Ah dacht dat de pond niet zoveel verschil zou zijn. ( kijk geen wisselkoersen meer de laatste tijd)quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:49 schreef Tain het volgende:
[..]
hoezo super goedkoop? gewoon 219 euro hoor
www.xe.com gebruik ik altijd om om te rekenenquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:29 schreef depax het volgende:
[..]
Ah dacht dat de pond niet zoveel verschil zou zijn. ( kijk geen wisselkoersen meer de laatste tijd)
Mensen die op deze manier hun excuses aanbieden vergeef ik alles.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:47 schreef febster het volgende:
IR Baboon: je hebt, zoals altijd, volkomen gelijk, het is Will Wright en niet Peter Molyneux die Spore ontwikkeld.
Mea culpa, mea maxima culpa.
hou ik je aanquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:18 schreef Ruzbeh het volgende:
Hij komt gewoon voor 17 November uit in Europe.
Zo niet, dan koop ik voor iedereen hier een Wii.
dealquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:18 schreef Ruzbeh het volgende:
Hij komt gewoon voor 17 November uit in Europe.
Zo niet, dan koop ik voor iedereen hier een Wii.
Ineens hoop ik dat de wii later dan 17 november uitkomt...quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:18 schreef Ruzbeh het volgende:
Hij komt gewoon voor 17 November uit in Europe.
Zo niet, dan koop ik voor iedereen hier een Wii.
[GAM-weddenschappen] DS opvretenquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:18 schreef Ruzbeh het volgende:
Hij komt gewoon voor 17 November uit in Europe.
Zo niet, dan koop ik voor iedereen hier een Wii.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:18 schreef Ruzbeh het volgende:
Hij komt gewoon voor 17 November uit in Europe.
Zo niet, dan koop ik voor iedereen hier een Wii.
17 november mag ook nog, want hij moet voor 17 november uitkomen volgens Ruzbehquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:34 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ineens hoop ik dat de wii later dan 17 november uitkomt...
ff quoten om dit 16 november weer terug te vinden.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:18 schreef Ruzbeh het volgende:
Hij komt gewoon voor 17 November uit in Europe.
Zo niet, dan koop ik voor iedereen hier een Wii.
Meeprofiteur meld.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:18 schreef Ruzbeh het volgende:
Hij komt gewoon voor 17 November uit in Europe.
Zo niet, dan koop ik voor iedereen hier een Wii.
kan natuurlijk ook eerderquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:34 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ineens hoop ik dat de wii later dan 17 november uitkomt...
Nintendo ff mededelen dat als ze de Wii launch in Europa naar 17 november verplaatsen ze een extra megaorder krijgen?quote:
quote:*UPDATE*Nintendo UK boss David Yarnton has responded to the claims made by MCV over at GI.biz
“(The claims are) only speculation, and definitely not fact. They’re not far off, but they’re definitely not right.”
quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:25 schreef moomoo het volgende:
doe mij er ook maar een ruzbeh.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:25 schreef moomoo het volgende:
doe mij er ook maar een ruzbeh.
quote:Shin Chan headed to the Wii
September 8th, 2006
Banpresto has announced that an adaptation of the animated series Shin Chan is heading to the Wii. The Japanese character has appeared on the Game Boy Advance numerous times, but now he is making the jump to Nintendo’s next-gen console.
For those of you who don’t know about Shin Chan, allow me to fill you in. A very popular animated program in Japan, the series has just recently jumped to US shores via Cartoon Network. You can find the adventures of this rude little boy on Cartoon Network’s Adult Swim. I have to say, I made sure to check out the recent premiere of Shin Chan on Adult Swim, and I automatically became a fan. It may have a very crude animation style, but the humor is top notch. Definitely worth checking out, since a Wii game is on the way! Hopefully the title will make it to the US seeing that the show has done the same.
moomoo. Stomme kutvolwassene.quote:
quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:56 schreef Erwtensoep het volgende:
OMFG!!! TOCH NOG MAJOR NIEUWS VANDAAG!!!!!!!!!!!!!
[..]
Hey bedankt manquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:18 schreef Ruzbeh het volgende:
Hij komt gewoon voor 17 November uit in Europe.
Zo niet, dan koop ik voor iedereen hier een Wii.
Wat?!? Is dat de Wii???quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:51 schreef Erwtensoep het volgende:
stuurtje
[afbeelding]
Splinter Cell Wii
[afbeelding]
Ziet er hoogst acceptabel uit, zoals ik al eerder stelde zou het gebruik van kleine ruimtes die in dit soort games zitten (geen verre view) moeten resulteren in relatief scherpere/ betere graphics, dit is het eerste spel waar ik dat ook echt zie. Zal het dan toch zijn dat we over n week verrast worden door de grafische kwaliteit? Ik weet wel dat het niet om graphics draait maar sommige spellen zagen eruit als Cubespellen en dat is me toch een beetje te gortigquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:27 schreef depax het volgende:
ja alex volgens ign zijn dat wii screens.
En nu niemand meer klagen over de gfx
Ik had al een vermoeden dat splinter cell launch title ging worden toen hij weer delayed werd naar november voor alle systemen.
Stuurtje wordt trouwens super je krijgt hem bij gt pro en 4 x 4 en hij werkt ook op alle andere games.
Das toch super.
http://blog.wired.com/games/index.blog?entry_id=1552942quote:, 8 September 2006
Iwata Interviews Wii Developers
Topic: Game Development
There's an interesting feature up at Nintendo's Japanese home page right now: president Satoru Iwata sits down with the guys who designed the Wii hardware and talks about how the unique system came to be.
I'm not going to do a full translation, because that would take waaaay too much time and energy, but here's a recap of how it all went down. (Note: this is quick and dirty. Don't quote it and attribute it to Iwata or anything stupid like that.)
Nintendo chief hardware dude Genyo Takeda talks about how, as soon as GC was finished, they had to start thinking about the next hardware system. If they followed the accepted industry roadmap, they'd think about giving it better graphics and more power.
But then they started thinking, wait a minute, even if we do this, is it really going to have as much of an impact on players relative to the cost? If you give people 1, they want 2, give them that and they want 3. Where does it stop? 5, 10, 100...? This creates a sort of malaise because they'll never be satisfied.
So they figured they wanted to create something different. They started to wonder why video game systems couldn't be refined like other technology -- like, rather than make a bigger, more powerful system, take what you have and make the chips smaller, make the box smaller, make it consume less power.
But then the question was, what's the point of this? And there were of course some disagreements among the engineers because they couldn't see the point. But eventually they came up with the vision: that Wii would be a system that would be "on, powered-up, 24 hours a day." A system where "every day, something new is happening".
Once that sort of concrete plan was in place, everybody could understand what they were workign towards. So they ran some simulations: if they used GameCube level hardware, how much more efficient could they make it? They found out that it would be 1/3 to 1/4 the power. This really surprised them.
So rather than think "how can we make X better?" they thought "how can we make X take up less power?" The idea is "high performance, low power" rather than "high power, high performance," which is the industry standard, or "low power, low performance" which other companies are doing.
They then start to talk about hybrid cars and how if the car industry was like the game industry every car would be an F1 racer. Lots of analogy, no substance. To be continued tomorrow.
uuhm, volgens IGN is dit een screenshot van Double Agent voor de GameCube:quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:37 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ziet er hoogst acceptabel uit, zoals ik al eerder stelde zou het gebruik van kleine ruimtes die in dit soort games zitten (geen verre view) moeten resulteren in relatief scherpere/ betere graphics, dit is het eerste spel waar ik dat ook echt zie. Zal het dan toch zijn dat we over n week verrast worden door de grafische kwaliteit? Ik weet wel dat het niet om graphics draait maar sommige spellen zagen eruit als Cubespellen en dat is me toch een beetje te gortig. Mijn mening voordat de eerste beelden bekend waren was gebasseerd op het feit dat het 2/3 keer krachtiger was en dat ik dat genoeg vond.
Nee dat was gisteren ofzo.... chip in Wii is 20% sneller dan de Cube chip ofzo.... geen idee.... boeit me ook nietquote:Op zaterdag 9 september 2006 09:38 schreef King_of_cubes het volgende:
Zijn splinter cell en dat stuurtje nou het grote nieuws dat vandaag zou verschijnen?
Ja als je mooie graphs wilt voor SC moet je toch echt een 360 halen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:13 schreef kipknots het volgende:
De andere Splinter Cell screens vind ik er beter uitzien:
[afbeelding]
[afbeelding]
[
[img]http://wiimedia.ign.com/wii/image/article/731/731810/tom-clancys-splinter-cell-double-agent-tba-20060908025637963.jpg]afbeelding]
GT Pro daarentegen:
[afbeelding]
![]()
Als je coop wilt moet je de current gen build.quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja als je mooie graphs wilt voor SC moet je toch echt een 360 halen.
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:25 schreef kepler het volgende:
[..]
uuhm, volgens IGN is dit een screenshot van Double Agent voor de GameCube:
[afbeelding]
zo heel veel verschil zie ik dan ook weer niet...
en GT ProHopelijk is dat niet serieus
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |