abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 september 2006 @ 23:23:51 #101
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_41633570
tvp
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
  zaterdag 9 september 2006 @ 00:40:17 #102
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_41636124
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 19:56 schreef Erwtensoep het volgende:
OMFG!!! TOCH NOG MAJOR NIEUWS VANDAAG!!!!!!!!!!!!!

[..]
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  zaterdag 9 september 2006 @ 01:46:06 #103
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_41637816
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 16:18 schreef Ruzbeh het volgende:
Hij komt gewoon voor 17 November uit in Europe.

Zo niet, dan koop ik voor iedereen hier een Wii.
Hey bedankt man
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_41637936
stuurtje


Splinter Cell Wii




[ Bericht 26% gewijzigd door Erwtensoep op 09-09-2006 01:56:41 ]
Houd van een lijntje.
pi_41638689
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 01:51 schreef Erwtensoep het volgende:
stuurtje
[afbeelding]

Splinter Cell Wii


[afbeelding]
Wat?!? Is dat de Wii???
  zaterdag 9 september 2006 @ 02:27:32 #106
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_41638780
ja alex volgens ign zijn dat wii screens.
En nu niemand meer klagen over de gfx
Ik had al een vermoeden dat splinter cell launch title ging worden toen hij weer delayed werd naar november voor alle systemen.

Stuurtje wordt trouwens super je krijgt hem bij gt pro en 4 x 4 en hij werkt ook op alle andere games.
Das toch super.
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
pi_41638970
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 02:27 schreef depax het volgende:
ja alex volgens ign zijn dat wii screens.
En nu niemand meer klagen over de gfx
Ik had al een vermoeden dat splinter cell launch title ging worden toen hij weer delayed werd naar november voor alle systemen.

Stuurtje wordt trouwens super je krijgt hem bij gt pro en 4 x 4 en hij werkt ook op alle andere games.
Das toch super.
Ziet er hoogst acceptabel uit, zoals ik al eerder stelde zou het gebruik van kleine ruimtes die in dit soort games zitten (geen verre view) moeten resulteren in relatief scherpere/ betere graphics, dit is het eerste spel waar ik dat ook echt zie. Zal het dan toch zijn dat we over n week verrast worden door de grafische kwaliteit? Ik weet wel dat het niet om graphics draait maar sommige spellen zagen eruit als Cubespellen en dat is me toch een beetje te gortig . Mijn mening voordat de eerste beelden bekend waren was gebasseerd op het feit dat het 2/3 keer krachtiger was en dat ik dat genoeg vond.
pi_41638989
Interessante tidbit:
quote:
, 8 September 2006
Iwata Interviews Wii Developers
Topic: Game Development

There's an interesting feature up at Nintendo's Japanese home page right now: president Satoru Iwata sits down with the guys who designed the Wii hardware and talks about how the unique system came to be.

I'm not going to do a full translation, because that would take waaaay too much time and energy, but here's a recap of how it all went down. (Note: this is quick and dirty. Don't quote it and attribute it to Iwata or anything stupid like that.)

Nintendo chief hardware dude Genyo Takeda talks about how, as soon as GC was finished, they had to start thinking about the next hardware system. If they followed the accepted industry roadmap, they'd think about giving it better graphics and more power.

But then they started thinking, wait a minute, even if we do this, is it really going to have as much of an impact on players relative to the cost? If you give people 1, they want 2, give them that and they want 3. Where does it stop? 5, 10, 100...? This creates a sort of malaise because they'll never be satisfied.

So they figured they wanted to create something different. They started to wonder why video game systems couldn't be refined like other technology -- like, rather than make a bigger, more powerful system, take what you have and make the chips smaller, make the box smaller, make it consume less power.

But then the question was, what's the point of this? And there were of course some disagreements among the engineers because they couldn't see the point. But eventually they came up with the vision: that Wii would be a system that would be "on, powered-up, 24 hours a day." A system where "every day, something new is happening".

Once that sort of concrete plan was in place, everybody could understand what they were workign towards. So they ran some simulations: if they used GameCube level hardware, how much more efficient could they make it? They found out that it would be 1/3 to 1/4 the power. This really surprised them.

So rather than think "how can we make X better?" they thought "how can we make X take up less power?" The idea is "high performance, low power" rather than "high power, high performance," which is the industry standard, or "low power, low performance" which other companies are doing.

They then start to talk about hybrid cars and how if the car industry was like the game industry every car would be an F1 racer. Lots of analogy, no substance. To be continued tomorrow.
http://blog.wired.com/games/index.blog?entry_id=1552942

Morgen meer...

[ Bericht 0% gewijzigd door alex4allofyou op 09-09-2006 17:30:56 ]
pi_41639593
De andere Splinter Cell screens vind ik er beter uitzien:






GT Pro daarentegen:




[ Bericht 2% gewijzigd door kipknots op 09-09-2006 11:23:16 ]
  zaterdag 9 september 2006 @ 03:25:37 #110
34586 kepler
No bounce, no play
pi_41639734
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 02:37 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Ziet er hoogst acceptabel uit, zoals ik al eerder stelde zou het gebruik van kleine ruimtes die in dit soort games zitten (geen verre view) moeten resulteren in relatief scherpere/ betere graphics, dit is het eerste spel waar ik dat ook echt zie. Zal het dan toch zijn dat we over n week verrast worden door de grafische kwaliteit? Ik weet wel dat het niet om graphics draait maar sommige spellen zagen eruit als Cubespellen en dat is me toch een beetje te gortig . Mijn mening voordat de eerste beelden bekend waren was gebasseerd op het feit dat het 2/3 keer krachtiger was en dat ik dat genoeg vond.
uuhm, volgens IGN is dit een screenshot van Double Agent voor de GameCube:



zo heel veel verschil zie ik dan ook weer niet...

en GT Pro Hopelijk is dat niet serieus
The line is a dot to you!
pi_41639825
En nog wat andere nieuwe screens:








Bij Splinter cell zie ik ook niet zoveel verschil in omgevingen. Karakters daarentegen...
  zaterdag 9 september 2006 @ 09:38:51 #112
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_41641693
Zijn splinter cell en dat stuurtje nou het grote nieuws dat vandaag zou verschijnen?
  zaterdag 9 september 2006 @ 10:19:32 #113
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_41642111
damn, die ene F4 screen heeft een GOEIE explosie. meestal zijn dergelijke effecten in games een beetje crappy, maar deze ziet er echt goed uit. misschien is het in beweging dan weer kut, dat zou ik niet weten.
  zaterdag 9 september 2006 @ 10:27:58 #114
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_41642229
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 09:38 schreef King_of_cubes het volgende:
Zijn splinter cell en dat stuurtje nou het grote nieuws dat vandaag zou verschijnen?
Nee dat was gisteren ofzo.... chip in Wii is 20% sneller dan de Cube chip ofzo.... geen idee.... boeit me ook niet
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  zaterdag 9 september 2006 @ 10:28:46 #115
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_41642245
quote:
Ja als je mooie graphs wilt voor SC moet je toch echt een 360 halen.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  zaterdag 9 september 2006 @ 10:42:39 #116
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41642489
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 10:28 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ja als je mooie graphs wilt voor SC moet je toch echt een 360 halen.
Als je coop wilt moet je de current gen build.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zaterdag 9 september 2006 @ 11:06:20 #117
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_41642886
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 01:51 schreef Erwtensoep het volgende:
stuurtje
[afbeelding]
Dat is een aardig klein stuurtje.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_41643406
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 18:25 schreef Goldboy het volgende:

[..]

Meeprofiteur meld.
pi_41643794
  zaterdag 9 september 2006 @ 11:57:49 #120
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_41643838
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_41644867
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 11:55 schreef Xrenity het volgende:
[afbeelding]
ziet er strak uit
Houd van een lijntje.
pi_41649711
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:25 schreef kepler het volgende:

[..]

uuhm, volgens IGN is dit een screenshot van Double Agent voor de GameCube:

[afbeelding]

zo heel veel verschil zie ik dan ook weer niet...

en GT Pro Hopelijk is dat niet serieus
Je hebt gelijk , het geeft wel aan hoe dicht de next gen bij de current gen eigenlijk zit als er goed werk afgeleverd wordt (tenminste kwa plaatjes). De bovenste 2 plaatjes trouwens vind ik er wel veel beter uitzien dan de blokkerige GC screens.


Heeft iemand mijn gevonden artikeltje gelezen?
Ze hadden dus de Cube 75% efficienter gemaakt en de Wii 20% efficienter dan de Cube. Daar zit dus 55% tussen (is al iets om over na te denken: als de Wii 80% is van de Cube kwa efficiency dan klopt het 3keer krachtiger argument wel als je simpel redeneert).

Waarom komen ze nu n week voor de convention met dit verhaal? HIER zit dus het geheim hardwarematig van de Wii denk ik.
WAT kun je hiermee doen? De Wii blijft altijd aan en is muisstil...
Ik zat ineens te denken aan n nieuwe ROBO bijvoorbeeld: die kan via bluetooth z'n complexe bewegingen en AI tentoon spreiden door gebruik te maken van de WIi CPU. Maar volgens mij gaat het verder dan dit, er is iets mee wat de Wii nog unieker maakt. Wij blijven maar denken dat de Wiimote het unieke gedeelte is maar de efficiency van het apparaat kan weleens een nog unieker punt zijn.
Suggesties?
  zaterdag 9 september 2006 @ 16:25:53 #123
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41649829
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 16:20 schreef alex4allofyou het volgende:
Heeft iemand mijn gevonden artikeltje gelezen?
Ze hadden dus de Cube 75% efficienter gemaakt en de Wii 20% efficienter dan de Cube. Daar zit dus 55% tussen (is al iets om over na te denken: als de Wii 80% is van de Cube kwa efficiency dan klopt het 3keer krachtiger argument wel als je simpel redeneert).

Waarom komen ze nu n week voor de convention met dit verhaal? HIER zit dus het geheim hardwarematig van de Wii denk ik.
WAT kun je hiermee doen? De Wii blijft altijd aan en is muisstil...
Ik zat ineens te denken aan n nieuwe ROBO bijvoorbeeld: die kan via bluetooth z'n complexe bewegingen en AI tentoon spreiden door gebruik te maken van de WIi CPU. Maar volgens mij gaat het verder dan dit, er is iets mee wat de Wii nog unieker maakt. Wij blijven maar denken dat de Wiimote het unieke gedeelte is maar de efficiency van het apparaat kan weleens een nog unieker punt zijn.
Suggesties?
Niemand weet wat je bedoeld



Alex zit daar op de klopboor

[ Bericht 6% gewijzigd door BMH op 09-09-2006 16:36:24 ]
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_41650527
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 16:25 schreef BMH het volgende:

[..]

Niemand weet wat je bedoeld


[afbeelding]
Alex zit daar op de klopboor
Dan moet je t artikeltje wel lezen natuurlijk
pi_41651032
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 16:59 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Dan moet je t artikeltje wel lezen natuurlijk
Kortste post Alex ooit!
  zaterdag 9 september 2006 @ 17:51:31 #126
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_41651801
24 november is de dag
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 9 september 2006 @ 18:02:26 #127
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_41652123
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 17:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
24 november is de dag
Waarop baseert u deze informatie?
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zaterdag 9 september 2006 @ 18:09:22 #128
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_41652332
'Een betrouwbare bron'
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 9 september 2006 @ 18:13:43 #129
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_41652465
Tuurlijk Roy
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 9 september 2006 @ 18:14:27 #130
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_41652486
Wedden MM? Om een 8-pack Desperados
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 9 september 2006 @ 18:20:36 #131
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_41652656
Roy, je "garpje" is niet leuk meer. Heb je al 1 keer geprobeerd, toen lukte het ook al niet. Probeer nou maar niet grappig te zijn.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_41652889
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 18:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
'Een betrouwbare bron'
Net als toen met Leipzig zeker
  zaterdag 9 september 2006 @ 18:32:25 #133
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_41652992
Tomasso, je "chaggo" is niet leuk meer. Heb je al 6 keer geprobeerd, toen lukte het ook al. Probeer nou maar grappig te zijn.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_41653139
Ruzbeh, je zeikerige "thomasso doe niet zo sjaggo omdat roy weer lult" is ook niet leuk meer

Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  zaterdag 9 september 2006 @ 18:37:32 #135
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_41653177
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 18:32 schreef Ruzbeh het volgende:
Tomasso, je "chaggo" is niet leuk meer. Heb je al 6 keer geprobeerd, toen lukte het ook al. Probeer nou maar grappig te zijn.
Wat heb jij nou weer?

Maar goed, Roy, je hebt zeker al het nieuwsbericht klaar staan maar zit nog vast aan het NDA?
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_41653312
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 10:27 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Nee dat was gisteren ofzo.... chip in Wii is 20% sneller dan de Cube chip ofzo.... geen idee.... boeit me ook niet
Nee hij was 20% efficienter, de vertaler zat niet op te letten.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  zaterdag 9 september 2006 @ 18:43:56 #137
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_41653378
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 18:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wedden MM? Om een 8-pack Desperados
Prima
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 9 september 2006 @ 19:22:35 #138
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_41654558
Hoelaat nederlandse tijd zijn trouwens die Wii-events in de VS en Japan donderdag?
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  zaterdag 9 september 2006 @ 19:33:56 #139
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41654900
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 19:22 schreef Tomasso het volgende:
Hoelaat nederlandse tijd zijn trouwens die Wii-events in de VS en Japan donderdag?
Japanse tijd - 6 uur is onze tijd.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_41656691
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 16:25 schreef BMH het volgende:

[..]

Niemand weet wat je bedoeld
Dat artikeltje is te interessant om genegeerd te worden
Ik dacht dat mensen hiero wel de opmerkelijkheid en de mogelijkheden doorhad zoals op een US board, maar anyway hier de uitleg:

Wat meteen al opmerkelijk is is dat men meteen na de launch van de Cube bezig gaat met het bekijken van energiebesparingen op de volgende console. Geen Wiimote, nee eerst dat aspect.
Ze kunnen de Cube zover pushen dat ie 75%minder stroom gebruikt maar wel dezelfde functionaliteit heeft.
Iwata is enthousiast en ziet dit als een betere manier om een next gen console uit te brengen dan puur betere graphics (waarom?). We weten nu dat de Wii 20% zuiniger is dan de Cube maar wel met meer output. Als de Cube dus 75% bespaard en de Wii 20% dan zou je heel simplistisch kunnen stellen dat ie drie keer zo krachtig is (25 tov 80).

Mijn vraag:
- Waarom komt dit NU naar buiten?
- Waarom werd er zoveel emphasized op een zuiniger console (en stillere)?
- Waarom was de bezuinigingskwestie er eerder dan de Wiimote?

Op dit moment is het niet logisch , energiebesparingen zijn helemaal niet waar mensen echt naar kijken . Wat kan de reden zijn?


Wat betreft de ROBO (die van de NES) die op de Wii zou kunnen komen... Dat lijkt me een geweldige mogelijkheid op de Wii en van 24connect. Aangezien de Wii de hele dag aanstaat kan ie constant communiceren met de Wii en ook bijvoorbeeld emailtjes voorlezen of ineens andere gedragingen hebben. Maar deze hersenspinsel komt niet helemaal uit het niets vallen bij mij hoor :

http://www.nabaztag.com/vl/action/index.do
quote:
I'm a newborn bunny, one of a unique species of intelligent, smart objects. I'm 23 cm tall, I wiggle my ears, I sing, I talk and my body lights up and pulsates with hundreds of colours. Thanks to Wi-Fi technology, I'm always connected to the Internet.
Retailer = Apple ( )
  zaterdag 9 september 2006 @ 21:48:27 #141
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_41657192
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 20:23 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Dat artikeltje is te interessant om genegeerd te worden
Ik dacht dat mensen hiero wel de opmerkelijkheid en de mogelijkheden doorhad zoals op een US board, maar anyway hier de uitleg:

Wat meteen al opmerkelijk is is dat men meteen na de launch van de Cube bezig gaat met het bekijken van energiebesparingen op de volgende console. Geen Wiimote, nee eerst dat aspect.
Ze kunnen de Cube zover pushen dat ie 75%minder stroom gebruikt maar wel dezelfde functionaliteit heeft.
Iwata is enthousiast en ziet dit als een betere manier om een next gen console uit te brengen dan puur betere graphics (waarom?). We weten nu dat de Wii 20% zuiniger is dan de Cube maar wel met meer output. Als de Cube dus 75% bespaard en de Wii 20% dan zou je heel simplistisch kunnen stellen dat ie drie keer zo krachtig is (25 tov 80).

Mijn vraag:
- Waarom komt dit NU naar buiten?
- Waarom werd er zoveel emphasized op een zuiniger console (en stillere)?
- Waarom was de bezuinigingskwestie er eerder dan de Wiimote?

Op dit moment is het niet logisch , energiebesparingen zijn helemaal niet waar mensen echt naar kijken . Wat kan de reden zijn?
In dat artikel stond niks over dat ze meer uit de cube haalden, alleen dat ze hetzelfde konden met 1/4 van het stroom gebruik. Als je een auto hebt die 1 op 10 rijd en ze maken dezelfde auto nog eens maar dan zo dat hij 1 op 75 rijd wil dat nog niet zeggen dat hij opeens ook harder kan rijden. Je redenatie dat de Wii 3x zo krachtig is door minder stroom verbruik slaat dus nergens op. De hardware is gewoon krachtiger door de hogere kloksnelheden, meer rekenpower en dergelijke, niet omdat hij minder stroom gebruikt. Dat hij minder stroom gebruikt is natuurlijk wel mooi meegenomen, er zitten wel voordelen aan. Minder stroom verbruik houd in minder warmte, waardoor hij makkelijker te koelen is.

Nintendo wil dat de Wii 24 uur per dag online is en nooit echt uit staat. Dat lijkt me al een reden waarom ze hem zo effencient mogelijk met het stroomverbruik willen laten omgaan. En als ze dat concept(van 24 uur online, zelfs in standby mode) eerder hadden bedacht dan de Wii-mote verklaard dat ook meteen waarom ze eerst zijn bezig geweest met de hardware zo zuinig mogelijk te maken qau stroomverbruik.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  zaterdag 9 september 2006 @ 22:04:56 #142
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_41657497
wtf is er met fok aan de hand
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 9 september 2006 @ 22:10:09 #143
8369 speknek
Another day another slay
pi_41657643
Let op, deze kan ingelijst worden:

*eens is met Diablos79
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 9 september 2006 @ 22:40:04 #144
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41658659
Gaan we nu zeiken over hoeveel stroom een console verbruikt? 1 hint: stroom is tering goedkoop
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zaterdag 9 september 2006 @ 22:57:41 #145
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_41659306
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 22:40 schreef BMH het volgende:
Gaan we nu zeiken over hoeveel stroom een console verbruikt? 1 hint: stroom is tering goedkoop
Jij woont zeker nog niet op jezelf... Want als ik elke maand mijn rekening van de NUON bekijk is stroom helemaal niet goedkoop
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  zaterdag 9 september 2006 @ 23:09:19 #146
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41659692
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 22:57 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Jij woont zeker nog niet op jezelf... Want als ik elke maand mijn rekening van de NUON bekijk is stroom helemaal niet goedkoop
Spaarlampen!
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_41660485
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 01:51 schreef Erwtensoep het volgende:
stuurtje
[afbeelding]
Ben ik slim al ik zeg dat het misschien wel een id is om de "normale" wii controller in het middelste deel van het stuur te klikken?
BOE!
  zaterdag 9 september 2006 @ 23:36:51 #148
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_41660706
Tomasso, de vorige keer was een geintje dwaas Damn ik weet niet wat er met je aan de hand is, maar ik heb zelden zulke sjagrijnige users meegemaakt. Wat is er gebeurd?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_41661585
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:31 schreef I_PANDA_I het volgende:

[..]

Ben ik slim al ik zeg dat het misschien wel een id is om de "normale" wii controller in het middelste deel van het stuur te klikken?
sigh
  zondag 10 september 2006 @ 00:31:19 #150
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41662822
Ik heb me mening ff gegeven over dat stuurtje bij Ubisoft.
Helaas wouden iemand bij Ubi geen verdere info over Splinter cell 4 the wii geven
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')