Nah, die zoen laat ík me ook niet ontzeggen hoor.quote:
Nét op tijd he, net op tijd....quote:Op zondag 10 september 2006 16:52 schreef Belana het volgende:
ow jee, zometeen heerst er natuurlijk weer het gevoel dat het alleen om de LLM's draait
nou, weet je wat, iedereen krijgt een zoen van me hier
nee, maar je moet met alles rekening houden toch?quote:Op zondag 10 september 2006 13:30 schreef PM-girl het volgende:
Meld.
Linda, hoezo als je de volgende afspraak nog haalt, heb je soms iets te vertellen??
Hier ook een moe-e llm. Tot half 4 wakker gelegen, na een feestje. Was overigens wel gezellig, al ben ik het zooooooo zat om telkens opnieuw dezelfde vragen te beantwoorden. En dan nog een zatte vrouw die haar handen niet van mn buik kon houden. Ik boos, op haar en mezelf, dat ik er niet duidelijker iets van zeg....
Om half negen weer wakker, hond eruit en daarna tot twaalf lekker geslapen op de stoel!
En net een verlaat ontbijt met wentelteefjes, mmmm!!
Schimmelinfectie oid of gewoon gevoelig?quote:Op zondag 10 september 2006 17:45 schreef Catootje het volgende:
..w.aar ik trouwens wel last van heb....van mijn kruis!!! Ik zla het dinsdag aan de vlos vragen, maar ik denk dat mijn kruis toch te lijden eheft onder de hormonen dit keer: als er ook maar iets meer gebeurt dan een zeeeeer voorzichtige schoonmaak van dat gebied, heb ik echt een dag pijn! Laat staan vrijen aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuww!!
Laat es effe zien dan!!!quote:Op zondag 10 september 2006 17:52 schreef Catootje het volgende:
appelsap, ik weet het niet...ik weet dat ik er eigenlijk naar meot laten kijken (tis geen blaasontsteking) maar ik ben al zo vaak in mijn kruis gegluurd, dat ik er zoo beu van ben (maar ja, dit is dus ook niks)
Bij ons wil mn moeder 1 dag in de week oppassen en 'schoonmoeder' 1 x in de week. Verder gaan we op zoek naar een gastouder. Aangezien ik onregelmatige diensten heb kunnen we ons niet bij de creche aanmelden. We moeten nog zien hoe het allemaal loopt en of we dus uiteindelijk vaak oppas nodig hebben.quote:Op zondag 10 september 2006 21:12 schreef nikky het volgende:
Hoe gaan de werkenden onder ons dit trouwens allemaal oplossen? Creche. gastouders, familie, huispappa of zelf thuisblijven?
Ik ben heftig aan het rondkijken maar tja, moeilijk moeilijk.
Hier een gastouder-gebruiker.... Door toeval (geen plek bij KDV en niet terug kunnen vallen op ouders) op gastouderschap gestuit. Fleur gaat er sinds ze 10 weken is heen...toen 3 dagen in de week inmiddels 4,5 (omdat we ook nu onze eigen zaak hebben die op zaterdag open is). En het is echt een goud adres. Ik heb het niet beter kunnen treffen. Ze is er kind aan huis (en ik eerlijk gezegd ook). Weet niet wat ik zonder mijn gastouder zou moeten doen...quote:Op zondag 10 september 2006 21:12 schreef nikky het volgende:
Ik heb wel dat ik al om een uur of 8/9 wakker ben. Maar ik blijf dan lekker liggen en val vanzelf weer in slaap.
Het valt me op dat ik nog steeds altijd zo moe ben. Ik moet nog zoveel doen in huis en in de tuin en nog vanalles regelen voor kindje dat ik er soms heel erg tegenop zie. Misschien is dat ook wel wat me zo moe maakt.
Hoe gaan de werkenden onder ons dit trouwens allemaal oplossen? Creche. gastouders, familie, huispappa of zelf thuisblijven?
Ik ben heftig aan het rondkijken maar tja, moeilijk moeilijk.
Precies, daarom kan ik ook niet terecht bij een creche. Anders betaal ik me helemaal blauw en kan ik net zo goed een WW uitkering gaan trekken bij wijze van spreke aangezien ik nu nl voor een uitzendbureau werk.quote:Op zondag 10 september 2006 21:24 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Bij ons wil mn moeder 1 dag in de week oppassen en 'schoonmoeder' 1 x in de week. Verder gaan we op zoek naar een gastouder. Aangezien ik onregelmatige diensten heb kunnen we ons niet bij de creche aanmelden. We moeten nog zien hoe het allemaal loopt en of we dus uiteindelijk vaak oppas nodig hebben.
Ik ga 4 uur minder werken dan nu, dus gemiddeld 3,5 dag in de week. Kan ook de ene week 5 dagen zijn en de andere 2 dagen. Ligt er maar net aan hoe ik ingeroosterd ben. Zit er soms wel over te piekeren of het allemaal wel lukt, maar we moeten het maar afwachten.
Ik hoop dat 1 van de bureau's die dekkend zijn in de buurt reageren. Bij mij zal het dus dan vier dagen zijn aangezien 1 keer in de week mijn beste vriendin kan opassen.quote:Op zondag 10 september 2006 21:33 schreef chacama het volgende:
[..]
Hier een gastouder-gebruiker.... Door toeval (geen plek bij KDV en niet terug kunnen vallen op ouders) op gastouderschap gestuit. Fleur gaat er sinds ze 10 weken is heen...toen 3 dagen in de week inmiddels 4,5 (omdat we ook nu onze eigen zaak hebben die op zaterdag open is). En het is echt een goud adres. Ik heb het niet beter kunnen treffen. Ze is er kind aan huis (en ik eerlijk gezegd ook). Weet niet wat ik zonder mijn gastouder zou moeten doen...
Ik maak morgen een afspraak met een VK. Of althans, als zij plaats heeft. Als ik dan over twee weekje op controle ben geweest, kan ik ook in het lijstje...quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:23 schreef Meimeltje het volgende:
Het lijstje wordt idd veel te kortVan mij mogen er zeker een hoop bijkomen hier! Of was de zomer te heet
Beterschap appelsap!quote:Op zondag 10 september 2006 17:30 schreef appelsap het volgende:
...
Bleg ik ben nog steeds ziek, kan er wel om janken hoe beroerd ik me voel.![]()
Slapen lijkt ook niks te helpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |