...At your service...quote:Op maandag 11 september 2006 08:14 schreef chacama het volgende:
[..]
Ik niet maar Sjeen wel.....dussuh....bij deze..........Sjeen.doet es advies voor een goede VK!!.
Misselijkheid hoort er helaas voor veel vrouwen bij. Probeer datgene waar je misselijk van wordt te vermijden en begin je dag op bed met thee en een crackertje. Verder werkt voor sommige zuivel om het een beetje te neutraliseren...
HIer staan we klaar om naar het strand te gaan, maar eerst nog even wat drinken....
Ja, zelf bedacht!quote:Dan nu voor alle LLM, NLNLLM, BLLM en ex-LLM:
quote:Op maandag 11 september 2006 12:26 schreef PM-girl het volgende:
Hoorde trouwens vanmorgen van mijn oude juf een leuk bakerpraatje. Is de eerste geborene een jongen, dat betekent dan dat de man in huis de baas is en bij een meisje andersom! Dat wordt een meid hier![]()
Oeh, hier ook. Maar dan vermoed ik dat er hoe dan ook wel een meidenoverschot zou moeten zijn bij Z&G en het is net andersom!quote:Op maandag 11 september 2006 12:26 schreef PM-girl het volgende:
Hoorde trouwens vanmorgen van mijn oude juf een leuk bakerpraatje. Is de eerste geborene een jongen, dat betekent dan dat de man in huis de baas is en bij een meisje andersom! Dat wordt een meid hier![]()
Ik weet niet of dat nog kan. Ik heb het even 'achter' gevraagd voor je...quote:Op maandag 11 september 2006 12:26 schreef PM-girl het volgende:
Edit, he ik wilde mijn vorige post quoten, nu heb ik per ongeluk die post ge-edit en is hij weg, hoe komt ie terug??
quote:Op maandag 11 september 2006 12:27 schreef Mwanatabu het volgende:
![]()
Ik heb twee jongens. En de broek aan![]()
Ik heb de oorspronkelijke tekst weer terug gezet! En gelijk weer wat geleerd.quote:Op maandag 11 september 2006 12:26 schreef PM-girl het volgende:
Edit, he ik wilde mijn vorige post quoten, nu heb ik per ongeluk die post ge-edit en is hij weg, hoe komt ie terug??
Nee, nog steeds niet.quote:Op maandag 11 september 2006 11:33 schreef Moonah het volgende:
Appelsap al wat opgeknapt?
quote:Op maandag 11 september 2006 13:57 schreef PM-girl het volgende:
BE, bedankt! (waarom verbaast het me niks dat jij dit hier in OUD oplost!)
Ja, gewoon een verkoudheid dus er valt weinig aan te doen.quote:Op maandag 11 september 2006 13:57 schreef PM-girl het volgende:
BE, bedankt! (waarom verbaast het me niks dat jij dit hier in OUD oplost!)
Appelsap, vervelend zeg, heb je je ha al gesproken?
Codeïne had ik hier nog en ik had naar de apotheek gebeld en het mocht gewoon.quote:Op maandag 11 september 2006 14:03 schreef snoopy het volgende:
Ik weet niet of je codeïne mag, maar paracetmol mag iig wel. Ik zou even overleggen met de huisarts. Of heeft die jou de codeïne gegeven?
Sterkte iig.
Hoezo?quote:Op maandag 11 september 2006 14:13 schreef Moonah het volgende:
Drop wordt afgeraden als je zwanger bent Appelsap!
Enne PM, ik zou ook geproefd hebben hoor, maar bij mij loopt het er (nog) niet in die mate uit. Je wil toch weten wat je kind straks binnen krijgt?
Overigens, toen ik op mijn 16e een broertje erbij kreeg en mijn moeder hem zat te voeden, heb ik van mijn zus een weddenschap gewonnen door bij mijn moeder aan haar borst te lurken!![]()
Geen paniek. Maar staat vermeld in van die verboden lijstjes.quote:
Nou geen dropjes meer dan.quote:Op maandag 11 september 2006 14:51 schreef Moonah het volgende:
[..]
Geen paniek. Maar staat vermeld in van die verboden lijstjes.
Ik eet gewoon drop hoor tijdens de zwangerschap. Als je zowieso al geen last hebt van hoge bloeddruk, dan kan een dropje op zijn tijd echt geen kwaad.quote:De volgende dingen kan je gewoon eten, maar wel met mate:Drop. Een dropje op zijn tijd kan best, maar eet geen zak in één keer leeg. In drop zit namelijk glycerinezuur waardoor jouw bloeddruk kan gaan stijgen. Leverproducten zoals paté; leverpastei; leverworst. Niet meer dan 15 à 20 gram er dag. In lever zit veel vitamine A. Teveel vitamine A is schadelijk voor het ongeboren kind. Zout. Te veel zout kan de bloeddruk verhogen. Kant-en-klare sausen Kant-en-klare soepen en soeparoma Bouillonblokjes Kant-en-klare vleesproducten en vleeswaren als rookworst; rauwe ham en rookvlees
In de producten genoemd in de laatste vier punten zit namelijk erg veel zout. Let er verder op wanneer je vlees, vis of kip wilt eten, dat deze altijd door-en-door verhit worden en dat rauwkost zorgvuldig is gewassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |