zit alleen geen wijn in maar bacoquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:42 schreef Djep het volgende:
Dat wijnglas van Hilde wordt echt continue bijgevuld, of zie ik dat niet goed?
Beter.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:46 schreef Coraatje het volgende:
[..]
zit alleen geen wijn in maar baco
Hou het uit, tenzij je Hela-Hola wil horen !quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:46 schreef DaMook het volgende:
Geen geluid, maar het ziet er gezellig uit
Die had ik al sinds BB2quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:46 schreef Wishjuh het volgende:
Ben ik de enige die hier kromme tenen van krijjg?
Marciaquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind ik niet. Zo saai kan toch niemand zijn
Ik stond in ieder geval achter jequote:Op vrijdag 8 september 2006 00:47 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb nog nooit een topic zo snel op slot zien gaan zeg...
Andere topics blijven heel lang zinloos open... Ik open een keer een zinloos topic.. BAM... op slot.
Waarom gedraag je je hier altijd als zo'n huiliequote:Op vrijdag 8 september 2006 00:47 schreef scanman01 het volgende:
Andere topics blijven heel lang zinloos open... Ik open een keer een zinloos topic.. BAM... op slot.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:48 schreef Frank-NL het volgende:
En Semih is een Turruk
Maar dat maakt mij niks uit
Ze hebben geile films
Over heel zwoel fruit
lol zoiets hela hola heb nou ook wel gehoord ,maar dacht dat jij het geluid uit had?quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:47 schreef Observator het volgende:
Big brother, doe alsjeblieft die hitzone CD er nog een keer in....
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:48 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Waarom gedraag je je hier altijd als zo'n huilie
Ik zou me dood schamen....quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:48 schreef Djep het volgende:
ik zou hier dus ECHT ECHT ECHT niet bij willen zitten!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nu wel ja...quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:48 schreef Coraatje het volgende:
[..]
lol zoiets hela hola heb nou ook wel gehoord ,maar dacht dat jij het geluid uit had?
Het is allemaal corrupt!quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:47 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb zelf altijd Bonnie st-Clair als grens.quote:
Patty Brardquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb zelf altijd Bonnie st-Clair als grens.![]()
Hilde Hilde Hilde kom je buiten spelenquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:50 schreef Coos het volgende:
Ik heb zelf altijd Bonnie st-Clair als grens.![]()
Absoluutquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]Flugel heeft de pik op me... Dat is het
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:51 schreef haakaap het volgende:
en hilde is een teef
(en hilde is een teef)
t zal je moer maar zijn
(t zal je moer maar zijn)
ze drinkt 8 liter
(ze drinkt 8 liter)
anders heeft ze zoveel pijn
(anders heeft ze zoveel pijn)
![]()
![]()
![]()
Dat is bijzaak maar wel mooie bijzaak.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:49 schreef Ymke het volgende:
Marlies , je tiet valt er uit
Vooruitziende blik!quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:39 schreef Djep het volgende:
ik ga zo afhaken...
de vogeltjesdans wacht ik nog af
neeeeee, dan ga ik wegquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:52 schreef Frank-NL het volgende:
Vogeltjesdans!
on scanmanquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:53 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB070967.jpg]afbeelding][/URL]
Dat is gelukkig alles behalve triestquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:52 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Hilde hoerenjong !
Hilde hoerenjong !
Je moeder is je moeder niet !
Je vader is een travestiet
Hilde hoerenjong!
Sorry
Hij was EVEN slim, maar helaas van korte duur. Eg wil wel in de uitzending natuurlijkquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:52 schreef latevogel het volgende:
ik kom net huis,maar waarom zit egbert alleen?rookt ie zijn laaste of zo![]()
o ik dacht: wie niet springt....want ze gingen meteen zo springenquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:52 schreef Koen66 het volgende:
Wie niets drinkt is homofiel, hoorde ik dat nu goed? Beeld gelijk op Tijn![]()
Sterf !quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is gelukkig alles behalve triest![]()
ik ben te verbaasdquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:55 schreef obi_muts_kenobi het volgende:
Waarom kijken we in godsnaam nog? We kunnen onze tijd beter verdoen met slapen?
Die zijn de voorrondes bij Hummie niet doorgekomen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:55 schreef Frank-NL het volgende:
Zijn er nou ook nog mensen die hier NIET aan meedoen?
haha, tja je denkt telkens nu kan het alleen maar beter worden. En dat word het dan uiteindelijk nietquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:55 schreef obi_muts_kenobi het volgende:
Waarom kijken we in godsnaam nog? We kunnen onze tijd beter verdoen met slapen?
Does lief...quote:
Brabantse bezigheidstherapiequote:
Scherp. Maar ik bedoelde aan paardenracen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die zijn de voorrondes bij Hummie niet doorgekomen.
Niet aan mijn kant van brabant hoorquote:
Ja pcciesquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:56 schreef Koen66 het volgende:
denk dat als je daar zit met flink wat neuten op dat je nog meedoet ook...![]()
Rrrright!quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:56 schreef Koen66 het volgende:
denk dat als je daar zit met flink wat neuten op dat je nog meedoet ook...![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:57 schreef schatje het volgende:
Etiënne, denk aan je arm.
een kinderspel rondom het kampvuur (tenminste dat deed ik vroegah als kabouter op de padvinderij al)quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:57 schreef Djep het volgende:
echt....wat is dit??????
Moeten jullie Brabo's nog niet naar bed??quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:58 schreef obi_muts_kenobi het volgende:
[..]
Rustig aan he, Brabo hiero en ik weet wel wat leukere dingen te doen in mijn vrije tijd![]()
Poeh, zat net hier te lezen...quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:58 schreef Djep het volgende:
Zag je hilde dr tieten pakken???
ik zat ook op de padvinderij...maar dit deden wij niet hoorquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
een kinderspel rondom het kampvuur (tenminste dat deed ik vroegah als kabouter op de padvinderij al)
haha als je eens wist wat we bij die voorrondens allemaal moesten doen is dit kinderspelquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die zijn de voorrondes bij Hummie niet doorgekomen.
Ik ben LekkerSimpelquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:58 schreef Clint_Eastwood het volgende:
HEEELLAAAAHEEELLAAAHEEELAAAHOOOOOLAAALAAA
op zich wel logisch, alcohol verdooft he.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:59 schreef golfer het volgende:
Hilde en E-10 hebben helemaal geen verschijnselen van ziektes of blessures meer bij dit soort stupide spelletjes.![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:00 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik ben LekkerSimpel
Ik was hier ooit online
Maar nu heb ik een ban
van hela hela holalala
daar heeft ie wel een puntquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:00 schreef haakaap het volgende:
[..]
op zich wel logisch, alcohol verdooft he.
ik ken alleen comando pinkelen/plat hol/bolquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:59 schreef Djep het volgende:
[..]
ik zat ook op de padvinderij...maar dit deden wij niet hoor
Volgens mij weinig geinteresseerden daar !quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:00 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Janine wil gewoon gewortelt worden
![]()
Heeft ie weer een ban dan?quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:00 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik ben LekkerSimpel
Ik was hier ooit online
Maar nu heb ik een ban
van hela hela holalala
OK, idd, maar ze hoopt toch stiekum op een worteltje(of een doos batterijen)quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgens mij weinig geinteresseerden daar !
Bek Houwequote:Op vrijdag 8 september 2006 00:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Moeten jullie Brabo's nog niet naar bed??![]()
Kaartenhuizen bouwen ofzoquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:02 schreef Djep het volgende:
En morgen moeten ze vast voor een of andere actie vroeg op
helemaal mijn ideequote:Op vrijdag 8 september 2006 01:02 schreef Ymke het volgende:
Kom op met die telefoon NU bellen , met een kutmededeling en na 10 minuten weer en weer en weer en weer , rot op met die gezelligheid
Ik vind wel dat ze weer langzaam aan een groep aan het worden zijn hoorquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:02 schreef n1ek het volgende:
Nu, zolang ze verdoofd zijn, zijn ze 1 groep, morgen weer strak niet
Ja maar de alcohol katalyseert dat behoorlijk.quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:03 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Ik vind wel dat ze weer langzaam aan een groep aan het worden zijn hoor
Nee dat hebben ze naar boven getransplanteerdquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:04 schreef Kinga het volgende:
Sabrina heeft geen reet. Check S3
Nee, hij vindt dat het weer 1 groep is, Hilde vindt van niet.quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:03 schreef avonne het volgende:
Marcel wil dat er weer 1 groep is en Hilde probeert hem de mond te snoeren????
Zag ik dat nou goed???
Hey, teammaatjequote:Op vrijdag 8 september 2006 01:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, hij vindt dat het weer 1 groep is, Hilde vindt van niet.
Gewoon doen, dan ben je ook meteen genezen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:07 schreef Kinga het volgende:
Ik durf het geluid niet meer aan te zetten hier.
huh?quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:06 schreef Coos het volgende:
O joh, dat die tiet er bijna bij Marlies uitvalt heeft ze gisteren bij Janine gezien!!
Wat is dat mens onzeker zeg!!![]()
Met bijbehorende sieg heil armgebaren van Marcel en Ettien.quote:
Ik doe het ook zonder geluid, ik ken dat gebler echt nie aanhorenquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:08 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Gewoon doen, dan ben je ook meteen genezen.![]()
Guttegut, het arme mens vergaat morgen natuurlijk van de pijn, omdat ze nu allemaal van die wilde moves staat te maken. Zo zie je toch maar weer dat drank meer kapot maakt dan je lief is. In dit geval letterlijk.quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:08 schreef Djep het volgende:
Hilde is morge natuurlijk gestorven, dat spreekt voor zich
Hey, palmbeebquote:
Hij lijkt er wel op jaquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:10 schreef Ifa het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/MWSnap0197.jpg]afbeelding][/URL]
Sugggeeeessstiieeeefquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:10 schreef Ifa het volgende:
quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:10 schreef Ifa het volgende:
Ik denk dat Hilde en Marcel gaan neuken straks.quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:11 schreef Lápiz het volgende:
Er moet nu iets dramatisch gebeuren.
Het moet gewoon.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:12 schreef haakaap het volgende:
Jeroen is ook een grote meeloper/meeprater. Die gozer flikt het elke keer weer om het meest voor de hand liggende te zeggen.
helaas hummie slaap alquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:11 schreef Bubbz het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al aan te denken. Gelijk paniek in de tent, Lachen!
En dan gewoon vragen of alles goed gaatquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:11 schreef Bubbz het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al aan te denken. Gelijk paniek in de tent, Lachen!
Het lijkt mij wel lachen als Janine helemaal lam wordt.quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:11 schreef Lápiz het volgende:
Het moet gewoon.
hehe uiteraard... maar toch.. volkslied en hup daar gaan de armpjesquote:
Top-cap!quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:10 schreef Ifa het volgende:
suikerklontjestorenquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:12 schreef Koen66 het volgende:
of een plotselinge opdracht waar concentratie voor vereist is !
ik vind dit al dramatisch!quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:11 schreef Lápiz het volgende:
Het moet gewoon.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:10 schreef Ifa het volgende:
Als wij dat maar niet hoeven te zien.quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:12 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik denk dat Hilde en Marcel gaan neuken straks.![]()
men wil toch sex zien ,dan krijegn ze het is het weer niet goedquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Als wij dat maar niet hoeven te zien.
Het is veel te lief allemaal. Ik wil verdriet zien! Er werd ons beloofd dat het hard zou zijn. Intussen zit iedereen katje-lam met een volgeladen tafel met fruit te genieten van een gratis vakantie!quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:13 schreef avonne het volgende:
[..]
ik vind dit al dramatisch!
ze worden gek!
dit kan nog erger![]()
zwarte balk over dr hoofdquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:15 schreef haakaap het volgende:
kan hilde niet gewoon onherkenbaar in beeld?
had ie toch nooitquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:15 schreef Kinga het volgende:
E10 heeft zo te zien geen last meer van zijn schouder...
whahaquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:15 schreef matar het volgende:
Ben hilde en doe een ziekte nahh
Nee, laat Hilde alles maar aanhouden.quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:15 schreef Coraatje het volgende:
[..]
men wil toch sex zien ,dan krijegn ze het is het weer niet goed
Dit kan nog wel leuk worden jaquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:15 schreef n1ek het volgende:
nu gaan ze elkaar dissen en hebben ze er morgen spijt van
nee joh van schrik gaan ze slapen dan gnagnaquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, laat Hilde alles maar aanhouden.![]()
Ik heb ook maar striem 4quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hey, palmbeeb![]()
Zit ff stoeien met de streams hier, heb er maar 1 nu, alleen 4. Maar goed, daar is het ook onwijs leuk nu natuurlijk![]()
Biodieselquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:17 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
![]()
ze zijn Hilde aan het afbranden
![]()
![]()
Dat zou nog eens mooie televisie zijnquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:19 schreef Martijn_fijn het volgende:
Omg Hilde krijgt straks nog een hartaanval![]()
Die Hilde loopt inderdaad gevaar met 'r hypochondrische inslag, d'r dikke tokus, sigaretjes en vele glazen rode wijn. Wat een nepperd zeg. En wij betalen de uitkering voor zoiets.quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:20 schreef haakaap het volgende:
[..]
Dat zou nog eens mooie televisie zijn
Jaquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:22 schreef Djep het volgende:
[..]
zou zij dan de enige met stijl zijn??
Zoiets.quote:
quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:24 schreef Djep het volgende:
Doet alcohol dit met mensen???
met 15 mensen opgesloten in een huis blijkbaar nu nog het hoere feesie erachteraan!!!quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:24 schreef Djep het volgende:
Doet alcohol dit met mensen???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |