abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41665063
Wat een kloddermongool. Dat je het uberhaupt nog wil goedmaken. Laat die wandelende tijdbom lekker in z'n eigen sop gaar koken.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  zondag 10 september 2006 @ 10:29:13 #77
81237 releaze
best of both worlds
pi_41668383
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:15 schreef Rapaille het volgende:
Ik denk trouwens dat het wel klopt dat jij toch een stuk verwender bent. Niet om lullig te doen ofzo, ik ben zelf ook de jongste thuis en ik dacht altijd dat het onzin was maar ik heb het eens objectief bekeken en het is echt zo.

Dat is nog geen reden om zo tegen je te doen maar bekijk het ook eens van zijn kant (hij dacht dus dat jij wel alles krijgt)
ja en? mijn broertje van 8 jaar jonger krijgt ook altijd alles, is altijd al geweest en zal altijd al blijven. de dingen waar ik vroeger een maand straf voor kreeg, komt hij nu ongehinderd mee weg. (ouders groeien ook in hun rol). Moet ik dan nu ook MAAR IK MOCHT HET NIET DUS HIJ OOK NIET?!?!? Wat een bullshit zeg. Ik weet dat ze mn broertje hebben bevoordeeld, op heel veel vlakken, maar nooit ten koste van mij en neem het mn broertje en mn ouders ook niet (meer) kwalijk (toen ik klein was kon ik het natuurlijk niet uitstaan). Kom op zeg, ik word ook volwassen. Die jongen heeft echter een kronkel in zn hoofd onwikkeld waardoor hij echt niets anders kan zien, en wordt nog gevaarlijk door zn eigen verhaaltje ook. En dát bij de politie. Hij is gewoon een psychopaat in spe.
  zondag 10 september 2006 @ 11:01:22 #78
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_41668869
Ik vind dat wat hij met die hond doet veel ernstiger, en daar heeft bijna niemand het over.
Hoe groot is die kooi waar hij ze in propt?
pi_41669936
Ik probeer ook regelmatig het me voor te stellen hoe het voor hem is, maar ik vind het heel vreemd dat hij als 6 jaar oudere broer zich zo ontzettend kinderachtig gedraagt. Zo erg is hij helemaal niet achtergesteld, ik ben misschien wat meer voorgetrokken als je het zo wilt noemen, maar dat komt gewoon omdat ik een totaal ander leven hebt dan hij. Ik heb er voor gekozen om te gaan studeren en een goed papiertje op zak te verdienen, mijn beide broers gingen meteen werken na de middelbare school en mijn broer zit nu te zaniken dat zij die kans niet hebben gehad, terwijl dat dus WEL zo is, maar ze hadden allebei geen zin meer om verder te leren. Daarnaast heb ik natuurlijk doordat ik studeer niet bepaald veel geld, dus mijn ouders willen nog wel eens wat zaken voor me betalen, wat ook weer in een verkeerd keelgat is geschoten bij mijn broer. Hij heeft ook volgens mijn vader gezegd dat ik in een droomwereld leef volgens hem, nou ik ben daar best kwaad over want zo rooskleurig is mijn leven ook weer niet hoor.
Ik denk dat hij te veel kijkt naar hetgene waarin ik volgens hem ben 'voorgetrokken' en niet naar de dingen die mijn ouders dus wel voor hem hebben gedaan of wat hij zelf heeft bereikt.
pi_44117873
Ook weer zoiets. Ik was afgelopen donderdag jarig en mijn vader had voor de lol weer eens wat slingers opgehangen dit keer. Gisteren kwam die aap van mijn broer langs (ik was niet thuis).
Blijkt dat ie tegen mijn vader heeft gezegd dat ie 'pas de slingers moet ophangen als ik dood ben.'
GESTOORD!!!!!!!!!
  zondag 3 december 2006 @ 22:48:00 #81
153991 roque79
nog geen ondertiteling
pi_44117953
je broer heeft een draai om zijn oren nodig , hij gedraagt zich een beetje als een psychoot!
Neem je dromen eens mee de dag in..
  zondag 3 december 2006 @ 22:56:06 #82
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_44118239
Tering zeg, wat een rare gast. Ik ben ook de 'grote broer' uit het gezin. En heb ook ruzies gehad tot slaan aan toe. Hehe, meerdere malen.

Maar ik kan niet anders zeggen dat we nu gezellig met elkaar omgaan en gewoon over alles praten.

Rare kerel hoor, ik denk serieus dat hij geestelijk niet helemaal in orde is. Zoals ik het lees houdt hij ervan mensen te beledigen, te kleineren en te mishandelen (zowel geestelijk als lichamelijk).

Misschien moet iemand eens subtiel aangeven dat hij eens een goed gesprek moet aangaan met een professional.
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
  maandag 4 december 2006 @ 03:22:10 #83
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_44122887
quote:
Op zondag 10 september 2006 11:01 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind dat wat hij met die hond doet veel ernstiger, en daar heeft bijna niemand het over.
Hoe groot is die kooi waar hij ze in propt?
Inderdaad, beter geef je die broer van je al, al is het alleen om dierenmishandeling. En je zei dat hij er ook nog eens 5 heeft? !
Arme beesten. Als mijn broer/zus/zusje/ouders dat met een hond gedaan zou hebben had ik ze allang aangegven, iets wat JIJ ook MOET doen.
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_44122907
Vinden jullie het daadwerkelijk zo makkelijk om gezinsleden aan te geven vanwege dierenmishandeling...

In de context van de TS vind ik een aanleiding kunnen zijn voor een aangifte, maar zo los als een alleenstaande overschreiding...
pi_44122930
Bel eens naar het bureau waar hij zit en vraag een gesprek aan met de personeelsfunctionaris, vertrouwelijk.
De politie heeft vast wel psychologen in dienst waarmee hij in gesprek kan. Hij is echt niet normaal bezig. Denk dat de politie hem graag wil helpen, ze verliezen niet graag agenten.. Bovendien kunnen ze hem dacht ik verplichten om in therapie te gaan bij zulke gedragingen... helemaal als er anders een onderzoek naar hem komt vanwege een aangifte van zijn zus voor bedreiging etc.

Zo dwing je hem om zich te laten helpen en kan hij er ook echt niet onderuit.
bye
  maandag 4 december 2006 @ 03:58:05 #86
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_44122976
quote:
Op maandag 4 december 2006 03:41 schreef Petre het volgende:
Bel eens naar het bureau waar hij zit en vraag een gesprek aan met de personeelsfunctionaris, vertrouwelijk.
De politie heeft vast wel psychologen in dienst waarmee hij in gesprek kan. Hij is echt niet normaal bezig.
Volgens mij heb je een gaatje in je hoofd.

Beiden zullen wel schuld hebben en hier hoor je maar 1 kant van het verhaal.
pi_44122986
quote:
Op donderdag 7 september 2006 17:09 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Maar ik zou je broer aangeven bij de politie. Iemand die totaal geen controle heeft over zijn emotie hoort niet thuis in zo'n functie.
Dit is het laatste wat je moet doen,spoorwegpolitie is op zich al behoorlijk triest maar je eigen familie aangeven zijn NSBpraktijken,het is gewoon een kwestie van opvoeding,ik heb een zoon die zijn zusje met zijn leven zou beschermen omdat ik hem dat geleerd heb van jongs af aan,als hij onrespectvol tegen z'n zus zou zijn trap ik hem verrot.Hij weet dat en dat is genoeg.
Ik vertel dat later als ik en zijn moeder er niet meer zijn,zijn zus de belangrijkste persoon in ze leven zal zijn (en ze brengt lekkere vriendinnen mee)

Ik had vroeger ook vaak ruzie met me broer tot dat ie verongelukte op ze 21ste,dat soort shit verandert dit soort onzin.

[ Bericht 8% gewijzigd door klootje op 04-12-2006 04:15:24 ]
pi_44122991

[ Bericht 100% gewijzigd door klootje op 04-12-2006 04:14:39 ]
pi_44123003

. : ] S T U D I O B E AT S [ : .
pi_44123046
"Ik heb zin om je op je smoel te slaan." Lekker om te zeggen als broer annex politieagent. Geeft maar weer eens de machtswellustige politieagent weer zoals we hem kennen.

Ik vind je broer maar één grote mongool.
pi_44124401
quote:
Op zondag 3 december 2006 22:46 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Ook weer zoiets. Ik was afgelopen donderdag jarig en mijn vader had voor de lol weer eens wat slingers opgehangen dit keer. Gisteren kwam die aap van mijn broer langs (ik was niet thuis).
Blijkt dat ie tegen mijn vader heeft gezegd dat ie 'pas de slingers moet ophangen als ik dood ben.'
GESTOORD!!!!!!!!!
Hebben jullie inmiddels elkaar weer gesproken?
Heb je hem een brief gestuurd?
pi_44124692
Ik herken dingen uit je verhaal, omdat mijn moeder ee ntijd een vriend (in het leger gezeten als sergeant zelfs) gehad heeft die ook alleen de dingen onthield die hij wilde onthouden, maar totaal niet inzag waarom hij fout zou kunnen zitten... We hebben toen ook politiebescherming aangevraagd en daar hadden we geen bewijs voor nodig. Het hele verhaal was genoeg om ervoor te zorgen dat (vooral in de week dat mijn moeder het uit zou gaan maken) er af en toe ene politieauto langs zou rijden. Ook weten ze dan wat er aan de hand is, en als hij echt doorslaat, weten ze wat er aan de hand is en kunnen ze sneller optreden.

Zoals ik het zie, is je broer op meerdere dingen strafbaar bezig. Hij bedreigt, mishandelt zijn dieren, intimideert en pleet huisvredebreuk (? ). In elk geval zal je verhaal al goed zijn voor de politie. Bewijs ierbij is natuurlijk beter, maar dat moet je maar net kunnen verzamelen

Of je hem aan wil geven of niet is jouw keuze, het is je broer en dat maakt het waarschijnlijk een stuk lastiger. Het voordeel zou zijn dat hij, als hij bij de politie weg gestuurd wordt, veeel moeilijker aan een wapen kan komen en ze je kunnen beschermen/hemin de gaten kunnen houden.

Sterkte in elk geval !
pi_44130764
Heb je hem nou al een brief geschreven en zo ja vertel???

Echt aangeven vind ik ook weer zoiets, daar schiet je niet veel mee op, kans dat ie alleen nog maar erger wordt als ie dan weer van de aanklachten af is (want Nederland blijft zwak qua lengte en zwaarte vd straffen...).

Wat ik wel een goed idee vond is er 1 die hierboven ergens ook al eens is aangegeven. Zorgen dat je de chef van personeel van die politite afdeling te spreken krijgt en proberen te regelen dat hij met zo'n psycholoog gaat praten, op zo'n manier dat ie wel zou moeten. Dat is tenminste een stap in de goede richting...

Suc6 en sterkte!!!
Always look on the bright side of life :-)
  maandag 4 december 2006 @ 16:31:30 #94
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_44135996
quote:
Op zondag 3 december 2006 22:46 schreef latexpiepbeestje het volgende:
GESTOORD!!!!!!!!!
En wat deed je pa vervolgens? Een beetje lachen als een boer met kiespijn ofzo?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_44136209
Bedankt voor de reacties. Mijn vader wilde eerst eigenlijk niet dat met die slingers aan me vertellen, maar ik heb mijn ouders een beetje afgeluisterd toen ik in de gang stond. Ik heb er erg over nagedacht, maar toch heb ik besloten mijn broer geen brief te schrijven. Ik voel me eigenlijk niet schuldig over wat ik heb gedaan en ik heb het idee dat een brief bij hem als onderdanigheid aan komt. Ook weet ik 100 procent zeker dat hij nooit normaal met mij om zal gaan aangezien ik hem nooit als een leuke, normale broer heb gekend.
Dat van contact op nemen met zijn baas is wellicht een idee. Mijn vader vertelde alleen dat mijn broer juist getraind is door de politie om in dit soort agressieve situaties goed te kunnen handelen. Het heeft blijkbaar niet geholpen.
pi_44136354
quote:
Op maandag 4 december 2006 16:31 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

En wat deed je pa vervolgens? Een beetje lachen als een boer met kiespijn ofzo?
Nee mijn vaderj en de vriendin van mn broer keken hem alleen maar boos aan. Mijn pa kon er niks op uit brengen. Ook had mn broer weer een hond meegenomen. Kort na die opmerking schijnt dat mjn broer die hond heel hard aan zijn riem trok om in zo'n kooi te gaan, want de hond wilde er niet in, maar hij liet zijn hand los ofzo en toen sloeg hij per ongeluk zijn vriendin voor dr bek!
pi_44136436
quote:
Op maandag 4 december 2006 16:41 schreef latexpiepbeestje het volgende:

[..]

toen sloeg hij per ongeluk zijn vriendin voor dr bek!
vind jij dat grappig?
pi_44136606
Je vertelt je broer toch ook niet dat je daar naartoe stapt lijkt me? Dan is ie er ook niet op voorbereid. Probeer op een andere manier met de chef in contact te komen en leg hem het hele verhaal uit. Nog beter is als je ouders ook achter je staan en je daarmee helpen, dan sta je nog sterker en dan moeten ze wel...
pi_44136685
Snap trouwens niet waarom die vriendin niet allang weg is bij zo'n psychopaat...
  † In Memoriam † maandag 4 december 2006 @ 16:53:17 #100
43556 miss_dynastie
pi_44136834
quote:
Op maandag 4 december 2006 16:41 schreef latexpiepbeestje het volgende:

[..]

Nee mijn vaderj en de vriendin van mn broer keken hem alleen maar boos aan. Mijn pa kon er niks op uit brengen.
Dan hoort ie em alsnog te bellen en te vertellen dat dat soort opmerkingen onacceptabel zijn. Vind ik dan he
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')