kom op he je wilt dat toch niet toepassen op een paar borsten? dat kwa jeborsten rekening moet houden met andere (ik neem aan mannen)quote:Op donderdag 7 september 2006 16:46 schreef arneaux het volgende:
[..]
Rekening houden met een ander is idd héél erg passé..
Ik snap zelf ook wel dat Semih jaloers is ivm de situatie met Tijn/Michelline en dat hij anders moet communiceren. Het is alleen wél zo dat Michelline die situatie ook kent en dus een beetje op zou moeten passen.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:49 schreef Coraatje het volgende:
[..]
kom op he je wilt dat toch niet toepassen op een paar borsten? dat kwa jeborsten rekening moet houden met andere (ik neem aan mannen)
Ja, dat vind ik ook!quote:Op donderdag 7 september 2006 16:50 schreef riri het volgende:
Monique is echt tof
Huuuuh?quote:Op donderdag 7 september 2006 16:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik snap zelf ook wel dat Semih jaloers is ivm de situatie met Tijn/Michelline en dat hij anders moet communiceren. Het is alleen wél zo dat Michelline die situatie ook kent en dus een beetje op zou moeten passen.
in der doen en laten misschien wel ,maar niet in der kleding (vind ik hoor) dan kan iedere vrouw die niet single is zich beter wikkelen in coltruien???tijn weet dat ze niet vrij is en zou dus afstand moeten blijven houdenquote:Op donderdag 7 september 2006 16:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik snap zelf ook wel dat Semih jaloers is ivm de situatie met Tijn/Michelline en dat hij anders moet communiceren. Het is alleen wél zo dat Michelline die situatie ook kent en dus een beetje op zou moeten passen.
Nou komop zeg, dat bepaalt ze zelf toch nog wel, wat ze doet en wat ze niet doet.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
sodemieter op zeg, omdat een andere vent haar toevallig leuk vindt, moet zij op haar kledingletten??quote:Op donderdag 7 september 2006 16:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
Eh mensen. Ik heb 't dus over haar reactie he! Niet over welke kleding ze draagt.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:53 schreef Coraatje het volgende:
[..]
in der doen en laten misschien wel ,maar niet in der kleding (vind ik hoor) dan kan iedere vrouw die niet single is zich beter wikkelen in coltruien???tijn weet dat ze niet vrij is en zou dus afstand moeten blijven houden
Hou jij je gemak s ff lekker kuttekop.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:56 schreef muizemeis het volgende:
[..]
sodemieter op zeg, omdat een andere vent haar toevallig leuk vindt, moet zij op haar kledingletten??
Dacht het niet!!
Beetje vertrouwen in elkaar kan ook geen kwaad.
precies ,kan wat worden als ze allemaal het huis uit zijn en semih heeft door dat 1/4 van nederland op michiline en haar borsten geilt ik heb nu al medelijden met haar.. trouwens als ik michiline met de andere dames uit het huis vergelijk vind ik haar nog de meest bedekte (minst sexy) kleding aan hebben andere hebben open truitjes diepe decolete,open ruggetjes,korte rokjes ,kanten hempjes aanquote:Op donderdag 7 september 2006 16:56 schreef muizemeis het volgende:
[..]
sodemieter op zeg, omdat een andere vent haar toevallig leuk vindt, moet zij op haar kledingletten??
Dacht het niet!!
Beetje vertrouwen in elkaar kan ook geen kwaad.
Gelukkig is ze niet de vriendin van Semih...quote:Op donderdag 7 september 2006 16:59 schreef schatje het volgende:
Monique heeft trouwens een beeldig topje aan. Het staat haar erg goed.
quote:Op donderdag 7 september 2006 16:59 schreef Coraatje het volgende:
[..]
precies ,kan wat worden als ze allemaal het huis uit zijn en semih heeft door dat 1/4 4/4 van nederland op michiline en haar borsten geilt ik heb nu al medelijden met haar.. trouwens als ik michiline met de andere dames uit het huis vergelijk vind ik heer nog de meest bedekte (minst sexy) kleding aan hebben andere hebben open truitjes diepe decolete,open ruggetjes,korte rokjes ,kanten hempjes aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |