Dat is bijzaak maar wel mooie bijzaak.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:49 schreef Ymke het volgende:
Marlies , je tiet valt er uit
Vooruitziende blik!quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:39 schreef Djep het volgende:
ik ga zo afhaken...
de vogeltjesdans wacht ik nog af
neeeeee, dan ga ik wegquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:52 schreef Frank-NL het volgende:
Vogeltjesdans!
on scanmanquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:53 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB070967.jpg]afbeelding][/URL]
Dat is gelukkig alles behalve triestquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:52 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Hilde hoerenjong !
Hilde hoerenjong !
Je moeder is je moeder niet !
Je vader is een travestiet
Hilde hoerenjong!
Sorry
Hij was EVEN slim, maar helaas van korte duur. Eg wil wel in de uitzending natuurlijkquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:52 schreef latevogel het volgende:
ik kom net huis,maar waarom zit egbert alleen?rookt ie zijn laaste of zo![]()
o ik dacht: wie niet springt....want ze gingen meteen zo springenquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:52 schreef Koen66 het volgende:
Wie niets drinkt is homofiel, hoorde ik dat nu goed? Beeld gelijk op Tijn![]()
Sterf !quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is gelukkig alles behalve triest![]()
ik ben te verbaasdquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:55 schreef obi_muts_kenobi het volgende:
Waarom kijken we in godsnaam nog? We kunnen onze tijd beter verdoen met slapen?
Die zijn de voorrondes bij Hummie niet doorgekomen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:55 schreef Frank-NL het volgende:
Zijn er nou ook nog mensen die hier NIET aan meedoen?
haha, tja je denkt telkens nu kan het alleen maar beter worden. En dat word het dan uiteindelijk nietquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:55 schreef obi_muts_kenobi het volgende:
Waarom kijken we in godsnaam nog? We kunnen onze tijd beter verdoen met slapen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |