Prima. Die ene actie is echt het turning point geweest. Ik kan vaak beter met hem overweg dan de rest van de familie, omdat ik het geduld en het begrip voor hem heb. Ik laat me alleen niet (meer) kleineren en voor dom houden en dat heeft ie toen geleerd. (Dat turning point was trouwens al zo'n 15 jaar geleden.)quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:52 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[..]
Hoe gaat je broer nu met je om en hoe gaat dat op verjaardagen etc?
Mooi dat het zo goed is gekomen. Misschien komt wijsheid met de jaren in het geval van mijn broer. Want hij doet nu alsof ik dit allemaal veroorzaakt heb en zegt echt achterlijke dingen over me achter mijn rug om. Hij durft het blijkbaar niet meer in mijn gezicht te doen omdat ie bang is dat ik hem weer zo af blaf.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:23 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Prima. Die ene actie is echt het turning point geweest. Ik kan vaak beter met hem overweg dan de rest van de familie, omdat ik het geduld en het begrip voor hem heb. Ik laat me alleen niet (meer) kleineren en voor dom houden en dat heeft ie toen geleerd. (Dat turning point was trouwens al zo'n 15 jaar geleden.)
Hij heeft zelfs vannacht op mijn 2 kinders gepast, zodat mijn man en ik er een nachtje tussen uit konden.![]()
Mjn vriend vind het kut maar ja hij weet verder ook niet beter, hij heeft mijn broer ook nooit leuk mee gemaakt. Hij kent het verhaal van begin af aan, hij zat er immers bij toen mijn broer de eerste keer zo verschrikkelijk tekeer ging. Mijn vriend zat aan de grond genageld toen het gebeurde, het overviel hem wat er gebeurde. Maar als mijn broer me had geslagen had ie hem ook een dreun verkocht. Ik wil liever niet dat mijn vriend zich er ook in mengt want ik wil niet dat s. zjn woede op hem af reageert. Overigens heeft mijn broer nog nooit mijn vriend opgemerkt terwijl we al 3,5 jaar bij elkaar zijn. Jaloezie waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:04 schreef Richard_dubbelB het volgende:
Wat een klootzak bah.
Als ik je vriend had geweest had ik hem gesloopt gwoon te smerig dit.
wat vind je vriend ervan dan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |