abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41663235
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 21:48 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

In dat artikel stond niks over dat ze meer uit de cube haalden, alleen dat ze hetzelfde konden met 1/4 van het stroom gebruik. Als je een auto hebt die 1 op 10 rijd en ze maken dezelfde auto nog eens maar dan zo dat hij 1 op 75 rijd wil dat nog niet zeggen dat hij opeens ook harder kan rijden. Je redenatie dat de Wii 3x zo krachtig is door minder stroom verbruik slaat dus nergens op. De hardware is gewoon krachtiger door de hogere kloksnelheden, meer rekenpower en dergelijke, niet omdat hij minder stroom gebruikt. Dat hij minder stroom gebruikt is natuurlijk wel mooi meegenomen, er zitten wel voordelen aan. Minder stroom verbruik houd in minder warmte, waardoor hij makkelijker te koelen is.

Nintendo wil dat de Wii 24 uur per dag online is en nooit echt uit staat. Dat lijkt me al een reden waarom ze hem zo effencient mogelijk met het stroomverbruik willen laten omgaan. En als ze dat concept(van 24 uur online, zelfs in standby mode) eerder hadden bedacht dan de Wii-mote verklaard dat ook meteen waarom ze eerst zijn bezig geweest met de hardware zo zuinig mogelijk te maken qau stroomverbruik.
Waar heb ik gezegd dat ze meer uit de Cube haalden?!?
Ik zei dat ze hetzelfde deden met 25% van de stroom, als je dat doorredeneert met de Wii die 80% van de stroom gebruikt van de Cube dan is het helemaal niet gek om zo te redeneren, 3 keer de Cube. Gewoon een snelle redenering, niet meer niet minder.

Als ze daar zo mee bezig zijn dan betekent dat dat het een belangrijke issue is voor ze en dat ons veel meer te wachten staat dan alleen maar online staan om dingetjes down te loaden. Dit verhaal zou heel goed weleens vrijgegeven zijn omdat ons over een week sowieso alle geheimen uit de doeken worden gedaan. We hebben het hier over 80% stroomgebruik van de Cube, maar om dingen te downloaden heb je helemaal geen energiebesparing nodig in die trend. De CPU wordt bijna niet benut tijdens het downloaden, maar toch ligt er flink de focus op de CPU die zuinig moet zijn. In andere woorden, ik verwacht dat de CPU op 'standby' actief bezig zal zijn en daar is zo'n besparing wel voor nodig.

Ik denk dat die functie net zo'n impact kan hebben als de contoller voor de Wii. Addon's die ik noemde en totaal vernieuwende online mogelijkheden waarbij de gebruiker niet actief bezig hoeft te zijn om als host te dienen voor andere spelers, mogelijkheden waarvan we nog niet eens kunnen indenken wat voor impact ze kunnen hebben, liggen in het verschiet. t Zal me niet verbazen als dat volgende week als laatste geheim uit de doeken zal worden gedaan.
  zondag 10 september 2006 @ 00:52:20 #152
34586 kepler
No bounce, no play
pi_41663595
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:41 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Waar heb ik gezegd dat ze meer uit de Cube haalden?!?
Ik zei dat ze hetzelfde deden met 25% van de stroom, als je dat doorredeneert met de Wii die 80% van de stroom gebruikt van de Cube dan is het helemaal niet gek om zo te redeneren, 3 keer de Cube. Gewoon een snelle redenering, niet meer niet minder.

Als ze daar zo mee bezig zijn dan betekent dat dat het een belangrijke issue is voor ze en dat ons veel meer te wachten staat dan alleen maar online staan om dingetjes down te loaden. Dit verhaal zou heel goed weleens vrijgegeven zijn omdat ons over een week sowieso alle geheimen uit de doeken worden gedaan. We hebben het hier over 80% stroomgebruik van de Cube, maar om dingen te downloaden heb je helemaal geen energiebesparing nodig in die trend. De CPU wordt bijna niet benut tijdens het downloaden, maar toch ligt er flink de focus op de CPU die zuinig moet zijn. In andere woorden, ik verwacht dat de CPU op 'standby' actief bezig zal zijn en daar is zo'n besparing wel voor nodig.

Ik denk dat die functie net zo'n impact kan hebben als de contoller voor de Wii. Addon's die ik noemde en totaal vernieuwende online mogelijkheden waarbij de gebruiker niet actief bezig hoeft te zijn om als host te dienen voor andere spelers, mogelijkheden waarvan we nog niet eens kunnen indenken wat voor impact ze kunnen hebben, liggen in het verschiet. t Zal me niet verbazen als dat volgende week als laatste geheim uit de doeken zal worden gedaan.


je gaat zo teleurgesteld zijn. Elke chip-fabrikant probeert de chip zuiniger te maken, want dat betekent minder warmte ontwikkeling en daardoor kan je de chip ook meer richting zijn maximale performance duwen.

en de CPU kan best actief zijn tijdens de stand-by stand hoor, ook als tie niet zo zuinig is. Dan verbruikt de Wii gewoon iets meer stroom
The line is a dot to you!
pi_41664504
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:52 schreef kepler het volgende:

[..]



je gaat zo teleurgesteld zijn. Elke chip-fabrikant probeert de chip zuiniger te maken, want dat betekent minder warmte ontwikkeling en daardoor kan je de chip ook meer richting zijn maximale performance duwen.

en de CPU kan best actief zijn tijdens de stand-by stand hoor, ook als tie niet zo zuinig is. Dan verbruikt de Wii gewoon iets meer stroom
We hebben het hier ook niet over een chipproducent maar een opdrachtgever die nadrukkelijk aan IBM vraagt een chip te ontwikkelen die ver onder het gemiddelde gaat van de volgende generatie consoles. Dat is een filosofie en achter een filosofie zit ook een beweegreden. We hebben het hier niet over de gebruikelijke efficiencycriteria die een chipproducent altijd tot doel stelt. Kan me goed voorstellen dat wanneer maximale performance een belangrijk issue is ze gewoon iets meer stroom door de Wii laten gebruiken, dit resulteert al gauw in enorme gains en kan ook best op die grootte.

Tweede alinea: precies, daarom vraag ik ook 'waarom'? We hebben het hier niet over een portable die zo'n verreiste heeft. Ik kan me alleen voorstellen dat ze de intentie hebben de CPU gewoon intensief door te laten draaien en daar is zo'n besparing wel voor nodig, zie je t al voor je een X360 de hele dag aan te laten staan met dat kabaal en dat stroomverbruik?

Ik zal echt niet teleurgesteld zijn , het is alleen een constatering en ik stel vraagtekens bij de intentie. Stroombesparing is namelijk helemaal geen hot item voor de doelgroepen, tenzij het natuurlijk echt buiten de perken gaat. Ik vraag me dus alleen af waarom ze het dan zo'n issue hebben gemaakt.
  zondag 10 september 2006 @ 01:26:27 #154
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_41664555
Ben ik soms de enige die denkt dat Red Steel een heel gaaf spel wordt?
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zondag 10 september 2006 @ 01:28:09 #155
8369 speknek
Another day another slay
pi_41664603
Ik ben in ieder geval al een heel stuk hoopvoller, maar de E3 versie was zo bagger dat ik het niet ga hypen .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 10 september 2006 @ 01:33:26 #156
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_41664752
Het valt me op dat we steeds dezelfde level krijgen te zien. Als ik de artwork zie dan krijgen we wat mooiere levels.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zondag 10 september 2006 @ 01:35:33 #157
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_41664816
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:41 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Waar heb ik gezegd dat ze meer uit de Cube haalden?!?
Ik zei dat ze hetzelfde deden met 25% van de stroom, als je dat doorredeneert met de Wii die 80% van de stroom gebruikt van de Cube dan is het helemaal niet gek om zo te redeneren, 3 keer de Cube. Gewoon een snelle redenering, niet meer niet minder.
Alleen klopt die snelle redenering niet want het stroomgebruik staat los van wat de hardware kan. Al gebruikt de Wii maar 10% van de stroom die de cube gebruikt dan zegt dat nog niks over hoeveel krachtiger hij is. Het is wel zo dat wanneer je minder stroom verbruikt je CPU minder heet zal worden en je hem dus harder kunt laten werken. Maar hoeveel krachtiger de Wii is ten opzichten van de Cube kun je echt niet afleiden uit het stroom gebruik.
quote:
Als ze daar zo mee bezig zijn dan betekent dat dat het een belangrijke issue is voor ze en dat ons veel meer te wachten staat dan alleen maar online staan om dingetjes down te loaden. Dit verhaal zou heel goed weleens vrijgegeven zijn omdat ons over een week sowieso alle geheimen uit de doeken worden gedaan. We hebben het hier over 80% stroomgebruik van de Cube, maar om dingen te downloaden heb je helemaal geen energiebesparing nodig in die trend. De CPU wordt bijna niet benut tijdens het downloaden, maar toch ligt er flink de focus op de CPU die zuinig moet zijn. In andere woorden, ik verwacht dat de CPU op 'standby' actief bezig zal zijn en daar is zo'n besparing wel voor nodig.
Het is toch alleen maar logisch dat ze de CPU zo zuinig mogelijk willen maken als het gaat om stroom verbruik, dat scheelt hitte. Daardoor kunnen ze hem op hogere snelheden laten draaien. Die CPU van de Wii is niks meer dan een vernieuwde versie van de Gekko CPU. Als ze hem dus effecienter met stroom kunnen laten omgaan houd dat alleen maar in dat ze dezelfde chip op een hogere snelheid kunnen laten draaien. Wat dus veel kosten bespaard t.o.v een hele nieuwe CPU te ontwikkelen. Veel meer dan dat zal de reden niet zijn geweest, grootse geheimen zullen er niet achter zitten. Nintendo heeft gewoon een manier gezocht om hun hardware te upgrade zonder al te veel te investeren zodat ze hun console zo goedkoop mogelijk op de markt kunnen brengen, waar niks mis mee is.
quote:
Ik denk dat die functie net zo'n impact kan hebben als de contoller voor de Wii. Addon's die ik noemde en totaal vernieuwende online mogelijkheden waarbij de gebruiker niet actief bezig hoeft te zijn om als host te dienen voor andere spelers, mogelijkheden waarvan we nog niet eens kunnen indenken wat voor impact ze kunnen hebben, liggen in het verschiet. t Zal me niet verbazen als dat volgende week als laatste geheim uit de doeken zal worden gedaan.
Ik denk niet dat ze op online gebied echt iets nieuws gaan brengen, ze zullen weinig nieuws kunnen brengen wat nog niet eerder is gedaan op de pc. Het 24 uur per dag online zijn(stand by of niet) is leuk maar niet echt iets heel vernieuwends. Het zal niet veel meer worden dan online game, online oude games downloaden en updates/addon/enz die vanzelf worden gedownload. Ongeveer hetzelfde wat Sony en MS doen alleen dan in een iets ander jasje.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_41665787
quote:
Op zondag 10 september 2006 01:35 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Alleen klopt die snelle redenering niet want het stroomgebruik staat los van wat de hardware kan. Al gebruikt de Wii maar 10% van de stroom die de cube gebruikt dan zegt dat nog niks over hoeveel krachtiger hij is. Het is wel zo dat wanneer je minder stroom verbruikt je CPU minder heet zal worden en je hem dus harder kunt laten werken. Maar hoeveel krachtiger de Wii is ten opzichten van de Cube kun je echt niet afleiden uit het stroom gebruik.
[..]
Klopt, ik zei ook dat het een simpele redenering was. Maar stel nu eens dat de Wii dezelfde chipset heeft als de Cube en de eerste op 80% draait en de laatste op 25%, dat betekent 55% meer stroom voor de Wii. Die is er niet voor niets.
quote:
Het is toch alleen maar logisch dat ze de CPU zo zuinig mogelijk willen maken als het gaat om stroom verbruik, dat scheelt hitte. Daardoor kunnen ze hem op hogere snelheden laten draaien. Die CPU van de Wii is niks meer dan een vernieuwde versie van de Gekko CPU. Als ze hem dus effecienter met stroom kunnen laten omgaan houd dat alleen maar in dat ze dezelfde chip op een hogere snelheid kunnen laten draaien. Wat dus veel kosten bespaard t.o.v een hele nieuwe CPU te ontwikkelen. Veel meer dan dat zal de reden niet zijn geweest, grootse geheimen zullen er niet achter zitten. Nintendo heeft gewoon een manier gezocht om hun hardware te upgrade zonder al te veel te investeren zodat ze hun console zo goedkoop mogelijk op de markt kunnen brengen, waar niks mis mee is.
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat ze al dat werk hebben gedaan om 'm tot 800Mhz te laten lopen? Je hebt al laptops die sneller lopen voor een lagere prijs.
quote:
Ik denk niet dat ze op online gebied echt iets nieuws gaan brengen, ze zullen weinig nieuws kunnen brengen wat nog niet eerder is gedaan op de pc. Het 24 uur per dag online zijn(stand by of niet) is leuk maar niet echt iets heel vernieuwends. Het zal niet veel meer worden dan online game, online oude games downloaden en updates/addon/enz die vanzelf worden gedownload. Ongeveer hetzelfde wat Sony en MS doen alleen dan in een iets ander jasje.
Dat denk ik dus niet, 24connect wordt wat de 64DD net niet was. En online is 1 ding, Wii die constant 'aanstaat' is een andere. Ik heb nu een sterk vermoeden dat dit is waar Kaplan niet over wilde praten.

OFFTOPIC: FOK loopt als een trein nu!
  zondag 10 september 2006 @ 03:19:40 #159
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_41666316
quote:
Op zondag 10 september 2006 02:36 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Klopt, ik zei ook dat het een simpele redenering was. Maar stel nu eens dat de Wii dezelfde chipset heeft als de Cube en de eerste op 80% draait en de laatste op 25%, dat betekent 55% meer stroom voor de Wii. Die is er niet voor niets.
?? 55%? In het artikel van IMB staat dat de CPU van Wii 80%(20% efficienter) van de stroom gebruikt die de Cube gebruikt. Dus je voorbeeld klopt al niet. Als ze dezelfde Chipset zouden hebben dan draait de een(cube) op 100% en de andere(Wii) op 80%. Dat is dus meer 20% verschil. En het betekend ook niet meer stroom voor de Wii, je houd geen stroom over ofzo. Het houd alleen in dat die CPU minder stroom gebruikt dan die van de Cube.
quote:
Je gaat me toch niet vertellen dat ze al dat werk hebben gedaan om 'm tot 800Mhz te laten lopen? Je hebt al laptops die sneller lopen voor een lagere prijs.
Wie zegt dat het zoveel werk was? Staat nergens dat ze er jaren mee bezig zijn geweest. En het lijkt me heel logisch dat ze het daarvoor hebben gedaan. Ik weet niet of je ooit je pc hebt overgeklokt, maar als je een CPU meer dan 50% sneller laat draaien(wat dus het geval is met deze CPU t.o.v de Cube) word hij echt heel veel heter. En aangezien de CPU van de Wii niks meer is dan een wat vernieuwdere versie van de Cube moeten de CPU wel zo efficient met het stroomverbruik zijn wil hij op die snelheid kunnen draaien zonder oververhit te raken. Het is natuurlijk wel zo dat niet alleen de snelheid omhoog is, er zijn nog wel wat meer aanpassingen gemaakt zodat de CPU wat meer power heeft.
quote:
Dat denk ik dus niet, 24connect wordt wat de 64DD net niet was. En online is 1 ding, Wii die constant 'aanstaat' is een andere. Ik heb nu een sterk vermoeden dat dit is waar Kaplan niet over wilde praten.
Er is niks bijzonders aan een Wii die constant "aanstaat".. Dat doen wel meer apparaten.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  zondag 10 september 2006 @ 03:34:18 #160
34586 kepler
No bounce, no play
pi_41666476
quote:
Op zondag 10 september 2006 01:24 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

We hebben het hier ook niet over een chipproducent maar een opdrachtgever die nadrukkelijk aan IBM vraagt een chip te ontwikkelen die ver onder het gemiddelde gaat van de volgende generatie consoles. Dat is een filosofie en achter een filosofie zit ook een beweegreden. We hebben het hier niet over de gebruikelijke efficiencycriteria die een chipproducent altijd tot doel stelt. Kan me goed voorstellen dat wanneer maximale performance een belangrijk issue is ze gewoon iets meer stroom door de Wii laten gebruiken, dit resulteert al gauw in enorme gains en kan ook best op die grootte.

Tweede alinea: precies, daarom vraag ik ook 'waarom'? We hebben het hier niet over een portable die zo'n verreiste heeft. Ik kan me alleen voorstellen dat ze de intentie hebben de CPU gewoon intensief door te laten draaien en daar is zo'n besparing wel voor nodig, zie je t al voor je een X360 de hele dag aan te laten staan met dat kabaal en dat stroomverbruik?

Ik zal echt niet teleurgesteld zijn , het is alleen een constatering en ik stel vraagtekens bij de intentie. Stroombesparing is namelijk helemaal geen hot item voor de doelgroepen, tenzij het natuurlijk echt buiten de perken gaat. Ik vraag me dus alleen af waarom ze het dan zo'n issue hebben gemaakt.
nee, na onderzoek kwamen ze erachter dat ze de chip efficienter kunnen maken. Ik kan nergens vinden dat Nintendo hier specifiek opdracht voor heeft gegeven. Zo ja, dan zal het waarschijnlijk zijn omdat ze de Wii erg klein willen houden, en dat gaat alleen maar als er weinig warmte wordt geproduceerd.

Het is geen probleem om de 360 de hele dag aan te laten staan hoor, net zo min een probleem als met mijn laptop. Ik denk dat ze de CPU zo energie zuinig mogelijk wilden hebben omdat de Wii anders nooit zo klein kon zijn
The line is a dot to you!
  zondag 10 september 2006 @ 04:00:37 #161
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_41666782
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tomasso, de vorige keer was een geintje dwaas Damn ik weet niet wat er met je aan de hand is, maar ik heb zelden zulke sjagrijnige users meegemaakt. Wat is er gebeurd?
Idd
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 10 september 2006 @ 09:36:20 #162
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_41667920
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tomasso, de vorige keer was een geintje dwaas Damn ik weet niet wat er met je aan de hand is, maar ik heb zelden zulke sjagrijnige users meegemaakt. Wat is er gebeurd?
Niks, gewoon voorzorg

Ow, en Ruzbeh: Red Steel
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_41667993
[Gerucht]Wii Virtual Console launch list bekend?
quote:
Op zondag 10 september 2006 01:26 schreef Ruzbeh het volgende:
Ben ik soms de enige die denkt dat Red Steel een heel gaaf spel wordt?
Laatst was het bij IGN weekly, dat was een recente build, en het zag er nog net zo generiek en saai uit als op E3. (en het hielp niet dat de IGN dude 3 Mac-10 clips nodig had voor 1 vijand) Dus nee, ik denk niet dat het een gaaf spel wordt .
  zondag 10 september 2006 @ 10:12:37 #164
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_41668185
Ik wil castlevania 2: simons quest, faxanadu en secret of mana ook op de virtual console
kloep kloep
  zondag 10 september 2006 @ 10:22:53 #165
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_41668314
quote:
Mask of Majora,.... Na Oot de beste Zelda
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  zondag 10 september 2006 @ 10:27:57 #166
69994 seto
-|||--------|||-
pi_41668368
quote:
Launch titels:
Metal Slug Anthology


Nostalgie, echt zoveel lol mee gehad in 2player mode met vrienden. Denk dat het nu toch een Wii wordt ipv een PS3
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  zondag 10 september 2006 @ 10:29:52 #167
69994 seto
-|||--------|||-
pi_41668390
quote:
OMFG!

Hoeveel gaat dat nou kosten ongeveer per spel?
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  zondag 10 september 2006 @ 10:46:46 #168
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41668641
quote:
Op zondag 10 september 2006 10:22 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Majora's Mask,.... Na Oot de beste Zelda
Beste weet ik niet.. Het spel heeft iig extreem mooie, maar ook veel frustrerende momenten.

Het was iig jammer dat de n64 al dat pracht en praal niet kon trekken . Hopelijk krijgt de versie voor de wii een stabielere framerate
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zondag 10 september 2006 @ 10:47:58 #169
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_41668668
quote:
Op zondag 10 september 2006 10:46 schreef BMH het volgende:

[..]

Beste weet ik niet.. Het spel heeft iig extreem mooie, maar ook veel frustrerende momenten.

Het was iig jammer dat de n64 al dat pracht en praal niet kon trekken . Hopelijk krijgt de versie voor de wii een stabielere framerate
Vond dat spel zoooo goed. Ja framerates boeide me toen ook al niet hoor. Prima graphics en de sfeer was goed neergezet. En ja.... vind het de beste na OoT
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  zondag 10 september 2006 @ 10:51:33 #170
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41668728
quote:
Op zondag 10 september 2006 10:47 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Vond dat spel zoooo goed. Ja framerates boeide me toen ook al niet hoor. Prima graphics en de sfeer was goed neergezet. En ja.... vind het de beste na OoT
De framerate ging soms naar de 10-15 fps... Ik vond het haast onspeelbar op die momenten.

Lol Herinner me net pas weer die maskers.. WTF Kameo is gewoon een Majora's mask kloon... Dat ik daar niet eerder aan had gedacht
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zondag 10 september 2006 @ 11:02:34 #171
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_41668894
quote:
Op zondag 10 september 2006 10:22 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Mask of Majora,.... Na Oot de beste Zelda
Inderdaad. Soms heb ik wel het gevoel dat MM niet de aandacht en lovende woorden krijgt die het verdient.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  zondag 10 september 2006 @ 11:03:12 #172
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_41668909
nog even het productie process van the broadway chip
Waarschuwing Deze beelden kunnen schokkende gevolgen hebben voor een toekomstbeeld.

Overigens is de wmv ( wel eens waar betere qualiteit dan de youtube versie)
Ik kreeg hem niet lopende in firefox.

wmv:
http://www-03.ibm.com/pre(...)?fileId=ATTACH_FILE1

youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=NkqhizZav6w
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  zondag 10 september 2006 @ 11:07:40 #173
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_41669022
quote:
Op zondag 10 september 2006 11:03 schreef depax het volgende:
nog even het productie process van the broadway chip
Waarschuwing Deze beelden kunnen schokkende gevolgen hebben voor een toekomstbeeld.

Overigens is de wmv ( wel eens waar betere qualiteit dan de youtube versie)
Ik kreeg hem niet lopende in firefox.

wmv:
http://www-03.ibm.com/pre(...)?fileId=ATTACH_FILE1

youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=NkqhizZav6w
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  zondag 10 september 2006 @ 11:13:59 #174
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41669168
quote:
Op zondag 10 september 2006 11:03 schreef depax het volgende:
nog even het productie process van the broadway chip
Waarschuwing Deze beelden kunnen schokkende gevolgen hebben voor een toekomstbeeld.

Overigens is de wmv ( wel eens waar betere qualiteit dan de youtube versie)
Ik kreeg hem niet lopende in firefox.

wmv:
http://www-03.ibm.com/pre(...)?fileId=ATTACH_FILE1

youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=NkqhizZav6w
Wat een fabriek .. Echt prachtig.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zondag 10 september 2006 @ 11:14:37 #175
34586 kepler
No bounce, no play
pi_41669187
quote:
Op zondag 10 september 2006 11:03 schreef depax het volgende:
nog even het productie process van the broadway chip
Waarschuwing Deze beelden kunnen schokkende gevolgen hebben voor een toekomstbeeld.

Overigens is de wmv ( wel eens waar betere qualiteit dan de youtube versie)
Ik kreeg hem niet lopende in firefox.

wmv:
http://www-03.ibm.com/pre(...)?fileId=ATTACH_FILE1

youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=NkqhizZav6w
erg nuttige info dit
The line is a dot to you!
pi_41669305
Echt he.

  zondag 10 september 2006 @ 11:50:11 #177
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_41670122
quote:
Op zondag 10 september 2006 10:29 schreef seto het volgende:

[..]

OMFG!

Hoeveel gaat dat nou kosten ongeveer per spel?
Als het meer dan 1 euro per spel is, is het te duur.

En waarom zou je voor al die oude zooi betalen als er op de PC tig emulators zijn en de spellen zo gevonden zijn
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  zondag 10 september 2006 @ 11:53:21 #178
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41670194
quote:
Op zondag 10 september 2006 11:50 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Als het meer dan 1 euro per spel is, is het te duur.

En waarom zou je voor al die oude zooi betalen als er op de PC tig emulators zijn en de spellen zo gevonden zijn


Waarom spellen kopen als je ze ook in de winkel kunt uitproberen.

Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zondag 10 september 2006 @ 11:54:34 #179
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_41670222
quote:
Op zondag 10 september 2006 11:14 schreef kepler het volgende:

[..]

erg nuttige info dit
ik vond het althans mooi om te zien ja, nog nooit eerder gezien.
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  zondag 10 september 2006 @ 11:57:20 #180
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_41670291
quote:
Op zondag 10 september 2006 11:53 schreef BMH het volgende:

[..]



Waarom spellen kopen als je ze ook in de winkel kunt uitproberen.

Niet eens zo slecht idee

Maar ik vind dat je voor spellen die meer dan 15 jaar oud zijn echt niet meer dan euro kan vragen. En voor N64 spellen niet meer dan 5 euro.

En trouwens als je die oude(snes,sega, nes, enz) spellen download van legale sites moet je er ook gewoon voor betalen, alleen betaal je dan zeker niet meer dan 1 euro per spel.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  zondag 10 september 2006 @ 12:24:50 #181
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41671019
quote:
Op zondag 10 september 2006 11:57 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Niet eens zo slecht idee

Maar ik vind dat je voor spellen die meer dan 15 jaar oud zijn echt niet meer dan euro kan vragen. En voor N64 spellen niet meer dan 5 euro.

En trouwens als je die oude(snes,sega, nes, enz) spellen download van legale sites moet je er ook gewoon voor betalen, alleen betaal je dan zeker niet meer dan 1 euro per spel.
n63 games kosten bij de gameshops vaak meer dan 9 euro. En zowiezoe is 9 euro helemaal niet veel voor een volwaardige Nintendo game. Je krijgt echt wel waar voor je geld.

Ik heb een paar jaar geleden mijn n64 verkocht.. Voor het geld dat ik daarvoor kreeg kan ik nu 2x zoveel n64 games kopen op de wii dan ik had


Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zondag 10 september 2006 @ 12:34:13 #182
8369 speknek
Another day another slay
pi_41671260
Moet wel heel vreemd zijn als dat niet gewoon de aan/uit knop is.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 10 september 2006 @ 13:00:39 #183
34586 kepler
No bounce, no play
pi_41672001
quote:
Op zondag 10 september 2006 11:54 schreef depax het volgende:

[..]

ik vond het althans mooi om te zien ja, nog nooit eerder gezien.
zeker mooi om te zien, maar dat is elk high-tech productie-proces
The line is a dot to you!
  zondag 10 september 2006 @ 13:09:06 #184
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_41672251
quote:
Op zondag 10 september 2006 12:34 schreef speknek het volgende:
Moet wel heel vreemd zijn als dat niet gewoon de aan/uit knop is.
Wat te denken van een releaseknop om m in het stuur te klikken?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 10 september 2006 @ 13:12:18 #185
34586 kepler
No bounce, no play
pi_41672335
quote:
Op zondag 10 september 2006 13:09 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Wat te denken van een releaseknop om m in het stuur te klikken?
ik denk dat het de pit-limiter is
The line is a dot to you!
  zondag 10 september 2006 @ 13:12:38 #186
8369 speknek
Another day another slay
pi_41672346
quote:
Op zondag 10 september 2006 13:09 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Wat te denken van een releaseknop om m in het stuur te klikken?
Die zal niet standaard in de wiimote zitten. Maar hij zit ook gewoon precies op de plek van de aan/uit knop.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 10 september 2006 @ 13:14:08 #187
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_41672392
Maar de powerknop was toch verzonken? Een powerknop die zo hoog is lijkt me vervelend
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_41672398
Obviously aan/uit
quote:
Op zondag 10 september 2006 13:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar de powerknop was toch verzonken? Een powerknop die zo hoog is lijkt me vervelend
Ze herdesignen wel meer.
  zondag 10 september 2006 @ 13:26:49 #189
8369 speknek
Another day another slay
pi_41672771
Ik denk dat het gewoon een schematische tekening van Ubisoft is, de randen van de knopjes zijn te duidelijk om van een foto te komen, bijvoorbeeld. Maar waarom is zo'n aan/uit knop verevelend dan? Je raakt dat ding hooguit een keer per uur aan.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 10 september 2006 @ 13:28:01 #190
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_41672802
quote:
Op zondag 10 september 2006 13:26 schreef speknek het volgende:
Ik denk dat het gewoon een schematische tekening van Ubisoft is, de randen van de knopjes zijn te duidelijk om van een foto te komen, bijvoorbeeld. Maar waarom is zo'n aan/uit knop verevelend dan? Je raakt dat ding hooguit een keer per uur aan.
Nou, als je de controller dwars houd (excite truck) en hij is zo hoog lijkt het me dat je de knop per ongeluk aanraakt. En dat wil je niet
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 10 september 2006 @ 13:30:28 #191
34586 kepler
No bounce, no play
pi_41672855
quote:
Op zondag 10 september 2006 13:28 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nou, als je de controller dwars houd (excite truck) en hij is zo hoog lijkt het me dat je de knop per ongeluk aanraakt. En dat wil je niet
misschien dat je hem 2 sec lang ingedrukt moet houden om hem uit te zetten
of je komt in een menu, net als de 360
The line is a dot to you!
  zondag 10 september 2006 @ 13:31:29 #192
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_41672881
Ik vraag mij toch een beetje af of het wel lekker racen is zonder vast middelpunt.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  zondag 10 september 2006 @ 13:34:51 #193
34586 kepler
No bounce, no play
pi_41672978
quote:
Op zondag 10 september 2006 13:31 schreef Cheiron het volgende:
Ik vraag mij toch een beetje af of het wel lekker racen is zonder vast middelpunt.
je bent niet de enige Ik vraag het me namelijk ook af. Het zal wel werken, maar of het echt goed werkt... We kunnen alleen maar afwachten
The line is a dot to you!
  zondag 10 september 2006 @ 13:35:50 #194
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_41672997
quote:
Op zondag 10 september 2006 13:31 schreef Cheiron het volgende:
Ik vraag mij toch een beetje af of het wel lekker racen is zonder vast middelpunt.
Das bij Monkey Ball ook, daar heb je (itt op de Cube) ook geen neutraal punt
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 10 september 2006 @ 14:20:04 #195
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_41674205
4 dagen.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_41674340
quote:
Op zondag 10 september 2006 12:24 schreef BMH het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die button is volgens mij gewoon de uitknop


Broadway processors Wii goed leverbaar
  zondag 10 september 2006 @ 14:30:47 #197
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41674436
quote:
Op zondag 10 september 2006 14:26 schreef MilaNL het volgende:

[..]

Die button is volgens mij gewoon de uitknop
Maar waarom is die groter dan de bij de E3 controller die erboven staat afgebeeld?

Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_41674477
quote:
Op zondag 10 september 2006 14:30 schreef BMH het volgende:

[..]

Maar waarom is die groter dan de bij de E3 controller die erboven staat afgebeeld?

omdat je anders een hele kleine vinger moet hebben om hem in te kunnen drukken
Ik hoop dat de uiteindelijke versie ook een uitkomende uitknop krijgt
  zondag 10 september 2006 @ 14:33:06 #199
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41674505
quote:
Op zondag 10 september 2006 14:32 schreef MilaNL het volgende:

[..]

omdat je anders een hele kleine vinger moet hebben om hem in te kunnen drukken
Ik hoop dat de uiteindelijke versie ook een uitkomende uitknop krijgt
Dus er is weer een nieuwe versie van de wii-mote volgens jou.

We zien wel
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_41674567
quote:
Op zondag 10 september 2006 14:33 schreef BMH het volgende:

[..]

Dus er is weer een nieuwe versie van de wii-mote volgens jou.

We zien wel
DAT zei ik niet, ik zei dat ik het hoopte.
Maar ik denk het niet. De controller zonder uitsteeksel (:P) staat ook op de nintendo website. Is dus vrijwel zeker.
Maarja, we zien wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')