duidelijk een aggressief type. echt zo'n hooligan.quote:Nou meneer heeft laatst één van zijn eigen honden geramd met een tl buis omdat het beest niet wilde stoppen met blaffen
quote:Op donderdag 7 september 2006 16:56 schreef marcito het volgende:
Ik vind je broer echt raar als ik dit zo lees, maar waarom hebben je ouders nooit wat eraan gedaan vroeger, en nu niet? Het lijkt wel of alles wel goed gevonden word in je familie. Neemt niet weg dat ik het toch niet zo leuk allemaal voor je vind.
Ik wil ook echt niet weten wat hij had gedaan als ie die deur open had gekregen. Hij is echt in staat om me te vermoorden als eenmaal dat knopje om gaat in zijn hoofd.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:09 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
![]()
Maar ik zou je broer aangeven bij de politie. Iemand die totaal geen controle heeft over zijn emotie hoort niet thuis in zo'n functie.
Putjes schepper zou beter zijn. Zoals jij hem beschijft is het meer een type thuiszitter dan werker.
Lijkt misschien hard, maar een ''vijand'' is hij nu toch al. Klinkt mij als een zeer bekrompen persoontje. Een Alpha Male, een wereld van hem alleen zeg maar.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:12 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[..]
Ik wil ook echt niet weten wat hij had gedaan als ie die deur open had gekregen. Hij is echt in staat om me te vermoorden als eenmaal dat knopje om gaat in zijn hoofd.
dat moet je niet doen , maar wel actie ondernemen, je woont nog thuis?quote:Op donderdag 7 september 2006 17:28 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Het vreemde is, dat toen ik geboren werd mijn broer heel trots op me was en aan iedereen die het maar horen kon vertelde dat hij een zusje had gekregen.. als ik dit nu op schrijf ben ik aant janken!
Zijn vriendin was er met die eerste ruzie ook, ik hoorde haar voordat mijn broer weg ging roepen van 'doe even normaal man.' Nu stond ze er denk ik maar bij ik heb niet op haar gelet. Het had voor ook niet uit gemaakt of ze er mee bemoeid had. Ik ken haar ook niet zo goed, maar als ze langs komt in de winkel waar ik werk maakt ze meestal wel een praatje en praat ik wel gewoon over die honden of over mn broer. Heel gek eigenlijk.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:15 schreef roque79 het volgende:
ik heb ook geen tips, ik denk dat hij aan jouw reacties of mening maling heeft en zijn gedrag niet zal bijstellen voor je.
Wat zegt zijn vriendin ervan?
daar had je wel een puntquote:Op donderdag 7 september 2006 17:00 schreef jogy het volgende:
En de slaande ruzie is ook maar één keer voorgekomen omdat mijn zus MTV wilde kijken en ik de cartoonfactory trouwens.
Meesterlijk aangepakt op het laatste, ik vind het knap van je en stoer dat je het durfde, vooral als ik de situatie zo lees. Wat een enorme lul, en dat hij ook nog eens bij de politie zit zeg, maargoed, zulke figuren hebben nou eenmaal 2 gezichten, ik denk dat hij ondanks zijjn sterke jalouzie een geestelijke stoornis heeft, Syndroom van Asperger zie ik erin terug, wat autistisch...quote:Op donderdag 7 september 2006 16:52 schreef latexpiepbeestje het volgende:
*verhaal
Dankjewel, stiekum ben ik wel trots op mezelf. Ik heb ook amper zelfvertrouwen en normaal zou ik dit echt nooit hebben gedaan. Overigens heeft mijn moeder een seconde geleden gebeld en ze zijn over twee uurtjes weer thuis. Mijn broer heeft ook al naar hun gebeld dus ik hoop dat het een aardig gesprek wordt zo meteen.quote:Op donderdag 7 september 2006 18:14 schreef Pumatje het volgende:
[..]
En als ik ff mag zeggen, wat is je pa een lul.net als je ma.. het is hun gezin, die ellende is toch mede hun verantwoordenlijkheid.. zulke figuren horen er in een gezin te zijn om als bemiddelaar te spreken en er een draai aan te geven zodat er nog iets positiefs uitkomt..
sterkte nogmaals, en respetctpt![]()
Dat dat al nodig is is veelzeggend...quote:Op donderdag 7 september 2006 18:16 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Nee ik heb wel een vriend maar die woont helemaal in Venray. Ook studeer ik nog. Mijn vader heeft hem ook gewaarschuwd dat ie niet aan me moet komen.
En jij gaat mee in dat spelletje? Laat de boel toch de boel joh!quote:Mijn ouders zijn nu op vakantie, de rest van de tijd zijn ze er wel en dan is er altijd wel iemand thuis. Ik wil ook niet weg vluchten, dat is ook juist wat hij wil, daar kickt hij op.
Neemt niet weg dat het heel knap is wat je hebt gedaan hoor!quote:Dit heb ik wel met die eerste ruzie gedaan, toen ben ik naar mijn vriend gevlucht omdat ik me niet langer veilig voelde thuis. Ook barstte ik in tranen uit en werd ik hysterisch toen hij weg ging. Dit zijn juist dingen waar hij op kickt, waar hij zich lekker trots mee voelt. Alleen deze keer had hij pech want ik trok even flink mijn smoel open en was hem dit keer de baas. Ook de hele buurt heeft het dit keer kunnen horen/zien maar dat interesseerde me geen hol. ik ben altijd al het lieve onschuldige meisje geweest.![]()
nou nee hoor ik heb ook enorm vaak in de kling gelegen met mijn zusje ( 18 ) dat ik haar bij haar schouders oppakte en tegen de muur omhoog duwde dat ze eens niet zo'n vals kreng moest zijnquote:Op donderdag 7 september 2006 18:22 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat dat al nodig is is veelzeggend...
[..]
En jij gaat mee in dat spelletje? Laat de boel toch de boel joh!
[..]
Neemt niet weg dat het heel knap is wat je hebt gedaan hoor!
quote:Op donderdag 7 september 2006 17:05 schreef SlimShady het volgende:
heb je hem ooit gevraagd 'waarom'?
[..]
duidelijk een aggressief type. echt zo'n hooligan.
Agenten zijn zielige mannetjes die wat te compenseren hebbenquote:Op donderdag 7 september 2006 22:08 schreef fietsie het volgende:
Hmmm 't is geloofik een hobby van agenten om herders te houden in te kleine kooitjes... hier in de straat zit er ook zo een....
Ja, dat denk ik dus ook. Maar uit het verhaal lijkt het er ook op dat wat ze ook tegen hem zeggen dat het niet tot hem doordringt dat hij geen reden heeft om jaloers te zijn.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:54 schreef Tinkepink het volgende:
Nou, lijkt me duidelijk. Je broer is gewoon heel erg jaloers op je en gefrustreerd omdat hij zich achtergesteld voelt.
ja en? mijn broertje van 8 jaar jonger krijgt ook altijd alles, is altijd al geweest en zal altijd al blijven. de dingen waar ik vroeger een maand straf voor kreeg, komt hij nu ongehinderd mee weg. (ouders groeien ook in hun rol). Moet ik dan nu ook MAAR IK MOCHT HET NIET DUS HIJ OOK NIET?!?!? Wat een bullshit zeg. Ik weet dat ze mn broertje hebben bevoordeeld, op heel veel vlakken, maar nooit ten koste van mij en neem het mn broertje en mn ouders ook niet (meer) kwalijk (toen ik klein was kon ik het natuurlijk niet uitstaan). Kom op zeg, ik word ook volwassen. Die jongen heeft echter een kronkel in zn hoofd onwikkeld waardoor hij echt niets anders kan zien, en wordt nog gevaarlijk door zn eigen verhaaltje ook. En dát bij de politie. Hij is gewoon een psychopaat in spe.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:15 schreef Rapaille het volgende:
Ik denk trouwens dat het wel klopt dat jij toch een stuk verwender bent. Niet om lullig te doen ofzo, ik ben zelf ook de jongste thuis en ik dacht altijd dat het onzin was maar ik heb het eens objectief bekeken en het is echt zo.
Dat is nog geen reden om zo tegen je te doen maar bekijk het ook eens van zijn kant (hij dacht dus dat jij wel alles krijgt)
Inderdaad, beter geef je die broer van je al, al is het alleen om dierenmishandeling. En je zei dat hij er ook nog eens 5 heeft?quote:Op zondag 10 september 2006 11:01 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind dat wat hij met die hond doet veel ernstiger, en daar heeft bijna niemand het over.
Hoe groot is die kooi waar hij ze in propt?
Volgens mij heb je een gaatje in je hoofd.quote:Op maandag 4 december 2006 03:41 schreef Petre het volgende:
Bel eens naar het bureau waar hij zit en vraag een gesprek aan met de personeelsfunctionaris, vertrouwelijk.
De politie heeft vast wel psychologen in dienst waarmee hij in gesprek kan. Hij is echt niet normaal bezig.
Dit is het laatste wat je moet doen,spoorwegpolitie is op zich al behoorlijk triest maar je eigen familie aangeven zijn NSBpraktijken,het is gewoon een kwestie van opvoeding,ik heb een zoon die zijn zusje met zijn leven zou beschermen omdat ik hem dat geleerd heb van jongs af aan,als hij onrespectvol tegen z'n zus zou zijn trap ik hem verrot.Hij weet dat en dat is genoeg.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:09 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
![]()
Maar ik zou je broer aangeven bij de politie. Iemand die totaal geen controle heeft over zijn emotie hoort niet thuis in zo'n functie.
Hebben jullie inmiddels elkaar weer gesproken?quote:Op zondag 3 december 2006 22:46 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Ook weer zoiets. Ik was afgelopen donderdag jarig en mijn vader had voor de lol weer eens wat slingers opgehangen dit keer. Gisteren kwam die aap van mijn broer langs (ik was niet thuis).
Blijkt dat ie tegen mijn vader heeft gezegd dat ie 'pas de slingers moet ophangen als ik dood ben.'
GESTOORD!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
En wat deed je pa vervolgens? Een beetje lachen als een boer met kiespijn ofzo?quote:Op zondag 3 december 2006 22:46 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Ook weer zoiets. Ik was afgelopen donderdag jarig en mijn vader had voor de lol weer eens wat slingers opgehangen dit keer. Gisteren kwam die aap van mijn broer langs (ik was niet thuis).
Blijkt dat ie tegen mijn vader heeft gezegd dat ie 'pas de slingers moet ophangen als ik dood ben.'
GESTOORD!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Nee mijn vaderj en de vriendin van mn broer keken hem alleen maar boos aan. Mijn pa kon er niks op uit brengen. Ook had mn broer weer een hond meegenomen. Kort na die opmerking schijnt dat mjn broer die hond heel hard aan zijn riem trok om in zo'n kooi te gaan, want de hond wilde er niet in, maar hij liet zijn hand los ofzo en toen sloeg hij per ongeluk zijn vriendin voor dr bek!quote:Op maandag 4 december 2006 16:31 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
En wat deed je pa vervolgens? Een beetje lachen als een boer met kiespijn ofzo?![]()
vind jij dat grappig?quote:Op maandag 4 december 2006 16:41 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[..]
toen sloeg hij per ongeluk zijn vriendin voor dr bek!![]()
Dan hoort ie em alsnog te bellen en te vertellen dat dat soort opmerkingen onacceptabel zijn. Vind ik dan hequote:Op maandag 4 december 2006 16:41 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[..]
Nee mijn vaderj en de vriendin van mn broer keken hem alleen maar boos aan. Mijn pa kon er niks op uit brengen.
wat ik denk? ze blijft bij 'm zolang ze geld kan uitgeven en door een stoere agent beschermd wordt.quote:Op maandag 4 december 2006 17:41 schreef PDOA het volgende:
Wat zegt zijn vriendin eigenlijk van zijn gedrag?
Hahha vertel ik mn ouders ook elke keer. Krijg ik terug "Wj hebben gedaan wat ns toen het beste leek, nah ja, wat doe je er aan"quote:Op maandag 4 december 2006 17:28 schreef BadEend19 het volgende:
Ouders hebben hier hoe je het wend of keert ook schuld aan.![]()
Ik geef een voorbeeld van wat ik vaker gehoord hebquote:Op maandag 4 december 2006 18:42 schreef BadEend19 het volgende:
Ik doelde eigenlijk op de ouders van de TS!
Ben ik het helemaal mee eensquote:Op maandag 4 december 2006 16:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan hoort ie em alsnog te bellen en te vertellen dat dat soort opmerkingen onacceptabel zijn. Vind ik dan he
Zo veel hoeft er toch niet gepraat te worden? Een opmerking in de trant van ''dit soort opmerkingen over mijn dochter tolereer ik niet en zeker niet in mijn eigen huis. Daar is het gat van de deur''.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:42 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Ik heb het al in mijn eerste post beschreven, we zijn niet opgevoed met praten.
Wat dacht je van confrontatie uit de weglopen. In een gezin waar er over het algemeen niet zoveel gepraat wordt houdt al helemaal niet zo van zulke conflicten.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:50 schreef Xennia het volgende:
[..]
Zo veel hoeft er toch niet gepraat te worden? Een opmerking in de trant van ''dit soort opmerkingen over mijn dochter tolereer ik niet en zeker niet in mijn eigen huis. Daar is het gat van de deur''.
Inderdaad. En als je ouders niet oppassen raken ze niet 1, maar het contact met 2 kinderen kwijt. Die gozer is duidelijk al reddeloos verloren.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:50 schreef Xennia het volgende:
[..]
Zo veel hoeft er toch niet gepraat te worden? Een opmerking in de trant van ''dit soort opmerkingen over mijn dochter tolereer ik niet en zeker niet in mijn eigen huis. Daar is het gat van de deur''.
Daarom moet het in de kiem gesmoord worden voor het verder escaleert en daarmee zijn ze al rijkelijk laatquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:52 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Wat dacht je van confrontatie uit de weglopen. In een gezin waar er over het algemeen niet zoveel gepraat wordt houdt al helemaal niet zo van zulke conflicten.
Mja... weet je, je bent niet opgevoed met praten, dat zou een verklaring zijn waarom er niet heel erg diep op die opmerking wordt ingegaan, in de zin van: wat voel je, waarom zeg je dat, etc. Maar dat sluit niet uit dat je opmerkt dat zo'n opmerking onacceptabel is. Hij kan gewoon de telefoon pakken, het nummer van je broer intikken en zeggen: luister, ik wil in mijn huis geen kwaad woord meer over mijn dochter horen. Zo moeilijk is dat niet en dat moet toch zelfs op te brengen zijn voor iemand die niet zo praats is. Ik zou dat van mijn ouders eisen, zo niet, dan zouden ze er wat mij betreft in kunnen stikken. Ik vind dit soort opmerkingen echt onacceptabel, maar dat je ouders het pikken, vind ik nog erger.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:42 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Ik heb het al in mijn eerste post beschreven, we zijn niet opgevoed met praten.
Oe, dat is niet zo fraaiquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:02 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Nou ik heb weer een 'nieuwtje'. Mijn broer gaat proberen naar onze straat te verhuizen en hij heeft ook al 1 van zijn honden aan een collega gedoneerd. Ik zou het echt verschrikkelijk vinden als hij in de buurt komt wonen, om van te kotsen! Ben ik nog steeds niet van die hufter af!
Das zeker minder Is er niet iets anders waarom hij je zo is gaan hatenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:02 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Nou ik heb weer een 'nieuwtje'. Mijn broer gaat proberen naar onze straat te verhuizen en hij heeft ook al 1 van zijn honden aan een collega gedoneerd. Ik zou het echt verschrikkelijk vinden als hij in de buurt komt wonen, om van te kotsen! Ben ik nog steeds niet van die hufter af!
Ik heb een soortgelijks verhaal. Ook over mn broer. Lichamelijk en mentaal geweld. MAar hij gaat er niets aan doen. Hij zit er niet mee.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:13 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Knip
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:59 schreef zoalshetis het volgende:
haat en liefde zitten zo dicht bij elkaar dat je moet uitkijken niet ineens de penis van je broer in je gaatje te voelen.
Ik vermoed dat ik alleen maar meer problemen daar mee krijg, dat dan helemaal het hek van de dam is. Ik heb me wel voorgenomen om een videorecorder of geluidsrecorder te kopen als hij in de buurt komt wonen. Dan kan ik altijd iets opnemen of zorgen voor bewijs als ie weer zijn driftbuien heeft. Maar goed ik moet nog maar zien of ie in de buurt komt wonen..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:54 schreef Temet-nosce het volgende:
TS, heb je ondertussen al contact opgenomen met zijn overste ?
Hij walgt zo erg van me dat dat niet gaat gebeuren, geloof me.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:59 schreef zoalshetis het volgende:
haat en liefde zitten zo dicht bij elkaar dat je moet uitkijken niet ineens de penis van je broer in je gaatje te voelen.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:59 schreef zoalshetis het volgende:
wat vind die vriendin van de situatie en hun relatie?quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:02 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Net kwamen ze weer langs. Hele verhalen vertellen aan mijn moeder in de keuken over dat huis waar ze hun oog op hebben laten vallen hier in de straat. Gisteren heb ik een spooktelefoontje gehad, bleek S. dus te zijn. Hij belde twee keer op, eerste keer nam ik niet op en de tweede keer wel en toen ik mijn naam zei hing hij meteen op.
Ik vind hem echt een mietje dat ie niet een met me aan de telefoon durft te praten. Mijn moeder grapte tegen de vriendin van S. dat 'ze wel elke dag langs zou kunnen komen'. Nee dat doen wij wel, zei die vriendin en dat ze ook vanuit de zolder onze tuin kunnen bekijken.
Dit wordt echt een ramp.... Hoop dat hun bod overstegen wordt. En mochten ze er komen wonen dan ga ik echt niet weg!
Je hoeft toch niet op kamers te gaan alleen om het feit dat je ver moet reizen. Zijn er zoveel die op kamers gaan om te 'vluchten' van hun ouderlijk huis.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:48 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Het probleem is dat pas dit jaar afstudeer aan het MBO en volgend jaar nog een HBO wil doen omdat mijn kans op werk met mijn huidige studie nihiel is. Maar zodra ik uit huis kan gaan dan ga ik! Op kamers is ook nog geen optie omdat ik om de hoek van Utrecht woon (Maarssen). Jullie horen nog wel hoe het af loopt, ik kan wel bijna een eigen soapserie gaan beginnen.
Zij heeft toch ook gezien hoe hij de hond mishandelde. Misschien is hij voor haar ook niet al te vriendelijk..quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:09 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Ik denk dat zij de lieve aardige kant kent van mn broer en zelden zijn slechte kant ziet die ik 95 procent heb mee gemaakt.
he Fjolle, 'fijn' om te lezen dat er ook iemand in hetzelfde schuitje zit. Ik vind het echt een moeilijke situatie. Door hem toen de deur uit te schoppen heb ik hem flink in zijn trots gekrenkt. Dat voel ik gewoon omdat hij mij nu onderhand dood wenst en de hele situatie om draait, ik ben de kwaaie pier.quote:
Ik weet dat ze een pittige tante is, ze gaat direct tegen hem in als ze het er niet mee eens is. Helaas is zijn gestoorde haat jegens mij niet genoeg om bij hem weg te gaan.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:14 schreef Xennia het volgende:
[..]
Zij heeft toch ook gezien hoe hij de hond mishandelde. Misschien is hij voor haar ook niet al te vriendelijk..
Prima. Die ene actie is echt het turning point geweest. Ik kan vaak beter met hem overweg dan de rest van de familie, omdat ik het geduld en het begrip voor hem heb. Ik laat me alleen niet (meer) kleineren en voor dom houden en dat heeft ie toen geleerd. (Dat turning point was trouwens al zo'n 15 jaar geleden.)quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:52 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[..]
Hoe gaat je broer nu met je om en hoe gaat dat op verjaardagen etc?
Mooi dat het zo goed is gekomen. Misschien komt wijsheid met de jaren in het geval van mijn broer. Want hij doet nu alsof ik dit allemaal veroorzaakt heb en zegt echt achterlijke dingen over me achter mijn rug om. Hij durft het blijkbaar niet meer in mijn gezicht te doen omdat ie bang is dat ik hem weer zo af blaf.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:23 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Prima. Die ene actie is echt het turning point geweest. Ik kan vaak beter met hem overweg dan de rest van de familie, omdat ik het geduld en het begrip voor hem heb. Ik laat me alleen niet (meer) kleineren en voor dom houden en dat heeft ie toen geleerd. (Dat turning point was trouwens al zo'n 15 jaar geleden.)
Hij heeft zelfs vannacht op mijn 2 kinders gepast, zodat mijn man en ik er een nachtje tussen uit konden.![]()
Mjn vriend vind het kut maar ja hij weet verder ook niet beter, hij heeft mijn broer ook nooit leuk mee gemaakt. Hij kent het verhaal van begin af aan, hij zat er immers bij toen mijn broer de eerste keer zo verschrikkelijk tekeer ging. Mijn vriend zat aan de grond genageld toen het gebeurde, het overviel hem wat er gebeurde. Maar als mijn broer me had geslagen had ie hem ook een dreun verkocht. Ik wil liever niet dat mijn vriend zich er ook in mengt want ik wil niet dat s. zjn woede op hem af reageert. Overigens heeft mijn broer nog nooit mijn vriend opgemerkt terwijl we al 3,5 jaar bij elkaar zijn. Jaloezie waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:04 schreef Richard_dubbelB het volgende:
Wat een klootzak bah.
Als ik je vriend had geweest had ik hem gesloopt gwoon te smerig dit.
wat vind je vriend ervan dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |