puh-lease hé en als ie vanavond weer aan de knaks zit heeft ie moslimpauze zekerquote:Op donderdag 7 september 2006 16:31 schreef Bocaj het volgende:
Heeft het moslim zijn van Sem hier nog wat mee te maken? (bedekt naakt etc...)
gezeik gaat in elke relatie om niks tochquote:Op donderdag 7 september 2006 16:36 schreef White_Pearl het volgende:
Jezus christus wat een gezeik om een topje en dat wil nog een jaartje of wat verder haha.
Inderdaad de grootste ruzies gaan vaak om niets maar zijn wel logischquote:Op donderdag 7 september 2006 16:36 schreef Scrupules het volgende:
[..]
gezeik gaat in elke relatie om niks toch
ja bvb om het dopje van de tandpastaquote:Op donderdag 7 september 2006 16:36 schreef Scrupules het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 september 2006 16:36 schreef StevenZen het volgende:
Semih is de eerste allochtoon die goed is in discussie's.
quote:Op donderdag 7 september 2006 16:35 schreef Scrupules het volgende:
[..]
puh-lease hé en als ie vanavond weer aan de knaks zit heeft ie moslimpauze zeker![]()
soooooo truequote:Op donderdag 7 september 2006 16:36 schreef Scrupules het volgende:
[..]
hmm volgens het sv ging het over het wel of niet strijken van het topje, niet om het wel of niet dragenquote:Op donderdag 7 september 2006 16:38 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik vroeg het alleen omdat ik merk dat hij wat problemen heeft dat zijn 'vrouw' wat naakt rondloopt...
Mondje getuit, borsten vooruit!
hij zegt ook vaak wat over dat ze een bh aan moet trekkenquote:Op donderdag 7 september 2006 16:38 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik vroeg het alleen omdat ik merk dat hij wat problemen heeft dat zijn 'vrouw' wat naakt rondloopt...
Mondje getuit, borsten vooruit!
Nou beetje schreeuwen op niets af mag best zo af en toe, is goed voor de bloeddrukquote:Op donderdag 7 september 2006 16:37 schreef riri het volgende:
Micheline moet zeggen......."Ik weiger het met je te praten als je zo tegen me schreeuwtt...oprotten...kom maar terug als je rustig kan praten"
9 van de 10 keer wel jaquote:Op donderdag 7 september 2006 16:36 schreef Scrupules het volgende:
[..]
Heeft E10 zich er nog niet bemoeid?quote:Op donderdag 7 september 2006 16:39 schreef riri het volgende:
Semih is behoorlijk dominant.......hij wil op zijn moment alles sturen zoals hij het vindt dat het moet
of belangrijke dingen worden via onbenulligheden uitegevochten.quote:
ja, maar wel met de bedoeling om het beter te laten zitten. (lees bedekken...)quote:Op donderdag 7 september 2006 16:39 schreef Scrupules het volgende:
[..]
hmm volgens het sv ging het over het wel of niet strijken van het topje, niet om het wel of niet dragen![]()
Vind je 't gek, ze heeft nu al beginnende hangtieten.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:39 schreef Coraatje het volgende:
[..]
hij zegt ook vaak wat over dat ze een bh aan moet trekken
quote:
HAAR keuze ,HAAR lichaamquote:Op donderdag 7 september 2006 16:43 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Vind je 't gek, ze heeft nu al beginnende hangtieten.
Rekening houden met een ander is idd héél erg passé.quote:
waar baseer je dat nou opquote:Op donderdag 7 september 2006 16:44 schreef intoyou het volgende:
jankt tie? nee toch, nou dan is dat wel gespeelt hoor.
Michelinequote:Op donderdag 7 september 2006 16:46 schreef MadMaster het volgende:
Over welk topje moet er gestreken worden?
veel van de stekelige opmerkingen van sem hebben iets met vrouw-zijn te maken.quote:
kom op he je wilt dat toch niet toepassen op een paar borsten? dat kwa jeborsten rekening moet houden met andere (ik neem aan mannen)quote:Op donderdag 7 september 2006 16:46 schreef arneaux het volgende:
[..]
Rekening houden met een ander is idd héél erg passé..
Ik snap zelf ook wel dat Semih jaloers is ivm de situatie met Tijn/Michelline en dat hij anders moet communiceren. Het is alleen wél zo dat Michelline die situatie ook kent en dus een beetje op zou moeten passen.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:49 schreef Coraatje het volgende:
[..]
kom op he je wilt dat toch niet toepassen op een paar borsten? dat kwa jeborsten rekening moet houden met andere (ik neem aan mannen)
Ja, dat vind ik ook!quote:Op donderdag 7 september 2006 16:50 schreef riri het volgende:
Monique is echt tof
Huuuuh?quote:Op donderdag 7 september 2006 16:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik snap zelf ook wel dat Semih jaloers is ivm de situatie met Tijn/Michelline en dat hij anders moet communiceren. Het is alleen wél zo dat Michelline die situatie ook kent en dus een beetje op zou moeten passen.
in der doen en laten misschien wel ,maar niet in der kleding (vind ik hoor) dan kan iedere vrouw die niet single is zich beter wikkelen in coltruien???tijn weet dat ze niet vrij is en zou dus afstand moeten blijven houdenquote:Op donderdag 7 september 2006 16:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik snap zelf ook wel dat Semih jaloers is ivm de situatie met Tijn/Michelline en dat hij anders moet communiceren. Het is alleen wél zo dat Michelline die situatie ook kent en dus een beetje op zou moeten passen.
Nou komop zeg, dat bepaalt ze zelf toch nog wel, wat ze doet en wat ze niet doet.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
sodemieter op zeg, omdat een andere vent haar toevallig leuk vindt, moet zij op haar kledingletten??quote:Op donderdag 7 september 2006 16:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
Eh mensen. Ik heb 't dus over haar reactie he! Niet over welke kleding ze draagt.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:53 schreef Coraatje het volgende:
[..]
in der doen en laten misschien wel ,maar niet in der kleding (vind ik hoor) dan kan iedere vrouw die niet single is zich beter wikkelen in coltruien???tijn weet dat ze niet vrij is en zou dus afstand moeten blijven houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |