abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 september 2006 @ 23:23:51 #101
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_41633570
tvp
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
  zaterdag 9 september 2006 @ 00:40:17 #102
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_41636124
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 19:56 schreef Erwtensoep het volgende:
OMFG!!! TOCH NOG MAJOR NIEUWS VANDAAG!!!!!!!!!!!!!

[..]
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  zaterdag 9 september 2006 @ 01:46:06 #103
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_41637816
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 16:18 schreef Ruzbeh het volgende:
Hij komt gewoon voor 17 November uit in Europe.

Zo niet, dan koop ik voor iedereen hier een Wii.
Hey bedankt man
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_41637936
stuurtje


Splinter Cell Wii




[ Bericht 26% gewijzigd door Erwtensoep op 09-09-2006 01:56:41 ]
Houd van een lijntje.
pi_41638689
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 01:51 schreef Erwtensoep het volgende:
stuurtje
[afbeelding]

Splinter Cell Wii


[afbeelding]
Wat?!? Is dat de Wii???
  zaterdag 9 september 2006 @ 02:27:32 #106
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_41638780
ja alex volgens ign zijn dat wii screens.
En nu niemand meer klagen over de gfx
Ik had al een vermoeden dat splinter cell launch title ging worden toen hij weer delayed werd naar november voor alle systemen.

Stuurtje wordt trouwens super je krijgt hem bij gt pro en 4 x 4 en hij werkt ook op alle andere games.
Das toch super.
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
pi_41638970
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 02:27 schreef depax het volgende:
ja alex volgens ign zijn dat wii screens.
En nu niemand meer klagen over de gfx
Ik had al een vermoeden dat splinter cell launch title ging worden toen hij weer delayed werd naar november voor alle systemen.

Stuurtje wordt trouwens super je krijgt hem bij gt pro en 4 x 4 en hij werkt ook op alle andere games.
Das toch super.
Ziet er hoogst acceptabel uit, zoals ik al eerder stelde zou het gebruik van kleine ruimtes die in dit soort games zitten (geen verre view) moeten resulteren in relatief scherpere/ betere graphics, dit is het eerste spel waar ik dat ook echt zie. Zal het dan toch zijn dat we over n week verrast worden door de grafische kwaliteit? Ik weet wel dat het niet om graphics draait maar sommige spellen zagen eruit als Cubespellen en dat is me toch een beetje te gortig . Mijn mening voordat de eerste beelden bekend waren was gebasseerd op het feit dat het 2/3 keer krachtiger was en dat ik dat genoeg vond.
pi_41638989
Interessante tidbit:
quote:
, 8 September 2006
Iwata Interviews Wii Developers
Topic: Game Development

There's an interesting feature up at Nintendo's Japanese home page right now: president Satoru Iwata sits down with the guys who designed the Wii hardware and talks about how the unique system came to be.

I'm not going to do a full translation, because that would take waaaay too much time and energy, but here's a recap of how it all went down. (Note: this is quick and dirty. Don't quote it and attribute it to Iwata or anything stupid like that.)

Nintendo chief hardware dude Genyo Takeda talks about how, as soon as GC was finished, they had to start thinking about the next hardware system. If they followed the accepted industry roadmap, they'd think about giving it better graphics and more power.

But then they started thinking, wait a minute, even if we do this, is it really going to have as much of an impact on players relative to the cost? If you give people 1, they want 2, give them that and they want 3. Where does it stop? 5, 10, 100...? This creates a sort of malaise because they'll never be satisfied.

So they figured they wanted to create something different. They started to wonder why video game systems couldn't be refined like other technology -- like, rather than make a bigger, more powerful system, take what you have and make the chips smaller, make the box smaller, make it consume less power.

But then the question was, what's the point of this? And there were of course some disagreements among the engineers because they couldn't see the point. But eventually they came up with the vision: that Wii would be a system that would be "on, powered-up, 24 hours a day." A system where "every day, something new is happening".

Once that sort of concrete plan was in place, everybody could understand what they were workign towards. So they ran some simulations: if they used GameCube level hardware, how much more efficient could they make it? They found out that it would be 1/3 to 1/4 the power. This really surprised them.

So rather than think "how can we make X better?" they thought "how can we make X take up less power?" The idea is "high performance, low power" rather than "high power, high performance," which is the industry standard, or "low power, low performance" which other companies are doing.

They then start to talk about hybrid cars and how if the car industry was like the game industry every car would be an F1 racer. Lots of analogy, no substance. To be continued tomorrow.
http://blog.wired.com/games/index.blog?entry_id=1552942

Morgen meer...

[ Bericht 0% gewijzigd door alex4allofyou op 09-09-2006 17:30:56 ]
pi_41639593
De andere Splinter Cell screens vind ik er beter uitzien:






GT Pro daarentegen:




[ Bericht 2% gewijzigd door kipknots op 09-09-2006 11:23:16 ]
  zaterdag 9 september 2006 @ 03:25:37 #110
34586 kepler
No bounce, no play
pi_41639734
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 02:37 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Ziet er hoogst acceptabel uit, zoals ik al eerder stelde zou het gebruik van kleine ruimtes die in dit soort games zitten (geen verre view) moeten resulteren in relatief scherpere/ betere graphics, dit is het eerste spel waar ik dat ook echt zie. Zal het dan toch zijn dat we over n week verrast worden door de grafische kwaliteit? Ik weet wel dat het niet om graphics draait maar sommige spellen zagen eruit als Cubespellen en dat is me toch een beetje te gortig . Mijn mening voordat de eerste beelden bekend waren was gebasseerd op het feit dat het 2/3 keer krachtiger was en dat ik dat genoeg vond.
uuhm, volgens IGN is dit een screenshot van Double Agent voor de GameCube:



zo heel veel verschil zie ik dan ook weer niet...

en GT Pro Hopelijk is dat niet serieus
The line is a dot to you!
pi_41639825
En nog wat andere nieuwe screens:








Bij Splinter cell zie ik ook niet zoveel verschil in omgevingen. Karakters daarentegen...
  zaterdag 9 september 2006 @ 09:38:51 #112
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_41641693
Zijn splinter cell en dat stuurtje nou het grote nieuws dat vandaag zou verschijnen?
  zaterdag 9 september 2006 @ 10:19:32 #113
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_41642111
damn, die ene F4 screen heeft een GOEIE explosie. meestal zijn dergelijke effecten in games een beetje crappy, maar deze ziet er echt goed uit. misschien is het in beweging dan weer kut, dat zou ik niet weten.
  zaterdag 9 september 2006 @ 10:27:58 #114
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_41642229
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 09:38 schreef King_of_cubes het volgende:
Zijn splinter cell en dat stuurtje nou het grote nieuws dat vandaag zou verschijnen?
Nee dat was gisteren ofzo.... chip in Wii is 20% sneller dan de Cube chip ofzo.... geen idee.... boeit me ook niet
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  zaterdag 9 september 2006 @ 10:28:46 #115
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_41642245
quote:
Ja als je mooie graphs wilt voor SC moet je toch echt een 360 halen.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  zaterdag 9 september 2006 @ 10:42:39 #116
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41642489
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 10:28 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ja als je mooie graphs wilt voor SC moet je toch echt een 360 halen.
Als je coop wilt moet je de current gen build.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zaterdag 9 september 2006 @ 11:06:20 #117
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_41642886
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 01:51 schreef Erwtensoep het volgende:
stuurtje
[afbeelding]
Dat is een aardig klein stuurtje.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_41643406
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 18:25 schreef Goldboy het volgende:

[..]

Meeprofiteur meld.
pi_41643794
  zaterdag 9 september 2006 @ 11:57:49 #120
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_41643838
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_41644867
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 11:55 schreef Xrenity het volgende:
[afbeelding]
ziet er strak uit
Houd van een lijntje.
pi_41649711
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:25 schreef kepler het volgende:

[..]

uuhm, volgens IGN is dit een screenshot van Double Agent voor de GameCube:

[afbeelding]

zo heel veel verschil zie ik dan ook weer niet...

en GT Pro Hopelijk is dat niet serieus
Je hebt gelijk , het geeft wel aan hoe dicht de next gen bij de current gen eigenlijk zit als er goed werk afgeleverd wordt (tenminste kwa plaatjes). De bovenste 2 plaatjes trouwens vind ik er wel veel beter uitzien dan de blokkerige GC screens.


Heeft iemand mijn gevonden artikeltje gelezen?
Ze hadden dus de Cube 75% efficienter gemaakt en de Wii 20% efficienter dan de Cube. Daar zit dus 55% tussen (is al iets om over na te denken: als de Wii 80% is van de Cube kwa efficiency dan klopt het 3keer krachtiger argument wel als je simpel redeneert).

Waarom komen ze nu n week voor de convention met dit verhaal? HIER zit dus het geheim hardwarematig van de Wii denk ik.
WAT kun je hiermee doen? De Wii blijft altijd aan en is muisstil...
Ik zat ineens te denken aan n nieuwe ROBO bijvoorbeeld: die kan via bluetooth z'n complexe bewegingen en AI tentoon spreiden door gebruik te maken van de WIi CPU. Maar volgens mij gaat het verder dan dit, er is iets mee wat de Wii nog unieker maakt. Wij blijven maar denken dat de Wiimote het unieke gedeelte is maar de efficiency van het apparaat kan weleens een nog unieker punt zijn.
Suggesties?
  zaterdag 9 september 2006 @ 16:25:53 #123
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41649829
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 16:20 schreef alex4allofyou het volgende:
Heeft iemand mijn gevonden artikeltje gelezen?
Ze hadden dus de Cube 75% efficienter gemaakt en de Wii 20% efficienter dan de Cube. Daar zit dus 55% tussen (is al iets om over na te denken: als de Wii 80% is van de Cube kwa efficiency dan klopt het 3keer krachtiger argument wel als je simpel redeneert).

Waarom komen ze nu n week voor de convention met dit verhaal? HIER zit dus het geheim hardwarematig van de Wii denk ik.
WAT kun je hiermee doen? De Wii blijft altijd aan en is muisstil...
Ik zat ineens te denken aan n nieuwe ROBO bijvoorbeeld: die kan via bluetooth z'n complexe bewegingen en AI tentoon spreiden door gebruik te maken van de WIi CPU. Maar volgens mij gaat het verder dan dit, er is iets mee wat de Wii nog unieker maakt. Wij blijven maar denken dat de Wiimote het unieke gedeelte is maar de efficiency van het apparaat kan weleens een nog unieker punt zijn.
Suggesties?
Niemand weet wat je bedoeld



Alex zit daar op de klopboor

[ Bericht 6% gewijzigd door BMH op 09-09-2006 16:36:24 ]
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_41650527
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 16:25 schreef BMH het volgende:

[..]

Niemand weet wat je bedoeld


[afbeelding]
Alex zit daar op de klopboor
Dan moet je t artikeltje wel lezen natuurlijk
pi_41651032
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 16:59 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Dan moet je t artikeltje wel lezen natuurlijk
Kortste post Alex ooit!
  zaterdag 9 september 2006 @ 17:51:31 #126
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_41651801
24 november is de dag
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 9 september 2006 @ 18:02:26 #127
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_41652123
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 17:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
24 november is de dag
Waarop baseert u deze informatie?
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zaterdag 9 september 2006 @ 18:09:22 #128
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_41652332
'Een betrouwbare bron'
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 9 september 2006 @ 18:13:43 #129
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_41652465
Tuurlijk Roy
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 9 september 2006 @ 18:14:27 #130
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_41652486
Wedden MM? Om een 8-pack Desperados
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 9 september 2006 @ 18:20:36 #131
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_41652656
Roy, je "garpje" is niet leuk meer. Heb je al 1 keer geprobeerd, toen lukte het ook al niet. Probeer nou maar niet grappig te zijn.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_41652889
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 18:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
'Een betrouwbare bron'
Net als toen met Leipzig zeker
  zaterdag 9 september 2006 @ 18:32:25 #133
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_41652992
Tomasso, je "chaggo" is niet leuk meer. Heb je al 6 keer geprobeerd, toen lukte het ook al. Probeer nou maar grappig te zijn.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_41653139
Ruzbeh, je zeikerige "thomasso doe niet zo sjaggo omdat roy weer lult" is ook niet leuk meer

Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  zaterdag 9 september 2006 @ 18:37:32 #135
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_41653177
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 18:32 schreef Ruzbeh het volgende:
Tomasso, je "chaggo" is niet leuk meer. Heb je al 6 keer geprobeerd, toen lukte het ook al. Probeer nou maar grappig te zijn.
Wat heb jij nou weer?

Maar goed, Roy, je hebt zeker al het nieuwsbericht klaar staan maar zit nog vast aan het NDA?
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_41653312
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 10:27 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Nee dat was gisteren ofzo.... chip in Wii is 20% sneller dan de Cube chip ofzo.... geen idee.... boeit me ook niet
Nee hij was 20% efficienter, de vertaler zat niet op te letten.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  zaterdag 9 september 2006 @ 18:43:56 #137
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_41653378
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 18:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wedden MM? Om een 8-pack Desperados
Prima
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 9 september 2006 @ 19:22:35 #138
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_41654558
Hoelaat nederlandse tijd zijn trouwens die Wii-events in de VS en Japan donderdag?
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  zaterdag 9 september 2006 @ 19:33:56 #139
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41654900
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 19:22 schreef Tomasso het volgende:
Hoelaat nederlandse tijd zijn trouwens die Wii-events in de VS en Japan donderdag?
Japanse tijd - 6 uur is onze tijd.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_41656691
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 16:25 schreef BMH het volgende:

[..]

Niemand weet wat je bedoeld
Dat artikeltje is te interessant om genegeerd te worden
Ik dacht dat mensen hiero wel de opmerkelijkheid en de mogelijkheden doorhad zoals op een US board, maar anyway hier de uitleg:

Wat meteen al opmerkelijk is is dat men meteen na de launch van de Cube bezig gaat met het bekijken van energiebesparingen op de volgende console. Geen Wiimote, nee eerst dat aspect.
Ze kunnen de Cube zover pushen dat ie 75%minder stroom gebruikt maar wel dezelfde functionaliteit heeft.
Iwata is enthousiast en ziet dit als een betere manier om een next gen console uit te brengen dan puur betere graphics (waarom?). We weten nu dat de Wii 20% zuiniger is dan de Cube maar wel met meer output. Als de Cube dus 75% bespaard en de Wii 20% dan zou je heel simplistisch kunnen stellen dat ie drie keer zo krachtig is (25 tov 80).

Mijn vraag:
- Waarom komt dit NU naar buiten?
- Waarom werd er zoveel emphasized op een zuiniger console (en stillere)?
- Waarom was de bezuinigingskwestie er eerder dan de Wiimote?

Op dit moment is het niet logisch , energiebesparingen zijn helemaal niet waar mensen echt naar kijken . Wat kan de reden zijn?


Wat betreft de ROBO (die van de NES) die op de Wii zou kunnen komen... Dat lijkt me een geweldige mogelijkheid op de Wii en van 24connect. Aangezien de Wii de hele dag aanstaat kan ie constant communiceren met de Wii en ook bijvoorbeeld emailtjes voorlezen of ineens andere gedragingen hebben. Maar deze hersenspinsel komt niet helemaal uit het niets vallen bij mij hoor :

http://www.nabaztag.com/vl/action/index.do
quote:
I'm a newborn bunny, one of a unique species of intelligent, smart objects. I'm 23 cm tall, I wiggle my ears, I sing, I talk and my body lights up and pulsates with hundreds of colours. Thanks to Wi-Fi technology, I'm always connected to the Internet.
Retailer = Apple ( )
  zaterdag 9 september 2006 @ 21:48:27 #141
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_41657192
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 20:23 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Dat artikeltje is te interessant om genegeerd te worden
Ik dacht dat mensen hiero wel de opmerkelijkheid en de mogelijkheden doorhad zoals op een US board, maar anyway hier de uitleg:

Wat meteen al opmerkelijk is is dat men meteen na de launch van de Cube bezig gaat met het bekijken van energiebesparingen op de volgende console. Geen Wiimote, nee eerst dat aspect.
Ze kunnen de Cube zover pushen dat ie 75%minder stroom gebruikt maar wel dezelfde functionaliteit heeft.
Iwata is enthousiast en ziet dit als een betere manier om een next gen console uit te brengen dan puur betere graphics (waarom?). We weten nu dat de Wii 20% zuiniger is dan de Cube maar wel met meer output. Als de Cube dus 75% bespaard en de Wii 20% dan zou je heel simplistisch kunnen stellen dat ie drie keer zo krachtig is (25 tov 80).

Mijn vraag:
- Waarom komt dit NU naar buiten?
- Waarom werd er zoveel emphasized op een zuiniger console (en stillere)?
- Waarom was de bezuinigingskwestie er eerder dan de Wiimote?

Op dit moment is het niet logisch , energiebesparingen zijn helemaal niet waar mensen echt naar kijken . Wat kan de reden zijn?
In dat artikel stond niks over dat ze meer uit de cube haalden, alleen dat ze hetzelfde konden met 1/4 van het stroom gebruik. Als je een auto hebt die 1 op 10 rijd en ze maken dezelfde auto nog eens maar dan zo dat hij 1 op 75 rijd wil dat nog niet zeggen dat hij opeens ook harder kan rijden. Je redenatie dat de Wii 3x zo krachtig is door minder stroom verbruik slaat dus nergens op. De hardware is gewoon krachtiger door de hogere kloksnelheden, meer rekenpower en dergelijke, niet omdat hij minder stroom gebruikt. Dat hij minder stroom gebruikt is natuurlijk wel mooi meegenomen, er zitten wel voordelen aan. Minder stroom verbruik houd in minder warmte, waardoor hij makkelijker te koelen is.

Nintendo wil dat de Wii 24 uur per dag online is en nooit echt uit staat. Dat lijkt me al een reden waarom ze hem zo effencient mogelijk met het stroomverbruik willen laten omgaan. En als ze dat concept(van 24 uur online, zelfs in standby mode) eerder hadden bedacht dan de Wii-mote verklaard dat ook meteen waarom ze eerst zijn bezig geweest met de hardware zo zuinig mogelijk te maken qau stroomverbruik.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  zaterdag 9 september 2006 @ 22:04:56 #142
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_41657497
wtf is er met fok aan de hand
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 9 september 2006 @ 22:10:09 #143
8369 speknek
Another day another slay
pi_41657643
Let op, deze kan ingelijst worden:

*eens is met Diablos79
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 9 september 2006 @ 22:40:04 #144
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41658659
Gaan we nu zeiken over hoeveel stroom een console verbruikt? 1 hint: stroom is tering goedkoop
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zaterdag 9 september 2006 @ 22:57:41 #145
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_41659306
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 22:40 schreef BMH het volgende:
Gaan we nu zeiken over hoeveel stroom een console verbruikt? 1 hint: stroom is tering goedkoop
Jij woont zeker nog niet op jezelf... Want als ik elke maand mijn rekening van de NUON bekijk is stroom helemaal niet goedkoop
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  zaterdag 9 september 2006 @ 23:09:19 #146
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41659692
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 22:57 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Jij woont zeker nog niet op jezelf... Want als ik elke maand mijn rekening van de NUON bekijk is stroom helemaal niet goedkoop
Spaarlampen!
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_41660485
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 01:51 schreef Erwtensoep het volgende:
stuurtje
[afbeelding]
Ben ik slim al ik zeg dat het misschien wel een id is om de "normale" wii controller in het middelste deel van het stuur te klikken?
BOE!
  zaterdag 9 september 2006 @ 23:36:51 #148
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_41660706
Tomasso, de vorige keer was een geintje dwaas Damn ik weet niet wat er met je aan de hand is, maar ik heb zelden zulke sjagrijnige users meegemaakt. Wat is er gebeurd?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_41661585
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:31 schreef I_PANDA_I het volgende:

[..]

Ben ik slim al ik zeg dat het misschien wel een id is om de "normale" wii controller in het middelste deel van het stuur te klikken?
sigh
  zondag 10 september 2006 @ 00:31:19 #150
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41662822
Ik heb me mening ff gegeven over dat stuurtje bij Ubisoft.
Helaas wouden iemand bij Ubi geen verdere info over Splinter cell 4 the wii geven
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_41663235
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 21:48 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

In dat artikel stond niks over dat ze meer uit de cube haalden, alleen dat ze hetzelfde konden met 1/4 van het stroom gebruik. Als je een auto hebt die 1 op 10 rijd en ze maken dezelfde auto nog eens maar dan zo dat hij 1 op 75 rijd wil dat nog niet zeggen dat hij opeens ook harder kan rijden. Je redenatie dat de Wii 3x zo krachtig is door minder stroom verbruik slaat dus nergens op. De hardware is gewoon krachtiger door de hogere kloksnelheden, meer rekenpower en dergelijke, niet omdat hij minder stroom gebruikt. Dat hij minder stroom gebruikt is natuurlijk wel mooi meegenomen, er zitten wel voordelen aan. Minder stroom verbruik houd in minder warmte, waardoor hij makkelijker te koelen is.

Nintendo wil dat de Wii 24 uur per dag online is en nooit echt uit staat. Dat lijkt me al een reden waarom ze hem zo effencient mogelijk met het stroomverbruik willen laten omgaan. En als ze dat concept(van 24 uur online, zelfs in standby mode) eerder hadden bedacht dan de Wii-mote verklaard dat ook meteen waarom ze eerst zijn bezig geweest met de hardware zo zuinig mogelijk te maken qau stroomverbruik.
Waar heb ik gezegd dat ze meer uit de Cube haalden?!?
Ik zei dat ze hetzelfde deden met 25% van de stroom, als je dat doorredeneert met de Wii die 80% van de stroom gebruikt van de Cube dan is het helemaal niet gek om zo te redeneren, 3 keer de Cube. Gewoon een snelle redenering, niet meer niet minder.

Als ze daar zo mee bezig zijn dan betekent dat dat het een belangrijke issue is voor ze en dat ons veel meer te wachten staat dan alleen maar online staan om dingetjes down te loaden. Dit verhaal zou heel goed weleens vrijgegeven zijn omdat ons over een week sowieso alle geheimen uit de doeken worden gedaan. We hebben het hier over 80% stroomgebruik van de Cube, maar om dingen te downloaden heb je helemaal geen energiebesparing nodig in die trend. De CPU wordt bijna niet benut tijdens het downloaden, maar toch ligt er flink de focus op de CPU die zuinig moet zijn. In andere woorden, ik verwacht dat de CPU op 'standby' actief bezig zal zijn en daar is zo'n besparing wel voor nodig.

Ik denk dat die functie net zo'n impact kan hebben als de contoller voor de Wii. Addon's die ik noemde en totaal vernieuwende online mogelijkheden waarbij de gebruiker niet actief bezig hoeft te zijn om als host te dienen voor andere spelers, mogelijkheden waarvan we nog niet eens kunnen indenken wat voor impact ze kunnen hebben, liggen in het verschiet. t Zal me niet verbazen als dat volgende week als laatste geheim uit de doeken zal worden gedaan.
  zondag 10 september 2006 @ 00:52:20 #152
34586 kepler
No bounce, no play
pi_41663595
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:41 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Waar heb ik gezegd dat ze meer uit de Cube haalden?!?
Ik zei dat ze hetzelfde deden met 25% van de stroom, als je dat doorredeneert met de Wii die 80% van de stroom gebruikt van de Cube dan is het helemaal niet gek om zo te redeneren, 3 keer de Cube. Gewoon een snelle redenering, niet meer niet minder.

Als ze daar zo mee bezig zijn dan betekent dat dat het een belangrijke issue is voor ze en dat ons veel meer te wachten staat dan alleen maar online staan om dingetjes down te loaden. Dit verhaal zou heel goed weleens vrijgegeven zijn omdat ons over een week sowieso alle geheimen uit de doeken worden gedaan. We hebben het hier over 80% stroomgebruik van de Cube, maar om dingen te downloaden heb je helemaal geen energiebesparing nodig in die trend. De CPU wordt bijna niet benut tijdens het downloaden, maar toch ligt er flink de focus op de CPU die zuinig moet zijn. In andere woorden, ik verwacht dat de CPU op 'standby' actief bezig zal zijn en daar is zo'n besparing wel voor nodig.

Ik denk dat die functie net zo'n impact kan hebben als de contoller voor de Wii. Addon's die ik noemde en totaal vernieuwende online mogelijkheden waarbij de gebruiker niet actief bezig hoeft te zijn om als host te dienen voor andere spelers, mogelijkheden waarvan we nog niet eens kunnen indenken wat voor impact ze kunnen hebben, liggen in het verschiet. t Zal me niet verbazen als dat volgende week als laatste geheim uit de doeken zal worden gedaan.


je gaat zo teleurgesteld zijn. Elke chip-fabrikant probeert de chip zuiniger te maken, want dat betekent minder warmte ontwikkeling en daardoor kan je de chip ook meer richting zijn maximale performance duwen.

en de CPU kan best actief zijn tijdens de stand-by stand hoor, ook als tie niet zo zuinig is. Dan verbruikt de Wii gewoon iets meer stroom
The line is a dot to you!
pi_41664504
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:52 schreef kepler het volgende:

[..]



je gaat zo teleurgesteld zijn. Elke chip-fabrikant probeert de chip zuiniger te maken, want dat betekent minder warmte ontwikkeling en daardoor kan je de chip ook meer richting zijn maximale performance duwen.

en de CPU kan best actief zijn tijdens de stand-by stand hoor, ook als tie niet zo zuinig is. Dan verbruikt de Wii gewoon iets meer stroom
We hebben het hier ook niet over een chipproducent maar een opdrachtgever die nadrukkelijk aan IBM vraagt een chip te ontwikkelen die ver onder het gemiddelde gaat van de volgende generatie consoles. Dat is een filosofie en achter een filosofie zit ook een beweegreden. We hebben het hier niet over de gebruikelijke efficiencycriteria die een chipproducent altijd tot doel stelt. Kan me goed voorstellen dat wanneer maximale performance een belangrijk issue is ze gewoon iets meer stroom door de Wii laten gebruiken, dit resulteert al gauw in enorme gains en kan ook best op die grootte.

Tweede alinea: precies, daarom vraag ik ook 'waarom'? We hebben het hier niet over een portable die zo'n verreiste heeft. Ik kan me alleen voorstellen dat ze de intentie hebben de CPU gewoon intensief door te laten draaien en daar is zo'n besparing wel voor nodig, zie je t al voor je een X360 de hele dag aan te laten staan met dat kabaal en dat stroomverbruik?

Ik zal echt niet teleurgesteld zijn , het is alleen een constatering en ik stel vraagtekens bij de intentie. Stroombesparing is namelijk helemaal geen hot item voor de doelgroepen, tenzij het natuurlijk echt buiten de perken gaat. Ik vraag me dus alleen af waarom ze het dan zo'n issue hebben gemaakt.
  zondag 10 september 2006 @ 01:26:27 #154
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_41664555
Ben ik soms de enige die denkt dat Red Steel een heel gaaf spel wordt?
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zondag 10 september 2006 @ 01:28:09 #155
8369 speknek
Another day another slay
pi_41664603
Ik ben in ieder geval al een heel stuk hoopvoller, maar de E3 versie was zo bagger dat ik het niet ga hypen .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 10 september 2006 @ 01:33:26 #156
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_41664752
Het valt me op dat we steeds dezelfde level krijgen te zien. Als ik de artwork zie dan krijgen we wat mooiere levels.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zondag 10 september 2006 @ 01:35:33 #157
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_41664816
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:41 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Waar heb ik gezegd dat ze meer uit de Cube haalden?!?
Ik zei dat ze hetzelfde deden met 25% van de stroom, als je dat doorredeneert met de Wii die 80% van de stroom gebruikt van de Cube dan is het helemaal niet gek om zo te redeneren, 3 keer de Cube. Gewoon een snelle redenering, niet meer niet minder.
Alleen klopt die snelle redenering niet want het stroomgebruik staat los van wat de hardware kan. Al gebruikt de Wii maar 10% van de stroom die de cube gebruikt dan zegt dat nog niks over hoeveel krachtiger hij is. Het is wel zo dat wanneer je minder stroom verbruikt je CPU minder heet zal worden en je hem dus harder kunt laten werken. Maar hoeveel krachtiger de Wii is ten opzichten van de Cube kun je echt niet afleiden uit het stroom gebruik.
quote:
Als ze daar zo mee bezig zijn dan betekent dat dat het een belangrijke issue is voor ze en dat ons veel meer te wachten staat dan alleen maar online staan om dingetjes down te loaden. Dit verhaal zou heel goed weleens vrijgegeven zijn omdat ons over een week sowieso alle geheimen uit de doeken worden gedaan. We hebben het hier over 80% stroomgebruik van de Cube, maar om dingen te downloaden heb je helemaal geen energiebesparing nodig in die trend. De CPU wordt bijna niet benut tijdens het downloaden, maar toch ligt er flink de focus op de CPU die zuinig moet zijn. In andere woorden, ik verwacht dat de CPU op 'standby' actief bezig zal zijn en daar is zo'n besparing wel voor nodig.
Het is toch alleen maar logisch dat ze de CPU zo zuinig mogelijk willen maken als het gaat om stroom verbruik, dat scheelt hitte. Daardoor kunnen ze hem op hogere snelheden laten draaien. Die CPU van de Wii is niks meer dan een vernieuwde versie van de Gekko CPU. Als ze hem dus effecienter met stroom kunnen laten omgaan houd dat alleen maar in dat ze dezelfde chip op een hogere snelheid kunnen laten draaien. Wat dus veel kosten bespaard t.o.v een hele nieuwe CPU te ontwikkelen. Veel meer dan dat zal de reden niet zijn geweest, grootse geheimen zullen er niet achter zitten. Nintendo heeft gewoon een manier gezocht om hun hardware te upgrade zonder al te veel te investeren zodat ze hun console zo goedkoop mogelijk op de markt kunnen brengen, waar niks mis mee is.
quote:
Ik denk dat die functie net zo'n impact kan hebben als de contoller voor de Wii. Addon's die ik noemde en totaal vernieuwende online mogelijkheden waarbij de gebruiker niet actief bezig hoeft te zijn om als host te dienen voor andere spelers, mogelijkheden waarvan we nog niet eens kunnen indenken wat voor impact ze kunnen hebben, liggen in het verschiet. t Zal me niet verbazen als dat volgende week als laatste geheim uit de doeken zal worden gedaan.
Ik denk niet dat ze op online gebied echt iets nieuws gaan brengen, ze zullen weinig nieuws kunnen brengen wat nog niet eerder is gedaan op de pc. Het 24 uur per dag online zijn(stand by of niet) is leuk maar niet echt iets heel vernieuwends. Het zal niet veel meer worden dan online game, online oude games downloaden en updates/addon/enz die vanzelf worden gedownload. Ongeveer hetzelfde wat Sony en MS doen alleen dan in een iets ander jasje.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_41665787
quote:
Op zondag 10 september 2006 01:35 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Alleen klopt die snelle redenering niet want het stroomgebruik staat los van wat de hardware kan. Al gebruikt de Wii maar 10% van de stroom die de cube gebruikt dan zegt dat nog niks over hoeveel krachtiger hij is. Het is wel zo dat wanneer je minder stroom verbruikt je CPU minder heet zal worden en je hem dus harder kunt laten werken. Maar hoeveel krachtiger de Wii is ten opzichten van de Cube kun je echt niet afleiden uit het stroom gebruik.
[..]
Klopt, ik zei ook dat het een simpele redenering was. Maar stel nu eens dat de Wii dezelfde chipset heeft als de Cube en de eerste op 80% draait en de laatste op 25%, dat betekent 55% meer stroom voor de Wii. Die is er niet voor niets.
quote:
Het is toch alleen maar logisch dat ze de CPU zo zuinig mogelijk willen maken als het gaat om stroom verbruik, dat scheelt hitte. Daardoor kunnen ze hem op hogere snelheden laten draaien. Die CPU van de Wii is niks meer dan een vernieuwde versie van de Gekko CPU. Als ze hem dus effecienter met stroom kunnen laten omgaan houd dat alleen maar in dat ze dezelfde chip op een hogere snelheid kunnen laten draaien. Wat dus veel kosten bespaard t.o.v een hele nieuwe CPU te ontwikkelen. Veel meer dan dat zal de reden niet zijn geweest, grootse geheimen zullen er niet achter zitten. Nintendo heeft gewoon een manier gezocht om hun hardware te upgrade zonder al te veel te investeren zodat ze hun console zo goedkoop mogelijk op de markt kunnen brengen, waar niks mis mee is.
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat ze al dat werk hebben gedaan om 'm tot 800Mhz te laten lopen? Je hebt al laptops die sneller lopen voor een lagere prijs.
quote:
Ik denk niet dat ze op online gebied echt iets nieuws gaan brengen, ze zullen weinig nieuws kunnen brengen wat nog niet eerder is gedaan op de pc. Het 24 uur per dag online zijn(stand by of niet) is leuk maar niet echt iets heel vernieuwends. Het zal niet veel meer worden dan online game, online oude games downloaden en updates/addon/enz die vanzelf worden gedownload. Ongeveer hetzelfde wat Sony en MS doen alleen dan in een iets ander jasje.
Dat denk ik dus niet, 24connect wordt wat de 64DD net niet was. En online is 1 ding, Wii die constant 'aanstaat' is een andere. Ik heb nu een sterk vermoeden dat dit is waar Kaplan niet over wilde praten.

OFFTOPIC: FOK loopt als een trein nu!
  zondag 10 september 2006 @ 03:19:40 #159
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_41666316
quote:
Op zondag 10 september 2006 02:36 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Klopt, ik zei ook dat het een simpele redenering was. Maar stel nu eens dat de Wii dezelfde chipset heeft als de Cube en de eerste op 80% draait en de laatste op 25%, dat betekent 55% meer stroom voor de Wii. Die is er niet voor niets.
?? 55%? In het artikel van IMB staat dat de CPU van Wii 80%(20% efficienter) van de stroom gebruikt die de Cube gebruikt. Dus je voorbeeld klopt al niet. Als ze dezelfde Chipset zouden hebben dan draait de een(cube) op 100% en de andere(Wii) op 80%. Dat is dus meer 20% verschil. En het betekend ook niet meer stroom voor de Wii, je houd geen stroom over ofzo. Het houd alleen in dat die CPU minder stroom gebruikt dan die van de Cube.
quote:
Je gaat me toch niet vertellen dat ze al dat werk hebben gedaan om 'm tot 800Mhz te laten lopen? Je hebt al laptops die sneller lopen voor een lagere prijs.
Wie zegt dat het zoveel werk was? Staat nergens dat ze er jaren mee bezig zijn geweest. En het lijkt me heel logisch dat ze het daarvoor hebben gedaan. Ik weet niet of je ooit je pc hebt overgeklokt, maar als je een CPU meer dan 50% sneller laat draaien(wat dus het geval is met deze CPU t.o.v de Cube) word hij echt heel veel heter. En aangezien de CPU van de Wii niks meer is dan een wat vernieuwdere versie van de Cube moeten de CPU wel zo efficient met het stroomverbruik zijn wil hij op die snelheid kunnen draaien zonder oververhit te raken. Het is natuurlijk wel zo dat niet alleen de snelheid omhoog is, er zijn nog wel wat meer aanpassingen gemaakt zodat de CPU wat meer power heeft.
quote:
Dat denk ik dus niet, 24connect wordt wat de 64DD net niet was. En online is 1 ding, Wii die constant 'aanstaat' is een andere. Ik heb nu een sterk vermoeden dat dit is waar Kaplan niet over wilde praten.
Er is niks bijzonders aan een Wii die constant "aanstaat".. Dat doen wel meer apparaten.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  zondag 10 september 2006 @ 03:34:18 #160
34586 kepler
No bounce, no play
pi_41666476
quote:
Op zondag 10 september 2006 01:24 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

We hebben het hier ook niet over een chipproducent maar een opdrachtgever die nadrukkelijk aan IBM vraagt een chip te ontwikkelen die ver onder het gemiddelde gaat van de volgende generatie consoles. Dat is een filosofie en achter een filosofie zit ook een beweegreden. We hebben het hier niet over de gebruikelijke efficiencycriteria die een chipproducent altijd tot doel stelt. Kan me goed voorstellen dat wanneer maximale performance een belangrijk issue is ze gewoon iets meer stroom door de Wii laten gebruiken, dit resulteert al gauw in enorme gains en kan ook best op die grootte.

Tweede alinea: precies, daarom vraag ik ook 'waarom'? We hebben het hier niet over een portable die zo'n verreiste heeft. Ik kan me alleen voorstellen dat ze de intentie hebben de CPU gewoon intensief door te laten draaien en daar is zo'n besparing wel voor nodig, zie je t al voor je een X360 de hele dag aan te laten staan met dat kabaal en dat stroomverbruik?

Ik zal echt niet teleurgesteld zijn , het is alleen een constatering en ik stel vraagtekens bij de intentie. Stroombesparing is namelijk helemaal geen hot item voor de doelgroepen, tenzij het natuurlijk echt buiten de perken gaat. Ik vraag me dus alleen af waarom ze het dan zo'n issue hebben gemaakt.
nee, na onderzoek kwamen ze erachter dat ze de chip efficienter kunnen maken. Ik kan nergens vinden dat Nintendo hier specifiek opdracht voor heeft gegeven. Zo ja, dan zal het waarschijnlijk zijn omdat ze de Wii erg klein willen houden, en dat gaat alleen maar als er weinig warmte wordt geproduceerd.

Het is geen probleem om de 360 de hele dag aan te laten staan hoor, net zo min een probleem als met mijn laptop. Ik denk dat ze de CPU zo energie zuinig mogelijk wilden hebben omdat de Wii anders nooit zo klein kon zijn
The line is a dot to you!
  zondag 10 september 2006 @ 04:00:37 #161
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_41666782
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tomasso, de vorige keer was een geintje dwaas Damn ik weet niet wat er met je aan de hand is, maar ik heb zelden zulke sjagrijnige users meegemaakt. Wat is er gebeurd?
Idd
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 10 september 2006 @ 09:36:20 #162
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_41667920
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tomasso, de vorige keer was een geintje dwaas Damn ik weet niet wat er met je aan de hand is, maar ik heb zelden zulke sjagrijnige users meegemaakt. Wat is er gebeurd?
Niks, gewoon voorzorg

Ow, en Ruzbeh: Red Steel
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_41667993
[Gerucht]Wii Virtual Console launch list bekend?
quote:
Op zondag 10 september 2006 01:26 schreef Ruzbeh het volgende:
Ben ik soms de enige die denkt dat Red Steel een heel gaaf spel wordt?
Laatst was het bij IGN weekly, dat was een recente build, en het zag er nog net zo generiek en saai uit als op E3. (en het hielp niet dat de IGN dude 3 Mac-10 clips nodig had voor 1 vijand) Dus nee, ik denk niet dat het een gaaf spel wordt .
  zondag 10 september 2006 @ 10:12:37 #164
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_41668185
Ik wil castlevania 2: simons quest, faxanadu en secret of mana ook op de virtual console
kloep kloep
  zondag 10 september 2006 @ 10:22:53 #165
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_41668314
quote:
Mask of Majora,.... Na Oot de beste Zelda
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  zondag 10 september 2006 @ 10:27:57 #166
69994 seto
-|||--------|||-
pi_41668368
quote:
Launch titels:
Metal Slug Anthology


Nostalgie, echt zoveel lol mee gehad in 2player mode met vrienden. Denk dat het nu toch een Wii wordt ipv een PS3
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  zondag 10 september 2006 @ 10:29:52 #167
69994 seto
-|||--------|||-
pi_41668390
quote:
OMFG!

Hoeveel gaat dat nou kosten ongeveer per spel?
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  zondag 10 september 2006 @ 10:46:46 #168
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41668641
quote:
Op zondag 10 september 2006 10:22 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Majora's Mask,.... Na Oot de beste Zelda
Beste weet ik niet.. Het spel heeft iig extreem mooie, maar ook veel frustrerende momenten.

Het was iig jammer dat de n64 al dat pracht en praal niet kon trekken . Hopelijk krijgt de versie voor de wii een stabielere framerate
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zondag 10 september 2006 @ 10:47:58 #169
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_41668668
quote:
Op zondag 10 september 2006 10:46 schreef BMH het volgende:

[..]

Beste weet ik niet.. Het spel heeft iig extreem mooie, maar ook veel frustrerende momenten.

Het was iig jammer dat de n64 al dat pracht en praal niet kon trekken . Hopelijk krijgt de versie voor de wii een stabielere framerate
Vond dat spel zoooo goed. Ja framerates boeide me toen ook al niet hoor. Prima graphics en de sfeer was goed neergezet. En ja.... vind het de beste na OoT
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  zondag 10 september 2006 @ 10:51:33 #170
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41668728
quote:
Op zondag 10 september 2006 10:47 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Vond dat spel zoooo goed. Ja framerates boeide me toen ook al niet hoor. Prima graphics en de sfeer was goed neergezet. En ja.... vind het de beste na OoT
De framerate ging soms naar de 10-15 fps... Ik vond het haast onspeelbar op die momenten.

Lol Herinner me net pas weer die maskers.. WTF Kameo is gewoon een Majora's mask kloon... Dat ik daar niet eerder aan had gedacht
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zondag 10 september 2006 @ 11:02:34 #171
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_41668894
quote:
Op zondag 10 september 2006 10:22 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Mask of Majora,.... Na Oot de beste Zelda
Inderdaad. Soms heb ik wel het gevoel dat MM niet de aandacht en lovende woorden krijgt die het verdient.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  zondag 10 september 2006 @ 11:03:12 #172
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_41668909
nog even het productie process van the broadway chip
Waarschuwing Deze beelden kunnen schokkende gevolgen hebben voor een toekomstbeeld.

Overigens is de wmv ( wel eens waar betere qualiteit dan de youtube versie)
Ik kreeg hem niet lopende in firefox.

wmv:
http://www-03.ibm.com/pre(...)?fileId=ATTACH_FILE1

youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=NkqhizZav6w
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  zondag 10 september 2006 @ 11:07:40 #173
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_41669022
quote:
Op zondag 10 september 2006 11:03 schreef depax het volgende:
nog even het productie process van the broadway chip
Waarschuwing Deze beelden kunnen schokkende gevolgen hebben voor een toekomstbeeld.

Overigens is de wmv ( wel eens waar betere qualiteit dan de youtube versie)
Ik kreeg hem niet lopende in firefox.

wmv:
http://www-03.ibm.com/pre(...)?fileId=ATTACH_FILE1

youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=NkqhizZav6w
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  zondag 10 september 2006 @ 11:13:59 #174
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41669168
quote:
Op zondag 10 september 2006 11:03 schreef depax het volgende:
nog even het productie process van the broadway chip
Waarschuwing Deze beelden kunnen schokkende gevolgen hebben voor een toekomstbeeld.

Overigens is de wmv ( wel eens waar betere qualiteit dan de youtube versie)
Ik kreeg hem niet lopende in firefox.

wmv:
http://www-03.ibm.com/pre(...)?fileId=ATTACH_FILE1

youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=NkqhizZav6w
Wat een fabriek .. Echt prachtig.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zondag 10 september 2006 @ 11:14:37 #175
34586 kepler
No bounce, no play
pi_41669187
quote:
Op zondag 10 september 2006 11:03 schreef depax het volgende:
nog even het productie process van the broadway chip
Waarschuwing Deze beelden kunnen schokkende gevolgen hebben voor een toekomstbeeld.

Overigens is de wmv ( wel eens waar betere qualiteit dan de youtube versie)
Ik kreeg hem niet lopende in firefox.

wmv:
http://www-03.ibm.com/pre(...)?fileId=ATTACH_FILE1

youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=NkqhizZav6w
erg nuttige info dit
The line is a dot to you!
pi_41669305
Echt he.

  zondag 10 september 2006 @ 11:50:11 #177
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_41670122
quote:
Op zondag 10 september 2006 10:29 schreef seto het volgende:

[..]

OMFG!

Hoeveel gaat dat nou kosten ongeveer per spel?
Als het meer dan 1 euro per spel is, is het te duur.

En waarom zou je voor al die oude zooi betalen als er op de PC tig emulators zijn en de spellen zo gevonden zijn
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  zondag 10 september 2006 @ 11:53:21 #178
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41670194
quote:
Op zondag 10 september 2006 11:50 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Als het meer dan 1 euro per spel is, is het te duur.

En waarom zou je voor al die oude zooi betalen als er op de PC tig emulators zijn en de spellen zo gevonden zijn


Waarom spellen kopen als je ze ook in de winkel kunt uitproberen.

Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zondag 10 september 2006 @ 11:54:34 #179
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_41670222
quote:
Op zondag 10 september 2006 11:14 schreef kepler het volgende:

[..]

erg nuttige info dit
ik vond het althans mooi om te zien ja, nog nooit eerder gezien.
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  zondag 10 september 2006 @ 11:57:20 #180
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_41670291
quote:
Op zondag 10 september 2006 11:53 schreef BMH het volgende:

[..]



Waarom spellen kopen als je ze ook in de winkel kunt uitproberen.

Niet eens zo slecht idee

Maar ik vind dat je voor spellen die meer dan 15 jaar oud zijn echt niet meer dan euro kan vragen. En voor N64 spellen niet meer dan 5 euro.

En trouwens als je die oude(snes,sega, nes, enz) spellen download van legale sites moet je er ook gewoon voor betalen, alleen betaal je dan zeker niet meer dan 1 euro per spel.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  zondag 10 september 2006 @ 12:24:50 #181
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41671019
quote:
Op zondag 10 september 2006 11:57 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Niet eens zo slecht idee

Maar ik vind dat je voor spellen die meer dan 15 jaar oud zijn echt niet meer dan euro kan vragen. En voor N64 spellen niet meer dan 5 euro.

En trouwens als je die oude(snes,sega, nes, enz) spellen download van legale sites moet je er ook gewoon voor betalen, alleen betaal je dan zeker niet meer dan 1 euro per spel.
n63 games kosten bij de gameshops vaak meer dan 9 euro. En zowiezoe is 9 euro helemaal niet veel voor een volwaardige Nintendo game. Je krijgt echt wel waar voor je geld.

Ik heb een paar jaar geleden mijn n64 verkocht.. Voor het geld dat ik daarvoor kreeg kan ik nu 2x zoveel n64 games kopen op de wii dan ik had


Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zondag 10 september 2006 @ 12:34:13 #182
8369 speknek
Another day another slay
pi_41671260
Moet wel heel vreemd zijn als dat niet gewoon de aan/uit knop is.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 10 september 2006 @ 13:00:39 #183
34586 kepler
No bounce, no play
pi_41672001
quote:
Op zondag 10 september 2006 11:54 schreef depax het volgende:

[..]

ik vond het althans mooi om te zien ja, nog nooit eerder gezien.
zeker mooi om te zien, maar dat is elk high-tech productie-proces
The line is a dot to you!
  zondag 10 september 2006 @ 13:09:06 #184
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_41672251
quote:
Op zondag 10 september 2006 12:34 schreef speknek het volgende:
Moet wel heel vreemd zijn als dat niet gewoon de aan/uit knop is.
Wat te denken van een releaseknop om m in het stuur te klikken?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 10 september 2006 @ 13:12:18 #185
34586 kepler
No bounce, no play
pi_41672335
quote:
Op zondag 10 september 2006 13:09 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Wat te denken van een releaseknop om m in het stuur te klikken?
ik denk dat het de pit-limiter is
The line is a dot to you!
  zondag 10 september 2006 @ 13:12:38 #186
8369 speknek
Another day another slay
pi_41672346
quote:
Op zondag 10 september 2006 13:09 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Wat te denken van een releaseknop om m in het stuur te klikken?
Die zal niet standaard in de wiimote zitten. Maar hij zit ook gewoon precies op de plek van de aan/uit knop.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 10 september 2006 @ 13:14:08 #187
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_41672392
Maar de powerknop was toch verzonken? Een powerknop die zo hoog is lijkt me vervelend
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_41672398
Obviously aan/uit
quote:
Op zondag 10 september 2006 13:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar de powerknop was toch verzonken? Een powerknop die zo hoog is lijkt me vervelend
Ze herdesignen wel meer.
  zondag 10 september 2006 @ 13:26:49 #189
8369 speknek
Another day another slay
pi_41672771
Ik denk dat het gewoon een schematische tekening van Ubisoft is, de randen van de knopjes zijn te duidelijk om van een foto te komen, bijvoorbeeld. Maar waarom is zo'n aan/uit knop verevelend dan? Je raakt dat ding hooguit een keer per uur aan.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 10 september 2006 @ 13:28:01 #190
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_41672802
quote:
Op zondag 10 september 2006 13:26 schreef speknek het volgende:
Ik denk dat het gewoon een schematische tekening van Ubisoft is, de randen van de knopjes zijn te duidelijk om van een foto te komen, bijvoorbeeld. Maar waarom is zo'n aan/uit knop verevelend dan? Je raakt dat ding hooguit een keer per uur aan.
Nou, als je de controller dwars houd (excite truck) en hij is zo hoog lijkt het me dat je de knop per ongeluk aanraakt. En dat wil je niet
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 10 september 2006 @ 13:30:28 #191
34586 kepler
No bounce, no play
pi_41672855
quote:
Op zondag 10 september 2006 13:28 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nou, als je de controller dwars houd (excite truck) en hij is zo hoog lijkt het me dat je de knop per ongeluk aanraakt. En dat wil je niet
misschien dat je hem 2 sec lang ingedrukt moet houden om hem uit te zetten
of je komt in een menu, net als de 360
The line is a dot to you!
  zondag 10 september 2006 @ 13:31:29 #192
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_41672881
Ik vraag mij toch een beetje af of het wel lekker racen is zonder vast middelpunt.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  zondag 10 september 2006 @ 13:34:51 #193
34586 kepler
No bounce, no play
pi_41672978
quote:
Op zondag 10 september 2006 13:31 schreef Cheiron het volgende:
Ik vraag mij toch een beetje af of het wel lekker racen is zonder vast middelpunt.
je bent niet de enige Ik vraag het me namelijk ook af. Het zal wel werken, maar of het echt goed werkt... We kunnen alleen maar afwachten
The line is a dot to you!
  zondag 10 september 2006 @ 13:35:50 #194
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_41672997
quote:
Op zondag 10 september 2006 13:31 schreef Cheiron het volgende:
Ik vraag mij toch een beetje af of het wel lekker racen is zonder vast middelpunt.
Das bij Monkey Ball ook, daar heb je (itt op de Cube) ook geen neutraal punt
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 10 september 2006 @ 14:20:04 #195
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_41674205
4 dagen.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_41674340
quote:
Op zondag 10 september 2006 12:24 schreef BMH het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die button is volgens mij gewoon de uitknop


Broadway processors Wii goed leverbaar
  zondag 10 september 2006 @ 14:30:47 #197
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41674436
quote:
Op zondag 10 september 2006 14:26 schreef MilaNL het volgende:

[..]

Die button is volgens mij gewoon de uitknop
Maar waarom is die groter dan de bij de E3 controller die erboven staat afgebeeld?

Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_41674477
quote:
Op zondag 10 september 2006 14:30 schreef BMH het volgende:

[..]

Maar waarom is die groter dan de bij de E3 controller die erboven staat afgebeeld?

omdat je anders een hele kleine vinger moet hebben om hem in te kunnen drukken
Ik hoop dat de uiteindelijke versie ook een uitkomende uitknop krijgt
  zondag 10 september 2006 @ 14:33:06 #199
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41674505
quote:
Op zondag 10 september 2006 14:32 schreef MilaNL het volgende:

[..]

omdat je anders een hele kleine vinger moet hebben om hem in te kunnen drukken
Ik hoop dat de uiteindelijke versie ook een uitkomende uitknop krijgt
Dus er is weer een nieuwe versie van de wii-mote volgens jou.

We zien wel
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_41674567
quote:
Op zondag 10 september 2006 14:33 schreef BMH het volgende:

[..]

Dus er is weer een nieuwe versie van de wii-mote volgens jou.

We zien wel
DAT zei ik niet, ik zei dat ik het hoopte.
Maar ik denk het niet. De controller zonder uitsteeksel (:P) staat ook op de nintendo website. Is dus vrijwel zeker.
Maarja, we zien wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')