Hij was EVEN slim, maar helaas van korte duur. Eg wil wel in de uitzending natuurlijkquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:52 schreef latevogel het volgende:
ik kom net huis,maar waarom zit egbert alleen?rookt ie zijn laaste of zo![]()
o ik dacht: wie niet springt....want ze gingen meteen zo springenquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:52 schreef Koen66 het volgende:
Wie niets drinkt is homofiel, hoorde ik dat nu goed? Beeld gelijk op Tijn![]()
Sterf !quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is gelukkig alles behalve triest![]()
ik ben te verbaasdquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:55 schreef obi_muts_kenobi het volgende:
Waarom kijken we in godsnaam nog? We kunnen onze tijd beter verdoen met slapen?
Die zijn de voorrondes bij Hummie niet doorgekomen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:55 schreef Frank-NL het volgende:
Zijn er nou ook nog mensen die hier NIET aan meedoen?
haha, tja je denkt telkens nu kan het alleen maar beter worden. En dat word het dan uiteindelijk nietquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:55 schreef obi_muts_kenobi het volgende:
Waarom kijken we in godsnaam nog? We kunnen onze tijd beter verdoen met slapen?
Does lief...quote:
Brabantse bezigheidstherapiequote:
Scherp. Maar ik bedoelde aan paardenracen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die zijn de voorrondes bij Hummie niet doorgekomen.
Niet aan mijn kant van brabant hoorquote:
Ja pcciesquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:56 schreef Koen66 het volgende:
denk dat als je daar zit met flink wat neuten op dat je nog meedoet ook...![]()
Rrrright!quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:56 schreef Koen66 het volgende:
denk dat als je daar zit met flink wat neuten op dat je nog meedoet ook...![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:57 schreef schatje het volgende:
Etiënne, denk aan je arm.
een kinderspel rondom het kampvuur (tenminste dat deed ik vroegah als kabouter op de padvinderij al)quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:57 schreef Djep het volgende:
echt....wat is dit??????
Moeten jullie Brabo's nog niet naar bed??quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:58 schreef obi_muts_kenobi het volgende:
[..]
Rustig aan he, Brabo hiero en ik weet wel wat leukere dingen te doen in mijn vrije tijd![]()
Poeh, zat net hier te lezen...quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:58 schreef Djep het volgende:
Zag je hilde dr tieten pakken???
ik zat ook op de padvinderij...maar dit deden wij niet hoorquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
een kinderspel rondom het kampvuur (tenminste dat deed ik vroegah als kabouter op de padvinderij al)
haha als je eens wist wat we bij die voorrondens allemaal moesten doen is dit kinderspelquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die zijn de voorrondes bij Hummie niet doorgekomen.
Ik ben LekkerSimpelquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:58 schreef Clint_Eastwood het volgende:
HEEELLAAAAHEEELLAAAHEEELAAAHOOOOOLAAALAAA
op zich wel logisch, alcohol verdooft he.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:59 schreef golfer het volgende:
Hilde en E-10 hebben helemaal geen verschijnselen van ziektes of blessures meer bij dit soort stupide spelletjes.![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:00 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik ben LekkerSimpel
Ik was hier ooit online
Maar nu heb ik een ban
van hela hela holalala
daar heeft ie wel een puntquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:00 schreef haakaap het volgende:
[..]
op zich wel logisch, alcohol verdooft he.
ik ken alleen comando pinkelen/plat hol/bolquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:59 schreef Djep het volgende:
[..]
ik zat ook op de padvinderij...maar dit deden wij niet hoor
Volgens mij weinig geinteresseerden daar !quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:00 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Janine wil gewoon gewortelt worden
![]()
Heeft ie weer een ban dan?quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:00 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik ben LekkerSimpel
Ik was hier ooit online
Maar nu heb ik een ban
van hela hela holalala
OK, idd, maar ze hoopt toch stiekum op een worteltje(of een doos batterijen)quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgens mij weinig geinteresseerden daar !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |