Het is ook niet helemaal zoutarm, maar nergens voegen wij zelf zout bij toe. Het is niet dat we zout arme kaas hebben oid maar er wordt wel heel erg op gelet.quote:Op maandag 11 september 2006 15:05 schreef linda856763 het volgende:
Een zoutarm dieet bij een hoge bloeddruk is tegenwoordig ook al achterhaald volgens mijn verloskundige. Een zekere mate van zout heb je zelfs nodig...
Dat was volgens mij ook de uitkomst van een wetenschappelijk onderzoek!quote:Op maandag 11 september 2006 16:59 schreef poemojn het volgende:
Ik zou juist eerder verwachten dat in gezinnen waar de vrouw de broek aan heeft voornl jongens worden geboren (hoger testsosterongehalte)
Beterschap zieken!
Bleh, ik moet er momenteel niet aan dénken om voor nog iets/iemand te moeten zorgen. Ervaren de huisdierenbezitters die schatjes nu niet even als een enorme last?quote:Op maandag 11 september 2006 15:23 schreef PM-girl het volgende:
Hihi Moonah, kreeg je er nog wat uit, 16 jaar later?
Ik lig ondertussen beroerd plat. Hond had alles ondergekotst dus ik kon het schoonmaken, want dat laat je niet even liggen tot er iemand anders is.
Nu buikpijn, misselijk en veel harde buiken. Maar ik heb wat liga's ed gegeten en dat helpt tegen de misselijkheid.
Danku Sjeen. Ik ga op onderzoek uit.....quote:Op maandag 11 september 2006 12:14 schreef Sjeen het volgende:
[..]
...At your service...
Verloskundigenpraktijk Schoffelen/Bastings/Niël![]()
Nee mijn hond is zelfs zeer beschermerig sinds ik zwanger ben??? Ruikt zeker de hormonen die hier door het huis vliegen....quote:Op maandag 11 september 2006 20:47 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Bleh, ik moet er momenteel niet aan dénken om voor nog iets/iemand te moeten zorgen. Ervaren de huisdierenbezitters die schatjes nu niet even als een enorme last?
En je andere kinderen dan?quote:Op maandag 11 september 2006 20:47 schreef Mwanatabu het volgende:
Bleh, ik moet er momenteel niet aan dénken om voor nog iets/iemand te moeten zorgen. Ervaren de huisdierenbezitters die schatjes nu niet even als een enorme last?
kijk dan weet ik in elk geval waarom mijn jongste kat me (weer) ontwijkt als de pest...die denkt vast dadelijk weer zo'n blerding in huis..quote:Op maandag 11 september 2006 21:04 schreef waterfly het volgende:
[..]
Nee mijn hond is zelfs zeer beschermerig sinds ik zwanger ben??? Ruikt zeker de hormonen die hier door het huis vliegen....
liefquote:Op maandag 11 september 2006 12:05 schreef Mibos het volgende:
Neuk kom op ook vandaag schijnt de zon en is het leuk om zwanger te zijn zegt iemand die het ook een helemaal gehad heeft!!!
voor mijn 9 november maatje
Neuk voor jou nog een extra knuffel enquote:Op maandag 11 september 2006 21:53 schreef Neuk het volgende:
[..]
lief![]()
Toch zit me vandaag iets dwars wat ik normaal niet zo gauw heb. Ik mag dan een hoop kwalen hebben, ik ben wel altijd heel positief en vrolijk. Ik hoop dat dat poepie gauw indaalt, dan kan ik iig weer wat langer rondhuppelen dan nu (10 min. en dan sta ik meestal al krom van de pijn en moet ik weer gaan liggen of hangen op de bank)
Dankje... we waren ook echt verbaasd.. maar ook echt heel blij!! (nu vooral moe en misselijk)quote:Op maandag 11 september 2006 21:16 schreef bixister het volgende:
waterfly het was me helemaal ontgaan dat je al zwanger bent joh, heel hartelijk gefeliciteerd!! da's vlot gegaan!
Ik heb het vooral 's nachts (lig echt wakker) 's ochtends en 's middags. Rondom avondeten gaat het gelukkig wel. Vooral zoete dingen werken niet zo goed. Het valt nog het beste te vergelijken met een vervelende vorm van automisselijkheid, maar dan continue. Zal morgen eens iets van bananen of melk proberen als ik mezelf er toe kan zetten....quote:Op maandag 11 september 2006 21:25 schreef minoes_ het volgende:
Waterfly,irritant hé?Dat misselijke gevoel.Karin en ik kunnen er helaas over meepraten.Ik heb nog wel wat pilletjes in huis,maar gebruik ze al 2,5 week niet meer.Maar alles hangt me wel de hele of halve dag in mijn keel.Cola,chocomelk en banaan,dat helpt bij mij nu het meeste.En ik kreeg van iemand laatst ook de tip van liga's,dus die ga ik morgen ook maar es scoren.
Groetjes,Minoes![]()
Mijn katten zijn juist enorm lief tegen me. Mijn ene kat gaat wel steeds naast de kattenbak zittenquote:Op maandag 11 september 2006 20:47 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Af en toe even niet zo streng zijn voor jezelf mag bestquote:Op maandag 11 september 2006 21:53 schreef Neuk het volgende:
[..]
lief![]()
Toch zit me vandaag iets dwars wat ik normaal niet zo gauw heb. Ik mag dan een hoop kwalen hebben, ik ben wel altijd heel positief en vrolijk. Ik hoop dat dat poepie gauw indaalt, dan kan ik iig weer wat langer rondhuppelen dan nu (10 min. en dan sta ik meestal al krom van de pijn en moet ik weer gaan liggen of hangen op de bank)
Ha, je bent er!quote:Op maandag 11 september 2006 22:01 schreef mjammetje het volgende:
[..]
Mijn katten zijn juist enorm lief tegen me. Mijn ene kat gaat wel steeds naast de kattenbak zittensinds mijn ega de kattenbak verschoont. Nogal irritant, wel fijn dat ik het zelf niet hoef op te ruimen maar hopelijk tijdelijk tot ik de kattenbak weer verschoon. (vanaf morgen ?
)
Gisteren had ik een verjaardag dus ben nog steeds aan het bijkomen en weinig zin achter de computer te kruipen.
Maar voor het geval dat iemand hier denkt dat ik stiekem aan het bevallen ben meld ik me maar even.
Wat een narigheid voor je collega'squote:Op maandag 11 september 2006 22:18 schreef nikky het volgende:
Ik eet nog altijd drop en mijn bloeddruk is tot nu toe altijd laag geweest. Ik maak me er dan ook niet zo'n zorgen over eik.
Vandaag bij de Gyn geweest voor de 20 weken echo. Alles zit erop en eraan. Alles was ook zo duidelijk te zien. Middenrif, voetjes met alle teentjes, bovenlipje, ruggenmerg. Alles werd gecontroleerd en alles is in orde. Ook na alle berekeningen kwamen we wederom uit op 18-01
Tot ik vandaag weer op mijn werk verscheen. Er is een ware babyboom bij ons gaande op de verdieping. Nu had ik eerder verteld van mijn collega die 5 maand zwanger was en een kindje zou krijgen met een waterhoofd. Die zou niet levensvatbaar zijn. Er was vanalles mis met het kindje helaas. Kindje is ook een week of 4 later geboren en heeft nog een uur geleefd en toen is het overleden.
Vandaag kom ik op werk en blijkt dat mijn andere collega zwangerschapsvergiftiging hefet opgelopen. Het kind id met spoed gehaald en weegt maar 1000 gram. Een pak suiker, nog geeneens geloof ik. Zij was drie of 4 weken verder dan ik. Ik ben 21 weken. Echt
Van de tien zwangeren zijn er al 2 met zware complicaties. Geen leuk nieuws allemaal.
en ik ben één van de gelukkigenquote:Op maandag 11 september 2006 16:53 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Alle zieken.... beterschap
Wil jullie geen schrik aanjagen, maar er gaat een virus rond dat 4-6 weken kan duren.......met verkoudheid/grieperigheid.......en daar kan de HA niks aan doen...uitzieken is de remedie!
Ooh dat is idd niet het soort nieuws dat je nu kunt hebben. Wat een drama's zeg...Probeer er tegenaan te kijken als hoe bijzonder het wel niet is dat het bij jou wél goed gaat. Tijdens mijn tweede zwangerschap ging het faliekant mis bij kennissen van ons, toen moest ik mezelf ook dwingen er zó naar te kijken want het is gewoon te naar om de hele tijd te piekeren of jij misschien ook...quote:Op maandag 11 september 2006 22:18 schreef nikky het volgende:
Ik eet nog altijd drop en mijn bloeddruk is tot nu toe altijd laag geweest. Ik maak me er dan ook niet zo'n zorgen over eik.
Vandaag bij de Gyn geweest voor de 20 weken echo. Alles zit erop en eraan. Alles was ook zo duidelijk te zien. Middenrif, voetjes met alle teentjes, bovenlipje, ruggenmerg. Alles werd gecontroleerd en alles is in orde. Ook na alle berekeningen kwamen we wederom uit op 18-01
Tot ik vandaag weer op mijn werk verscheen. Er is een ware babyboom bij ons gaande op de verdieping. Nu had ik eerder verteld van mijn collega die 5 maand zwanger was en een kindje zou krijgen met een waterhoofd. Die zou niet levensvatbaar zijn. Er was vanalles mis met het kindje helaas. Kindje is ook een week of 4 later geboren en heeft nog een uur geleefd en toen is het overleden.
Vandaag kom ik op werk en blijkt dat mijn andere collega zwangerschapsvergiftiging hefet opgelopen. Het kind id met spoed gehaald en weegt maar 1000 gram. Een pak suiker, nog geeneens geloof ik. Zij was drie of 4 weken verder dan ik. Ik ben 21 weken. Echt
Van de tien zwangeren zijn er al 2 met zware complicaties. Geen leuk nieuws allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |