quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:38 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
We dance to express our pain and suffering![]()

Ninty:quote:There’s still a week to go until Nintendo officially announces the details of the Wii launch – but MCV can reveal that the new console will hit retail by November 24th, it will be priced at £149 and stock will be plentiful.
quote:Nintendo UK boss David Yarnton has told GamesIndustry.biz that reports the Wii will retail for GBP 149 and will be in shops shortly before November 24 are "definitely not right".
The claims, which appeared in an article by trade publication MCV, are "only speculation, and definitely not fact," according to Yarnton.
"They're not far off, but they're definitely not right," he told GI.biz.
As previously announced, Nintendo is holding a Wii press event in London next Friday, where it is set to reveal the official price point and launch date for the console.
"We will be announcing more details then," Yarnton confirmed.

Nintendo heeft altijd al gezegd dat de Wii vóór de tweede launchdate van de PS3 zou verschijnen; 17 november dus. Het zou wel heel erg naaiend zijn als ze zich daar niet aan houden.quote:

Je hebt het over Nintendo, die hebben ons NOOIT teleurgesteld.quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:32 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Nintendo heeft altijd al gezegd dat de Wii vóór de tweede launchdate van de PS3 zou verschijnen; 17 november dus. Het zou wel heel erg naaiend zijn als ze zich daar niet aan houden.

ach ze hebben nu tot maart dus terleur stellen wordt lastigquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:35 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Je hebt het over Nintendo, die hebben ons NOOIT teleurgesteld.![]()

Klop ajb af!!!quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:33 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
ach ze hebben nu tot maart dus terleur stellen wordt lastigwant nintendo is dan ook voor de launch van de PS3

Vraag je, je toch af welk part not far of is.quote:

hoezo super goedkoop? gewoon 219 euro hoorquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:48 schreef depax het volgende:
[..]
Vraag je, je toch af welk part not far of is.
De prijs misschien!
dat zou wel super goedkoop zijn.

De Nintendo onder Iwata heeft z'n hardwareverplichtingen nooit verzaakt. Tenzij je de rage van de DSL en de shortage die er toen ontstond verzaken wilt noemen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:35 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Je hebt het over Nintendo, die hebben ons NOOIT teleurgesteld.![]()

Ah dacht dat de pond niet zoveel verschil zou zijn. ( kijk geen wisselkoersen meer de laatste tijd)quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:49 schreef Tain het volgende:
[..]
hoezo super goedkoop? gewoon 219 euro hoor

www.xe.com gebruik ik altijd om om te rekenenquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:29 schreef depax het volgende:
[..]
Ah dacht dat de pond niet zoveel verschil zou zijn. ( kijk geen wisselkoersen meer de laatste tijd)

Mensen die op deze manier hun excuses aanbieden vergeef ik alles.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:47 schreef febster het volgende:
IR Baboon: je hebt, zoals altijd, volkomen gelijk, het is Will Wright en niet Peter Molyneux die Spore ontwikkeld.
Mea culpa, mea maxima culpa.

hou ik je aanquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:18 schreef Ruzbeh het volgende:
Hij komt gewoon voor 17 November uit in Europe.
Zo niet, dan koop ik voor iedereen hier een Wii.

dealquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:18 schreef Ruzbeh het volgende:

Ineens hoop ik dat de wii later dan 17 november uitkomt...quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:18 schreef Ruzbeh het volgende:

[GAM-weddenschappen] DS opvretenquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:18 schreef Ruzbeh het volgende:

quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:18 schreef Ruzbeh het volgende:

17 november mag ook nog, want hij moet voor 17 november uitkomen volgens Ruzbehquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:34 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ineens hoop ik dat de wii later dan 17 november uitkomt...

ff quoten om dit 16 november weer terug te vinden.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:18 schreef Ruzbeh het volgende:

Meeprofiteur meld.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:18 schreef Ruzbeh het volgende:

kan natuurlijk ook eerderquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:34 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ineens hoop ik dat de wii later dan 17 november uitkomt...

Nintendo ff mededelen dat als ze de Wii launch in Europa naar 17 november verplaatsen ze een extra megaorder krijgen?quote:

quote:*UPDATE*Nintendo UK boss David Yarnton has responded to the claims made by MCV over at GI.biz
“(The claims are) only speculation, and definitely not fact. They’re not far off, but they’re definitely not right.”

quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:25 schreef moomoo het volgende:
doe mij er ook maar een ruzbeh.

quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:25 schreef moomoo het volgende:
doe mij er ook maar een ruzbeh.

quote:Shin Chan headed to the Wii
September 8th, 2006
Banpresto has announced that an adaptation of the animated series Shin Chan is heading to the Wii. The Japanese character has appeared on the Game Boy Advance numerous times, but now he is making the jump to Nintendo’s next-gen console.
For those of you who don’t know about Shin Chan, allow me to fill you in. A very popular animated program in Japan, the series has just recently jumped to US shores via Cartoon Network. You can find the adventures of this rude little boy on Cartoon Network’s Adult Swim. I have to say, I made sure to check out the recent premiere of Shin Chan on Adult Swim, and I automatically became a fan. It may have a very crude animation style, but the humor is top notch. Definitely worth checking out, since a Wii game is on the way! Hopefully the title will make it to the US seeing that the show has done the same.

moomoo. Stomme kutvolwassene.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |