abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 september 2006 @ 16:30:52 #101
24188 Belana
kloon van belana
pi_41678363
voor de LLM's
stormy waters...
sailin'
  zondag 10 september 2006 @ 16:37:06 #102
11682 Moonah
Jolie femme
pi_41678554
quote:
Op zondag 10 september 2006 16:30 schreef Belana het volgende:
voor de LLM's
Nah, die zoen laat ík me ook niet ontzeggen hoor.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 10 september 2006 @ 16:48:39 #103
24188 Belana
kloon van belana
pi_41678985
jij hoort daar toch bij momenteel
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † zondag 10 september 2006 @ 16:49:04 #104
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_41679000
Ik wil ook een van Belana

Hebben meerdere zwangeren dit? Ik kan niet meer uitslapen Normaal gesproken liggen we in het weekend wel tot minimaal 11/12 uur te knorren, maar de afgelopen weekenden wordt ik steevast om 8 uur wakker. Ik moet ook wel toegeven dat ik het ook niet meer red om ver na 12en naar bed te gaan zoals vroeger regelmatig gebeurde in het weekend. Gelukkig slaapt Slaapvriendje nog wel door en dan pak ik mijn boek en lees nog een uurtje of twee wat. Om 10 uur vind ik het echt welletjes en maak hem dan wakker omdat ik zo'n honger heb. Ik eet al sinds mijn kleutertijd geen ontbijt meer, maar sinds ik zwanger ben heb ik constant honger Volgens mij is mijn lichaam me al aan het voorbereiden op het moederschap
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  zondag 10 september 2006 @ 16:52:15 #105
24188 Belana
kloon van belana
pi_41679102
ow jee, zometeen heerst er natuurlijk weer het gevoel dat het alleen om de LLM's draait
nou, weet je wat, iedereen krijgt een zoen van me hier

ow en slaapmeisje, das zeer herkenbaar Maar het wordt weer normaal hoor, inmiddels ontbijt ik al niet meer en slapen doe ik weer als de beste.... als het kan dan he...
stormy waters...
sailin'
pi_41679103
Het lijkt me nog zo onwerkelijk,dat ik in februari ook een LLM ben............Maar ik kan nu al niet wachten op de eerste golfbewegingen in mijn buik Wel leuk dat ik het al eerder heb meegemaakt,dan kan ik hubbie alvast een beetje vertellen hoe t er uit ziet.

Groetjes,Minoes
pi_41679217
quote:
Op zondag 10 september 2006 16:52 schreef Belana het volgende:
ow jee, zometeen heerst er natuurlijk weer het gevoel dat het alleen om de LLM's draait
nou, weet je wat, iedereen krijgt een zoen van me hier
Nét op tijd he, net op tijd....

Iedereen een knuffel van mij!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_41679577
quote:
Op zondag 10 september 2006 13:30 schreef PM-girl het volgende:
Meld.

Linda, hoezo als je de volgende afspraak nog haalt, heb je soms iets te vertellen??

Hier ook een moe-e llm. Tot half 4 wakker gelegen, na een feestje. Was overigens wel gezellig, al ben ik het zooooooo zat om telkens opnieuw dezelfde vragen te beantwoorden. En dan nog een zatte vrouw die haar handen niet van mn buik kon houden. Ik boos, op haar en mezelf, dat ik er niet duidelijker iets van zeg....

Om half negen weer wakker, hond eruit en daarna tot twaalf lekker geslapen op de stoel!
En net een verlaat ontbijt met wentelteefjes, mmmm!!
nee, maar je moet met alles rekening houden toch?
Wentelteefjes, goed idee!
Eva
pi_41680127
Merel (bistdu moooooi) en shhhhiiiiitttttttt hoe heette de zoon van inky nu??Maar ook gefeliciteerd Ink!!

Hier veeel last van dementie en ik heb gisteren toch eeeecht de baby gevoeld, eerder twijlfelde ik (voelde al iets met 13 weken) maar deze is voor eht echie!! dinsdag eerst kind 1 naar peuterspeelzaal voor het eerst, dan vlos, woensdag verhuist mijn beste vriendin, donderdag stort ik in
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_41680249
Slaapmeisje ik herken het.
Als ik uit wil slapen ben ik om 9 uur toch echt uitgeslapen, dan heb ik honger.
Als ik gegeten heb dan zou ik pas weer verder kunnen slapen.

Bleg ik ben nog steeds ziek, kan er wel om janken hoe beroerd ik me voel.
Slapen lijkt ook niks te helpen.
pi_41680436
ik kan dag en ancht slapen geloof ik...de vermoeidheid is nog niet echt over. Appelsap, vervelend he, dat je niet kan ontsnappen of een dagje vrij hebt van het je ellendig voelen...
DANYEL EN THIJS
pi_41680683
..w.aar ik trouwens wel last van heb....van mijn kruis !!! Ik zla het dinsdag aan de vlos vragen, maar ik denk dat mijn kruis toch te lijden eheft onder de hormonen dit keer: als er ook maar iets meer gebeurt dan een zeeeeer voorzichtige schoonmaak van dat gebied, heb ik echt een dag pijn! Laat staan vrijen aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuww!!
DANYEL EN THIJS
pi_41680806
quote:
Op zondag 10 september 2006 17:45 schreef Catootje het volgende:
..w.aar ik trouwens wel last van heb....van mijn kruis !!! Ik zla het dinsdag aan de vlos vragen, maar ik denk dat mijn kruis toch te lijden eheft onder de hormonen dit keer: als er ook maar iets meer gebeurt dan een zeeeeer voorzichtige schoonmaak van dat gebied, heb ik echt een dag pijn! Laat staan vrijen aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuww!!
Schimmelinfectie oid of gewoon gevoelig?
Bij mij is het wel wat gevoeliger dan normaal.
pi_41680877
appelsap, ik weet het niet...ik weet dat ik er eigenlijk naar meot laten kijken (tis geen blaasontsteking) maar ik ben al zo vaak in mijn kruis gegluurd, dat ik er zoo beu van ben (maar ja, dit is dus ook niks)
DANYEL EN THIJS
  zondag 10 september 2006 @ 17:58:35 #115
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_41681087
quote:
Op zondag 10 september 2006 17:52 schreef Catootje het volgende:
appelsap, ik weet het niet...ik weet dat ik er eigenlijk naar meot laten kijken (tis geen blaasontsteking) maar ik ben al zo vaak in mijn kruis gegluurd, dat ik er zoo beu van ben (maar ja, dit is dus ook niks)
Laat es effe zien dan!!!
Misschien is je schaambot ook al een beetje aan het verweken? I.c.m. een fijne blaasontsteking kan dat een raar gevoel geven...

Om toch nog effe terug te komen op mijn eigen blaasontsteking. Ik dacht echt dat die steekjes een voorbode waren van het indalen... Had gekund toch?
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_41685150
Neuk, ja dat had gemakkelijk gekund...dus jij dacht: dat gaat voorspoedig, bleek je een dikkke blaasontsteking te hebben. Ikzelf ben onlnags getest op blaasontsteking en dat was het niet Het is vast iets schimmeligs of hormonaals...
DANYEL EN THIJS
  zondag 10 september 2006 @ 20:36:23 #117
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41686249
En nu heb ik het weer gepresteerd....wel lezen...niet opslaan in mijn geheugen... hahaha

@ Suzanna beterschap met de kids...dat scheelt voor jou ook weer wat uurtjes slaap...

@ minoes.....lijkt me erg zwaar die nachtdienst (had ik de goeie zwagere te pakken)

@ Mwana...lekker zo'n weekendje niets...

@ Sweaty.....vervelend dat je poes er vandoor is. Toen die van mij meerdere dagen van huis was, wist ik ook niet waar ik het zoeken moest....hij wel...zat bij een boer te genieten van het betere schuurleven..

@ Catootje, het kan ook vocht zijn...klink vreemd, maar ik heb daar zeg maar last van. Als ik lang heb gelopen of gestaan, nou dan hebben schaamlippen waar menig kussen jaloers op is, zo opgezet en dik. En dan is vrijen inderdaad ook not-done

Ik heb een heerlijke dag gehad. We zijn eerst naar een feest van een leverancier van ons geweest. Lekker eten en gezellig kletsen....en voor Fleur een grote trampoline....als ik een tuin er voor had, dan zou ik het wel weten...
Daarna thusi even snel door het huishouden heen gereest (fonetisch geschreven) en daarna naar het strand. We waren er tegen 5 uur en het was springtij. Dus lekker veel water en weinig strand. Na mezelf overwonnen te hebben om in onderbroek en topless de zee in te gaan (was mijn zwempak vergeten.....) heb ik zeker een half uur liggen dobberen. Zalig. Zonnetje op mijn bol en genieten van het water. En Moonah ik heb aan je gedacht. Toen ik de trap op en af liep, dacht ik heel erg aan je en toen ik in het water lag te genieten heb ik ook even een rondje voor jou gedaan....
  zondag 10 september 2006 @ 20:40:08 #118
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_41686371
Beterschap Appelsap!
  Milf zondag 10 september 2006 @ 21:12:31 #119
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_41687603
Ik heb wel dat ik al om een uur of 8/9 wakker ben. Maar ik blijf dan lekker liggen en val vanzelf weer in slaap.
Het valt me op dat ik nog steeds altijd zo moe ben. Ik moet nog zoveel doen in huis en in de tuin en nog vanalles regelen voor kindje dat ik er soms heel erg tegenop zie. Misschien is dat ook wel wat me zo moe maakt.

Hoe gaan de werkenden onder ons dit trouwens allemaal oplossen? Creche. gastouders, familie, huispappa of zelf thuisblijven?
Ik ben heftig aan het rondkijken maar tja, moeilijk moeilijk.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_41688080
quote:
Op zondag 10 september 2006 21:12 schreef nikky het volgende:

Hoe gaan de werkenden onder ons dit trouwens allemaal oplossen? Creche. gastouders, familie, huispappa of zelf thuisblijven?
Bij ons wil mn moeder 1 dag in de week oppassen en 'schoonmoeder' 1 x in de week. Verder gaan we op zoek naar een gastouder. Aangezien ik onregelmatige diensten heb kunnen we ons niet bij de creche aanmelden. We moeten nog zien hoe het allemaal loopt en of we dus uiteindelijk vaak oppas nodig hebben.
Ik ga 4 uur minder werken dan nu, dus gemiddeld 3,5 dag in de week. Kan ook de ene week 5 dagen zijn en de andere 2 dagen. Ligt er maar net aan hoe ik ingeroosterd ben. Zit er soms wel over te piekeren of het allemaal wel lukt, maar we moeten het maar afwachten.
  zondag 10 september 2006 @ 21:33:21 #121
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41688424
quote:
Op zondag 10 september 2006 21:12 schreef nikky het volgende:
Ik heb wel dat ik al om een uur of 8/9 wakker ben. Maar ik blijf dan lekker liggen en val vanzelf weer in slaap.
Het valt me op dat ik nog steeds altijd zo moe ben. Ik moet nog zoveel doen in huis en in de tuin en nog vanalles regelen voor kindje dat ik er soms heel erg tegenop zie. Misschien is dat ook wel wat me zo moe maakt.

Hier een gastouder-gebruiker.... Door toeval (geen plek bij KDV en niet terug kunnen vallen op ouders) op gastouderschap gestuit. Fleur gaat er sinds ze 10 weken is heen...toen 3 dagen in de week inmiddels 4,5 (omdat we ook nu onze eigen zaak hebben die op zaterdag open is). En het is echt een goud adres. Ik heb het niet beter kunnen treffen. Ze is er kind aan huis (en ik eerlijk gezegd ook). Weet niet wat ik zonder mijn gastouder zou moeten doen...
  zondag 10 september 2006 @ 21:38:24 #122
24188 Belana
kloon van belana
pi_41688620
gastouder is perfect, vind ik ook
stormy waters...
sailin'
  Milf zondag 10 september 2006 @ 21:39:35 #123
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_41688683
quote:
Op zondag 10 september 2006 21:24 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Bij ons wil mn moeder 1 dag in de week oppassen en 'schoonmoeder' 1 x in de week. Verder gaan we op zoek naar een gastouder. Aangezien ik onregelmatige diensten heb kunnen we ons niet bij de creche aanmelden. We moeten nog zien hoe het allemaal loopt en of we dus uiteindelijk vaak oppas nodig hebben.
Ik ga 4 uur minder werken dan nu, dus gemiddeld 3,5 dag in de week. Kan ook de ene week 5 dagen zijn en de andere 2 dagen. Ligt er maar net aan hoe ik ingeroosterd ben. Zit er soms wel over te piekeren of het allemaal wel lukt, maar we moeten het maar afwachten.
Precies, daarom kan ik ook niet terecht bij een creche. Anders betaal ik me helemaal blauw en kan ik net zo goed een WW uitkering gaan trekken bij wijze van spreke aangezien ik nu nl voor een uitzendbureau werk.
Men wil mij graag terug na mijn zwangerschapsverlof maar dan moet er wel wat geregeld zijn.
quote:
Op zondag 10 september 2006 21:33 schreef chacama het volgende:

[..]

Hier een gastouder-gebruiker.... Door toeval (geen plek bij KDV en niet terug kunnen vallen op ouders) op gastouderschap gestuit. Fleur gaat er sinds ze 10 weken is heen...toen 3 dagen in de week inmiddels 4,5 (omdat we ook nu onze eigen zaak hebben die op zaterdag open is). En het is echt een goud adres. Ik heb het niet beter kunnen treffen. Ze is er kind aan huis (en ik eerlijk gezegd ook). Weet niet wat ik zonder mijn gastouder zou moeten doen...
Ik hoop dat 1 van de bureau's die dekkend zijn in de buurt reageren. Bij mij zal het dus dan vier dagen zijn aangezien 1 keer in de week mijn beste vriendin kan opassen.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_41688741
Ik werkte 4 x 9 uur en heb ouderschapsverlof waardoor ik 3 x 9 uur kan werken. Mijn vriend is 4 dagen gaan werken dus Morris gaat 2 dagen naar het KDV. De baby gaat daar dus ook 2 dagen heen.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_41689480
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 22:23 schreef Meimeltje het volgende:
Het lijstje wordt idd veel te kort Van mij mogen er zeker een hoop bijkomen hier! Of was de zomer te heet
Ik maak morgen een afspraak met een VK. Of althans, als zij plaats heeft. Als ik dan over twee weekje op controle ben geweest, kan ik ook in het lijstje...
Iemand ervaring met VK's in Maastricht en omstreek??????????????
quote:
Op zondag 10 september 2006 17:30 schreef appelsap het volgende:
...
Bleg ik ben nog steeds ziek, kan er wel om janken hoe beroerd ik me voel.
Slapen lijkt ook niks te helpen.
Beterschap appelsap!

Verder: Ik ben zoooo misselijk, eigenlijk de hele dag door, maar vooral na iets zoets. Kan dat zo in het begin van je zwangerschap??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')