Bek Houwequote:Op vrijdag 8 september 2006 00:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Moeten jullie Brabo's nog niet naar bed??![]()
Kaartenhuizen bouwen ofzoquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:02 schreef Djep het volgende:
En morgen moeten ze vast voor een of andere actie vroeg op
helemaal mijn ideequote:Op vrijdag 8 september 2006 01:02 schreef Ymke het volgende:
Kom op met die telefoon NU bellen , met een kutmededeling en na 10 minuten weer en weer en weer en weer , rot op met die gezelligheid
Ik vind wel dat ze weer langzaam aan een groep aan het worden zijn hoorquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:02 schreef n1ek het volgende:
Nu, zolang ze verdoofd zijn, zijn ze 1 groep, morgen weer strak niet
Ja maar de alcohol katalyseert dat behoorlijk.quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:03 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Ik vind wel dat ze weer langzaam aan een groep aan het worden zijn hoor
Nee dat hebben ze naar boven getransplanteerdquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:04 schreef Kinga het volgende:
Sabrina heeft geen reet. Check S3
Nee, hij vindt dat het weer 1 groep is, Hilde vindt van niet.quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:03 schreef avonne het volgende:
Marcel wil dat er weer 1 groep is en Hilde probeert hem de mond te snoeren????
Zag ik dat nou goed???
Hey, teammaatjequote:Op vrijdag 8 september 2006 01:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, hij vindt dat het weer 1 groep is, Hilde vindt van niet.
Gewoon doen, dan ben je ook meteen genezen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:07 schreef Kinga het volgende:
Ik durf het geluid niet meer aan te zetten hier.
huh?quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:06 schreef Coos het volgende:
O joh, dat die tiet er bijna bij Marlies uitvalt heeft ze gisteren bij Janine gezien!!
Wat is dat mens onzeker zeg!!![]()
Met bijbehorende sieg heil armgebaren van Marcel en Ettien.quote:
Ik doe het ook zonder geluid, ik ken dat gebler echt nie aanhorenquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:08 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Gewoon doen, dan ben je ook meteen genezen.![]()
Guttegut, het arme mens vergaat morgen natuurlijk van de pijn, omdat ze nu allemaal van die wilde moves staat te maken. Zo zie je toch maar weer dat drank meer kapot maakt dan je lief is. In dit geval letterlijk.quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:08 schreef Djep het volgende:
Hilde is morge natuurlijk gestorven, dat spreekt voor zich
Hey, palmbeebquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |