Rekening houden met een ander is idd héél erg passé.quote:
waar baseer je dat nou opquote:Op donderdag 7 september 2006 16:44 schreef intoyou het volgende:
jankt tie? nee toch, nou dan is dat wel gespeelt hoor.
Michelinequote:Op donderdag 7 september 2006 16:46 schreef MadMaster het volgende:
Over welk topje moet er gestreken worden?
veel van de stekelige opmerkingen van sem hebben iets met vrouw-zijn te maken.quote:
kom op he je wilt dat toch niet toepassen op een paar borsten? dat kwa jeborsten rekening moet houden met andere (ik neem aan mannen)quote:Op donderdag 7 september 2006 16:46 schreef arneaux het volgende:
[..]
Rekening houden met een ander is idd héél erg passé..
Ik snap zelf ook wel dat Semih jaloers is ivm de situatie met Tijn/Michelline en dat hij anders moet communiceren. Het is alleen wél zo dat Michelline die situatie ook kent en dus een beetje op zou moeten passen.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:49 schreef Coraatje het volgende:
[..]
kom op he je wilt dat toch niet toepassen op een paar borsten? dat kwa jeborsten rekening moet houden met andere (ik neem aan mannen)
Ja, dat vind ik ook!quote:Op donderdag 7 september 2006 16:50 schreef riri het volgende:
Monique is echt tof
Huuuuh?quote:Op donderdag 7 september 2006 16:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik snap zelf ook wel dat Semih jaloers is ivm de situatie met Tijn/Michelline en dat hij anders moet communiceren. Het is alleen wél zo dat Michelline die situatie ook kent en dus een beetje op zou moeten passen.
in der doen en laten misschien wel ,maar niet in der kleding (vind ik hoor) dan kan iedere vrouw die niet single is zich beter wikkelen in coltruien???tijn weet dat ze niet vrij is en zou dus afstand moeten blijven houdenquote:Op donderdag 7 september 2006 16:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik snap zelf ook wel dat Semih jaloers is ivm de situatie met Tijn/Michelline en dat hij anders moet communiceren. Het is alleen wél zo dat Michelline die situatie ook kent en dus een beetje op zou moeten passen.
Nou komop zeg, dat bepaalt ze zelf toch nog wel, wat ze doet en wat ze niet doet.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
sodemieter op zeg, omdat een andere vent haar toevallig leuk vindt, moet zij op haar kledingletten??quote:Op donderdag 7 september 2006 16:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
Eh mensen. Ik heb 't dus over haar reactie he! Niet over welke kleding ze draagt.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:53 schreef Coraatje het volgende:
[..]
in der doen en laten misschien wel ,maar niet in der kleding (vind ik hoor) dan kan iedere vrouw die niet single is zich beter wikkelen in coltruien???tijn weet dat ze niet vrij is en zou dus afstand moeten blijven houden
Hou jij je gemak s ff lekker kuttekop.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:56 schreef muizemeis het volgende:
[..]
sodemieter op zeg, omdat een andere vent haar toevallig leuk vindt, moet zij op haar kledingletten??
Dacht het niet!!
Beetje vertrouwen in elkaar kan ook geen kwaad.
precies ,kan wat worden als ze allemaal het huis uit zijn en semih heeft door dat 1/4 van nederland op michiline en haar borsten geilt ik heb nu al medelijden met haar.. trouwens als ik michiline met de andere dames uit het huis vergelijk vind ik haar nog de meest bedekte (minst sexy) kleding aan hebben andere hebben open truitjes diepe decolete,open ruggetjes,korte rokjes ,kanten hempjes aanquote:Op donderdag 7 september 2006 16:56 schreef muizemeis het volgende:
[..]
sodemieter op zeg, omdat een andere vent haar toevallig leuk vindt, moet zij op haar kledingletten??
Dacht het niet!!
Beetje vertrouwen in elkaar kan ook geen kwaad.
Gelukkig is ze niet de vriendin van Semih...quote:Op donderdag 7 september 2006 16:59 schreef schatje het volgende:
Monique heeft trouwens een beeldig topje aan. Het staat haar erg goed.
quote:Op donderdag 7 september 2006 16:59 schreef Coraatje het volgende:
[..]
precies ,kan wat worden als ze allemaal het huis uit zijn en semih heeft door dat 1/4 4/4 van nederland op michiline en haar borsten geilt ik heb nu al medelijden met haar.. trouwens als ik michiline met de andere dames uit het huis vergelijk vind ik heer nog de meest bedekte (minst sexy) kleding aan hebben andere hebben open truitjes diepe decolete,open ruggetjes,korte rokjes ,kanten hempjes aan
waarom??quote:Op donderdag 7 september 2006 16:58 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hou jij je gemak s ff lekker kuttekop.
Marcia is een stuk degelijker gekleed, maar micheline komt op een goede 2e plaatsquote:Op donderdag 7 september 2006 16:59 schreef Coraatje het volgende:
[..]
precies ,kan wat worden als ze allemaal het huis uit zijn en semih heeft door dat 1/4 van nederland op michiline en haar borsten geilt ik heb nu al medelijden met haar.. trouwens als ik michiline met de andere dames uit het huis vergelijk vind ik haar nog de meest bedekte (minst sexy) kleding aan hebben andere hebben open truitjes diepe decolete,open ruggetjes,korte rokjes ,kanten hempjes aan
quote:Op donderdag 7 september 2006 17:02 schreef muizemeis het volgende:
[..]
waarom??
als jij je mening mag geven mag ik dat ook
we hoeven het toch niet eens te zijn??
Daarom.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:57 schreef arneaux het volgende:
[..]
Eh mensen. Ik heb 't dus over haar reactie he! Niet over welke kleding ze draagt.
Ga ik me hier ook nog een potje zitten verdedigen..
gezellig toch!quote:Op donderdag 7 september 2006 17:03 schreef natronic het volgende:
Een hoop aanhangers van E10 hier
Jij bent echt zon Etiënnegeilerd he.quote:
toen ik het ingetypt had dacht ik nog ow ik vergeet marciaquote:Op donderdag 7 september 2006 17:03 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Marcia is een stuk degelijker gekleed, maar micheline komt op een goede 2e plaats
Er is ook nog een klein leeftijdverschil tussen die twee...quote:Op donderdag 7 september 2006 17:03 schreef scanman01 het volgende:
Ik vond dat Semih haar finaal overblufte. Was een totaal ongelijke discussie daardoor.
Semih's reactie op Micheline viel me zwaar tegen. Ik schrok me een ongeluk.
Hij had op z'n minst op gelijke hoogte kunnen spreken. Maar goed, dat is zijn aard dus kennelijk niet.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:03 schreef scanman01 het volgende:
Ik vond dat Semih haar finaal overblufte. Was een totaal ongelijke discussie daardoor.
Niet doen hoor, zal gerust best vaker voorkomen zolang Semih er nog inblijft.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:03 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat dat erg meevalt hoor. Semih heeft er ook geen enkel probleem mee dat Micheline topless op de badrand zat. Als hij echt zo'n probleem ervan zou maken als sommigen denken, had ze dat ook niet 'gemogen'. Volgens mij ging de discussie daar ook helemaal niet over. Hijhad 's morgens nog gezegd dat hij het shirtje mooi vond. Het ging erom wat er omheen gebeurde en vooral daarna.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig is ze niet de vriendin van Semih...![]()
Nouja een klein beetje heb je dat toch wel aan zien komen?? Ik heb alvaker gelezen dat hij niet zulke heel aardige opmerkingen richting zn moppie maakte, en Micheline is denk ik iets te terughoudend om in het huis net zo fel van leer te trekken als Semih.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:03 schreef scanman01 het volgende:
deemoedig schikt Micheline zich en alles is weer goed....quote:Op donderdag 7 september 2006 17:03 schreef scanman01 het volgende:
ja lekker hequote:Op donderdag 7 september 2006 17:04 schreef arneaux het volgende:
[..]
Jij bent echt zon Etiënnegeilerd he.
Dus ik moet voortaan eerst ff kwartier wachten om te kijken of een bepaalde reactie nog genuanceerd wordt??quote:
Had ik misschien een klein beetje verwacht, maar ik hoopte dat ik fout zat. Dus niet helaas.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:05 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Nouja een klein beetje heb je dat toch wel aan zien komen?? Ik heb alvaker gelezen dat hij niet zulke heel aardige opmerkingen richting zn moppie maakte, en Micheline is denk ik iets te terughoudend om in het huis net zo fel van leer te trekken als Semih.
jij bent zijn broer toch? help ons uit de droom heeft hij moeite met sexy kleding of kwam dat door de opmerking van tijn over micheline's borsten? of een hele andere oorzaakquote:Op donderdag 7 september 2006 17:05 schreef buyukAbi het volgende:
tja met vrouwen omgaan is niet z'n sterkste kant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |