puh-lease hé en als ie vanavond weer aan de knaks zit heeft ie moslimpauze zekerquote:Op donderdag 7 september 2006 16:31 schreef Bocaj het volgende:
Heeft het moslim zijn van Sem hier nog wat mee te maken? (bedekt naakt etc...)
gezeik gaat in elke relatie om niks tochquote:Op donderdag 7 september 2006 16:36 schreef White_Pearl het volgende:
Jezus christus wat een gezeik om een topje en dat wil nog een jaartje of wat verder haha.
Inderdaad de grootste ruzies gaan vaak om niets maar zijn wel logischquote:Op donderdag 7 september 2006 16:36 schreef Scrupules het volgende:
[..]
gezeik gaat in elke relatie om niks toch
ja bvb om het dopje van de tandpastaquote:Op donderdag 7 september 2006 16:36 schreef Scrupules het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 september 2006 16:36 schreef StevenZen het volgende:
Semih is de eerste allochtoon die goed is in discussie's.
quote:Op donderdag 7 september 2006 16:35 schreef Scrupules het volgende:
[..]
puh-lease hé en als ie vanavond weer aan de knaks zit heeft ie moslimpauze zeker![]()
soooooo truequote:Op donderdag 7 september 2006 16:36 schreef Scrupules het volgende:
[..]
hmm volgens het sv ging het over het wel of niet strijken van het topje, niet om het wel of niet dragenquote:Op donderdag 7 september 2006 16:38 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik vroeg het alleen omdat ik merk dat hij wat problemen heeft dat zijn 'vrouw' wat naakt rondloopt...
Mondje getuit, borsten vooruit!
hij zegt ook vaak wat over dat ze een bh aan moet trekkenquote:Op donderdag 7 september 2006 16:38 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik vroeg het alleen omdat ik merk dat hij wat problemen heeft dat zijn 'vrouw' wat naakt rondloopt...
Mondje getuit, borsten vooruit!
Nou beetje schreeuwen op niets af mag best zo af en toe, is goed voor de bloeddrukquote:Op donderdag 7 september 2006 16:37 schreef riri het volgende:
Micheline moet zeggen......."Ik weiger het met je te praten als je zo tegen me schreeuwtt...oprotten...kom maar terug als je rustig kan praten"
9 van de 10 keer wel jaquote:Op donderdag 7 september 2006 16:36 schreef Scrupules het volgende:
[..]
Heeft E10 zich er nog niet bemoeid?quote:Op donderdag 7 september 2006 16:39 schreef riri het volgende:
Semih is behoorlijk dominant.......hij wil op zijn moment alles sturen zoals hij het vindt dat het moet
of belangrijke dingen worden via onbenulligheden uitegevochten.quote:
ja, maar wel met de bedoeling om het beter te laten zitten. (lees bedekken...)quote:Op donderdag 7 september 2006 16:39 schreef Scrupules het volgende:
[..]
hmm volgens het sv ging het over het wel of niet strijken van het topje, niet om het wel of niet dragen![]()
Vind je 't gek, ze heeft nu al beginnende hangtieten.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:39 schreef Coraatje het volgende:
[..]
hij zegt ook vaak wat over dat ze een bh aan moet trekken
quote:
HAAR keuze ,HAAR lichaamquote:Op donderdag 7 september 2006 16:43 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Vind je 't gek, ze heeft nu al beginnende hangtieten.
Rekening houden met een ander is idd héél erg passé.quote:
waar baseer je dat nou opquote:Op donderdag 7 september 2006 16:44 schreef intoyou het volgende:
jankt tie? nee toch, nou dan is dat wel gespeelt hoor.
Michelinequote:Op donderdag 7 september 2006 16:46 schreef MadMaster het volgende:
Over welk topje moet er gestreken worden?
veel van de stekelige opmerkingen van sem hebben iets met vrouw-zijn te maken.quote:
kom op he je wilt dat toch niet toepassen op een paar borsten? dat kwa jeborsten rekening moet houden met andere (ik neem aan mannen)quote:Op donderdag 7 september 2006 16:46 schreef arneaux het volgende:
[..]
Rekening houden met een ander is idd héél erg passé..
Ik snap zelf ook wel dat Semih jaloers is ivm de situatie met Tijn/Michelline en dat hij anders moet communiceren. Het is alleen wél zo dat Michelline die situatie ook kent en dus een beetje op zou moeten passen.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:49 schreef Coraatje het volgende:
[..]
kom op he je wilt dat toch niet toepassen op een paar borsten? dat kwa jeborsten rekening moet houden met andere (ik neem aan mannen)
Ja, dat vind ik ook!quote:Op donderdag 7 september 2006 16:50 schreef riri het volgende:
Monique is echt tof
Huuuuh?quote:Op donderdag 7 september 2006 16:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik snap zelf ook wel dat Semih jaloers is ivm de situatie met Tijn/Michelline en dat hij anders moet communiceren. Het is alleen wél zo dat Michelline die situatie ook kent en dus een beetje op zou moeten passen.
in der doen en laten misschien wel ,maar niet in der kleding (vind ik hoor) dan kan iedere vrouw die niet single is zich beter wikkelen in coltruien???tijn weet dat ze niet vrij is en zou dus afstand moeten blijven houdenquote:Op donderdag 7 september 2006 16:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik snap zelf ook wel dat Semih jaloers is ivm de situatie met Tijn/Michelline en dat hij anders moet communiceren. Het is alleen wél zo dat Michelline die situatie ook kent en dus een beetje op zou moeten passen.
Nou komop zeg, dat bepaalt ze zelf toch nog wel, wat ze doet en wat ze niet doet.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
sodemieter op zeg, omdat een andere vent haar toevallig leuk vindt, moet zij op haar kledingletten??quote:Op donderdag 7 september 2006 16:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
Eh mensen. Ik heb 't dus over haar reactie he! Niet over welke kleding ze draagt.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:53 schreef Coraatje het volgende:
[..]
in der doen en laten misschien wel ,maar niet in der kleding (vind ik hoor) dan kan iedere vrouw die niet single is zich beter wikkelen in coltruien???tijn weet dat ze niet vrij is en zou dus afstand moeten blijven houden
Hou jij je gemak s ff lekker kuttekop.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:56 schreef muizemeis het volgende:
[..]
sodemieter op zeg, omdat een andere vent haar toevallig leuk vindt, moet zij op haar kledingletten??
Dacht het niet!!
Beetje vertrouwen in elkaar kan ook geen kwaad.
precies ,kan wat worden als ze allemaal het huis uit zijn en semih heeft door dat 1/4 van nederland op michiline en haar borsten geilt ik heb nu al medelijden met haar.. trouwens als ik michiline met de andere dames uit het huis vergelijk vind ik haar nog de meest bedekte (minst sexy) kleding aan hebben andere hebben open truitjes diepe decolete,open ruggetjes,korte rokjes ,kanten hempjes aanquote:Op donderdag 7 september 2006 16:56 schreef muizemeis het volgende:
[..]
sodemieter op zeg, omdat een andere vent haar toevallig leuk vindt, moet zij op haar kledingletten??
Dacht het niet!!
Beetje vertrouwen in elkaar kan ook geen kwaad.
Gelukkig is ze niet de vriendin van Semih...quote:Op donderdag 7 september 2006 16:59 schreef schatje het volgende:
Monique heeft trouwens een beeldig topje aan. Het staat haar erg goed.
quote:Op donderdag 7 september 2006 16:59 schreef Coraatje het volgende:
[..]
precies ,kan wat worden als ze allemaal het huis uit zijn en semih heeft door dat 1/4 4/4 van nederland op michiline en haar borsten geilt ik heb nu al medelijden met haar.. trouwens als ik michiline met de andere dames uit het huis vergelijk vind ik heer nog de meest bedekte (minst sexy) kleding aan hebben andere hebben open truitjes diepe decolete,open ruggetjes,korte rokjes ,kanten hempjes aan
waarom??quote:Op donderdag 7 september 2006 16:58 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hou jij je gemak s ff lekker kuttekop.
Marcia is een stuk degelijker gekleed, maar micheline komt op een goede 2e plaatsquote:Op donderdag 7 september 2006 16:59 schreef Coraatje het volgende:
[..]
precies ,kan wat worden als ze allemaal het huis uit zijn en semih heeft door dat 1/4 van nederland op michiline en haar borsten geilt ik heb nu al medelijden met haar.. trouwens als ik michiline met de andere dames uit het huis vergelijk vind ik haar nog de meest bedekte (minst sexy) kleding aan hebben andere hebben open truitjes diepe decolete,open ruggetjes,korte rokjes ,kanten hempjes aan
quote:Op donderdag 7 september 2006 17:02 schreef muizemeis het volgende:
[..]
waarom??
als jij je mening mag geven mag ik dat ook
we hoeven het toch niet eens te zijn??
Daarom.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:57 schreef arneaux het volgende:
[..]
Eh mensen. Ik heb 't dus over haar reactie he! Niet over welke kleding ze draagt.
Ga ik me hier ook nog een potje zitten verdedigen..
gezellig toch!quote:Op donderdag 7 september 2006 17:03 schreef natronic het volgende:
Een hoop aanhangers van E10 hier
Jij bent echt zon Etiënnegeilerd he.quote:
toen ik het ingetypt had dacht ik nog ow ik vergeet marciaquote:Op donderdag 7 september 2006 17:03 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Marcia is een stuk degelijker gekleed, maar micheline komt op een goede 2e plaats
Er is ook nog een klein leeftijdverschil tussen die twee...quote:Op donderdag 7 september 2006 17:03 schreef scanman01 het volgende:
Ik vond dat Semih haar finaal overblufte. Was een totaal ongelijke discussie daardoor.
Semih's reactie op Micheline viel me zwaar tegen. Ik schrok me een ongeluk.
Hij had op z'n minst op gelijke hoogte kunnen spreken. Maar goed, dat is zijn aard dus kennelijk niet.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:03 schreef scanman01 het volgende:
Ik vond dat Semih haar finaal overblufte. Was een totaal ongelijke discussie daardoor.
Niet doen hoor, zal gerust best vaker voorkomen zolang Semih er nog inblijft.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:03 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat dat erg meevalt hoor. Semih heeft er ook geen enkel probleem mee dat Micheline topless op de badrand zat. Als hij echt zo'n probleem ervan zou maken als sommigen denken, had ze dat ook niet 'gemogen'. Volgens mij ging de discussie daar ook helemaal niet over. Hijhad 's morgens nog gezegd dat hij het shirtje mooi vond. Het ging erom wat er omheen gebeurde en vooral daarna.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig is ze niet de vriendin van Semih...![]()
Nouja een klein beetje heb je dat toch wel aan zien komen?? Ik heb alvaker gelezen dat hij niet zulke heel aardige opmerkingen richting zn moppie maakte, en Micheline is denk ik iets te terughoudend om in het huis net zo fel van leer te trekken als Semih.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:03 schreef scanman01 het volgende:
deemoedig schikt Micheline zich en alles is weer goed....quote:Op donderdag 7 september 2006 17:03 schreef scanman01 het volgende:
ja lekker hequote:Op donderdag 7 september 2006 17:04 schreef arneaux het volgende:
[..]
Jij bent echt zon Etiënnegeilerd he.
Dus ik moet voortaan eerst ff kwartier wachten om te kijken of een bepaalde reactie nog genuanceerd wordt??quote:
Had ik misschien een klein beetje verwacht, maar ik hoopte dat ik fout zat. Dus niet helaas.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:05 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Nouja een klein beetje heb je dat toch wel aan zien komen?? Ik heb alvaker gelezen dat hij niet zulke heel aardige opmerkingen richting zn moppie maakte, en Micheline is denk ik iets te terughoudend om in het huis net zo fel van leer te trekken als Semih.
jij bent zijn broer toch? help ons uit de droom heeft hij moeite met sexy kleding of kwam dat door de opmerking van tijn over micheline's borsten? of een hele andere oorzaakquote:Op donderdag 7 september 2006 17:05 schreef buyukAbi het volgende:
tja met vrouwen omgaan is niet z'n sterkste kant
wat was er dan anders aan. Micheline verwees zelf naar dat soort opmerkingen in de badkamer toen ze met marlies aan het praten was.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Had ik misschien een klein beetje verwacht, maar ik hoopte dat ik fout zat. Dus niet helaas.
En die andere opmerkingen zijn wel vaak gein hoor. Dat soort dingen zegt Micheline ook wel eens en dat kunnen ze van elkaar wel hebben. Wat er vanmiddag gebeurde was blijkbaar iets anders.
quote:Op donderdag 7 september 2006 17:07 schreef natronic het volgende:
Maken jullie thuis nooi bonje dan? Allemaal brave hendriken??? Bekijk de situatie... moeheid, irritaties in het huis, de druk van de nominatie, enz. begrijp volkomen dat je dan ook wel eens onredelijk kunt wezen
Semih zette de eerste stap door opeens te zeggen: "Het spijt me voor al die keren dat het verkeerd overkwam, mar het was wel goed bedoeld. Het spijt me dat ik je een rotgevoel heb gegevenn. Het spijt me dat ik je heb genegeerd en dat ik je met iedereen erbij belachelijk heb gemaakt!"quote:Op donderdag 7 september 2006 17:05 schreef Ifa het volgende:
[..]
deemoedig schikt Micheline zich en alles is weer goed....
Ja ben ik met je eens, ze doen het allebei wel over en weer, daarom denk ik dat ze ook best leuke relatie hebben thuis. Maar sommige opmerkingen van Semih vind ik op het randje, zoals die opmerking tegen Micheline: "ga jij ff een bh aantrekken".quote:Op donderdag 7 september 2006 17:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Had ik misschien een klein beetje verwacht, maar ik hoopte dat ik fout zat. Dus niet helaas.
En die andere opmerkingen zijn wel vaak gein hoor. Dat soort dingen zegt Micheline ook wel eens en dat kunnen ze van elkaar wel hebben. Wat er vanmiddag gebeurde was blijkbaar iets anders.
Die vind ik dus niet rijmen met het feit dat hij er geen problemen mee heeft dat ze gewoon topless op de rand van het bad zit. Misschien was de 'BH' opmerking ook wel een geintje. Waarom zou hij zich anders om het ene druk maken en het andere niet? Is niet logisch.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:10 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Ja ben ik met je eens, ze doen het allebei wel over en weer, daarom denk ik dat ze ook best leuke relatie hebben thuis. Maar sommige opmerkingen van Semih vind ik op het randje, zoals die opmerking tegen Micheline: "ga jij ff een bh aantrekken".
Ik denk dat ze allebei nog beetje moeten leren eerlijk te zijn over hun gevoelens ipv ze af te reageren op andere manieren
De opmerking word helemaal niet genuanceerd. Jullie trekken zelf een conclusie uit het berichtje. Als die dan fout blijkt te zijn is het niet mijn schuld dat jij overtrokken reageert. t Zou mooi worden!quote:Op donderdag 7 september 2006 17:07 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Dus ik moet voortaan eerst ff kwartier wachten om te kijken of een bepaalde reactie nog genuanceerd wordt??
Nee sorry, ik geef mijn mening als ik daar behoefte aan heb en als jij de jouwe daarna nuanceert... prima toch??
Nou zit zelf net te denken, gezien het feit dat hij net zegt dat hij het allemaal goed bedoeld, dat hij die opmerking heeft gemaakt omdat hij wellicht vond dat ze er leuker uitziet als ze wel een BH draagt?? Het kwam heel denigrerend over maar als je ff vergeet hoe het klonk en wel nadenkt over zn bedoeling, kun je hem hooguit verwijten dat hij niet zo tactisch isquote:Op donderdag 7 september 2006 17:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die vind ik dus niet rijmen met het feit dat hij er geen problemen mee heeft dat ze gewoon topless op de rand van het bad zit. Misschien was de 'BH' opmerking ook wel een geintje. Waarom zou hij zich anders om het ene druk maken en het andere niet? Is niet logisch.
Ja,maar dat is dus precies het probleem van semih,dat pikt die niet als micheline dat doet,dan wordt ie vals en maakt die stekelige opmerkingen in haar richting,dat bedoel ik met dat dominante gedrag,daar heeft hij erg veel last van,vindt dat hij daar best op gewezen mag wordenquote:Op donderdag 7 september 2006 17:05 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Nouja een klein beetje heb je dat toch wel aan zien komen?? Ik heb alvaker gelezen dat hij niet zulke heel aardige opmerkingen richting zn moppie maakte, en Micheline is denk ik iets te terughoudend om in het huis net zo fel van leer te trekken als Semih.
Wie heeft het over schuld?quote:Op donderdag 7 september 2006 17:13 schreef arneaux het volgende:
[..]
De opmerking word helemaal niet genuanceerd. Jullie trekken zelf een conclusie uit het berichtje. Als die dan fout blijkt te zijn is het niet mijn schuld dat jij overtrokken reageert. t Zou mooi worden!
Ik denk eerlijk gezegd dat hij er thuis niet zo makkelijk vanaf was gekomen, denk dat Micheline in DIT huis wat terughoudend is, maar dat ze in dr eigen huis een pittige tante isquote:Op donderdag 7 september 2006 17:15 schreef riri het volgende:
[..]
Ja,maar dat is dus precies het probleem van semih,dat pikt die niet als micheline dat doet,dan wordt ie vals en maakt die stekelige opmerkingen in haar richting,dat bedoel ik met dat dominante gedrag,daar heeft hij erg veel last van,vindt dat hij daar best op gewezen mag worden
Laten we dat lekker doen ja.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:16 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Wie heeft het over schuld?
Jij vind het overtrokken, voor mij is het de eerste reactie die in mij opkomt als ik iets lees wat in mijn ogen niet klopt.
Zullen we nu weer gewoon ontopic verder kletsen??
Ik krijg eerder de indruk dat sem met dat soort opmerkingen in de relatie heeft ingebracht, niet Micheline. Ze past zich aan en maakt ook eens zulke opmerkingen, maar, met haar toontje en ook qua inhoud missen die toch het venijn/dominante dat er bij Sem soms inzit.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:10 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Ja ben ik met je eens, ze doen het allebei wel over en weer, <snip>
tja, vooralsnog denk ik nog steeds dat Micheline zich wat meer inhoudt dan Semih.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:18 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ik krijg eerder de indruk dat sem met dat soort opmerkingen in de relatie heeft ingebracht, niet Micheline. Ze past zich aan en maakt ook eens zulke opmerkingen, maar, met haar toontje en ook qua inhoud missen die toch het venijn/dominante dat er bij Sem soms inzit.
Ik hoop dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:20 schreef muizemeis het volgende:
[..]
tja, vooralsnog denk ik nog steeds dat Micheline zich wat meer inhoudt dan Semih.
Waarmee je dus eigenlijk toegeeft dat zij ook niet de makkelijkste is?quote:Op donderdag 7 september 2006 17:20 schreef muizemeis het volgende:
[..]
tja, vooralsnog denk ik nog steeds dat Micheline zich wat meer inhoudt dan Semih.
Dit is echt een vrachtwagen met mosterd na de maaltijd. We zijn niet eens meer 'bezig', en als een discussie al niet eens meer welkom is dan word t allemaal wel heel erg kansloos hoor.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:23 schreef Day het volgende:
Arneau en Muizemies, jullie lijken we een ruziënd stel.
Kiss and make up en daarna graag gewoon verder COS-en.
Dat roep ik al heel de tijd. Michelline is geen meisje wat je met fluwelen handschoentjes moet aanpakken.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:23 schreef Day het volgende:
[..]
Waarmee je dus eigenlijk toegeeft dat zij ook niet de makkelijkste is?
Zoals ik eerder al aangaf, heb geen moeite met een discussie zo nu en dan.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:24 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dit is echt een vrachtwagen met mosterd na de maaltijd. We zijn niet eens meer 'bezig', en als een discussie al niet eens meer welkom is dan word t allemaal wel heel erg kansloos hoor.
toegeeft??quote:Op donderdag 7 september 2006 17:23 schreef Day het volgende:
[..]
Waarmee je dus eigenlijk toegeeft dat zij ook niet de makkelijkste is?
waarop baseer je dat?quote:Op donderdag 7 september 2006 17:25 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat roep ik al heel de tijd. Michelline is geen meisje wat je met fluwelen handschoentjes moet aanpakken.
Ze kan echt wel haar mannetje staan hoor. Als je haar vergelijkt met Marcia lijkt me dat behoorlijk duidelijk.quote:
ja, viel me ook op. Jammer ook dat ie maar blijft hangen in zijn eigen perspektief.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:33 schreef golfer het volgende:
Semih heeft een vreemde opvatting over relaties.
Hij wil uit een relatie vooral energie halen i.p.v. zelf daar energie in te stoppen.![]()
Je verwacht dat wat je in iets stopt aan energie er op een bepaalde manier ook weer uitkomt.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:33 schreef golfer het volgende:
Semih heeft een vreemde opvatting over relaties.
Hij wil uit een relatie vooral energie halen i.p.v. zelf daar energie in te stoppen.![]()
Ik vond dat hij in het gesprek met Tijn alles vrij goed zag hoor. Veel beter dan tijdens de ruzie met Micheline. Hij is nu natuurlijk tot bedaren gekomen en dan ga ja pas nadenken.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:34 schreef Ifa het volgende:
[..]
ja, viel me ook op. Jammer ook dat ie maar blijft hangen in zijn eigen perspektief.
klopt ook wel, maar om nou te zeggen dat je een relatie hebt puur om er energie uit te halen vind k echt niet goed bezigquote:Op donderdag 7 september 2006 17:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vond dat het in het gesprek met Tijn alles vrij goed zag hoor. Veel beter dan tijdens de ruzie met Micheline. Hij is nu natuurlijk tot bedaren gekomen en dan ga ja pas nadenken.
Maar dan zit Tijn niet in de badkamer.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die vind ik dus niet rijmen met het feit dat hij er geen problemen mee heeft dat ze gewoon topless op de rand van het bad zit.
wat is dat nou weer voor onzin...quote:Op donderdag 7 september 2006 17:25 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat roep ik al heel de tijd. Michelline is geen meisje wat je met fluwelen handschoentjes moet aanpakken.
Je moet energie krijgen van een relatie. Zowel hij als Micheline bedoelt hij dus, neem ik aan.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:42 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
klopt ook wel, maar om nou te zeggen dat je een relatie hebt puur om er energie uit te halen vind k echt niet goed bezig
Onzin.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar dan zit Tijn niet in de badkamer.
Dat mensen Micheline via camera's kunnen zien is tamelijk abstract, als je in dat huis zit. En de "rationele" Semih is daar ruimdenkend over en heeft daar geen probleem mee. Maar Tijn is dáár. Tijn is tastbaar, en daar heeft Semih wellicht op emotioneel vlak wat moeite mee. Misschien komt dat ook omdat hij iets in Micheline gezien heeft waaruit hij concludeerde dat niet alleen Tijn háár leuk vindt, maar ook wel andersom. En dan kunnen details als het dragen van een strak truitje ineens een pesthumeur teweeg brengen bij Semih.
Spreek het dan gewoon úit wat je dwarszit, kun je dan zeggen. Maar: Semih vindt het eigenlijk een beetje benepen van zichzelf om ermee te gaan zitten dat Micheline zich op een bepaalde manier kleedt, en gooit het daarom op de opmerking "pleurt op".
(bovenstaande uiteraard te lezen als "mijns inziens")
Je bedoelt die boven water kwam nadat die andere storf ?quote:Op donderdag 7 september 2006 17:45 schreef golfer het volgende:
Milica vertelt nu over haar echte vader die ze sinds een jaar kent.
ja ik snap ook wel dat dat een onderdeel van een relatie is maar der zijn zoveel dingen weer waarom je een relatie hebt of een relatie aangaat en als je dan een keertje ruzie hebt (hij zei zelf dat het nauwelijks voorkwam) moet je niet meteen zitten praten op de manier als Sem deed van, ik moet energie uit een relatie halen en dat hij een relatie in waarde vind 'dalen' als ze ruzie hebben gehad. maar hij heeft natuurlijk ook gelijk als ie zegt dat je er niet meer energie in moet steken dan dat je eruit krijgt want dan gaat het idd een keer goed fout.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je moet energie krijgen van een relatie. Zowel hij als Micheline bedoelt hij dus, neem ik aan.
Lijkt me ook niet echt iets mis mee (hoewel ik dat stukje net heb gemist trouwens).
Flauwekul.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:48 schreef PH52 het volgende:
[..]
Onzin.
Die relatie staat als een dijk. De "overtrokken" ruzie, want dat was het, vond zijn oorsprong in de aanwezigheid van derden.
Ik kan me persoonlijk heel goed indenken dat die inmenging gezien kan worden als een soort verraad, en dat Semih zich daarom zo liet gaan, hij voelde zich verraden door Micheline omdat ze met Marlies praatte.
storf.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:49 schreef PH52 het volgende:
Je bedoelt die boven water kwam nadat die andere storf ?
De (voorlopige) uitkomst lijkt te zijn dat Sem het meest gekwetst is en Micheline het hardst sorry moet roepen.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vond dat hij in het gesprek met Tijn alles vrij goed zag hoor. Veel beter dan tijdens de ruzie met Micheline. Hij is nu natuurlijk tot bedaren gekomen en dan ga ja pas nadenken.
Ik Groningen zeggen ze ook wel eens 'ik heb de telefoon opgehongen' .quote:
Daar leek het wel een beetje op ja. Maar Semih was kwaad.... Micheline was verdrietig. Kwade mensen zeggen nou eenmaal minder snel 'sorry' dan verdrietige mensen. Maar Semih heeft zich daarna ook voor alles verontschuldigd, dus het liep wel goed af dacht ik.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:52 schreef Ifa het volgende:
[..]
De (voorlopige) uitkomst lijkt te zijn dat Sem het meest gekwetst is en Micheline het hardst sorry moet roepen.
Hij gooit er zelfs nog rooie telefoon tegenaan die absurdistisch zegt: sem, pleur op.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar leek het wel een beetje op ja. Maar Semih was kwaad.... Micheline was verdrietig. Kwade mensen zeggen nou eenmaal minder snel 'sorry' dan verdrietige mensen. Maar Semih heeft ze daarna ook voor alles verontschuldigd, dus het liep wel goed af dacht ik.
Gemist ?quote:
quote:Op donderdag 7 september 2006 03:17 schreef Canisfire het volgende:
dit is makkelijker:
[..]
tevens haar dochter had 20 jaar een andere vader en toen milica 20 was storf haar vader en huilden ze bij zijn graf en toen milica 21 werd kreeg ze deze nieuwe vader die ze nu heeft, iedereen vond het raar, de ene vader dood en 1 jaar later een nieuwe, tevens op haar geboorteakte staat de achternaam van de oude vader die dood is ze heeft zelf zijn naam gehad bij de register, maar deze nieuwe vader heeft niet laten testen en deze is het ook niet, ben benieuwd wanneer de echte vader wordt onthuld. moeder hilde antwoord is mijn geheim................. achterlijk mens hoe kan je je kind voorliegen en de wereld.
FLUPPIE321 7 SEPTEMBER 2006 0:25
Hbe ik dan ook gemist. Dus die man op de foto is niet haar echte vader?quote:
Het sschijnt dat die door Hilde ten tonele is gevoerd een jaar nadat ze aan het graf stonden.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hbe ik dan ook gemist. Dus die man op de foto is niet haar echte vader?
Ik heb dat stukje niet gemist. Hij zei letterlijk: "Ik ga een relatie aan om er energie uit te halen". Wat die relatie voor de ander moet betekenen, werd volledig buiten beschouwing gelaten.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je moet energie krijgen van een relatie. Zowel hij als Micheline bedoelt hij dus, neem ik aan.
Lijkt me ook niet echt iets mis mee (hoewel ik dat stukje net heb gemist trouwens).
Ik heb er geen aanwijzingen voor dat het Semih geen zak kan schelen hoe zijn partner zich voelt, dus ik neem aan dat voor de ander hetzelfde geldt.quote:Op donderdag 7 september 2006 18:11 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik heb dat stukje niet gemist. Hij zei letterlijk: "Ik ga een relatie aan om er energie uit te halen". Wat die relatie voor de ander moet betekenen, werd volledig buiten beschouwing gelaten.
Micheline: je vind niets meer leuk van mij. Dat geeft niet. (sem reageert er niet op)quote:Op donderdag 7 september 2006 18:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb er geen aanwijzingen voor dat het Semih geen zak kan schelen hoe zijn partner zich voelt, dus ik neem aan dat voor de ander hetzelfde geldt.
hahahaha Dat klopt volgens mij wel.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:14 schreef Inca het volgende:
Tijn praat met Semih over Milica dat ze niks doet in het huis maar zodra het eten klaar staat is ze der als eerste erbij.
Zeker weten. Die ruzie was behoorlijk fout, hoe hij tekeer ging en totaal geen uitleg of weerwoord van Micheline duldde. Als Semih kwaad is, dan is hij dus pissed. Dat is duidelijk.quote:Op donderdag 7 september 2006 18:20 schreef schatje het volgende:
Ik weet het niet hoor. Hij brengt zijn boodschap imo in ieder geval wel bot over.
Ik heb haar al meerdere keren zien afwassen hoor. Er zijn er wel een paar die ik nog echt niets heb zien doen.quote:Op donderdag 7 september 2006 18:21 schreef itsme het volgende:
[..]
hahahaha Dat klopt volgens mij wel.
lui mens
zo moeder zo dochterquote:Op donderdag 7 september 2006 18:21 schreef itsme het volgende:
[..]
hahahaha Dat klopt volgens mij wel.
lui mens
iew!quote:Op donderdag 7 september 2006 18:27 schreef schatje het volgende:
Smac, dat deed mijn moeder altijd door de macaroni![]()
![]()
.
Gatverd...... bestaat dat nog?quote:Op donderdag 7 september 2006 18:27 schreef schatje het volgende:
![]()
.
Mijn moeder deed dat ook altijd! Ik vond t ook echt nooit lekker.quote:Op donderdag 7 september 2006 18:27 schreef schatje het volgende:
![]()
.
dan kan ze mischien niet zo goed koken want mijn moeder deed dat ook altijd en ik vond het altijd erg lekkerquote:Op donderdag 7 september 2006 18:29 schreef arneaux het volgende:
[..]
Mijn moeder deed dat ook altijd! Ik vond t ook echt nooit lekker.
Zo blijkt maar weer, smaken verschillen.quote:Op donderdag 7 september 2006 18:31 schreef natronic het volgende:
[..]
dan kan ze mischien niet zo goed koken want mijn moeder deed dat ook altijd en ik vond het altijd erg lekker
Arme Sem.quote:Op donderdag 7 september 2006 18:34 schreef scanman01 het volgende:
Ik vraag me wel af hoe bijvoorbeeld Marcia zou zijn in zo'n ruzie als vanmiddag.
Ben ik ook wel benieuwd naar.quote:
En als je zo'n blik opendraaide brak het lipje af en die glimmende kledder aan de zijkant. Ik krijg spontaan rillingen.quote:Op donderdag 7 september 2006 18:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar.
Smac = de hele koe/varken? zo uit de wei gemalen.![]()
Laten we hopen dat het volgende 'noodrantsoen' bestaat uit 1000 blikjes Smac.quote:Op donderdag 7 september 2006 18:44 schreef bbfakir het volgende:
[..]
En als je zo'n blik opendraaide brak het lipje af en die glimmende kledder aan de zijkant. Ik krijg spontaan rillingen.
Het past wel in het plaatje, ik zou er niet spontaan van achterover klappen als het ook werkelijk zo blijkt te zijn?quote:
quote:Op donderdag 7 september 2006 18:05 schreef natronic het volgende:
zit die dikke weer aan de wijn te lurken?
Fibromyalgie (reuma van de weke delen = spieren), is enkel te diagnosticeren door wegstrepen van de mogelijkheden: maw is onaantoonbaar. Het bestaat wel, alleen heeft men nog altijd niet ontdekt wat nou psies de oorzaak is (Hoewel het in veel gevallen gaat om een b12-tekort, en dus Addison-Biermer betreft). Met een ziekte waarvan de oorzaak niet bekend is, en die derhalve ook niet wetenschappelijk aan te tonen is, kun je je dus nooit een buil vallen.quote:Op donderdag 7 september 2006 18:50 schreef riri het volgende:
BB controleert iedereen driedubbel voordat ze het huis ingaan
Alles wordt nagekeken,ook hun medisch dossier en zelfs contact gehouden met medisch specialisten om te kijken of een verblijf in het huis geen negatieve gevolgen voor de ziekte kan hebben
Doen ze alleen al zo streng om zich in te dekken.
Gaat t nu nog steeeds over Smac.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:05 schreef Gert het volgende:
Bepaalde inheemse stammen in Polyesië zijn gék op Smac. Want het benadert de smaak van mensenvlees.![]()
Jaquote:Op donderdag 7 september 2006 19:06 schreef arneaux het volgende:
[..]
Gaat t nu nog steeeds over Smac..
Het lijkt er in ieder geval op dat de boel een beetje loskomt in het huis.quote:Op donderdag 7 september 2006 18:58 schreef Tissik het volgende:
Dat waren Jeroen en Milica, die de groep moesten voorliegen dat ze een stelletje waren. En al vrij snel door de mand vielen...quote:Op donderdag 7 september 2006 19:16 schreef berney het volgende:
Misschien moet Hilde wel liegen mensen. er gingen toch twee leugenaars in bb, om de boel op te ruien?
Misschien Hilde ook, dit is toch niet echt dit mens is niet te filmenquote:Op donderdag 7 september 2006 19:18 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dat waren Jeroen en Milica, die de groep moesten voorliegen dat ze een stelletje waren. En al vrij snel door de mand vielen...
Hannah Tokkie bleek ook heel echt te zijnquote:Op donderdag 7 september 2006 19:34 schreef berney het volgende:
[..]
Misschien Hilde ook, dit is toch niet echt dit mens is niet te filmen
(offtopicmodus)Tissik, ik vond ook de clip zo mooi van Ramses en Alderliefste dat ik het linkje op mijn site heb geplaatst. Bij deze bedankt voor die tip dus.(offtopicmodus)quote:Op donderdag 7 september 2006 19:18 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dat waren Jeroen en Milica, die de groep moesten voorliegen dat ze een stelletje waren. En al vrij snel door de mand vielen...
OT:Mike, dat vind ik nu ook!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |