dus wel een beetje op letten.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')